תחזית אסטרולוגית שבועית 13-19.1.2023

ראשון עד שלישי: פרק זמן זה מוצא אתכם במצב של מודעות עולה בכיוון של חיבור לגוף ולצרכיו, וזה גורם לכם להגיע להחלטות הקשורות בשינוי אורח חיים. זה הזמן המתאים להירשם לסדנת יוגה או מכון כושר. ניתן לומר שכל מסגרת אשר תעלה את רמת הכושר הגופני ותוריד את המתח הפנימי- תתאים. ייתכן כי מישהו מנסה למכור לכם חלומות במקום מעשים: אל תלכו שולל אחר מילים מתוקות.

רביעי עד שבת: כשהדברים מתנהלים לפי התוכנית הקבועה מראש, אתם מרגישים רגועים ושהכול תחת שליטה. זה פרק זמן מתאים  לארוחות ערב שקטות בחיק המשפחה. כדאי להשקיע מעט יותר מהמקובל ולהזרים סימפטיה אל יקיריכם. דברים הקשורים במראה ובהופעה יידרשו מכם תשומת לב רבה מן הרגיל. נראה שתצטרכו להתאימם לתדמית שברצונכם לשדר. אירוע שהתרחש במקום רחוק מביתכם, מוליד שרשרת של אירועים רומנטיים מרגשים. יחד עם זה נראה כי אינכם ששים לשוחח על כך.


ראשון עד שלישי: הצעה מפתה מגיעה אליכם כאילו משום מקום. נדרש מכם כושר החלטה מהיר בתחום העבודה. יש לכם צ’אנס להשיג קידום של ממש. גלו ערנות כדי לא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח לפניכם. הצטברות מתחים עלולה לגרום לכם לשקוע בדכדוך בעיתוי ממש גרוע עבורכם, אשר מחליש את היכולות שלכם. ייתכן שאתם נצמדים מדי לקיים, מבלי לתת את דעתכם על האפשרויות הגלומות בשינוי כלשהו.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן אינטנסיבי ועמוס, כרגיל. אתם עובדים יותר מידי קשה, אבל נהנים לא לבלות יותר מידי זמן בבית. ענייני המשפחה מייגעים אתכם ואתם מעדיפים להיות במשרד. הפתרון האמיתי אינו טמון בבריחה מתמדת. אם יש לכם עניין לפתור בעיות וקשיים, צריך למצוא דרך אחרת. פניה לאיש מקצוע – רעיון יעיל. כדאי שתתרחקו ממצבים לפיהם אתם נוקטים גישה קשוחה רק כדי לנקום במישהו. נראה שהסגנון הזה לא ממש משרת את האינטרסים שלכם.

טיפ שבועי: בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שהערך הנומרולוגי שלו הוא 9 ושמספרו 72: הקלף מבשר טובות לאלה מכם שנקטו לאחרונה בצעד נחרץ, נועז ואמיץ.


ראשון עד שלישי: מיקוד בתחומי הפעילות השגרתיים שלכם הוא בהחלט הכיוון המומלץ. אתם מנסים להתפרש אבל זה לא ממש מצליח ואתם צפויים לאכזבות. הטבות והקלות שמבטיחים לכם אנשים מסוימים- לא יתממשו במציאות. הרבה דיבורים אבל כשיגיע הרגע הנכון תגלו שאתם ניצבים לבד במערכה. ייתכן שאתם כה שקועים ברקימת תוכניות רומנטיות, עד שאתם עלולים להחמיץ את המעשה עצמו. זו עת לפעול ולא להרהר.

רביעי עד שבת: הגישה החיובית שלכם פותחת לפניכם הרבה דלתות שקודם היו חסומות. גם בעבודה וגם בתחום החברתי מסתמנת עליה בפופולאריות. צפויות הכרויות חדשות ומבטיחות. מצב הרוח המרומם עלול לגרום לכם לבזבז יותר כספים ממה שאתם עושים בדרך כלל, ועליכם להימנע מפזרנות מיותרת. מתפתחת שיחה ביניכם לבין אדם שהפך תחביב למקצוע. נראה שגם אצלכם מתחיל להנץ רעיון בכיוון. הזדמנויות ממוזלות מחכות לכם בתערוכות, ירידים ובזארים. שימו עין על אנשים שמספר המזל שלהם הוא 3.


ראשון עד שלישי: שמרו על יחסים תקינים עם חברים. המתח שאתם צוברים כאשר מתעוררים ויכוחים ועימותים, אינו שווה. הפעילו את כישורי התקשורת שלכם וגייסו את מירב הסבלנות והסובלנות שברשותכם. נצלו מידע שזורם אליכם והסיקו מסקנות, במיוחד לגבי אנשים שכבר אינם תורמים לכם דבר. משהו הקשור בילדים עומד להסב לכם הנאה רבה: במקביל, תיתכן פגישה עם אדם אשר לא התראתם עימו מזה זמן רב.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן בו תתעוררו בהרגשה שמשהו חדש עומד להתרחש בחיים שלכם. צפויה הכרות חדשה ומסעירה שתשפיע עליכם רבות אולם הדבר תלוי ברובו- בכם. יש לכם הרבה הזדמנויות אך לעיתים אתם חוסמים את הדברים בגלל חוסר יכולת להיפתח. הדבר נובע מניסיונות בלתי מוצלחים בעבר. הטיפ לימים אלה הוא: השאירו את העבר מאחור! מישהו רוצה להתפייס איתכם אך מתקשה לרדת מן העץ שעליו טיפס. לא ייפול מכבודכם אם תגישו לו סולם.


ראשון עד שלישי: אתם נמצאים במאבק פנימי בין הרצון שלכם לתרום למשפחה ובין מילוי הצרכים הפרטיים שלכם. חופשה של כמה ימים על אי בודד זה בדיוק הדבר שהיה נחוץ לכם דווקא עכשיו. אין לכם אפשרות כלכלית לבצע זאת ובמקום זה אתם מוצאים את עצמכם בוויכוחים. כדי לעבור את הימים הקשים האלה, מומלץ לנצל אפשרות של טיפול אלטרנטיבי. צפויה התחלה חדשה ונועזת בתחום שאתם הוגים בו לאחרונה: אל תחששו להביע בקול את אשר זועק בכם מבפנים.

רביעי עד שבת: ההחלטה לשפר את המצב החברתי והפעולות שנקטתם בתחום זה, מתחילות לשאת פרי. אתם מרגישים במרכז העניינים ונהנים מכל רגע. בימים אלה תגלו שמתעורר בכם חשק לנסיעות ולטיולים. נצלו את שעות בין הערביים לתכנון הימים הבאים. פנויים ופנויות- אתם עלולים להתאהב מבלי שתרגישו. שימו לב, לא כדאי להיסחף מהר מידי. היזהרו מטיפוסים המתהדרים בתארים מקצועיים כאלה או אחרים, בעוד שהאמת היא שאין להם מושג בתחום המדובר.


ראשון עד שלישי: האינטליגנציה והאינטלקט שלכם נקראים לתפקד ברמה הגבוהה ביותר. אתם ניצבים מול פרויקטים חשובים בעבודה. חשוב לכם מאוד להוכיח את עצמכם. אתם מקדישים זמן רב ומאמצים כדי לקדם את העניין ואין ספק שהתוצאה תהיה מרשימה. יש מישהו שמנסה לטרפד את ההצלחה שלכם. רצוי להציע שיתוף פעולה. גם במקרה של סירוב אל תיבהלו. טיפ: התמדה. ייתכן כי העמל שאתם משקיעים, אינו זוכה בתמורה הולמת: מצד שני, איש לא יתבע עבורכם את זכויותיכם.

רביעי עד שבת: זה לא בדיוק העיתוי הכי מדהים שלכם אבל אם תשמרו על פרופיל נמוך תגלו שהמצב כלל לא נורא. בתחום העסקים – אתם מאוכזבים מהשקט היחסי ולא ברור לכם מה עומד לקרות. צפויות להתקבל חדשות טובות, אולם זה לא מספיק לכם. למרות הדאגה שאתם חשים, שמרו על אופטימיות זהירה ואל תסיקו מסקנות על סמך “בואה של סנונית אחת”. הקפידו לעמוד בהתחייבויות, בעיקר אם מדובר בהבטחות שנתתם לבני מזלות המים [עקרב, דגים וסרטן].


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן לא קל. עלולים להתעורר קשיים בתחום העבודה עקב עזיבתו של גורם מרכזי שקשה למצוא לו תחליף. צפויים גם קלקולים של מכשירי חשמל. המצב הלחוץ משפיע על מצב הרוח שלכם ואתם מחכים לישועה שתבוא. אם תמשיכו לחכות לאחרים שיצילו אתכם- צפויה לכם אכזבה. טיפ: קחו אחריות. זו תקופה נפלאה לסוחרים שביניכם ולאנשי יחסי הציבור, כמו גם לכל מי שעוסקים בכתיבה יוצרת.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן שיתפתח בצורה חיובית. יהיה מי שיציע לכם הצעה עסקית מעניינת. העניין בהחלט שווה בדיקה. אם תגלו מעט יוזמה, הרי שבהמשך צפויה לכם פגישה בעלת פוטנציאל רומנטי. בתחום החברתי תמצאו את עצמכם מנסים לגלות האם למישהו מהחברים שלכם יש מניעים נסתרים. הסובבים אתכם אינם מבינים דבר וחצי דבר בעסקיכם, אך הדבר לא ימנע מהם להציף אתכם במבול של עצות.


ראשון עד שלישי: החוש הטכני שלכם שבדרך כלל די מוסתר, בא לידי ביטוי. אתם מצליחים לבצע פעולה ש’מצילה’ את המצב וגורמת לאנשים אחרים לגלות בכם צד שלא הכירו קודם לכן. עוד ייקח זמן לשינוי משמעותי בתחום הכספי, אבל אין ספק שאתם בדרך הנכונה. הייחוד שלכם הוא גם היתרון וגם החיסרון שלכם. התמקדו בצדדים החיוביים. ייתכן כי מישהו מציע לכם כבוד ותהילה יותר מאשר כסף או בפשטות, יותר מדי טפיחות על השכם ללא תמורה כספית.

רביעי עד שבת: אתם חשים מתח פנימי הפוגם  ביכולת שלכם לתפקד ביעילות בעולם החיצוני. התחייבויות רבות עומדות לפניכם ואם אתם מרגישים שאתם לא יודעים איפה להתחיל- עדיף שתעשו רשימה עם סדר עדיפויות ברור. לקראת חלקו השני של פרק זמן זה (סוף שבוע), צפויה ירידה בלחצים. בהמשך צפויה לכם פגישה מרתקת. אל תיפנו אל רגשותיו של אדם שרק כסף מדבר אל ליבו, אלא הסבירו לו מה בדיוק הוא עשוי להרוויח מכם.


ראשון עד שלישי: היוזמה שלכם מבורכת ועם קצת תמיכה והתערבות חיצונית, אתם צפויים לקצור הצלחה מרשימה תוך זמן קצר. יחד עם זה, אל תיקחו את הדברים כמובנים מאליהם. עליכם להמשיך ולהשקיע בכיוונים הנכונים. רצון עז והתמדה הם אבני דרך חיוניים אם אתם רוצים להגיע לתוצאות של ממש ולאורך זמן. בזוגיות צפויה פריצת דרך. ייתכן כי מישהו יורד לחייכם ומאלץ אתכם לתרץ ולהסביר: אם אכן כך הוא, כדאי שתסיקו את המסקנות הנכונות.

רביעי עד שבת: זהו פרק זמן מוצלח לקבלת החלטות, וזאת למרות שאתם מתחמקים מהצעה שממתינה לכם מזה זמן רב. מצב הרוח שלכם צפוי להשתפר בעקבות שיחת טלפון מעניינת. בהמשך צפוי לכם בילוי מרתק עם חברים. במקום הבילוי תהיה לכם הזדמנות להתבלט ולהרשים כמה אנשים חדשים. אירוע קוסמי עשוי לרמוז על הצלחות אצל אלה מכם העוסקים בסיעוד. תחביבים חדשים נכנסים אל חייכם, ולא בטוח שהתחביב הנוכחי שלכם יחזיק מעמד.


ראשון עד שלישי: אל תהססו כשסוףסוף תפגשו אדם שפיו וליבו שווים. היכרות חדשה תסייע לכם להתגבר על ביישנותכם הטבעית, וכך תוכלו להיפתח בפני מישהו שממשממש רוצה לעשות לכם טוב. אנשים מעריכים אתכם ומוכנים להגמיש את התנהגותם בשבילכם. תופעה קוסמית מצהילה גם את רוחם של הדיכאוניים שביניכם ומשפרת את סיכוייכם לזכות בהגרלות ובהימורים. לבשו וורוד כדי למשוך אליכם אנרגיות ממוזלות.

רביעי עד שבת: הנטייה שלכם עכשיו היא לעשות את המינימום האפשרי  וללכת עם זה, עד הסוף. נסו לא להיכנס לעימותים על הרקע הזה. טיפ לימים אלה הוא: אף אחד לא צריך לעשות במקומכם את העבודה. עניינים שבלב מתגבשים באיטיות. על פי מצב הכוכבים נראה כי מדובר באהבה ממבט שני. המזל הטוב מחייך אליכם השבוע במצבים חריגים, מוזרים ולא שגרתיים. כל ניסיון לגרום לאנשים אחרים להבין את הראש שלכם, עלול להיתקל באדישות.


ראשון עד שלישי: אתם מותשים בגלל עומס עבודה מוגזם שלקחתם על עצמכם. הורידו פרופיל וחכו לשעות הכי נוחות מבחינתכם. במפגש חברתי לא מתוכנן נפתח עבורכם פתח לפעילות חדשה ומעניינת שלא הכרתם. מצב הרוח משתפר במיידי כתוצאה מהריגושים שצפויים בגילוי החדש. זו תקופה הוללת וצוהלת בה אין לתת את הדעת על נושאים חמורי סבר, אלא רק על קלילותם של החיים ויופיים.

רביעי עד שבת: הזוגיות פורחת ואתם פחות מוטרדים מעניינים חיצוניים. מצב הרוח מעולה ואתם אופטימיים למדי. למי שלא נמצא בקשר, יש סיכוי מעולה למפגש שיתחיל ממקום עסקי ויעבור מהר מאוד לפסים רומנטיים. אל תתנו לחששות להשפיע על התנהגותכם בתוך המערכת החדשה. תנו לזמן ולמעשים לעשות את מה שלא ניתן תמיד להגדיר במילים. אושר גדול עומד ליפול אל חיקכם. אל תפשפשו בטיבן של המתנות המוענקות לכם.


ראשון עד שלישי: זוהי רק תחילת השבוע ונראה שאתם כבר עייפים. העומס בעבודה גדול ושעות העבודה המתמשכות גורמות לכם לחוש כאילו אינכם יכולים להמשיך. הבעיה נעוצה בעיקר בעובדה שאתם דואגים ליותר מידי דברים בבת אחת וזה גורם לכם לעייפות נפשית. צאו לבלות. מצב הרוח ישתפר בהתאם. אתם אומרים את אשר על ליבכם ומרגיזים את הסובבים אתכם. מצד שני, הם יזכרו לטובה את יושרכם.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן נחמד ומרגש. אתם נראים טוב ומרגישים מצוין. בתחום הרומנטי צפויה התפתחות חיובית. שיחת טלפון שכבר לא חשבתם שתגיע- תפתיע. יציאה לבילוי קצר תתארך ובמהלכה תקבלו, מהאנשים שיהיו במקום, מידע חשוב. מפגש עם מישהו שנוסע לחו”ל יניב פירות. הטיפ לימים אלה הוא: שמרו על זרימת האנרגיות החיוביות. אדם מנוסה רומז לכם על דבר מה שעשוי לפתור עבורכם בעיה אישית. במקביל, נראה שתצטרכו לאזור אומץ כדי לעלות על הגל הנכון.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?