תחזית אסטרולוגית שבועית 29.12.23-4.1.24

ראשון עד שלישי: מצב הכוכבים עלול להוביל אתכם לראייה לא מאוזנת של המציאות. בנוסף לזה, צפוי לכם שבוע עמוס בעבודה. למרות ההספקים וההצלחה המרשימה, אינכם מרוצים משום שאתם מרגישים מנוצלים על ידי אנשים אשר לוקחים את הקרדיט לעצמם. אל תחשבו על שינוי לפני שיש לכם הצעה חלופית. את רגשות התסכול שלכם אין טעם להוציא בבית. נסו לשמור על איזון. אתם מבינים כי התחום הרומנטי מוזנח מאוד למרות שאתם מאוד רוצים בקשר. למי שנמצא במערכת זוגיתזה הזמן להשקיע ולתת.

רביעי עד שבת: מפת כוכבי השמיים ממקמת את מזל שור לצידן של אנרגיות מהסוג אשר גורם לכם להתרפק על זיכרונות, הודות או בגלל אירוע שלא בשליטתכם. ביקור של אורחים חשובים גורם לכם הנאה ונחת רוח. אתם תמצאו את עצמכם מתגלגלים בדרכים וצפויים בילויים מהנים. היציאה מהשגרה תורמת לקירוב לבבות. אל תחשבו עכשיו על עבודה ונסו למצות כל רגע בהווה. בסוף השבוע אתם מרגישים חזקים מבחינה אנרגטית ורגשית. זהו בסיס טוב להמשיך הלאה.


ראשון עד שלישי: מפת כוכבי השמיים יוצרת תופעה מרתקת אשר לפיה מתקיימת מערכת יחסים בין אהבה לבין אינטרסים. כך לפתע אתם נוכחים לדעת שגם הסובבים אתכם עושים בסופו של דבר את מה שהכי מתאים להם ולא לכם. אתם מרגישים פגועים במידה מסוימת. הדרך הטובה ביותר היא להזמין את אותם גורמים לשיחה ולהציב גבולות ברורים, תוך כדי ביטוי האינטרסים האישיים שלכם. אל תשימו את עצמכם במקום האחרון ברשימת העדיפויות.

רביעי עד שבת: מפת השמיים מכניסה אווירה צוהלת אל חייכם. אתם מתכוננים לצאת אל מקום מרתק והדבר גורם לכם למצב רוח מרומם. זה פרק זמן עמוס ומלא פעילות בו תתקשו למלא את כל המטלות שהצבתם לעצמכם. אתם צפויים לפגישות מעניינות אשר יעזרו לקידום מעמדכם תוך חיזוק שיתוף הפעולה עם שותפים עסקיים. בתחום החברתירגשי, אתם מגלים כי יש אנשים שיפתיעו אתכם לטובה, בעוד האחרים יאכזבו קשות דווקא ברגעים בהם אתם זקוקים להם. נצלו את סוף השבוע לעשות סדר בתחום החברתי. נראה שהגיע הזמן לוותר על אנשים שאינם מתאימים לכם יותר.


ראשון עד שלישי: מפת כוכבי השמיים ממקמת את הירח שליטכם לצידן של אנרגיות ייחודיות ותוססות המגיעות אליכם. זה שבוע מצוין לרומנטיקה. נראה כי עשיתם צעד לקראת שינוי. למרות הפחדים והחרדות שמלווים אתכם באופן טבעי לגמרי, יש לכם סיכוי ענק להיכרות חדשה שתפריח את שממת חיי הרגש בה הייתם זמן רב. מה שדרוש לכם זה זמן ולהיפתח להזדמנויות. אתם נראים טוב ומרגישים חלום ובאמת שאין שום דבר שעומד בדרככם.

רביעי עד שבת: למרות הניסיונות שלכם להשתחרר קצת ולהירגע, בינתיים אין חדשות בתחום זה. צפוי לכם עוד פרק זמן של עבודה קשה. למרות הכוחות והעוצמה הפנימית, הפיסית והנפשית שהתברכתם בהןאתם מותשים. ייתכן שתחושו חולשה פיזית ומנטאלית. למרות שאין זה נראה כך, צפויים שינויים. חשוב לשמור על אופטימיות. לא פלא שבימים אלה הזוגיות קופאת על שמריה. לא נורא, נסו לאמץ את המשפט האומר כי הכול לטובה. במקביל, האנרגיה מעצימה את התקשורת עם היקרים לכם.


ראשון עד שלישי: היחסים הקוסמיים בין גרמי השמיים עושים לכם טוב. הביטחון העצמי שלכם, שסבל מירידה מסוימת, עולה חזרה למקום הראוי לו. אתם שוב מרגישים על הגובה. זהו זמן טוב בכל מה שקשור לקשרים חברתיים בארץ ובחול. ביום שלישי קיים סיכוי להזמנה מפתיעה לנסיעה רחוקה. הצורך שלכם בגירויים אינטלקטואלים גורם לכם אכזבה מסוימת בתחום הזוגי. במקום להיכנס לעימותים עליכם לשקול ללמוד משהו שמעניין אתכם.

רביעי עד שבת: מפת כוכבי השמיים ממקמת את נקודות המזל שלכם לצידן של אנרגיות סוערות וגועשות, אך גם כאלו שרומזות כי אתם עומדים הצעה עסקית מעניינת.  צפוי שיפור במצב הכלכלי בתנאי שתשלבו העזה עם שיקול דעת. אם אתם רוצים לשפר את הזוגיות, כדאי לשנות גישה וכן להיעזר באדם מנוסה שיהיה יותר אובייקטיבי מאשר חברים או בני משפחה. אתם שומרים יותר מידי דברים בבטן וכשזה יוצא החוצה בסערהאף אחד לא מבין למה אתם בעצם מתכוונים.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן הטומן בחובושיעורעבורכם. התרחשות מוזרה תשפיע עליכם באופן מיוחד, ואפילו תגרום לכם לשנות צורת החשיבה. יתכן שתתחילו להרהר בשינויים דרסטיים יותר. אפשרויות רבות צצות מכל עבר, אך הקפידו להפעיל את ההיגיון ולא לפעול רק על סמך תחושות בטן. בתחום הרומנטי צפויות פגישות מעניינות במיוחד, אך גם בתחום הרגש אל תמהרו להחליט החלטות פזיזות. כוכב מרקורי פותח בפניכם הזדמנויות חדשות לעבודת צוות מכל סוג שהוא.

רביעי עד שבת: מפת כוכבי השמיים ממקמת את מזל בתולה לצידן של אנרגיות מהסוג המקסים והשרמנטי. בימים אלה צפויה לכם הצלחה יוצאת דופן בתחום העבודה. קשר חדש עם אדם מקסים שיגיע מרחוק יסייע לכם להגשים חלום. מערכת יחסים חדשה תניב פירות יותר מהר ממה שתכננתם ואתם עשויים להגיע לשיאים חדשים בזוגיות. בסוף השבוע אתם תחושו כי גם המצב הכלכלי משתפר וצפויה נסיעה אל מקום יוקרתי.


ראשון עד שלישי: מפת כוכבי השמיים ממקמת את מזל מאזניים לצידן של אנרגיות חולמניות אך הזויות קמעה. אתם לא אוהבים שינויים מוטרפים, אך מצד שני משתעממים בקלות יתרה. בימים אלה אתם חשים מאוכזבים ותלושים כאילו איבדתם עניין בכל מה שקורה סביבכם, למרות ששום דבר דרסטי לא קרה. על מנת שהשלב הזה בו אתם נמצאים לא ישפיע לרעה על בני הבית והזוגיות, כדאי לבדוק ביסודיות את הסיבות האישיות שמביאות אתכם למצב זה של מועקה.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן בו הרגשות והיחסים האינטימיים יאדירו את חשיבותו של התחום האישי. אתם תרגישו טוב ותצליחו למלא את מרבית המשימות שהצבתם לעצמכם, לפחות בתחום האישי ובעבודה. הזוגיות גוזלת את מרבית זמנכם והתחום החברתי מוזנח במקצת. למרות שנושא זה חשוב לכם מאוד, אתם משלימים עם המצב העכשווי ולא עושים מאמצים מיוחדים לשמור על הגחלת. אל תתפלאו אם תחושו התרחקות מסוימת מצד חברים קרובים בימים הקרובים.


ראשון עד שלישי: מפת הכוכבים מכניסה אקשן רב אל חייכם. עכשיו אתם עסוקים בהכנות לקראת ביקור של אנשים קרובים לכם. ההתרגשות גורמת לכם להיכנס למצב של עשייה ופעלתנות מוגברת. דבר זה גורר גל של תגובות חיוביות מבני המשפחה ומכל הסובבים אתכם. בעבודה צפויים שינויים שמהותם תתברר לכם רק אחרי דיון ממושך. שמרו על הבריאות. שפרו את התזונה והקפידו על פעילות גופנית מתונה כגון הליכה.

רביעי עד שבת: מפת כוכבי השמיים ממקמת את מזל עקרב בין אנרגיה חושנית לבין אנרגיה ההרפתקנית. הטלטלה מובילה אל מצב רוח הפכפך, גם בגלל קשיים כלכליים שמטרידים אתכם יותר מהנחוץ. קחו את הדברים בפרופורציה ואם יש צורך, פנו לאנשים שיכולים לעזור לכם באופן מעשי. הדגש לימים אלה הוא על איזון ואורך רוח. התחום הרומנטי דורש השקעה של זמן ומרץ. אתם עומדים בפני שינוי מהותי שיגרום לכם לתחושת סיפוק.


ראשון עד שלישי: מפת כוכבי השמיים מחדירה אנרגיה מיסטית אל מזל קשת, ומכאן ההשלכות על דברים והמסרים המגיעים מן העולם שמעבר. אתם מהדקים את החגורה מבחינה כלכלית ובזכות זהשורדים. ייתכן כי המצב גורם לכם למועקות מכיוון שאתם מורגלים לחיות ברמה גבוהה יותר. התחום הזוגי מהווה גורם מאתגר. הנסיבות גורמות לכם לבדידות מסוימת מכיוון שאתם שומרים יותר מידי סודות לעצמכם. המפתח לשינוי נמצא בידיים שלכם.

רביעי עד שבת: כוכבים רבים ואנרגיות חזקות גולשים אל נתיב הזוגיות והאינטימיות שבמפת הלידה שלכם, בדרך כלל בסימן מוצלח. צפויה לכם פריצת דרך הקשורה בתחום העבודה. צפויה הקלה אך עדיין הפתרון רחוק בגלל הבלגאן הרגשי אליו נקלעתם. עקשנות וגאווה עצמית אינן מאפשרות לכם לזוז ימינה או שמאלה. כדי לצאת מהתקיעות הזאת כדאי לכם מאוד לשנות גישה. אתם מתחילים להפנים כי רק אהבה מביאה אהבה. מעט תמיכה, רגישות וסבלנותישפרו את יחס הסביבה אליכם.


ראשון עד שלישי: צפויים יחסים נפלאים בין כוכבי האהבה שלכם. זהו פרק זמן אשר מתאים לרומנטיקה, בין אם הקשר נמצא בתחילתו או בשלבים מאוחרים יותר. תנו לעצמכם הזדמנות אמיתית לבדוק ולהכיר גורמים חדשים שנכנסים לכם לחיים. בימים אלה אתם נראים טוב ומרגישים נפלא. צפויות נסיעות רבות ואתם מרגישים כי השפע נמצא בדרכו אליכם. אל תחסמו אותו באנרגיות של דאגנות יתר ופחדים מפני הבלתי נודע.

רביעי עד שבת: מפת כוכבי השמיים מטילה עליכם את האחריות למתרחש איתכם ומציעה לכם שלא לסמוך על טוב ליבם של הסובבים אתכם. חשוב לתת לאירועים להתרחש בקצב שלהם ולא להפעיל כוחניות מיותרת שאף עלולה להביא לתוצאות הפוכות. בעבודה אתם מתקשים לשמור על רמת עניין וערנות נאותה. מבחינה רגשית נראה שכדאי לכם לחפש נתיב אחר. באופן מעשי, כדאי לעשות זאת לאט ובזהירות.


ראשון עד שלישי: האנרגיה של כוכב אוראנוס עשויה לסמל התחדשות וזרימה. קשרים חדשים מביאים לכם פרסום והצלחה. אתם יוזמים מפגש חברתי בו תפגשו אנשים שישפיעו עליכם בהמשך הדרך המקצועית בה בחרתם. בתחום העבודה, מישהו מהממונים עליכם עלול לבוא אליכם בטענות ובתלונות למרות שאין להן כל ביסוס. אל תיכנסו לעימות ואל תתפתו למניפולציות שמנסים להפעיל עליכם. אתם מגלים עניין בכל הקשור לתחומי היופי והאסתטיקה. הדבר גורם לכם לרצות להשקיע בתחומים אלה.

רביעי עד שבת: מפת כוכבי השמיים ממקמת את מזל דלי בנקודת יניקה כלפי אנרגיות מייצבות. אתם צפויים לפרק זמן הישגי. התארגנות יעילה בלוח הזמנים גורמת לכך שיש לכם המון זמן פנוי עם עצמכם. אתם מוצאים את עצמכם במצבים נעימים ובפעילות יוצאת דופן. עליכם להפעיל חשיבה בנוגע לנושא רגשי שמעסיק אתכם לאחרונה. יש לכם נטייה לדחות מטלות וזה מביא אתכם לעיתים קרובות למצבים מורכבים ולא רצויים.


ראשון עד שלישי: מפת כוכבי השמיים ממקמת את מזל דגים לצידן של אנרגיות רומנטיות וחושניות. צפוי פרק זמן מוצלח בו הידיעה וההכרה הפנימיות משתלבות עם מידע מרתק שהגעתם אליו בכוחות עצמכם. אתם מרגישים שברור לכם לגמרי כיצד לנהוג. כל מה שנשאר זאת ההחלטה ליישם. זה הזמן המתאים להתחלות חדשות מכל סוג שהוא. המשיכו להפעיל את האינטואיציה והיו סבלנים!

רביעי עד שבת: הכוכבים מרעיפים אנרגיות ממוזלות על נתיב העבודה שלכם. לא פלא שצפוי לכם פרק זמן מוצלח. למרות שאתם עסוקים מאוד תצליחו למצוא איזון בין כל תחומי החיים ולשחק איתם במיומנות מרשימה, ממש כמו להטוטן מקצועי. כמו כן, במהלך ימים אלה ובעיקר בימים רביעי וחמישי, אתם עוברים תהליך של שינוייםקטנים ככל שיהיוהמשפרים את הרגשתכם. בסך הכול, פרק זמן זה הוא בסימן של הרמוניה.


ראשון עד שלישי: בימים אלה הכוכבים משגרים אליכם אנרגיות של חום ואהבה. צפוי פרק זמן מוצלח בעבודה. צץ סיכוי להעלאה במשכורת או לקידום. אתם נהנים מפופולאריות בקרב עמיתים ושותפים. קיימת הזדמנות לשיפור המצב הכלכלי בזכות צעד מפתיע ונועז. התחום החברתי משתפר מאוד גם הוא. יחד עם כל אלה, אל תתפתו לנסות לפתור את הבעיות של כל העולם. התמקדו במטרות שלכם.

רביעי עד שבת: המצב בעבודה ממשיך להיות טוב ואתם חשים שההתקדמות מתאימה לקצב שלכם. מגיע לכם לקבל משוב חיובי אחרי כל העבודה הקשה שהשקעתם. מפת כוכבי השמיים מצביעה על היבטים חלומיים המגיעים אליכם מגרמי הרקיע. הפופולאריות והקסם האישי עושים את שלהם גם בתחום האישי. אתם נהנים מחיזורים ומהצעות רומנטיות. תפתחו את הלב וגם את הכיס על מנת שזה ימשך. נדיבות הפועלת בכל המישורים היא תרופה לכל צרה.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?