תחזית אסטרולוגית שבועית 27-10-2.11.2023

ראשון עד שלישי: אתם מושפעים עתה מאנרגיה חולמנית ויצירתית. התופעה מולידה תפיסת עולם רומנטית שלא מהיקום הזה. יש לכם את כול הסיבות לחגוג ולשמוח, חבל שאתם מתעקשים ‘למשוך את עצמכם למטה’. יש מניע עמוק לרגשות שלכם ועליכם לחקור ולבדוק את הנושא לפרטי פרטים. למרות ההיסוס הראשוני, בסופו של דבר, השתתפותכם באירוע חברתי תהפוך לחוויה. הכישרון להרשים, חזק אצלכם במיוחד וכאשר אתם הופכים להיות ‘כוכבי הערב’, אין שום דבר שיוכל לעצור אתכם. טיפ: אם תהיו זריזים תוכלו לזכות בתשומת לב של אדם חשוב.

רביעי עד שבת: תופעות לא מוסברות קורות לכם. מנגנון שמפעיל את הגורמים לתגובת שרשרת אינו מובן לכם אולם אין זה אומר שאין מאחוריו הגיון פנימי. במהלך ימים אלה תהיה לכם הזדמנות לשפוך אור על אירוע ‘מסתורי’ יותר מהרגיל – טפלו בשורש העניין ולא ב-‘מסביב’. נצלו את ההזדמנות לפגוש אנשים חדשים בעלי תחום עניין משותף שיכולים לעזור לכם להבין. טיפ: לברר את עמדתם האמיתית לגבי מה שאתם מספרים להם.


ראשון עד שלישי: הכוכבים מזרימים אליכם אנרגיות תזזיות וסוערות שאינן הולמות אתכם בדרך כלל. כול עוד אתם עושים את המקסימום, גם אם לא הצלחתם, עליכם להיות מרוצים מעצמכם לפחות מבחינת הניסיון והמאמץ המושקע. יחס סובלני ונדיב מצד קרוב משפחה ‘מחמם לכם את הלב’ ומהווה מתנה גדולה להמשך הדרך. סבלנות והמתנה הן רק אחדות מתכונותיכם הנעלות ביותר. יחד עם זאת, כדאי לקבוע לוח זמנים על מנת שלא תהיה לכם הרגשה של מריחת זמן.

רביעי עד שבת: דברים משתנים בבת אחת וגורמים לכם לתחושה של אובדן דרך. עם זאת, כמו חתול, אתם מיד נעמדים על הרגליים וממשיכים כאילו ‘עסקים כרגיל’. אתם כבר לא מרשים לעצמכם להיעלב על כול דבר קטן כמו בעבר. תפעלו בדיסקרטיות ומאחורי הקלעים כדי להשיג את שלכם בלי “להפוך שולחנות”. ממש אין צורך לעשות מהומה כאשר מה שחשוב זאת התוצאה הפרקטית.


ראשון עד שלישי: הירח, שליטכם, יוצר מצב של עודף רגשנות. התופעה ממיסה את ליבכם. אתם עסוקים ב-‘לעשות יותר מידי חשבון’ לאנשים אחרים שמצידם לא ממש מתעניינים בכם ובוודאי לא מתחשבים. שמרו על יחסים תקינים אולם אל תוותרו על עצמכם. חברים וותיקים מפרגנים לכם באיחור רב, אל דאגה: יש לכם כמה אופציות לפעול. תחליטו מה טוב לכם והפעם באמת, רק מתוך שיקולים אישיים. נסיעה ארוכה המתוכננת בימים אלה, דורשת קשירת קצוות.

רביעי עד שבת: חשבון נפש שאתם עורכים מסתיים בתחושה שהמצפון שלכם מציק לכם על דברים שעשיתם בעבר. כיוון שאי אפשר לשנות את ההיסטוריה מומלץ שתניחו למה שהיה להישאר ב-‘תיק הזיכרונות’ והשלימו עם מה שהיה. סלחו לעצמכם ולאנשים שהיוו בני לוויה בתקופות פחות מוצלחות והודו למי שסייע לכם להיחלץ מהבוץ. מסרים סותרים שיתכן שהעברתם במשך שנים לקרובים לכם, יצרו דפוסי התנהגות הרסניים. הגיע הזמן לשנות.


ראשון עד שלישי: השמש [שהיא הכוכב שלכם] סוערת ויצאה מכלל מגבלות וכללים קבועים, ולכן תורמת להרגשה של בידוד. הטעם הטוב והסיפוק שחשתם לאחרונה נעלמים ואתם מופתעים לגלות כמה מעט חברים יש בשעת צרה. הקשבה לאנשים הקרובים אליכם, תגלה כמה סיבות לאירועים אלה. דחיינות של בן/ת הזוג מרגיזה אתכם באופן מיוחד. נסו לא לקחת את זה באופן אישי… הכוונות טובות אך יש מקום לשיפור הביצוע, על זה אפשר בהחלט לעבוד.

רביעי עד שבת: חשוב להקדים “תרופה למכה”, במיוחד במקומות בהם אתם מודעים לחלוטין לעמדה ולתוכניות של אלה שאינם מוגדרים כ-‘שוחרי טובתכם’. ‘תחרות’ לא קלה על לבו של אדם בעל השפעה גורמת לכם להרהר מחדש מה באמת כדאי לכם לעשות, בנוגע לקשרים אישיים. הבעייתיות הופכת להיות עוד יותר מורכבת על רקע של אפשרות רומנטית. חשוב לשים לב מתי לפעול ומתי להפסיק.


ראשון עד שלישי: אנרגיה תוססת מזרימה אליכם נהרות של אש, ריגושים ואקשן. הרצון החזק שלכם מוביל אתכם קדימה. קשה לכם כאשר תופסים אתכם בקטע של חוסר ידע או טעות. החיבור החזק שלכם לבית ולסביבת המגורים מונע מכם בשלב זה נסיעה שעשויה להקפיץ אתכם מבחינת קריירה ועסקים. שיחה משפחתית מוציאה אתכם מהכלים בגלל התנגדות גורפת לרעיונות שלכם. טיפ: שמירה על איזון הינה ערובה לניצחון בטווח הרחוק. נסו ליצור מצב בו כולם מנצחים.

רביעי עד שבת: אתם שוקלים לעשות שינוי במקום מגורים ובעקבות כך גם אולי בקריירה. תהיה זאת טעות למהר. יצירת אווירה תומכת חיונית ותתרום לכם בכיוון של החלטה שקולה יותר. תצטרכו למצוא דרך כדי לעבור את התקופה הנוכחית גם אם זה לא יהיה קל. שווה לכם לחכות. הצעה מעניינת תגיע דווקא ברגע הכי לא צפוי. טיפ: תשאירו את האמוציות לזמן אחר… היו סבלניים- מצבכם רק משתפר ככל שהזמן חולף.


ראשון עד שלישי: גזרת מזל מאזניים סופגת עתה אנרגיות ממוזלות מגרמי השמיים. המציאות מפתיעה אתכם לטובה, למרות שבעקבות ההתפתחות העמוקה שלכם, לא פלא שדברים מתחילים לצבור תאוצה. הרבה אפשרויות נפתחות בפניכם ויתכן אפילו שאתם מתלבטים לנוכח המבחר הגדול. ‘הזדמנות של פעם בחיים’ קורצת לכם בעוצמה ואתם נוטים לעגל פינות על מנת לצאת לדרך החדשה שנראית לכם מבטיחה במיוחד. טיפ חצי שבועי: מוטב לחשוב לפני התחייבות ממושכת.

רביעי עד שבת: כול עוד ברור לכולם שאתם פועלים מתוך בחירה – הכול בסדר. ברגע ש-‘יעלו’ עליכם מבחינת ההיסוסים והלבטים הפנימיים, תתפלאו לגלות את הצד הפחות אטרקטיבי של חברים ושותפים. תחסכו לעצמכם את ‘הנאומים’. מי שמטיף מוסר בדרך כלל לוקה בעצמו בדיוק באותו תחום. והרי על זה כבר אמרו: “הפוסל, במומו פוסל”. אדם חזק ומשמעותי בחייכם, מרגיש צורך להתרחק. טיפ: אל תלחצו.


ראשון עד שלישי: כוכבים לוחמניים מאתגרים אנרגטית את גזרת מזלכם, אך כוכב פלוטו משגר אליכם אנרגיות מפייסות ומעודדות. אולי ה – ‘עכשיו’ הוא ‘לא משהו’, אבל העתיד הקרוב יהווה חוויה בלתי רגילה…. “מתכון מנצח” הוא הפתעה לבן/ת הזוג שכוללת בילוי רומנטי. המטרה מקדשת את האמצעים. התוצאה תהיה ערבים מלאי ריגושים ואתגרים. הקשר הרומנטי יתחזק ויתפתח. הרעיון המרכזי הוא לא למהר – יש לכם את כול הזמן שבעולם ואל תהססו להפסיד כמה שעות שינה בשביל לילות בלתי נשכחים. זאת החלטה שלכם!

רביעי עד שבת: אתם מתעסקים יותר מידי ב-‘קטנות’ וזה בהחלט מתיש אתכם. אולי זה נכון ש-‘אלוהים נמצא בפרטים הקטנים’ אבל אין ספק שזה מעייף לאורך זמן. שאיפתכם לשלמות הופכת אתכם לעיתים לסרקסטיים וציניים וחבל שכך. ההמלצה לכם היא להסתכל על החיים שלכם מ-‘מעוף ציפור’. התרחקות חיונית כדי לקבל פרופורציה נכונה. אמצו בשתי ידיים אפשרות לצאת לחופשה. השקיעו מחשבה בנושא לימודים והציבו לעצמכם סדר עדיפויות.


ראשון עד שלישי: יסוד קוסמי רגשני מקיים עתה יחסים מקוריים עם האנרגיות של כוכבכם יופיטר. מפגש ספונטאני מהווה התחלה של ידידות נפלאה. עדיין מוקדם עבורכם לראות זאת, אבל ימים יוכיחו לכם שזה פשוט קורה… חשוב לשים לב לניואנסים הקטנים ולדקויות, כמו גם למילים שלא נאמרות. האינפורמציה שתקבלו תועיל לכם במספר מישורים וכן תתרום להבנת הצד השני בהווה ובעתיד. הביעו את דעתכם הכנה ואל תשחקו אותה ב-‘פוזה’ שלא תחזיק מעמד. חבל לקלקל קשר טוב. לא ככה ?

רביעי עד שבת: אין סיבה שתתנו לאנשים אחרים לנהל אתכם. זמנכם קצר והמלאכה מרובה, לפחות באותה מידה, כמו לצד השני. אתם סובלים ממתח שעלול להשפיע על הנפש ועל מצב הרוח. אל תנסו להרשים אנשים אחרים ביכולות הגבוהות שלכם. תדאגו לעצמכם! אין צורך להתנצל אם אתם עושים טעות. מותר גם לכם לפשל לפעמים. טיפ: מה שאתם עושים – עשו מכול הלב!


ראשון עד שלישי: כוכבכם, סטורן, נהנה עתה מאנרגיות רומנטיות של יסוד המים, ובמקביל הוא [סטורן] מתמוגג מן האנרגיות ההרמוניות הזורמות אליו מיסוד ההאדמה. נראה כי הפרטנרים שלכם במצב רוח מרומם. אל תהיו ‘משביתי שמחות’. עליכם לשתף פעולה, ולו רק הפעם, כדי להראות שאתם מוכנים לעשות משהו למען… גורמים פנימיים וחיצוניים יכולים לתרום לכם להרגשה טובה, ואין כול סיבה לא להשתמש ב-‘אוצרות’ אלה בעיתוי הנוכחי. טיפ: זאת סיטואציה שמהווה הזדמנות ואתגר לשיקום ושיפור יחסים שסבלו בזמן האחרון מעליות וירידות דרסטיות.

רביעי עד שבת: אתם מעזים לדבר בגלוי על אתגר חדש שהצבתם לעצמכם. תנו לעצמכם לנוע כמו עלה ברוח ולזרום… גם אם זאת משימה לא קלה מבחינה נפשית, הרי שהרצון הטוב שתפגינו ישפר את הגישה של אנשים אליכם ובחזרה. אינכם יכולים וגם אין צורך להתייחס ברצינות רבה כול כך לדרישות שונות הלוחצות עליכם. נכון שיש לכם צורך ביותר עשייה, אך לפני שאתם מתחייבים- תשקלו שוב את כול ההיבטים.


ראשון עד שלישי: הרקיע מרעיף עליכם אנרגיות ייחודיות ומקוריות שכה הולמות את תכונותיכם האופייניות. התופעה מובילה אל שיפור משמעותי באווירה במקום העבודה וגם בבית. נסו להוריד פרופיל ולא להיכנס לעימותים מיותרים. אתם יכולים להוציא את עצמכם ממשחקי הכוחות בשטח, ללא מאמץ מיוחד – זה לגמרי תלוי בכם. גישה חייכנית ומפויסת תפתיע את היריבים המיתולוגיים שלכם ויעמיד אתגר חדש על פני השטח. מבחינה מעשית- אין לכם הרבה מה להפסיד. אז למה לא לנסות ? טיפ: להסיט את תשומת הלב לכיוון אחר.

רביעי עד שבת: יש מצב בו עליכם ללמוד לוותר. אז נכון שלא ממש מתחשק לכם להתפשר, אך ככה זה אצל כולם ואין שום סיבה בעולם שאצלכם זה יהיה שונה. אין אדם מושלם והדבר פועל לשני הצדדים. ההחלטה שלכם לקבל את הזולת עם כול הטוב והרע, תקל עליכם גם מבחינה רגשית וגם מבחינה מעשית. התחושות שהרגשתם לאחרונה נכונות במיוחד לגבי אדם קרוב שהתנהג באופן מוזר ולא מוסבר.


ראשון עד שלישי: כוכב נפטון שולט בכם, אך כוכב אוראנוס שמככב עתה בחייכם, מייצב את מצבו המוטרף הודות לאנרגיות היציבות הזורמות אליו משאר גרמי השמיים. אולי לא מתאים לכם כרגע, אך בהחלט יש לכם אופציה להפוך את הקערה על פיה… לא חייבים לעזוב בטריקת דלת אולם הצהרה בכיוון זה ולו ברמז, תעשה עבורכם את העבודה. התחרות על ליבם של מי שלא מוכנים ללכת לקראתכם אפילו צעד אחד, מיותרת: לא תשכנעו את הבלתי משוכנעים, אל תנסו להשתדל יותר מידי כי רק תתישו את עצמכם. טיפ: לסמוך על האינטואיציה מבחינת העיתוי לפעולה.

רביעי עד שבת: נושא חשוב לכם מהווה את הגורם לחלוקי דעות ביניכם ובין בן/ת הזוג. למרות שהעניין עקרוני לגביכם, חבל לבזבז אנרגיה על מריבות. יציאה לבילוי חברתי תדחק את הנושא לקרן זווית וטוב שכך. שיחה במועד מאוחר יותר כאשר שני הצדדים רגועים ובאווירה נינוחה תניב תוצאות הרבה יותר טובות.


ראשון עד שלישי: מצב רקיע ממוזל מיטיב עם גישה קונפורמיות והליכה בתלם. קצת סבלנות לא תזיק לכם, במיוחד כשמדובר בעניינים פרטיים ואחרים הדורשים התערבות מקצועית. נכון שאתם נסערים אבל זה בדיוק הרגע להראות חוזק ועוצמה ולא להתבלבל בגלל לחץ. הימנעו מסטיות ימינה או שמאלה – לכו בדרך הישרה שאתם מכירים ובוטחים בה… כול עוד לא תהיו לגמרי שלמים עם עצמכם, תשלמו את המחיר.

רביעי עד שבת: אתם בהחלט יכולים לפתור את מה שנראה לכם כרגע כבעיה אקוטית. הפעילו קשרים אישיים וכמו כן, החליטו מראש שלכול תוצאה יש צד חיובי. התבוננו במה שקורה כתהליך למידה ותיקון. שליטה עצמית תעזור לכם להאמין ביכולת הבלתי מוגבלת שלכם ושל מי שמנסה לעזור לכם. טיפ: לחפש פתרון ולא אשמים. ‘גם ביום המבולגן ביותר- אפשר להתחיל מחדש’…

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?