תחזית אסטרולוגית שבועית 24-30.3.2023

ראשון עד שלישי: רמת האנרגיה שלכם נמצאת עכשיו בעליה ומכיוון שכך, קל לכם יותר להתמודד עם המציאות. הראש לכם עובד טוב ומהר. השתמשו באינטליגנציה הגבוהה שלכם כדי לבחון מה קורה איתכם בתחום החברתי. אם קשה לכם להגיע לבד למסקנות אופרטיביותנסו להתייעץ עם אדם שמבין עניין. ההתלבטויות האין סופיות שלכם מתישות אתכם.

רביעי עד שבת: אנרגיות מהסוג המפתיע והמהמם זורמות עתה אל עבר גזרת מזל שור. לפתע יתברר לכם שלמרות מה שחשבתם, יש בעיות רבות שפתרונן מסובך ואינו תלוי בכם כלל ועיקר. מצב הרוח ירוד עקב כך אבל בקרוב מאוד הכל יסתדר. בקרוב תקבלו הצעה מפתה שתתקשו לסרב לה. מבחינה חברתית צפוי לכם פרק זמן מעניין דווקא. מתוך רכילות שתגיע אליכם בעקיפין, תגלו שדעתו של אדם מסוים בעל השפעה, שונה מאוד ממה שחשבתם.


ראשון עד שלישי: היבטים קוסמיים יוצאי דופן יוצרים מצב חיובי ובעל פוטנציאל עבור בני המשפחה. אתם מרגישים אופטימיות רבה ומביטים אל העתיד דרך משקפיים ורודים. דרך חדשה מצפה לכם במידה ותהיו אמיצים מספיק ופתוחים להזדמנויות חדשות. באופן טבעי, אתם מגלים חביבות יתר לדמויות חדשות הנכנסות לחיים שלכם, מה שיגרום למפלס הפופולאריות לעלות פלאים. חוש ההומור היא תכונה שכדאי לפתח, בלי לוותר על היושר הפנימי והכנות.

רביעי עד שבת: זהו פרק זמן טוב ומצב הרוח שלכם אופטימי. אתם  חשים מלאי אנרגיה בזכות מסר רומנטי מפתיע שמשפיע עליכם מטובו. ימים אלה הם טיימינג חלומי לביסוס קשר רומנטי. כדאי לכם לנצל את האנרגיה החיובית כדי להשתחרר מפחדים ומדעות קדומות. אל תתרגשו אם תקבלו הצעה לבילוי לא שגרתי. קבלו את ההזדמנות בברכה ותיווכחו לדעת כי יש לכם עוד המון מה ללמוד בתחום שברירי ורגיש.


ראשון עד שלישי: אתם מרגישים צורך עז בחיזורים ובתשומת לב. אל תבזבזו אנרגיות על התקפי קנאה ודרישות ילדותיות. השקיעו במערכת הזוגית ובמקביל, עליכם להפנים כי על מנת לקבל יש לתת. בעבודה, יש לכם הזדמנות לפריצה קדימה. זה הזמן להציב מטרות ולהתחיל לפעול להגשמתן. שום דבר לא יגיע אליכם על מגש של כסף.

רביעי עד שבת: גזרת מזל סרטן חווה עכשיו אנרגיות מהסוג הפראי והתוסס. אתם תרגישו שהגיע הזמן לשינוי. פתאום מתחשק לכם לזרוק הכל ולברוח. במקום לנקוט בצעד קיצוני אפשר פשוט לקחת את הכל בקלות. חופשה קצרה נחוצה לכם כדי לאסוף כוחות ולהתמקד בהמשך הדרך. היכולת שלכם בתחום היצירתיות תבוא לידי ביטוי במידה ותאפשרו את העניין. כדאי להירשם לחוג ערב באחד מתחומי האומנות, שם תוכלו לתת דרור לכשרון והרצון הפנימי לביטוי עצמי שחסר לכם כל כך בתקופה האחרונה.


ראשון עד שלישי: פידבק חיובי צפוי להגיע בימים אלה אל תחום העבודה. אל תגררו למערבולות ולמשחקי כוח כלפי אנשים אחרים. שמרו את חוש הצדק המפותח שלכם למקומות אחרים. היו ערניים ואל תבזבזו יותר מידי כספים. הנטייה שלכם לעבור מהתקפי חסכנות להתקפי פזרנותלא תורמת לכם כלום. נסו להיות קצת יותר קלילים ותנו לחוש ההומור שלכם להתבטא.

רביעי עד שבת: אנרגיות כפייתיות זורמות כעת אל המפה האסטרולוגית שלכם. ייתכן כי אתם משלמים את המחיר על ההתנהגות שלכם לפני כחודש. מספר אנשים יבהירו לכם בצורה מילולית בוטה שנפגעו מכם קשות. במקום להתפרץ, כדאי להמתין לפני שאתם מגיבים ובעיקר להקשיב. התחושה שאנשים מסביבלא מביניםאתכם, מהווה מעין משל וסימפטום שאינם משקפים את המציאות לצורה בה אתם מתנהגים בזמן האחרון כלפי הסובבים אתכם.


ראשון עד שלישי: שיחת טלפון מפתיעה מערערת את שלוותכם. לא שזה רע אך זה קשור לתחום הרומנטי והבחירה היא בידכם מה לעשות עם זה. אין צורך להתבלבל ולעשות דרמה מהעניין. עשו החלטה על סמך שיקול דעת קר.  בתחום העבודההעומס רב. יש לכם הרגשה שמנסים לדרוך עליכם. שמרו על קור רוח ואסרטיביות. לא יוותרו עליכם בקלות יתרה.

רביעי עד שבת: אנרגיות מיטיבות נוצרות עתה בין מערך הכוכבים לבין כוכב מרקורי פטרונכם. אתם מתהלכים עם תחושה נהדרת שהעולם הוא מקום טוב לחיות בו. אל תתנו לאנשים סביבכם לקלקל לכם את מצב הרוח. למרות שבא לכם מאוד לצאת מהשגרה, תצטרכו להתאזר בסבלנות עוד ימים אחדים. בינתיים, כדאי לנצל את סוף השבוע לבילוי עם אדם שאתם אוהבים. אישיות בעלת השפעה תיצור אתכם קשר: אל תתעלמו
וענו בחיוב להצעתה.


ראשון עד שלישי: זעזועים רבים עוברים על הכוכבים האחראים על עצמיותכם, ולכן צפוי פרק זמן בו אתם חשים עייפות רבה. חלק מן התחושות הלא נעימות נובע ממישהו קרוב אליכם שלאחרונה מעיק עליכם וגוזל מזמנכם. זה לא הזמן לנסות ולזכות בתוארהחבר הכי טוב בעולם“. שמרו את האנרגיות הפנימיות לעצמכם. בעבודה הימנעו מלהבליט את התחרותיות והרצון לשלמות. הקפידו על פרופיל נמוך. זה לא הזמן להוצאות מיותרות.

רביעי עד שבת: בימים אלה אתם ממוקדים בעבודה. כדאי לנצל את הריכוז והיכולת שמגיעים לשיאים דווקא עכשיו, כדי להרשים את הממונים עליכם. מאבקי כוח הינם מיותרים בכל עת. הסירו את ההתנגדות הפנימית שיש לכם כלפי אדם רב השפעה. את האנרגיה שתשתחרר תוכלו לנצל לכיוון חדש. הקדישו את סוף השבוע למנוחה או בילוי בחיק המשפחה.


ראשון עד שלישי: משהו עובר עליכם בימים אלה ואתם חשים מאוד לא רגועים. למרות שיש עליכם ביקורת, שלעיתים קרובות אינה מוצדקת, כדאי שתספרו בלב עד עשר לפני שאתם מדברים. היחסים עם בני הזוג שבריריים במיוחד. אל תמהרו לקבל החלטות. הרגשת ריחוק וניכור במערכת היחסים תדרוש מאמץ מיוחד מצד כל הנוגעים בדבר. אל תמשיכו לטמון את הראש בחול כמו בת יענה.

רביעי עד שבת: בימים אלה תחושו במלוא עוצמתו את הפיתוי לחזור ולתת צאנס נוסף למערכת רומנטית שבכוחות עליונים הצלחתם להתנתק ממנה. בטווח ארוך, זאת תהיה ככל הנראהטעות. יש מי שיאמר כי מנקודת מבט מסוימת, ניתן להבין את מניעיו ורגשותיו של הצד השני ואין טעם למהר בנוגע למשהו יפה שהיה קיים במשך זמן רב. השיקול הסופי הוא כמובן בידכם. נסו להחליט בעזרת הראש ולא רק עם הלב.


ראשון עד שלישי: התארגנות מחודשת ותכנון יעיל של תוכניותיכם, יתנו לכם את השקט הנפשי שאתם זקוקים לו. קחו פסק זמן, תפסיקו לנסות להרשים את כולם והקדישו זמן לעצמכם. אתם עלולים לקבל הצעה מפתה להרפתקה ממישהו שאינכם סומכים עליו לגמרי. בדקו את הנושא עד תומו. אל תתפתו ואל תנהגו בפזיזות

רביעי עד שבת: אנרגיות ברוכות זורמות כעת אל כוכב יופיטר האחראי על מזל קשת. זהו פרק זמן מצוין בו אתם עושיםסוף סוףצעד נכון בכיוון שיפור הזוגיות. שלב ההתלבטויות עבר וחלף והגיעה העת למעשים ולפעולות. אל תקשיבו לדעות של אנשים סביבכם המנסים לרפות את ידיכם. התחברו לאינטואיציה הפנימית. בתוך הלב, במקום השקט והמיוחד, בו רק אתם יכולים להיות בעצמכם, טמונה התשובה הנכונה. אל תחששו לדבר בגילוי לב ובאסרטיביות על מה שאתם באמת רוצים
מזוגיות אמיתית.


ראשון עד שלישי: קחו בחשבון כי הזוגיות לא תגיע מעצמה. יש לעשות מאמץ ולתכנן תוכניות. לפנוייםיש להיפתח ולהרשות לעצמכם להרחיב את חוג המכרים. התוצאות יפתיעו אתכם ובגדול! היכולת שלכם ליצור קשר קיימת. יש לפתח את הביטחון העצמי, ומצד שני לצאת מנקודת הנחה שמבססת עת עקרון ההדדיות: נתינה שלכם תביא בעקבותיה נתינה מן הצד השני.

רביעי עד שבת: אתם מנסים לגרום למישהו לגלות מעורבות גדולה יותר ביחסיו איתכם: זה בסדר אלא אם מדובר בטיפוס שטרם השתחרר מפרשיותיו הקודמות. טיפוסים מבריקים ינסו למכור לכם רעיונות משגעים שבעזרתם ניתן לעשות כסף קל, כלומר, להשקיע מעט ולהרוויח הרבה. צפוי מצב לפיו אתם עלולים להימצא בקצר רציני עם אהובי לב קבועים, ובמקביל יצוצו פיתויים הקשורים באובייקטים מסנוורים. לפני שאתם קופצים על הבטחות מפוקפקות, כדאי שתשקיעו בקיים.


ראשון עד שלישי: אתם חווים עתה התרחשות שמימית הטעונה באנרגיות של כוכבים רבים והפכפכים. ביקורת נוקבת שתגיע אליכם מצד מישהו קרוב אליכם, תפגע בכם בגלל היותה בלתי צפויה ופתאומית. אל תדאגו יותר מידי. זהו רק שלב מעבר שבסופו, העניין שמטריד אתכם יסתדר כאילו מעצמו. למרות שאתם חושבים שאתם רואים את המצב לאשורו, יתכן ואתם טועים לחלוטין. כדאי להתייעץ עם אדם אובייקטיבי ובעל ניסיון.

רביעי עד שבת: זה מן פרק זמן אשר יתחיל טוב אולם במהלכו תרגישו ירידה באנרגיות הפיזיות. הנטייה שלכם למצבי רוח מבוססת על הקשר ההדוק שאתם קושרים בין חיי היומיום לחיי הרגש. עליכם לעשות הפרדה כדי שתוכלו לתפקד טוב יותר. אל תמהרו לשרוף גשרים וקשרים עוד לפני שאתם בודקים היטב את כל האופציות שלכם, בין אם מדובר בתחום העבודה או התחום הרגשי.


ראשון עד שלישי: מזל והצלחה מרעיפות ברכה על מפת הלידה שלכם, בעיקר על הבית השביעי האחראי על הזוגיות. צפויים שינויים חיוביים בכל התחומים. אתם מרגישים טוב ומזרימים החוצה את הרגשתכם הפנימית. זה כמובן משפיע גם על תחום הזוגיות והרומנטיקה. בני הזוג שלכם ישתפו פעולה אם תאמצו גישה חיובית ועניינית. אמרו מה אתם מבקשים ואל תתלוננו על מה שלא קיים.

רביעי עד שבת: על פי מפת השמיים אתם חשים במיטבכם אולם הרגישות הגבוהה שלכם עלולה להיות מכשול. אל תתנו לדברים שמתרחשים סביבכם, הקשורים לאנשים אחרים, להשפיע על מצב הרוח שלכם. שלווה וסבלנות הן תחושות שניתן לטפח למרות הבעיות. נסו להתמקד בעיקר ולא בטפל. התרחקו מאנשים שליליים המתלוננים כל הזמן על הצרות שלהם. פנקו את עצמכם בקניה של בגד חדש. ביום שישי מומלץ לצאת לבילוי רומנטי שקט.


ראשון עד שלישי: עושה רושם כי בימים אלה אתם תרגישו מחוזרים ויפה לכם שזה כך. תקבלו הרבה פידבקים חיוביים מאנשים שבדרך כלל אינם נוטים לפרגן. אל תתנו לעניין הזה לעלות לכם לראש ואל תתפתו לזלזל בחברים וותיקים או בבני משפחה. הקפידו להעניק מספיק תשומת לב לבני הזוג. שימו לב להוצאות הכספיות. אין עכשיו הצדקה להוצאות כספיות גדולות.

רביעי עד שבת: נוצר מצב שמימי של רוגע יחסי בגזרת מזל טלה. למרות  שאתם עסוקים בלהיות מושיעי עולם, אתם מגלים שאפילו לכם יש מגבלות. לנצח בכל החזיתות זה פשוט לא אפשרי. קצב החיים המטורף שלכם הוא מלכודת שטמנתם לעצמכם במו ידיכם ורק אתם יכולים להוריד הילוך ולהירגע. אין טעם להציק לכל מי שסביבכם בגלל שאתם מרגישים מתוסכלים. בעצם, אין לזה סיבה מוצדקת ועדיף פשוט לשתוק במידה ואין לכם משהו נעים להשמיע.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?