תחזית אסטרולוגית שבועית 6-12.1.2023

ראשון עד שלישי: האנרגיה הקוסמית שנוצרה בין כוכב מרקורי ובין כוכב ונוס שליטכם, מבשרת על פעילות אינטנסיבית אך גם אובססיבית. עומס בעבודה גורם לכם לבטל תוכניות לבילוי. חשוב שבעתיד תיקחו התפתחויות מסוג זה בחשבון, על מנת לא לוותר על החיים הפרטיים שלכם, בכל מקרה. אתם שוקעים בכעסים ובמקום לטפל בבעיות לגופן, עלולים להסתכסך בעיקר עם בני משפחה. נסו להירגע ולחשוב בצורה שקולה והגיונית.

רביעי עד שבת: השיעור שלכם בימים אלה הוא ללמוד לשמור על דיסקרטיות. יש מי שנמנע מלשתף אתכם בחוויות אישיות בגלל שחרגתם מגבולותיכם ו’פיזרתם’ מידע בעל חשיבות אישית, שאינו שייך לכם. למרות שהיו לכם אולי כוונות טובות, הפעולה שעשיתם בהחלט הזיקה לאדם שיקר לכם מאוד. מה שנשאר לכם לעשות זה להתנצל וללמוד מהטעות. הרקיע רומז כי שאפתנות עלולה להיפגע מעודף זהירות, יש לקפוץ על עגלת-ההזדמנויות ללא חשש.

טיפ שבועי: תקשור רוחני העלה בגורלכם את אבן מזל מסוג אודם: האבן טובה עבור מצבים אשר לפיהם יש ברצונכם להגביר את עוצמתכם האסרטיבית והכריזמטית.


ראשון עד שלישי: האנרגיה הקוסמית שנוצרה בין כוכב מרקורי השולט בכם ובין כוכב ונוס, היא-היא הסיבה לכך שצפוי פרק זמן סוער. אחרי תקופה רגועה יחסית בזוגיות, שוב אתם עוברים פרק זמן הפכפך משהו. יש מי שרומז כי ייתכן שאיבדתם את תחושת הביטחון בזוגיות ועליכם למצוא דרך להתגבר על הרגישות המיותרת והנטייה לענות בתוקפנות על כול מילה שנאמרת. אין טעם לחשוב ולהזכיר את אירועי העבר. מה שהיה כבר נגמר.

רביעי עד שבת:. אתם משפרים תקשורת ונפתחים לסביבה יותר מאשר קודם לכן. אווירה חגיגית שתיווצר תאפשר לכם להתנתק מסיטואציות של שיחות נפש שלא בדיוק בראש שלכם כרגע. מה שהכי דרושים לכם הם שקט ושלווה ואת זה אתם יכולים לקבל. תפרגנו לבני המשפחה שמקבלים את כל הגחמות שלכם ברוח טובה- מגיע להם. הרקיע רומז כי אם קשר כלשהו מכביד עליכם, הרי שרק פעולה חדה ונחרצת תחלץ אתכם ממנו.

טיפ שבועי: תקשור רוחני העלה בגורלכם את אבן מזל מסוג טורקיז: האבן טובה עבור מצבים אשר לפיהם יש ברצונכם להעשיר ולקדם את מסלול הקריירה שלכם.


ראשון עד שלישי: כוכב פלוטו משגר אנרגיה אימפולסיבית וגועשת אל הירח שליטכם. עליכם לתכנן בצורה טובה יותר את סדר היום שלכם. חיי החברה שלכם לא זוכים לתשומת לב מספקת וזאת בגלל שאתם מעבירים את שעות הערבים והלילות ב…עבודה. נסו להכניס את עצמכם למשטר פעילות התואם פחות או יותר את השעות המקובלות. אל תוותרו לעצמכם וצאו לבלות לפחות פעמיים בשבוע. כדאי לנצל לטובה את מפלי האנרגיה הפיסית, המורעפים עליכם עתה.

רביעי עד שבת: חששותיכם מחוסרים כל בסיס הגיוני. מוטב שתיקחו את עצמכם בידיים ותשתחררו. המצב מתייצב בקרוב ואתם תיווכחו לדעת שהשינויים במקום העבודה היו מבורכים. בעקבות מידע יגיע אליכם, תוכלו בקרוב לנקוט בצעדים שלא העזתם קודם לכן. עזרה מגורמים רשמיים – אפשרית, עליכם רק לבקש. הרקיע רומז כי יהיה זה מן התבונה לנהוג בזהירות, אבל ביקורת עצמית יתירה עלולה להוביל אל קיפאון.

טיפ שבועי: תקשור רוחני העלה בגורלכם את אבן מזל מסוג אחלמה (אמטיסט): האבן טובה עבור מצבים לא שגרתיים והיא מעודדת אירועים מקוריים וייחודיים.


ראשון עד שלישי: ההיבט ההרמוני שמבזיק לרגעים בין השמש שליטתכם לבין הירח, מעיד על רצון להתרפק על זיכרונות שהפכו נוסטלגיים. בכל זאת אתם מצליחים לאסוף כוחות ולדהור קדימה ללא ליאות. בעבודה יש קונפליקטים בין העובדים להנהלה ואתם מוצאים את עצמכם מעורבים. למרות שאתם מנסים לשמור על ניטרליות, זה לא ממש עוזר. טיפ: יש לכם מספיק ידע כדי לנצל מצבים לא נעימים לטובתכם האישית.

רביעי עד שבת: אל תחזרו על דפוסי התנהגות שכבר לא מתאימים לכם. כדאי לכם לבדוק את עצמכם לפני שאתם מחליטים על כיוון חדש, אבל אין ספק שאתם עומדים בפני שינוי. אל תהיו כול כך קלים לשכנוע. היזהרו מאנשים כפייתיים. יחסית נוח לכם להישאר בסיטואציה לא נוחה בה אתם נמצאים והעיקר לא להתאמץ יותר מידי בשלב זה. טיפ: מיקוד מאמץ מחשבתי. הרקיע רומז כי כאשר מתעורר צורך עז בשותפות, אין לתת אמון עיוור בצד השני.

טיפ שבועי: תקשור רוחני העלה בגורלכם את אבן מזל מסוג אקוואמארין: האבן טובה עבור מצבים לפיהם יש ברצונכם להשקיע בזוגיות וביכולת יצירתית.


ראשון עד שלישי: האנרגיה הקוסמית שנוצרה בין כוכב פלוטו לבין כוכב מרקורי שליטכם, משגרת אליכם מאוויים של התחדשות ומהפכים. במקביל, אתם מתרחקים מחברים ישנים אך לא ממהרים למצוא אנשים אחרים למלא את מקומם. מצב זה מקשה עליכם ועלול ליצור תחושת בדידות גורפת. התסכול שלכם גורם לכם לבלות ערבים שלמים בבית. לפחות נצלו את הזמן לקריאת ספר טוב או לכל פעילות אחרת שגורמת לכם להנאה של ממש.

רביעי עד שבת: עיכובים גורמים לכם להיות בלחץ גדול במשך מרבית הזמן. אתם אסירי תודה על הימים החופשיים הצפויים לכם בקרוב וזה מה שגורם לכם להרגיש קצת יותר טוב לגבי האירועים הנוכחיים. אתם מאוכזבים במקצת מאדם מעצבן שמנסה לרפות את ידכם למרות הניסיונות החוזרים והנשנים שלכם להשביע רצון. זכרו כי הרקיע רומז כי שלום בכל מחיר – הוא רק לעיתים רחוקות פתרון טוב לבעיה כלשהי.

טיפ שבועי: תקשור רוחני העלה בגורלכם את אבן מזל מסוג שוהם: האבן טובה עבור מצבים מסובכים הדורשים יד-מכוונת, סדר, ארגון ומשמעת עצמית.


ראשון עד שלישי: ההיבט המסתורי שנוצר בין כוכב וונוס השולט בכם לבין כוכב מסתורי, מעיד על אנרגיות בעלות אופי סודי. אתם מוצפים ברגשות ומשתדלים להסתיר זאת אך ללא הצלחה. נראה כי בני הזוג לא מבינים מה עובר עליכם. רצוי שלפני הכול תבררו מה קורה לכם ביניכם ובין עצמכם. יש לכם הרבה מה להציע אך חוסר הביטחון שנוחת עליכם לפעמים יכול להרעיל כל מערכת יחסים, לאו דווקא זוגית. שמרו על פרופיל נמוך גם בעבודה. עדיף לדבר כמה שפחות.

רביעי עד שבת: סוף סוף הצלחתם להתאפס על עצמכם ואתם חשים רגועים מאוד. היכולת המופלאה שלכם לגשר על פערים בין אנשים שונים, עוזרת לכם הפעם בתחום האישי ובגדול. אתם גורמים לאנשים חשובים לכם להתקרב אליכם על ידי הסרת המחסומים, ואכן, זהו המתכון לשמר מערכות יחסים איכותיות לזמן רב. הרקיע רומז כי העובדה שלקיחת סיכונים משתלמת לעיתים, אינה צריכה לסנוור את עיניכם מפני המכשולים הטמונים בה.

טיפ שבועי: תקשור רוחני העלה בגורלכם את אבן מזל מסוג לשם: האבן טובה עבור מצבים לפיהם יש ברצונכם לפתח כישורים בעלי אופי מיסטי.


ראשון עד שלישי: סערות רגשיות עוברות עתה על כוכב פלוטו שליטכם הנמצא בתהליך של התחדשות. התופעה מעודדת אתכם להעניק עדיפות ראשונה לענייני הבית. כדאי לצאת לבילוי שקט ואינטימי עם בן/ת הזוג. לפנויים זה בהחלט פרק זמן שמתאים להיכרות חדשה. נסו להקשיב עם הלב ולא לנתח מבחינה הגיונית כל אירוע שאתם מעורבים בו. מישהו מבני הבית משמיע דברים שמקוממים אתכם. קחו נשימה עמוקה לפני שאתם מגיבים. טיפ: לזכור שלא כל דבר הוא אישי.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן בסימן הורדת טורים. אתם מתענגים על ההזדמנות שניתנת לכם לנוח. העומס הנפשי שחוויתם לאחרונה גורם לכם לתחושת עייפות ולהרגשה פיסית לא נוחה. אתם עוברים תקופה לא קלה מבחינת עבודה. העיקר- לתת לעצמכם צ’אנס לנוח. לא לעשות כלום. נקודה, גם משום שבקרוב תצטרכו להתמודד עם מספר אפשרויות בחירה בתחום הקריירה. הרקיע רומז כי כסף שמושקע מתוך דחף רגעי (אך הגיוני), עשוי להאיר את מזלכם הטוב.

טיפ שבועי: תקשור רוחני העלה בגורלכם את אבן מזל מסוג ירקן : האבן טובה עבור מצבים לפיהם יש ברצונכם לזכות ביותר אהבה וחיבה מאשר אתם זוכים להן עתה.


ראשון עד שלישי: הרקיע משגר אנרגיות רומנטיות אל כוכב יופיטר שליטכם, אך גם לא מעט התפנקות ונהנתנות. קשה לכם לשבת במקום אחד. כל המתרחש בימי עבודה עובר עליכם בעצלתיים ואתם ממתינים בקוצר רוח לערבים. מה שהכי בא לכם לעשות זה לצאת לבלות ולהשתולל, בלי לעשות חשבון לאף אחד. פגישה עם אנשים חדשים, תהווה מקום מתאים עבורכם לבטא את התחרותיות והרצון להתבלט.

רביעי עד שבת: בעיית אמינות עוצרת את המאמצים שלכם להגיע למטרה בעלת אופי כלכלי. מספר יש בפניכם מספר אפשרויות, החשובה מכל: למצוא דרך שמקובלת גם על בן/ת הזוג. במידה ואתם פנויים, בימים אלה, תהיה לכם נטייה להתחבר למישהו, בכל מחיר- גם אם האדם לא מתאים, העיקר לא  להיות לבד. הרקיע רומז כי לבעיה שאתם מתלבטים בה יש יותר מאשר פתרון אחד, אל תנעלו את עצמכם.

טיפ שבועי: תקשור רוחני העלה בגורלכם את אבן מזל מסוג אגת: האבן טובה עבור מצבים אשר לפיהם יש ברצונכם להעצים ולעודד אנרגיות המסייעות להרמוניה עם הסובבים אתכם.


ראשון עד שלישי: מזל גדי מושפע עתה מאנרגיות קוסמיות הקשורות בכוכבים סטורן ופלוטו שהיו עשויות להועיל, אך גם לשבש ולהכשיל. זה הזמן להאיץ תהליכים ולקבל החלטות. יש לכם פגישה חשובה ועליכם להחליט מיד במקום מה אתם הולכים לעשות לגבי עניין שמטריד אתכם מזה מספר חודשים. קחו אחריות וקבלו על עצמכם בשלמות לבצע את מה שתחליטו- עד הסוף. שמרו על חשאיות ואל תשתפו יותר מידי אנשים בתוכניות שלכם.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן לא קל בו אתם מתאימים את עצמכם למציאות. ייקח זמן עד שמצבכם האישי והכלכלי יירגע. פסק הזמן שניתן לכם הוא בבחינת מתנה יקרת ערך. יוזמה של אדם קרוב תוביל אתכם לכיוון שלא חשבתם עליו קודם לכן. מישהו משפיע עליכם לפעול בתחום המשפחתי. הימנעו מעימותים גלויים אך הפעילו את השפעתם בעקיפין על ידי ‘שליחים’. הרקיע רומז כי אם אדם זר משפיע על חייכם, עשו הכול כדי לגלות את מניעיו הנסתרים.

טיפ שבועי: תקשור רוחני העלה בגורלכם את אבן מזל מסוג ספיר: האבן טובה עבור מצבים אשר לפיהם אתם נדרשים להגן על עקרונותיכם.


ראשון עד שלישי: תופעה קוסמית מבשרת על אנרגיה קלילה ולא מחייבת. נתקפתם בקטע של נהנתנות וקשה לכם לחשוב על שום דבר אחר מלבד איך לעשות כיף. יש לכם מעט מאוד מוטיבציה ללכת לעבודה ואתם עושים זאת בקושי רב. המגבלות שלכם בתחום העסקי גורמות לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר ומצד שני, זה מוציא לכם את כל החשק. טיפ: צריך למצוא את המסלול האופטימאלי שיכלול גם סיפוק וגם הכנסה נאותה .

רביעי עד שבת: אין אפשרות ליישם בטווח הנראה לעין את מה שאתם מתכננים. כל ניסיון להחיש עניינים יתקל בהתנגדויות ומכשולים. תנו לעצמכם מרחב תמרון גם מבחינת ביצוע תוכניות עתידיות וגם מבחינת לחצים פנימיים מיותרים שאתם מפעילים על עצמכם וחבל. עליכם ללמוד לשחרר שליטה. נראה שבימים אלה אתם תקועים עם תיאוריות מקובעות בראש. הגיע הזמן לבחון את הדברים מחדש. הרקיע רומז כי יש להתייחס בקלילות למצבים הפכפכים, משום שייתכן כי דווקא בהם מצפה לכם המזל הטוב.

טיפ שבועי: תקשור רוחני העלה בגורלכם את אבן מזל מסוג סודליית: האבן טובה עבור מצבים אשר לפיהם נמאס לכם מן השגרה ואתם תרים אחר ריגושים.


ראשון עד שלישי: ההיבט ההרמוני שנוצר בין כוכב נפטון שליטכם לבין כוכב מסתורי, מעורר בכם צורך להרחיב אופקים וללמוד דברים חדשים. אי אפשר להתחמק מבעיות לנצח. הפחד רק משתק אתכם. יש משהו שחייב פתרון מיידי וכל דחייה רק תזיק למצבכם הנפשי. נצלו את היכולת היצירתית שלכם ואם אתם לא יכולים לבד, בקשו עזרה מחבר. עליכם להעמיד גבולות ברורים גם לגבי בני משפחה. אתם מסמנים מטרה והולכים אליה בעוז. הצדק איתכם אך נראה כי אתם עומדים להילחם בטחנות רוח.

רביעי עד שבת: באופן יוצא דופן, דווקא בימים אלה בא לכם לנהוג אחרת מהרגיל. להתפרע מעט ולהפתיע את הסובבים אתכם בצעדים שונים ולנקוט במקוריות שעשויה להשאיר את החברים שלכם מופתעים במיוחד. אל תחפשו הסברים. פשוט תיהנו מתחושת החופש. נראה שאתם מתחברים באופן אינטואיטיבי לצרכים של אנשים קרובים לכם, וזה מצוין. הרקיע רומז כי אתם צריכים להתעלם ממשקעים אישיים ולהתרכז אך ורק במה שטוב עבורכם.

טיפ שבועי: תקשור רוחני העלה בגורלכם את אבן מזל מסוג סיטרין: האבן טובה עבור מצבים לפיהם יש ברצונכם לצבור אנרגיה פיסית ומנטאלית.


ראשון עד שלישי: האנרגיות הקוסמיות שנוצרו בין השמש לבין כוכב מארס שליטכם, מבשרת טובות לאמנים וליוצרים שביניכם. צפוי פרק זמן רגוע. אתם יכולים סוף סוף להוריד את ההגנות ולהתרווח. במסגרת העבודה יש סימני הצלחה. תנו לעצמכם אפשרות להתבטא ביתר חופשיות ולבטא את הרעיונות והיוזמות שלכם עד הסוף, גם אם יש מי שמחמיץ פנים. יש לכם קושי לפצל את הזמן בין ענייני הבית והעבודה. נסו להיות יותר גמישים מבחינת השעות.

רביעי עד שבת: את השינויים שעוברים עליכם, אתם יכולים להפנים ולקבל כברכה גדולה. אל תנסו בכוח לעצור את התהליך שכבר מתגלגל אל יעד בלתי ידוע לכם. אולי כל זה נראה מאיים מעט בשלב זה, אך אין זה בהכרח נכון. הימנעו מחשיפת הרגשות הפנימיים, במיוחד כלפי אנשים שיכולים לנצל את גילוי הלב שלכם לטובתם ותועלתם האישית. הרקיע רומז כי יש לכבד את האינטואיציה, חישובים קרים והגיוניים עלולים להתברר כשגויים.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?