תחזית אסטרולוגית שבועית 12-18.5.2023

ראשון עד שלישי: אתם עסוקים במחשבות ומחפשים את עצמכם במקומות הלא נכונים. משמעות הדבר היא שיש לכם צורך בשינוי מתוכנן מראש וכמה שיותר מוקדם- יותר טוב. הנסיבות אינן משקפות את הפוטנציאל האמיתי שלכם. מפתה אתכם לחשוב שאתם יכולים להגיע לעמדה בכירה הרבה יותר, אבל לא לגמרי בטוח שיש לכם את האומץ ללכת עד הסוף עם המחיר שתדרשו לשלם. ההצלחה תושג הודות לאנרגיות המגיעות מן הלכידות במשפחה.

רביעי עד שבת: מצב הרוח שפוף מעט כיוון שאתם קולטים שהציפיות שלכם מעצמכם ומאחרים, אינן מציאותיות. לפעמים יש לכם הרגשה שאתם יכולים להיות “סופר מן”. אומנם היכולות הגבוהות שלכם מאפשרות להספיק המון אבל הצבת מטרות לא מציאותיות רק תביא תסכול, נסו להירגע. רמת ביקורת גבוהה כל כך, לא יכולה לתרום לכם בשום פנים ואופן. נסו לבדוק אם יש לכם אפשרות לפעול בדרך אחרת.

טיפ שבועי: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם באמצעות קלפי חיזוי כירולוגים, עלה בגורלכם קלף גבעת מרס עליונה: המסר הוא – תנועו בקצב שלכם אך אל תנוחו על זרי דפנה. תתחילו כבר עכשיו לתכננן את העתיד, יש עוד המון דברים קטנים שאתם יכולים לעשות למען עצמכם.


ראשון עד שלישי: מומלץ שתעמדו על המשמר ותקפידו לשמור את האצבע על הדופק. יש מי שזומם התקדמות מאחורי גבכם ואולי גם על חשבונכם. הדרך להימנע מעימות היא לנסות ליזום שיתוף פעולה על בסיס אינטרסים משותפים. יחסי זוגיות עלולים להיות מושפעים מהמתח המצטבר. נסו לשמור על פרופורציות. צפויה לכם הצלחה בעקבות פנייה אל עולם הנסתר. כדאי לכם להרחיב את פעילותכם העסקית אל מעבר לכול אשר הכרתם עד כה.

רביעי עד שבת: צפויה התפתחות מרגשת בתחום הרומנטי. אתם מקבלים הצעה שאינכם יכולים ואינכם רוצים לסרב לה. קחו את המצב בקלילות עם חיוך גדול. על תהיו כבדים כל כך ואל תנסו לצפות את העתיד. פשוט לכו עם מה שקורה מכל הלב. אתם תגלו את התשובות בזמן הקרוב. בתחום המקצועי צפויה לכם הפתעה נעימה. חתימת הסכם או העלאה במשכורת בהחלט באה בחשבון בתקופה זו.

טיפ שבועי: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם באמצעות קלפי חיזוי כירולוגים, עלה בגורלכם קלף אצבע סטורן: המסר הוא – צפויה הפתעה נעימה במערכת יחסים ידידותית שמקבלת תפנית. במידה והנושא יפתח לשיחה, נסו להבהיר את העניין בשיא הדיפלומטיות תוך כדי הורדת ציפיות.


ראשון עד שלישי: חוויה אינטימית משמעותית צפויה לכם בימים אלה. אורח החיים שלכם מושפע מידי אנשים אחרים בעלי יכולת מניפולטיבית. מתח מצטבר בעבודה. אל תכנסו לעימותים גלויים. שמרו על כל האופציות פתוחות. נכון, יש לכם בעיה שצריך לפתור. רוב הסיכויים שהעניין ייפתר במהלך הימים הקרובים. יש להגיב ללא שהיות למסמך או מכתב שיגיעו בדואר. אנרגיות ממוזלות מגיעות אליכם מילידי מזל מאזניים.

רביעי עד שבת: אתם מתוסכלים ויתכן שתבחרו לבלות את רוב פרק הזמן הזה במנוחה. כדאי לרדת לשורש הבעיה המטרידה אתכם ולהפסיק לטאטא דברים מתחת לשטיח. מחויבות אישית שמגבילה אתכם משפיעה עליכם לרעה. הרגישות הגבוהה, גם היא לא תורמת לבריאות הנפשית שלכם. לפני שאתם ממהרים להיעלב מאחרים, קחו נשימה עמוקה ותחליטו אם בכלל בא לכם להיות מושפעים מאותם אנשים ועד כמה יש להם חשיבות ממשית בחיים שלכם.

טיפ שבועי: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם באמצעות קלפי חיזוי כירולוגים, עלה בגורלכם קלף קו החיים: המסר הוא – נקטו באמצעים מעשיים לשינוי. הפחתת הגורמים לחוסר היציבות תביא בהכרח להתפתחויות חיוביות, בעיקר בתחום הרגשי.


ראשון עד שלישי: כדאי לכם להרחיב את מרחב הפעילויות העסקיות שלכם כדי להקטין סיכונים, תוך שמירה על גבולות הפרטיות שלכם שהם חיוניים להמשך הדרך. בתחום האישי המצב משתפר. למרות המכשולים, שמרו על רמת התלהבות ועשייה כדי להמשיך את המומנטום. יש להיעתר להצעה נדיבה ולא להמתין עד שמישהו ירע את תנאיה. תופעה קוסמית מעודדת יחסים הרמוניים עם בני זוג, בעיקר לאחר תקופה של משבר.

רביעי עד שבת: בתחום העסקי יש לשתף את בני המשפחה בתנאים החדשים שנוצרו בשטח. יהיה קשה מאוד להתמודד עם כל זה לבד. גם אין סיבה שתיקחו את כל העול על הכתפיים שלכם. כדאי ללמד את האחרים לקחת אחריות ולנהוג בצורה בוגרת. מתגלגל רעיון להרפתקה שאתם חולמים ליטול בה חלק. תצטרכו לגלות ספונטאניות כדי לא לדשדש מאחור.

טיפ שבועי: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם באמצעות קלפי חיזוי כירולוגים, עלה בגורלכם קלף קו התשוקות: המסר הוא – מסגרת לפעילותכם מתוך גישה הגיונית ושקולה שתיקח בחשבון תועלת מול רווח, תתרום לאיזון. אם תפנו מעט זמן, צפויות התפתחויות רומנטיות.


ראשון עד שלישי: המתח שחשתם בימים האחרונים נעלם כלא היה. מצב הרוח משתפר. צפויה נסיעה למקום מדהים עם קבוצת אנשים שאינכם מכירים היטב. בכל זאת ההנאה שלכם תהיה רבה. במהלך הנסיעה תגלו עניין רב בתחום חדש שמישהו יציג בפניכם. נסו להיפרד מעודף הרגישות. בתור מדיניות- קחו החלטות נחרצות במהירות ואל תחשבו פעמיים על אותו נושא. תחכום ומניפולטיביות יעלו ברשתכם את השלל המיוחל.

רביעי עד שבת: בנתיב שבינו לבינה צפויה לכם מעין זריקת עידוד. מישהו שעד עתה התייחס אל הזוגיות כאל מסגרת כובלת, יהיה מוכן לשקול מחדש את עמדתו. משהו הקשור בהמצאה כלשהי, מתחיל לעטות צביון תכליתי. רעיונות שפעם התייחסתם אליהם כאל חלומות שווא, מעוררים עניין אצל בעלי המאה. התעלמו מטיפוסים תבוסתניים הנוהגים למצוא פגמים גם בדברים הנחשבים לכליל השלמות.

טיפ שבועי: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם באמצעות קלפי חיזוי כירולוגים, עלה בגורלכם קלף קו הגורל: המסר הוא – האינטואיציה שלכם תסייע לקבוע מי מתאים לכם ומי לא! אל תתפתו ואל תסחפו להרפתקה בעקבות מילים חלקלקות.


ראשון עד שלישי: עומס רב בעבודה. אתם מרגישים כאילו אתם כורעים תחת הלחצים. יתכן ביטוי פיסי להרגשה הפנימית הרגשית. התוכניות שלכם משתבשות לחלוטין. אדם אשר בשמו מופיעה האות ה’ מנסה ליצור קשר הדוק יותר. במקום להבהיר שאינכם מעוניינים אתם מוצאים דרכים להתחמק, מה שמעביר מסר לא ברור והרגשה לא נעימה. שימוש באמצעים לא מקובלים, יביא לכם את הניצחון.

רביעי עד שבת: אתם מגלים מחדש את הקסם הישן והטוב ואת יכולת ההשפעה שיש לכם על אחרים. אתם מושכים אליכם אנשים ומצליחים להיכנס בקלות לנעליים של מנהיג. אל תתבלבלו ואל תתלהבו יתר על המידה מתחושת הצלחה. ושלא יעלה לכם לראש. במצב כזה נחוצה מידה לא מבוטלת של אחריות. אלא מה חשבתם? מישהו שלא חשדתם שהוא מקנא בכם, נתפס בקלקלתו.

טיפ שבועי: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם באמצעות קלפי חיזוי כירולוגים, עלה בגורלכם קלף גבעת הירח: המסר הוא – מילים שפלטתם גורמות לכם להצטייר באור לא נכון וחבל. מומלץ להוריד את המתח המצטבר ולהרגיע את האווירה הרותחת.


ראשון עד שלישי: ענייני כספים עולים לדיון עם אנשים קרובים לכם. ההוצאות הגבוהות גורמות למתח נוסף על הרגיל. נדמה לכם שיש מי שמסתיר מכם מידע בנוגע לתחום זה. ההתמקחות רק מותירה את כל המעורבים מותשים וללא תוצאות משמעותיות. הגיע הזמן לחפש דרכים כדי לפתור את הבעיה אחת ולתמיד ולא להשתמש בה כעילה לוויכוחים ולמאבקי הניחו ליריביכם לחשוב שאתם קטנים וחלשים מכפי שאתם באמת והובילו אותם אל המלכודת.

רביעי עד שבת: מצב הרוח משתפר לאחר שאתם מקבלים מחמאות ותשומת לב מאדם קרוב. עם זאת, אל תכנסו לאופוריה. המצב רחוק מלהיות תקין ויהיה עליכם לעשות מאמץ רב בימים הקרובים כדי לתרום ולהחזיר את האמון שהופר. בן/ת הזוג מחכים לצעד הראשון. אם תנהגו בדיפלומטיות, תזכו בפידבק חיובי שיעזור גם לכם להמשיך בכיוון הנכון. טיפ: המאמץ בהחלט כדאי.

טיפ שבועי: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם באמצעות קלפי חיזוי כירולוגים, עלה בגורלכם קלף אצבע אפולו: המסר הוא – אתם עלולים לגרום לעצמכם בעקיפין לתחושות פיסיות לא נעימות כתגובה פסיכוסומאטית. קחו צעד אחד אחורה. רק לאחר שיירגעו הרוחות תוכלו להסתכל על הדברים בראייה אחרת ורחבה יותר.


ראשון עד שלישי: הדריכות שלכם מתגברת בגלל חשדות ורגישות יתר. חיי החברה שלכם נראים לכם מצומצמים במיוחד. אם מצב הרוח עכור, קחו בחשבון שההרגשה שאיש אינו מקשיב לכם היא עניין סובייקטיבי לחלוטין. הגיע הזמן לשיחה באווירה כנה ופתוחה. פגישה עם אדם חדש שיכנס לחייכם כמו רוח סערה, תשפיע עליכם לטובה. ההצלחה בתחומים הקרייריסטי והפיננסי תושג בעזרת איפוק, סבלנות ונחישות של ברזל.

רביעי עד שבת: אתם מגיעים למסקנות מפתיעות בעקבות התפתחות לא צפויה בעבודה. אל תנהגו בפזיזות. יש לכם עדיין זמן לבדוק לעומק מה באמת קורה והאם אתם לא נופלים קורבן למניפולציה זולה. קשה לכם להחליט גם בענייני הלב. אתם מתלבטים בין התחייבות של ממש ובין חופש אישי. נוצר בלבול מסוים שאתם משדרים אותו לסביבה.

טיפ שבועי: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם באמצעות קלפי חיזוי כירולוגים, עלה בגורלכם קלף קו הראש: המסר הוא – חשדות לא מבוססים עלולים רק לסבך אתכם, היו דיסקרטיים וזהירים לפני שאתם קובעים עובדות בשטח.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן מתאים לטיולים ולנסיעות. למרות שרוח ההרפתקנות והחופש נושבת אתם נאלצים למלא את חובותיכם היומיומיים בלית ברירה. יתכן שעם קצת יצירתיות ומאמץ תמצאו דרך לשלב בין החובות ובין הרצונות. האידיאלים והחלומות שלכם קשורים לתחום האהבה. הרומנטיקה עומדת על הפרק. הצורה בה אתם בוחרים לבטא את רגשותיכם עלולה להחטיא את המטרה. צפויה הצלחה בעקבות דבר-מה העולה מנבכי העבר. נוסטלגיה.

רביעי עד שבת: חוסר השקט הפנימי גורם לכם להיות אגרסיביים ופחות קשובים לזולת. גם נושאי כספים מטרידים אתכם והניסיון ‘לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה’ לא עולה יפה. אין סיכוי ליהנות מכל העולמות בלי לשלם מחיר. הגיע הזמן שתתנו לעצמכם הזדמנות לפתוח דף חדש, להפסיק לחפש שלמות בכול מקום ופשוט ליהנות. בעצם למה לא? מגיע לכם. באמת.

טיפ שבועי: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם באמצעות קלפי חיזוי כירולוגים, עלה בגורלכם קלף האמה: המסר הוא – אתם מגזימים  בדיבורים והניסיון שלכם לקבל תשומת לב מגיע לממדים מוגזמים. חוסר הפרופורציה הזה נקלט על ידי אחרים ונתפס כמלאכותי משהו.


ראשון עד שלישי: אווירה של מנוחה ורגיעה מאפיינת פרק זמן זה, וכדאי להיענות להזמנות ליציאה. צפויות חוויות למי שיטרח לצאת מהבית, בעיקר אם מדובר בבילוי לא שגרתי. אתגר רומנטי יעלה על הפרק. ילידי מזל דגים נמצאים אצלכם בראש סדר העדיפויות וקיימת אפשרות לשיתוף פעולה בתחום העסקי והאישי. התגברות על מכשולים תגיע באמצעות שימוש “במרפקים” והסרת הכפפות.

רביעי עד שבת: התחושה היא כאילו אתם נתקלים בקירות לכל מקום בו תפנו. חוסר אונים ואוזלת יד הולכים אצלכם ביחד והדרך היחידה לפרוץ את המעגל היא לנקוט בצעדים דרסטיים. מרכז תשומת הלב צריך להיות בנושאי עבודה. עליכם להיות הרבה יותר אסרטיביים ולהתחבר למציאות. הגיע הזמן להתבגר! גם בתחום הביתי יש מה לשפר. אם תעשו מאמץ להתמקד, היחסים עם יריבים ישתפרו. קשיים או לחצים חברתיים, ייעלמו מעצמם.

טיפ שבועי: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם באמצעות קלפי חיזוי כירולוגים, עלה בגורלכם קלף גבעת ונוס: המסר הוא – אתם בוחרים לעמוד מאחורי הקלעים ולתת לאחרים לזקוף לזכותם את ההישגים ללא בושה. הצניעות המוגזמת הזאת מפריעה לכם להתקדם ויש מי שרואה בהתנהלות זאת ענווה והצטנעות מיותרים.


ראשון עד שלישי: מחזר נעים הליכות מנסה להתקרב אליכם. אתם מפגינים חביבות אך לא נותנים צ’אנס אמיתי וחבל. המפתח להצלחה טמון ביכולתכם לראות את החזון ולא להתמקד באירועי היום יום. נסו לאמץ לעצמכם ראיה כוללת יותר של הדברים. אל תקלקלו זרימה של עניינים מתפתחים בגלל קוצר רוח. הציגו בפני העולם את הישגיכם בלבד, והתעלמו מכל מגרעת אפשרית.

רביעי עד שבת: לא קל להתמודד עם הקריזות שלכם. בן/ת הזוג עלול להפוך את היחס שלו לקיצוני ואתם עלולים להצטער על שהרשיתם לעצמכם לנהוג בפזיזות. הגיע הזמן להחליט מה אתם רוצים ולעשות את מה שצריך. ענייני עבודה דורשים גם הם תשומת לב מרבית וממוקדת. אתם נוטים לפסול אפשרות עסקית שנמצאת ממש “מתחת לאף”. חשבו שוב!

טיפ שבועי: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם באמצעות קלפי חיזוי כירולוגים, עלה בגורלכם קלף קו האינטואיציה: המסר הוא – אתם חשים לחץ מסוים בשל תלות לא נוחה של אדם קרוב אליכם, זאת בגין בעיות רגשיות. אתם לא מוצפים רצון לעזור- אך תחושת המחויבות לאותו אדם תעודד אתכם להושיט יד ולסייע.


ראשון עד שלישי: אדם קרוב ובעל יוזמה משפיע עליכם בצורה משמעותית. אתם מתחילים לחשוב בדרך שונה מהרגיל ונראה שהלוליינות המחשבתית ממריצה ונעימה לכם למדי. ההתנהגות שלכם תחת לחץ טובה יותר מהצפוי. כמו כן גוברים הסיכויים שלכם לרווחים כספיים. זאת בתנאי שתהיו מספיק ערניים להזדמנויות שנקרות בדרככם. זה הזמן להשקיע בטיפוח המראה וההופעה החיצונית. אין לחסוך כשמדובר במלתחה הפרטית שלכם.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן לא משהו. ה’ריצה’ לאנשים שונים שייעצו לכם והשיחות המרתוניות עם חברים, לא יועילו להוריד את מפלס החרדה שתקפה אתכם עכשיו. מה שאתם זקוקים לו הוא לתפוס שקט ולחשוב בקור רוח על מה שקורה לכם בחיים. הזוגיות היא משהו שמטריד את מנוחתכם ? אז במקום לנתח רצוי פשוט ליהנות ולזרום עם הדברים. אל תנסו לחנך אף אחד.

טיפ שבועי: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם באמצעות קלפי חיזוי כירולוגים, עלה בגורלכם קלף האגודל: המסר הוא – הגדירו מה חשוב לכם יותר ומה פחות, מה שבטוח שהחופש האישי עומד במקום הגבוה ביותר. החששות שלכם להתמסר רגשית נובעים מהשערה שתיאלצו לוותר יותר מידי.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?