תחזית אסטרולוגית שבועית 15-21.12.2023

ראשון עד שלישי: התחום האישיזוגי דורש בניה ושיקום, כתוצאה מתחושה של שחיקה ו-‘עייפות החומר‘. צפויה תקופת מעבר לא קלה שתמשך בהתאם למידת המאמץ שתשקיעו בנושא זה. אל תתפתו לפזול לצדדים, זאת במידה ואתם בקשר יציב. לפנוייםהקפידו להתמקד. אל תבזבזו זמן על אנשים שמראש ברור לכם שאינם מתאימים בכלל. טיפ: להתחיל בהקדם, אם אפשר כבר עכשיו.

רביעי עד שבת: זמן טוב לזוגיות. יש מצב להגשים ולהשיג את מי שאתם באמת מעוניינים בו בלי יותר מידי פשרות. אתם צריכים ללמוד לפתוח את הפה ולהשתמש במילים הנכונות בעיתוי המתאים. כך תוכלו להשיג המון בפרק זמן קצר. אל תתפתו לדברי חנופה מצד טיפוס חלקלק. אתם לא מודעים למניעים הנסתרים של אותו אדם וממהרים לסלוח לו. על צפויה תחרות ביניכם לבין אדם שאתם מחבבים. כלפי חוץ אתם משדרים עסקים כרגיל, אבל עמוק בפנים מדובר ביריבות לא פשוטה.


ראשון עד שלישי: בימים אלה צפויה לכם חוויה בעלת משמעות רבה, שמהווה בעצםתמרור אזהרה. עליכם ללמוד להציב גבולות ולא להיגרר בצורה פסיבית אחרי אנשים שמנסים לשלוט בכם פשוט כמשמעו. תדאגו קודם כל לעצמכם ולא לאנשים אחרים שמנסים בין יתר המניפולציות לעורר אצלכם רגשות אשמה. אל תרשו לעצמכם לשקוע בהרהורים נוגים לגבי מה שקרה בעבר.

רביעי עד שבת: נראה כי החלטתם שעליכם להספיק ולסיים ההתחייבויות שדחיתם מתחילת השבוע. מלבד עבודה, יש לכם גם משימות בתחום החברתי. שיחה רצינית ואמיתית עם חבר קרוב תתקיים באחד הערבים ותוביל למסקנות מפתיעות. כמעט שאין לכם זמן בשביל המשפחה אך משהו דחוף ימקד את תשומת הלב לכיוון זה. רכילות מסוימת דווקא מחמיאה לכם, משום שבסופו של דבר אתם עומדים לספר לכולם את האמת.


ראשון עד שלישי: בזמן האחרון חשתם חוסר כיוון. זה לא מפתיע לאור העובדה שהיחסים בבית מעורערים ומרבית האנרגיה שלכם עובדת בכיוון זה. דרך החשיבה והאמונה הבסיסית שלכם תשפיע על התוצאות סופיות. אתם כמהים לאהבה אבל מצפים שתופיע במקומות אבודים מראש והגיע הזמן להתפקח. תנו לעצמכם ליהנות ואל תלחיצו למרות שאתם קצרי רוח בימים אלה.

רביעי עד שבת: פגישה ספונטאנית עם מישהו מן העבר, תסתיים באכזבה. רעיון לשיתוף פעולה עם דמות שנכנסה לאחרונה לחייכם, יעלה על הפרק. כדאי להקדיש לעניין זמן. יש שם פוטנציאל כלכלי ורגשי. בעבודה אתם מתחילים לראות פירות. היה שווה להתאמץ ולהתעקש על העקרונות שלכם. אדם יוצא דופן יציע לכם הצעה שתתקשו לסרב לה. בעצם, מה כבר יש לכם להפסיד ?


ראשון עד שלישי: הימנעו מפעולות תוקפניות כלפי אנשים קרובים. הרמזים והקיטורים שלכם לא עוזרים לאף אחד. כדאי לכם להתעשת וללמוד להגדיר מילולית בצורה קצרה ועניינית את רצונכם. מערכות יחסים שיש לכם עם אחדים מבני המשפחה, דורשות שינוי מהותי ולאו דווקא לכיוון שנראה על פני השטח. תרפו מן הלחץ בנושא טעון! תנו לדברים לקרות בלי לנסות לשנות שום דבר.

רביעי עד שבת: במהלך ימים אלה אתם עובדים קשה מאוד ונראה לכם שתלכו לישון מוקדם, אבל באחד הערבים תגיע אליכם הזמנה ייחודית שלא תוכלו לסרב לה. תהיה לכם הזדמנות לבלות עם אנשים שמזמן לא פגשתם ולאוורר את הראש כמו שצריך. השתדלו לא להתפתות להצעות סרק ולפיתוי להניח כספים על קרן הצבי. סכסוכים ישנים יסתיימו לטובתכם. צפוי לכם מזל רב בהתרחשויות בעלות אופי תחרותי.


ראשון עד שלישי: ניתוק קשרים כאלה או אחרים, גורם לכם עוגמת נפש אך ייתכן שהמצב הוא בלתי נמנע. אין לכם ברירה אלא לכוון את היוזמה והאנרגיה המתחדשת שלכם להרחבת המעגל החברתי. אותם אנשים שאתם אולי מצטערים לאבד, כבר לא מתאימים לכם, באותה מידה שהייתה בעבראין מקום לדאגה של ממש. לא תישארו בודדים.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן בו צפוי שינוי חיובי, גם אם לא תקבלו רושם כזה בהתחלה. בטווח הרחוק אתם חוסכים לעצמכם צרה גדולה, כך שהמחיר שאתם משלמים בהווה בהחלט שווה. נסו לראות את חצי הכוס המלאה ולמרות שלא הכל מסתדר בדיוק כמו שאתם רוצים, נסו להתרכז בעתיד ולהמשיך קדימה במרץ המאפיין את התנהגותכם כמו תמיד. צפויה זרימה חביבה של כסף ולכן גם מסע בזבוזים: הדברים קשורים אל תקופת החגיגות שאתם חווים.


ראשון עד שלישי: מתבררות לכם עובדות שלאחרים ברורות כבר מזמן. הגיע הזמן להתנתק ממסגרת שמגבילה אתכם. אדם בן מזל מים [סרטן, דגים או עקרב] תובע מכם יותר מידי ואתם מרגישים לחוצים. בתחום הקריירה הגיעה גם כן העת לקבל החלטות קשות. אלתרדימואת עצמכם באמצעות כל מיניסוכריותוקניות מיותרות.

רביעי עד שבת: אתם מתחילים ימים אלה עם מועקה שתשתחרר בהמשך. הפתרון שלכם הוא להיצמד למציאות ולהעסיק את עצמכם. כשיש לכם יותר מידי זמן למחשבות, אתם הופכים לפילוסופים שמתייסרים בבעיות קיומיות. זה פרק זמן מתאים להתחיל פרויקטים חדשים בעבודה או בבית. אתם זקוקים לקרקע יציבה ולתוצאות מהירות בשטח. ידיעה עסיסית שתופסת אתכם באקראי, משפרת את מצב רוחכם: המידע החדש גורם לכם לבצע שינוי דרמטי בתוכניותיכם.


ראשון עד שלישי: צפויה פריצה מפתיעה בתחום הקריירה במידה ותפעילו הרבה עוצמה ו-‘תלחצו על הכפתוריםהנכונים. זוהי שעת כושר ואם תחכו שהיוזמה תבוא מידי אחריםתפספסו למגינת ליבכם. בגדול, בקרוב צפוי שיפור משמעותי בתחום העבודה והאפשרויות לרווח כספינפתחות גם הן ובגדול. אל תתמקדו במה שחסר אלא במה שיש לכם להציע לעולם.

רביעי עד שבת: לעיתים המזל מתעתע בכם ואתם נאלצים להודות שכישלונות הכרוכים בעוגמת נפש רבה, הם חלק מהחיים שלכם. בימים אלה נדמה לכם שסוף העולם הגיע. בעצם, העדינות והנאיביות הם אלה שמפריעים לכם להצליח. אתם ברוכי כישרונות והבעיה האמיתית היא רגישות יתר. במקום להתמקד במטרה אתם טוחנים שוב ושוב את אירועי העבר. רמז שאתם מקבלים ברגע הנכון, גורם לכם לעצור ולשקול פעם נוספת את יחסכם למישהו שלא ממש אמר לכם את כל האמת.


ראשון עד שלישי: מבחינה חברתית המזל מאיר לכם פנים. יש לכם לא מעט מעריצים וכל מה שנשאר זה לבחור עם מי אתם בוחרים לבלות את זמנכם. בעיקרון, רמת הפעילות וההספקים שלכם כרגע גבוהים מהרגיל. בעוד אתם מתלהבים ומסתחררים מעט מעודףאקשן‘, יתכן ואתם מפסידים דברים שלא נראים מרשימים במבט חטוף אך ללא ספק מצדיקים בדיקה מעמיקה.

רביעי עד שבת: אתם זקוקים לתשומת לב ולא שמים במיוחד למה שנעשה סביבכם. על הדרך, אתם מצליחים להפילחלליםולפגוע באנשים שקרובים אליכם וגם באחרים שבסך הכל מנסים להתיידד ונפגעים מהיחס הקר והמנוכר שלכם. זו תקופה טובה לקחת פסק זמן ולחשוב מה אתם רוצים וממי בדיוק. מכל מקום, אל תהיו אנוכיים כלפי הסביבה! בשעת טיולים ונסיעות יש לנהוג בזהירות רבה ולהימנע מסיכונים מיותרים. הדברים יתגלגלו אל אנשים ומקומות שכבר פגשתם בעבר.


ראשון עד שלישי: מפגש שנראה בהתחלה כבעל פוטנציאל רומנטי, עלול לאכזב. אל תתחילו לתכנן שום דבר לפני שתכירו את הנתונים לעומק. מחשבות על מעבר למקום חדש מגיעות למבוי סתום. לפני שאתם קופצים למסקנות סופיות, כדאי שתבררו כמה שיותר פרטים. יש מי שמוכן לעזור לכם בתנאי שתבקשו, אבל חשוב שתהיו בררניים ולא תזדרזו לקבל תמיכה מאנשים שאינם מתאימים.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן מעייף במיוחד. ריצות לכל עבר והספקים רבים. אתם מטיבים לתקשר אבל לא תמיד עם האנשים הנכונים. יש מי שרואה בכם את הצדדים המקסימים ויש מי ששומע רק את התלונות ומגיב בסלידה. כדאי שתפנימו אחת ולתמיד שלא כל העולם חייב לאהוב אתכם במידה שווה. אל תקשיבו לדברי מוסר המגיעים אליכם מאנשים שעדיין מחפשים את עצמם. נראה שהם האחרונים שרשאים לעורר בכם ייסורי מצפון.


ראשון עד שלישי: תחושות של התחזקות מעוררות אתכם להיענות לאתגרים חדשים. נראה כי זהו שלב מוקדם מידי ואין טעם לבצע תוכניות גרנדיוזיות שאין לכם את היכולת להוציאן מהכוח אל הפועל, לפחות לא בשלב זה. יש להאט את הקצב, להתבסס ולהתחזק מבחינה פנימית וכלכלית. אין זה זמן מתאים לשינויים ומהפכות בחיים האישיים.

רביעי עד שבת: פרק זמן נהדר מבחינה רומנטית. אתם מרגישים מאוהבים מעל הראש. למי שאין מערכת זוגית קבועה מוזמן לצאת ולבלות. יש סיכוי גבוה למפגש בעל פוטנציאל רומנטי מרשים. אתם נמצאים ברמת ריגוש גבוהה וכל מה שיקרה לכם גורם ללב לפרפר ולהתרגש ממש כמו בגיל הנעורים. תיהנו ממצב רוח זה כל עוד הוא נמשך. אתם מסתקרנים מן הנסתר והעל טבעי וזה הזמן שלכם להתחבר עם תורות המקנות ידע רוחני.


ראשון עד שלישי: קחו זמן במהלך התקופה למנוחה. העייפות שאתם מרגישים היא פיסית ויתכן שאתם חווים תוצאה של משבר רגשי. בעבודה מופיעים סימני תוקפנות מצד אנשים שחותרים תחתיכם. התבוננו היטב ובחנו מה קורה לפני שאתם מגיבים. הכינו את עצמכם מראש ליום בו תהיו מרוכזים ובמיטבכם, כדי להגיב. צפויות בשורות טובות לצעירים במשפחה.

רביעי עד שבת: האווירה בעבודה נעה ונדה ותלוי מאוד בתגובות שלכם לאן כל זה יוביל. כדאי לכם לקחת בחשבון גם את הצד השני ולא להתמקד רק ברגשות שיש לכם. בדרך כלל אין לכם שום בעיה עם נתינה והענקה ללא תנאי. נסו את הגישה הרכה. זה תמיד פועל טוב יותר מאשר תוקפנות. ייקח קצת זמן אבל הבעיה תיפתר מאליה. התחום הרומנטי צופן עיכוב כלשהו בגלל רצונו של הצד השני להימנע מהצהרות מחייבות מדי.


ראשון עד שלישי: מערכות יחסים עם בני משפחה כאלה או אחרים, מושכות את מלוא המיקוד ותשומת הלב בימים אלה. מאבקים ומריבות מתפתחים על רקע שליטה וכספים. אל תגררו לפרובוקציות למרות שזה בדיוק מה שבא לכם לעשות. גלו בגרות ואיפוק עד שהרוחות יירגעו, מה שיקרה די מהר. אל תיקחו את דברים כמובנים מאליהם.

רביעי עד שבת: יש לכם מספר בעיות הקשורות באיסוף ניירת ומסמכים. העניין דורש את תשומת ליבכם המיידית וכל דחייה רק תגרע מהסיכוי שלכם להתקדם לעבר המטרה. תמיד דרושה בחיים טיפת מזל, אך במקרה זה העיקר תלוי במידת ההשקעה שאתם מוכנים להשקיע. זהו פרק זמן קריטי וככל שתקדימו ותתפנו מ-‘כיבוי שריפות‘ – כך ייטב לכם. אין כמו מיקוד וריכוז. מישהו שהיה אמור להיפרד מכם, משנה תוכניות ונשאר בסביבה, אך הציפיות שיש לכם ממנו עלולות להוביל אל תסכול.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?