תחזית אסטרולוגית שבועית 8-14.12.2023

ראשון עד שלישי: זו תקופה של חוסר מנוחה. נראה שהמשפחתיות של הימים האחרונים כבר קצת נמאסה עליכם ואתם זקוקים לפסק זמן. אי אפשר להתעלם מהקושי שיוצר קשר מתמשך וקירבה, גם עם אנשים שאתם באמת אוהבים. שימו גבולות ותנו את מקום הכבוד המגיע גם לעצמכם ולחיים הפרטיים שלכם. אתם בשלים יותר מאי פעם לעמוד בתחרות שתקבע את מעמדכם.

רביעי עד שבת: בימים אלה אתם נהנים מזרימה חיובית של אנרגיה שגורמת לכם לתפקד בצורה יוצאת מהכלל. זה פרק זמן מתאים להתחלות חדשות, גם בעבודה וגם בעסקים. הכיוון שלכם בתחום החברתי מצוין. המשיכו בו ותופתעו מהתוצאות. למי שכבר נמצא במערכת זוגית- זה פרק זמן שמתאים לבילוי רומנטי משותף. כול מאמץ שתעשו יניב תוצאות בעתיד ושיפיע עליו.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן שבו אתם נכנסים למצב רוח פילוסופי במקצת ומתלבטים לגבי האחריות שלכם בקשרים רומנטיים. כדאי לבחון מה אתם תורמים ומה גורם לצד השני לחרוק שיניים. זה פרק זמן שמתאים לשיחות נפש. נסו לאזן בין הצרכים שלכם לבין מה שמצפים מכם בלי לוותר על עקרונות ושאיפות אישיות.

רביעי עד שבת: מצב הרוח שלכם עלול לרדת בגלל שאתם מכניסים את עצמכם לסיטואציות שאין לכם מושג איך לצאת מהן. טוב הלב שלכם שמדרבן אתכם לנסות ולעזור לכל העולם גורם לכם בעיקר לבעיות. אתם לא עומדים בקצב ולפיכך מאכזבים אנשים רבים. טיפ לימים אלה: ריכוז ומיקוד. כדאי שתעסקו בענייני הבית ותדאגו לפרנסה
האישית שלכם!


ראשון עד שלישי: אתם מרגישים רגועים במיוחד. אווירת הטוב והשפע מגיעה ממש בזמן. יש לכם מה להציע ואתם פתוחים גם להצעות מבני המין השני. תיתקלו בלא מעט הזדמנויות רומנטיות במסגרת קבוצה של אנשים בעלי עניין משותף. גם אם יש לכם פה ושם מחשבות בעניינים דחופים שעומדים על הפרק, מוטב לדחותן במספר ימים.

רביעי עד שבת: הרצון שלכם להשיג עושר ותהילה נראה עכשיו כאילו הוא אפשרי, יותר מתמיד. העבודה הקשה וההשקעה משתלמים ובכל מקום אליו אתם פונים- המזל מאיר לכם פנים. כדאי לנצל את המומנטום גם בתחום האישי. בני המשפחה ישמחו לקבל קצת תשומת לב או הצעה לפעילות אקטיבית משותפת מחוץ לבית. המטרה מקדשת את האמצעים אבל אסור לכם לשכוח את המצפון.


ראשון עד שלישי: חשוב מאוד לשמור על גישה חיובית למרות שהסבלנות שלכם לא בשיאה. נושאים של זוגיות עומדים על הפרק ואתם פשוט הורסים כל חלקה טובה… תפסיקו להתלבט כל כך הרבה לגבי מה חושבים עליכם אנשים אחרים. גם אם עכשיו אתם בעניין, בעתיד מותר לכם לשנות את דעתכם. טיפ: קחו הכל בקלות!

רביעי עד שבת: פרק זמן עמוס מבחינה נפשית. אתם זקוקים למנוחה, לשקט ולהרבה יותר שלווה. ההתרוצצות האינסופית שלכם גורמת לכם לעייף את עצמכם עד כדי מצב של תשישות גופנית ופיסית. הרצון לשפר את המצב הכספי גורם לכם לעשות שטויות שעולות לכם בעצבים. טיפ לימים אלה: להתארגן ביתר יעילות. להקפיד על תזונה מאוזנת ועל שינה רגועה בלילה.


ראשון עד שלישי: לאחר כמה ימים של מאבק סמוי, אתם מרגישים תזוזה המובילה לשביעות רצון. אתם יוזמים בילויים שמעוררים תגובות מעורבות בקרב המוזמנים אבל יש מקום להתעקש כדי לא להיכנס למצב שגרה. בתכל’ס, זה הדבר האחרון שאתם צריכים אחרי פרק הזמן המינורי הזה. פעילות חברתית בחיק הטבע תעשה לכם רק טוב ומי שלא רוצה שלא יבוא.

רביעי עד שבת: הביטחון העצמי קצת ‘נפל’ ואתם מרגישים כאילו כל עולו של העולם מוטל על כתפיכם ואין לכם כוח פנימי להתמודד. כדאי לקחת כמה שעות חופש למנוחה ולאסוף כוחות, כי לא נראה שאתם רוצים לוותר בקלות. יש לכם פוטנציאל גבוה ואם תצליחו להתגבר על הירידה הזמנית באנרגיה, תוכלו להשיג כמעט כל מה שתרצו. הקפידו להציב מטרות ולתכנן דרך פעולה.


ראשון עד שלישי: שמרו על הפרטיות שלכם ואל תספרו לכל מי שמוכן לשמוע את הבעיות האישיות שלכם. נורא בא לכם לספר לאחרים מה קורה אצלכם וכמה אתם צודקים. זאת סיטואציה שעלולה להפוך לחרב פיפיות. טיפ: להיות יותר סלקטיביים. התלבטויות בעניינים כספיים דורשות חשיבה מעמיקה- לבד.

רביעי עד שבת: נראה כי שוב תעסקו יותר מידי בנושא העבודה. העניין מעסיק אתכם, כיוון ששעות העבודה שלקחתם על עצמכם פשוט אינן הגיוניות. עליכם לקבל החלטה ובהקדם! הזוגיות במצב די הפכפך וכדאי מאוד לנסות לפתור את ההתלבטות המתמשכת כמו מסטיק וגורמת לכם להיות עוד יותר מותשים. קשה לכם לקבל את המציאות, אבל זה עדיף על פני הנדנדה הרגשית בה אתם נמצאים כבר זמן רב.


ראשון עד שלישי: יש מי שמחזר אחריכם בלהט אבל אתם מציבים דרישות שכמעט ואי אפשר להתמודד איתן. לפחות תהיו במודעות ותיקחו בחשבון שאתם כנראה עדיין לא מוכנים להתחייבות רגשית ולהשקעה שהיא דורשת. אתם נהנים במיוחד מאווירה טובה בבית ובין בני המשפחה. מישהו שדורש תשומת לב אישית ומעריץ אתכם, מעלה לכם את ה-‘אגו’.

רביעי עד שבת: תחושת הקלה ורווחה מציפים אתכם החל מתחילת התקופה הזו. אל דאגה, מערכת היחסים שלכם תהיה יציבה ותשרוד את הביקורת שלכם. יחד עם זה, כדאי שתציגו לעצמכם גבולות הגיוניים. הערבים חלומיים לבילוי זוגי רומנטי. לפנויים שביניכם, הערבים מתאימים לצאת לבלות במקום ציבורי, בו יש סיכוי להכיר אנשים בסטאטוס שלכם.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן שמתחיל בשינוי דרסטי במצב הרוח עקב הזמנה למפגש משמעותי שקוסם לכם מאוד. אתם מרגישים במרכז והתחושה הזאת עושה לכם טוב על הלב. גולת הכותרת מצפה לכם בצורת הפתעה של ממש במפגש חברתי ספונטאני. זה פרק זמן מתאים לבילויים על רקע רומנטי ובכלל. אל תתאמצו יותר מידי. מה שיגיע אליכם – הוא הדבר הנכון.

רביעי עד שבת: ממש עכשיו צפוי סיכוי לשיפור המצב הכלכלי, וצפויות הפתעות גם בתחום הקריירה. עליכם לנקוט במהלכים שיקדמו אתכם ולא לשבת בחיבוק ידיים ולקוות לטוב. היו יותר פעילים, בכל התחומים. צפויה לכם הצלחה. צאו לדרך ואל תחששו! בכיוון הרומנטי צפויה פגישה עם אדם שבשמו מופיעה האות ר’.


ראשון עד שלישי: מחויבויות משפחתיות גוזלות את מרבית שעות השבוע. משום מה אתם מרגישים חוסר שביעות רצון וניתן אפילו לומר משהו שמתקרב לתחושת מועקה. גם בתוך שלל האירועים אתם יכולים למצוא פינה קטנה המתאימה לכם. אל תחסכו במאמצים ותפגינו נדיבות במיוחד ברגשות. היערכות חדשה תוביל אתכם לנתיב שבסופו תצפה לכם הצלחה. אתם צריכים להיות הרבה יותר מעשיים ויעלים.

רביעי עד שבת: זה זמן בו כדאי לכם להקדיש תשומת לב למשפחה ולבית. אם לא תעמדו על המשמר, עלול להתפתח עימות שעלול להסתבך ושיהיה קשה לפתור אותו. גם בתחום הזוגי צפויה עליה במתח. כדאי לכם לגלות סבלנות כלפי האחרים. מצב הרוח הקרבי שנראה כאילו כולם סובלים ממנו בבת אחת, יתפוגג לאחר התפייסות.


ראשון עד שלישי: זו יופי של תקופה. אתם מתפעלים מהכישורים החברתיים ומהעוצמה שאתם מפגינים עתה. האם זו השראה להמשך הדרך ? יכול להיות. זה רק מוכיח שכאשר אתם בוררים את האנשים המתאימים ועומדים על עקרונותיכם, הכל מסתדר כמו שצריך. יחסי גומלין עם בן/ת הזוג מקבלים כיוון מפתיע לחיוב. הקדישו זמן למנוחה ואל תעבידו את עצמכם יותר מידי.

רביעי עד שבת: אתם נהנים מפופולאריות ומקבלים הרבה חיזוקים ומחמאות מהסובבים אתכם. המצב משביע את רצונכם ואתם חשים מנצחים ומצליחים. כמו כן, גם כל מי שקרוב אליכם מרגיש את ניחוח ההישגיות. יהיה מי שלא יפרגן לכם וינסה לעורר שדים מרבצם על ידי מניפולציות. היו זהירים וגלו ערנות לנעשה בסביבה. טיפ: אל תפתחו תלות באף אחד.


ראשון עד שלישי: אתם מתכננים נסיעה ומרבים להתרגש מהתקופה הצפויה בהמשך. כדאי שתנהגו בעדינות ובטקט כדי לא לאבד את היתרון היחסי שהשגתם. הימנעו ממאבק כוחות שלא רק שאינו תורם לכם אלא רק מקלקל. השתדלו למצוא זמן למנוחה ולבילוי אינטימי שקט. לא נעים לכם להודות בטעויות עשיתם בעבר אבל מצד שני אין לכם סיבה להתבייש.

רביעי עד שבת: בימים אלה צפויה פגישה מפתיעה עם מישהו מהעבר הרחוק שלכם שבשמו מופיעה האות ש’. אתם עשויים לקבל מאותו אדם הצעה עסקית מפתה. כדאי לבדוק היטב את תוקף העניין ומי עומד מאחורי התוכניות הגרנדיוזיות כדי שלא תמצאו את עצמכם, תוך זמן קצר, עומדים בפני מבוכה כלשהי. אתם בטח לא יותר גרועים ממישהו אחר שמנסה להטיף לכם מוסר.


ראשון עד שלישי: אתם חווים רמות גבוהות של אנרגיה במשך כל התקופה הזו. פרק זמן נחמד במיוחד לטייל עם בן/ת הזוג או עם אנשים חדשים שהכרתם. לפנויים כדאי להשאיר את כול האופציות פתוחות ולא להתחייב לשום דבר ולאף אחד. הקפידו להעביר למי שצריך מסרים ברורים ביותר. אתם נהנים מתחושת אופטימיות והתחדשות.

רביעי עד שבת: צפויות לכם כמה פגישות על רקע רומנטי. עם כל הכובד להספק רב, בסופו של עניין, אתם עלולים למצוא את עצמכם נבוכים מול שפע האפשרויות. אתם מרגישים חופשיים כמו פרפר ושכל העולם פתוח, אך נראה שהרצון שלכם לזוגיות עלול להפוך למוגזם. אל תתישו את עצמכם, נסו למתן את הצורך הזה ולנהוג בצורה שקולה ומכובדת.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?