תחזית אסטרולוגית שבועית 19-25.5.2023

ראשון עד שלישי: זה פרק זמן מפתיע. אתם מגלים מתחת לשכבה העליונה של משהו שנותן תחושה של בלבול ואובדן דרך, גרעין קשה של כיוון ברור לפעולה. אדם אשר בשמו מופיעה האות רמפנה מזמנו ומדריך אתכם. אתם מוצאים פתרונות יצירתיים לסיטואציה ישנה שהעיקה עליכם. הקשיבו ללב! טיפצפויה בשורה המתגלגלת אל שמחה וחגיגה במשפחה. יש מי שמוכן לתת לכם הזדמנות נוספת לאחר קטע שהשתבש. השאלה היא אם בא לכם להתאמץ ולהשקיע.

רביעי עד שבת: אתם מוזמנים לאירוע רב משתתפים ופוגשים שם מישהו שלא בדיוק הייתם בוחרים להיות החבר הכי טוב שלכם. יש לכם הזדמנות של ממש לשנות את הרושם הישן ולראות דברים באור שונה. זה פרק זמן מתאים להרחיב את המעגל החברתי ולבדוק מי מבין האנשים שאתם מכירים יכול לעזור לכם גם בעסקים. טיפ: שימו לב לבני מזל דלי! יש על מה לדבר! הרקיע מעביר מסר של הצלחה כבירה בתחומי כספים ונכסים. זה פרק זמן בו כדאי לכם למנות בלב עד עשר עוד לפני שאתם מדברים. פליטות פה עלולות להסגיר סודות.

נפש ורוח: להסרת עיןהרע ולביטול אנרגיות שליליות, מומלץ שתאמרו שלוש פעמים ביום את פרק קיג בתהילים המתחיל במילים: הללו עבדי השםהללו את שם השם.


ראשון עד שלישי: אין זה פרק זמן מתאים להחלטות גורליות. העיתוי גם אינו מתאים לחתימה על ניירת הקשורה למוסדות ציבוריים או חוזים. ענייני כספים ידרשו את מלוא תשומת הלב. אתם מרגישים מותשים מרוב מחשבות ומתקשים להתרכז. למרות תחושת הדחיפות, רצוי לדחות פרויקטים חשובים לזמן אחר. טיפצפויות בשורות טובות המגיעות אליכם מעולם התקשורת. מישהו בוחן את סבלנותכם ואינו עוצר באדום. נראה כי לא תהיה לכם ברירה אלא להגיב בסגנון שהוא מבין.

רביעי עד שבת: טרדות היום יום מוציאות לכם את הרוח מהמפרשים. אתם סובלים מעייפות. מובן מאליו שגם הזוגיות כרגע אינה בדיוק בראש סולם העדיפויות ועדיף שתתרגלו לעובדה זאת. אין לכם יותר מידי אנרגיות להיכרויות או מיזמים חדשים. פעילות יצירתית שתיתן מרחב לפנימיות תגרום לשינוי במודעות ובעליה משמעותית במורל. אתם מוטרדים מנושא שבעבר היה עשוי לשעשע אתכם. אל תדאיגו את עצמכם, זה עונתי וזה יחלוף.

נפש ורוח: להסרת עיןהרע ולביטול אנרגיות שליליות, מומלץ שתאמרו שלוש פעמים ביום את פרק סח בתהילים המתחיל במילים: יקום השם יפוצו אויביווינוסו משנאיו מפניו.


ראשון עד שלישי: מתעורר צורך לקבל חיזוקים ממישהו מבוגר מכם אליו אתם קשורים אליו בענייני עבודה. למרות שיש לכם בטחון עצמי בעיסוק שלכם, יש לכם צורך לשמוע מילה טובה. מישהו שחשבתם שסידר אתכם מבחינה כספית יוצר קשר ומחזיר את החוב. טיפאתם זוכים בחסותו של אדם רם מעלה. טלפון שבור עלול להעביר אליכם מידע שאין בו ממש. כדאי שתשמעו את הדברים מיד ראשונה‘.

רביעי עד שבת: נסיעה אל מקום מרוחק והשתתפות בפעילות שלא ממש הלהבתם ממנה, הופכת לחוויה בלתי רגילה. ככלל, זהו פרק זמן טוב מבחינה חברתית. אם אתם מורידים את הביקורתיות והשיפוטיות המפותחים אצלכם יתר על המידה, הדברים מסתדרים בכלל לא רע. צפויה אווירה נעימה בעבודה. צפוי שיפור משמעותי ביחסים עם בן מזל בתולה. הרקיע מייצג מצבים שקטים, שלווים, זורמים, רגועים ובתלם. נראה כי אתם מתחילים לחבב אדם שלא בטחתם בו. כך או אחרת אל תשלבו בקשר ענייני כספים.

נפש ורוח: להסרת עיןהרע ולביטול אנרגיות שליליות, מומלץ שתאמרו שלוש פעמים ביום את פרק לה בתהילים המתחיל במילים: ריבה השם את יריבילחם את לחמי.


ראשון עד שלישי: אתם מתעצלים לטפל בעצמכם ולעניין הזה יש תוצאות ומחירים. אם אינכם מרגישים על הגובה, (והדבר פוגע גם במצב הרוח) מה שיכול לשפר את המורל בטווח המיידי, הוא לקחת את העניינים יותר ברצינות ולהקדיש זמן נטו לעצמכם. פעילויות מומלצות לפרק זמן זה: להירשם למכון כושר או לגשת לדיאטנית. חסל סדר תירוצים! טיפאם תתעקשו על המגיע לכם, תזכו בכל הקופה. הימנעו מוויכוח עם אדם שידוע כמי שנוטר טינה. במקביל, תצטרכו למצוא את שביל הזהב כדי לא להיכנע לגחמותיו.

רביעי עד שבת: סוף סוף יש תוצאות שנראות על פני השטח. אתם בדרך להגשים את המטרות שלכם. המצב הכלכלי בסימן עליה וכמו כן הזוגיות שמתפתחת לכיוונים חדשים. העוצמה הפנימית והקסם האישי מסייעים לא מעט בכל התחומים. כדי להקטין את הפערים בין הרצוי למצויבמקום לסמוך על המזל,  יש להשקיע בעבודה קשה ובהתמדה. רק כך תצליחו באמת. הרקיע משדר מסרים נפלאים בכל הנוגע לאהבה טהורה, שותפויות מוצלחות ואהדה מצד עמיתים וממונים.

נפש ורוח: להסרת עיןהרע ולביטול אנרגיות שליליות, מומלץ שתאמרו שלוש פעמים ביום את פרק כד בתהילים המתחיל במילים: לשם הארץ ומלואהתבל ויושבי בה.


ראשון עד שלישי: אתם זקוקים להרבה תשומת לב. מי שנמצאים בקשר: עזבו את מאבקי הכוח והשליטה והראו קצת רגשות. תתפלאו לגלות שבן/ת הזוג כמהים לגילוי חיבה בדיוק כמוכם. זה פרק זמן מצוין לאינטימיות. טיפ לפנויים: אתם מוזמנים לצאת לבלות, לרקוד או לשמוע הרצאה. בכל מקרה, אין מה להישאר לבד בבית ולרחם על עצמכם. טיפחילופי עונות משפיעים לטובה על המתרחש איתכם בנתיב הרומנטי.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן לא הכי הכי מבחינה נפשית. אינכם מרגישים ברומו של עולם ובעצם מה שנחוץ לכם זאת מנוחה. פיתוח הביטחון העצמי והכרה בכישרונות ובכישורים הפנימיים שלכם, גם הם יתרמו לשיפור ההרגשה הרעה שנחתה עליכם כאילו משם מקום וללא כל סיבההגיונית‘. הרקיע רומז על צורך בשינוי מהיר, חריף ומהפכני. תחום חדש מאפשר לכם להתחבר עם פן יצירתי שבתוככם. הקטע הזה עשוי להשפיע לטובה גם על הזוגיות שלכם.

נפש ורוח: להסרת עיןהרע ולביטול אנרגיות שליליות, מומלץ שתאמרו שלוש פעמים ביום את פרק סז בתהילים המתחיל במילים: השם יחננו ויברכנויאיר פני איתנו סלה.


ראשון עד שלישי: אתם מרגישים מבועתים נוכח האפשרות שאף אחד לא מתעניין בכם. ההרגשה, היא, כמובן סובייקטיבית לחלוטין ואינה מבוססת על שום נתונים עובדתיים. יש לכם צורך דחוף לשוחח עם איש מקצוע כדי להבהיר מספר דברים שאתם תקועים איתם. אחרי שתאספו כוחותצאו מהבית. טיפצפויות בשורות טובות להשקעות שכבר נשכחו מליבכם. צפויה לכם פגישה שדורשת הכנות קצת יותר יסודיות מכפי שנדמה. אל תניחו לצד השני להפתיע אתכם.

רביעי עד שבת: אתם נוכחים לדעת שעוד יש לכם המון מה ללמוד בכל מה שקשור לעסקים. כישלון בקרב אחד אינו אומר הפסד כולל במלחמה. חשוב לקחת את הדברים בפרופורציה ולהמשיך לכיוון היעדים שהצבתם לעצמכם. טיפ: לעבוד על חיזוק הביטחון וההערכה העצמית. הרקיע מייצג התפכחות לאחר תקופה של אשליות. אתם מוכנים להגיע לפשרה בנוגע למחלוקת עתיקת יומין, אך יש מי שעלול להעניק משמעות שגויה לנדיבותכם.

נפש ורוח: להסרת עיןהרע ולביטול אנרגיות שליליות, מומלץ שתאמרו שלוש פעמים ביום את פרק קיא בתהילים המתחיל במילים: אודה השם בכל לבבבסוד ישרים ועדה.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן נחמד. יש לכם הרגשה שיש על מי להישען ושאתם לא לבד. אתם מקבלים חיזוקים וטלפונים רבים שמגיעים מחברים קרובים. האופטימיות עולה. למרות הפיתויים החיצוניים, אתם מקדישים את מרבית הזמן לעבודה. עדיף כך מאשר להזניח משימות דחופות ואחר כך להצטער. חכו בסבלנות לשעת כושר לצאת לבלות. טיפאתם רואים דברמה שנשמט מעיני אלה המתחרים בכם.

רביעי עד שבת: אתם חווים חוסר שביעות רצון מהשתלשלות העניינים למרות שבגדול השגתם את מה שרציתם. בעצם, דרושים לכם אתגרים חדשים בחיים. את הרצון שלכם לברוח מהשגרה לא יפתרו שינויים חיצוניים כמו רכישה של רהיטים או בגדים חדשים. מומלץ לבדוק כיוון של לימודים בתחום שהתעניינתם בו מאוד בעבר. הרקיע מבשר על השפעות, לרוב חיוביות, המגיעות אליכם מחול. מישהו מנסה לשכנע אתכם כי פעל בתום לב כאשר לא קיים לכם הבטחות. העניקו עדיפות למעשיו, לא למילותיו.

נפש ורוח: להסרת עיןהרע ולביטול אנרגיות שליליות, מומלץ שתאמרו שלוש פעמים ביום את פרק קיב בתהילים המתחיל במילים: אשרי איש אשר ירא את השםבמצוותיו חפץ מאוד.


ראשון עד שלישי: אתם שוכחים דברים בכל מיני מקומות וצריכים לחזור על עקבותיכם. חוסר ריכוז ופיזור נפש. אתם מתקשים להתרכז. זה פרק זמן מתאים במיוחד לקחת חופש או לפחות להתאוורר לכמה שעות. אפשר להתנחם בעובדה שהרומנטיקה פורחת, בלי קשר למה שקורה בתחומים האחרים. טיפזה הזמן הנכון לשווק את עצמכם ולערוך מסע של יחסי ציבור. אל תניחו לאנרגיה רומנטית לזרום אל אפיקים תועלתניים וגשמיים. שום דבר טוב לא יצמח לכם מזה.

רביעי עד שבת: תחושת חוסר השליטה היא תוצאה של אי סדר. הגיע הזמן לארגון מחודש של סדר עדיפויות. בימים אלה הכול מתבלגן. שולחן העבודה הוא המקום הראשון להתחיל בו. לעניין הזה יש השלכות גם בתחום החברתי. יתכנו עימותים עם מישהו קרוב שיאשים אתכם בנזקים שנגרמו בגלל פיזור הדעת. טיפ: להתחבר למקום פנימי של ריכוז ומיקוד. הרקיע מבטיח עתיד של כבוד, תהילה ומעמד חברתי איתן. מתברר כי בעיה שהתחבטתם בה היא נחלת רבים. אדם שחווה סיפור דומה יוכל להדריך אתכם בכיוון הנכון.

נפש ורוח: להסרת עיןהרע ולביטול אנרגיות שליליות, מומלץ שתאמרו שלוש פעמים ביום את פרק יט בתהילים המתחיל במילים: השמיים מספרים כבוד אלומעשה ידיו יגיד הרקיע.


ראשון עד שלישי: אתם חווים קשיים בתחום הביתי. תקלות שחוזרות ונשנות מביאות אתכם שוב למחשבות בדבר מעבר למקום מגורים אחר. תחושת הכבדות מתגברת בגלל עומס אירועים, אך מתחילה להתפוגג לקראת יום שלישי. בילוי מומלץ: להישאר בבית וליהנות מהשקט. שתפו את בני המשפחה במה שעובר עליכם. טיפחפשו צמח הנושא גרגרים רבים משום שהוא מבשר על מזל גדול הניצב בפתח. צפויים שני אירועים משמחים שלכאורה אין קשר ביניהם, אך בסופו של עניין יתברר כי הם מושפעים זה מזה.

רביעי עד שבת: כדאי שתאטו קצת את הקצב ותקדישו זמן ומחשבה למחיר שאתם משלמים בדרך לתהילה. בני המשפחה והזוגיות שלכם על הקרשים ואם תמשיכו כך, אל תתפלאו אם תמצאו את עצמכם לבד. חתירה לשלמות עלולה לעכב מיזם שאתם שותפים בו. כדאי להציב גבולות גם לפרפקציוניזם, אתם יודעים. אלה ימים בהם כל צעד שאתם עושים בתחום החומרי, צריך להיות מאוזן על ידי מהלך במישור הרוחני. כדאי שתתחילו ליחצן את עצמכם באוזני אדם שמשפיע על עתידכם. קחו בחשבון כי גם מתחריכם נוהגים בדרך דומה.

נפש ורוח: להסרת עיןהרע ולביטול אנרגיות שליליות, מומלץ שתאמרו שלוש פעמים ביום את פרק נה בתהילים המתחיל במילים: האזינה השם תפילתיואל תתעלם מתחינתי.


ראשון עד שלישי: הרבה חמימות ופירגונים מגיעים מבני המין השני. התחלה אפשרית של רומן, תלויה ביכולת שלכם להתמסר לזרימה הטבעית של הדברים ולהתמקד בצד הטוב. במסגרת העבודה יש חיכוכים ולחצים. אין מנוס אלא להתעמת עם מי שצריך להתעמת איתו. אין צורך להתפרץ בתוקפנות אך אל תתנו לאף אחד לטאטא את הדברים אל מתחת לפני השטח.  טיפצפויים אירועים מלבבים בתחום שהצניעות יפה לו.

רביעי עד שבת: יש לכם קושי לתפקד וזה בגלל הנטייה שלכם לרחף ואפילו קצת להתנתק מדרישות המציאות. בימים אלה תחושו שהלחצים הנפשיים מתגברים כתוצאה מלחץ שבא מבחוץ. פתרון חלקי של בעיות מסוג זה המשפיעות על כל תחומי החיים, נעוץ בפיתוח היכולת שלכם לתקשר עם בני משפחה או כל מי שנוגע לעניין כזה או אחר. טיפ: לקבוע לוח זמנים מדויק. הרקיע מעודד אתכם להפעיל מרפקים ולהסיר את הכפפות.

נפש ורוח: להסרת עיןהרע ולביטול אנרגיות שליליות, מומלץ שתאמרו שלוש פעמים ביום את פרק מא בתהילים המתחיל במילים: אשרי משכיל אלדל , ביום רעה ימלטהו השם.


ראשון עד שלישי: יש מקום לשפר את האווירה בבית. ראיה שונה של העובדות והפרספקטיבה החדשה שנוצרה, מציינות בעצם תחילתו של תהליך של שינוי חיובי. תתחילו לתבוע את מה שמגיע לכם בזכות ולא בחסד. לפנויים: זה לא הזמן לפצוח בקשרים רומנטיים. חכו בסבלנות. טיפצפויה הצלחה רומנטית בעקבות מפגש אקראי. צפויה בשורה טובה לאדם שגורלו שזור בגורלכם. כך הם פני הדברים גם אם ממבט ראשון הם נראים אחרת.

רביעי עד שבת: בימים אלה יהיו לכם מספר הזדמנויות לומר את מה שאתם באמת מרגישים, אבל ייתכן כי ברגע האחרון תגישו תשובה מנומסת במקום להטיח את כל האמת. ייתכן שאתם מחבקים חזק מדי את מי שכדאי לו להתייצב על רגליו שלו. בעצם, מה כל כך מדאיג אתכם ? הברכה זורמת אליכם ממזלות האוויר: דלי, תאומים ומאזניים. בעיקר צפויים קשרים טובים עם ילידי מזל מאזניים. הרקיע מבשר על מצב יציב וטוב הודות לנדיבות ליבו של גורם חיצוני כלשהו.

נפש ורוח: להסרת עיןהרע ולביטול אנרגיות שליליות, מומלץ שתאמרו שלוש פעמים ביום את פרק קז בתהילים המתחיל במילים: הודו לשם כי טובכי לעולם חסדו.


ראשון עד שלישי: אתם מקבלים הצעה שקשה לסרב לה. ההזדמנות לטייל ולכיף, בלי שתכננתם קורצת לכם מאוד. דווקא בגלל שאין לכם אפשרות לצאת לחופשה של ממש, פסק הזמן שמתאפשר ממלא את המצברים. אם תשימו לב, תגלו שיש לא מעט אנשים שרוצים בטובתכם ומפרגנים לכם. טיפצפוי רכוש רב או רכישה של נכס יקר. יש מי שמסתייע בטריקים מתוחכמים על מנת לצוד את תשומת ליבכם. בעצם, אין לכם סיבה לבלום אותו.

רביעי עד שבת: צפויה הודעה משמחת הקשורה קשר הדוק לענייני כספים. יש שינוי מהותי בהתנהלות הכללית שלכם וזה מעלה את מפלס חשבון הבנק ואת מצב הרוח. את השאפתנות והרצון החזק שלכם להצליח ולחיות ברמה גבוהה, יש לתרגם לעשייה יומיומית ולא לתת לתחושות שליליות, פחדים וחרדותלהשתלט. הרקיע מבשר על הצלחה הודות לעוצמתכם האישית. הסובבים אתכם מצפים מכם כי תשקיעו בבית ובמשפחה, גם אם הדברים באים על חשבון תחומים אחרים.

נפש ורוח: להסרת עיןהרע ולביטול אנרגיות שליליות, מומלץ שתאמרו שלוש פעמים ביום את פרק קה בתהילים המתחיל במילים: הודו לשם קראו בשמוהודיעו בעמים עלילותיו.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?