תחזית אסטרולוגית שבועית 13-19.10.2023

ראשון עד שלישי: זה פרק זמן מתאים לחיזוק קשרים בתחום הקריירה. פגישה קלילה וסתמית לכאורה תוביל לשיתוף פעולה בקנה מידה רחב. בן מזל מים (דגים או עקרב) יסייע לכם להכיר מישהו שישפיע עליכם רבות בכיוונים חדשים ומפתיעים. בערבים מומלץ לצאת לבילויים חברתיים. קיים פוטנציאל להיכרות מעניינת. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 6 [בשותפות עם מזל מאזניים], וזה אומר שצפויות לכם אנרגיות טובות עם אנשים אשר שמם המלא מניב את אחד מן המספרים:  6, 4, 2, ו – 8.

רביעי עד שבת: אתם נוטים לנהוג בכוחניות מול אנשים שלא שייכים ל-‘ליגה שלכםולא מתמודדים איתכם בהצלחה. המצב עלול לגרום לצבירת כעסים וטינה שיתפרצו במועד מאוחר יותר ועלולים להפתיע אתכם בעוצמתם. חלוקת הכוחות הלא נכונה עלולה לגרום לכם לרגשות מעורבים ולתשישות. תתקדמו בזהירות ובלי לסכן את מה שבניתם בעמל רב.


ראשון עד שלישי: אתם נחושים בדעתכם לא לוותר ולהגשים את הרצונות האמיתיים והכי חזקים שלכם. רמת המודעות העצמית גבוהה והכול ברור לכם להפליא. אתם נוקטים יוזמה, מה שמעניק לכם תחושת כוח ושליטה. ההרגשה הכללית טובה וגם בני המשפחה מגיבים בצורה חיובית כלפי הגישה המרעננת וההחלטית. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 5, וזה אומר שצפויות לכם אנרגיות טובות עם אנשים אשר שמם המלא מניב את אחד מן המספרים:  5, 1, 3, ו – 9.

רביעי עד שבת: אתם מפעילים מאמצי שכנוע על אדם קרוב. מצב הרוח הנינוח והרומנטי מאפשר לכם להתקדם לכיוון המטרה הרצויה לכם. קיים סיכוי טוב שתשיגו את מבוקשכם. נושא שנוי במחלקות יעלה על הפרק ותהיה ציפייה מהצד השני שגם אתם תתרמו משהו מצדכם ותוותרו למען אחרים. הקפידו לעשות שימוש הוגן ביכולת שלכם להפעיל מניפולציות כדי להשיג את מה שרצוי לכם.


ראשון עד שלישי: זו תקופה בה אתם מרגישים במלוא העוצמה את הכוחות והעוצמה הפנימית שזורים ביחד עם פרץ יצירתית בלתי נשלט. בעצם, אלה הן תכונות שיש לכם כל הזמן והקושי הוא ליישם ולתרגם את הרעיונות למציאות. כל מה שאתם צריכים זה להתחבר למקור הפנימי השופע ואז תגלו שיש לכם אוצר שמחכה להתגלות. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 2, וזה אומר שצפויות לכם אנרגיות טובות עם אנשים אשר שמם המלא מניב את אחד מן המספרים: 2, 6, 4 ו – 8.

רביעי עד שבת: צפוי פרק זמן ידידותי. קצב החיים עולה ואתם מוצאים את עצמכם חוגגים בלי הפסקה. אתם מאמינים שתוכלולבלועאת כל ההצעות ולמצות מהחיים את מה שהפסדתם או פספסתם בעבר. הקדישו חלק מהעיתוי הזה לזוגיות שלכם. במידה ואין לכם כרגע קשר קבוע, תתחילו להיות מודעים יותר לאנשים מתאימים שנמצאים בסביבה הקרובה שלכם. קצת יוזמה מצידכם רק תועיל.


ראשון עד שלישי: קשר ישן עם מישהו שמתגורר במרחקים, ‘מתעוררלחיים. אתם מגיבים ברגשות מעורבים מכיוון שבינתיים כבר התקדמתם כברת דרך קדימה. ההחלטה אם לתת לזה עוד הזדמנות, נתונה לשיקולכם הבלעדי. מן הצד השני יש קשיים והתלבטויות, אבל בגדול ההחלטה היא בכיוון חיובי. עדיין אתם לא נדרשים להחליט סופית, אבל כדאי שתתכוננו לעתיד. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 1, וזה אומר שצפויות לכם אנרגיות טובות עם אנשים אשר שמם המלא מניב את אחד מן המספרים: 1, 9, 3, או – 6.

רביעי עד שבת: במידה ותצליחו לפתח את הרגישות והמודעות שלכם, תוכלו לשפר מאוד את מצבכם האישי. יש כמה עקרונות בסיסיים שאתם מפספסים וזה בהחלט מכשיל אתכם בקטעים רבים בחיים. אתם משקיעים תשומת לב רבה מידי בנושאים משניים ולא מבדילים בין עיקר לטפל. תהיו נועזים ותסתכלו לפחדים הכי גדולים ישר בעינייםקשה אך אפשרי ובהחלט כדאי.


ראשון עד שלישי: עתה יבוא לידי ביטוי התחכום שלכם. מניפולציות הן אולי לא התחום שבו אתם מצטיינים, אבל כשיש צורך אתם הופכים לאנשי תחבולות של ממש. כך לפחות זה נראה מבחוץ. כמו כן, אתם מזמנים מהיקום מגוון הזדמנויות בעיקר בתחום הרומנטי. יש אפשרויות אחדות ואתם במצב להחליט במה לבחור. קחו את הזמן. אף אחד לא לוחץ עליכם. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 5, וזה אומר שצפויות לכם אנרגיות טובות עם אנשים אשר שמם המלא מניב את אחד מן המספרים: 5, 1, 3, ו – 9.

רביעי עד שבת: התבוננות מחודשת במערך הכוחות המשפחתי תאפשר לכם תובנות ורעיונות חדשניים כדי להתמודד עם המצב. אתם שוקלים מה לעשות בעתיד הקרוב אולם קשה לכם מאוד להגיע למסקנות חד משמעיות. נקודת המפגש בין הרצוי למצוי מעיקה עליכם. השאיפות שלכם לא ממש מחוברות למציאות העכשווית. נסו להגיע לפשרה מתקבלת על הדעת.


ראשון עד שלישי: הנוכחות של חברים בחיים שלכם היא תמיד דומיננטית ועכשיו, יותר מתמיד. אתם נמצאים במצב רוח תזזי במיוחד וזקוקים לעידוד ולעצה. הבעיה היא שאתם מסבכים את עצמכם שוב ושוב בתסבוכות שקשה לצאת מהן וזאת עקב העובדה שקשה לכם להציב גבולות ולעיתים קרובות מדי, אתם עסוקים יותר מידי במחשבות מה חושבים עליכם האחרים. צאו מזה! הכי חשוב שתהיו שלמים עם עצמכם. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 6 [בשותפות עם מזל שור], וזה אומר שצפויות לכם אנרגיות טובות עם אנשים אשר שמם המלא מניב את אחד מן המספרים: 6, 2, 8, ו – 4.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן עמוס. בין אירוע לאירוע מומלץ שתמצאו קצת זמן לעצמכם. ‘לא נעיםלכם לסרב לבקשות של אחרים וכך אתם מוצאים את עצמכם פעמים רבותמתוסכלים וממורמרים, בלי סיבה נראית לעיני אנשים אחרים בסביבתכם הקרובה. נצלו את התקופה הזו לעשות פעילות סוליסטית. למשל? חתירה בסירה, ביקור בחדר כושר או קריאת ספר טוב.


ראשון עד שלישי: צפוי פרק זמן מוצלח באופן מיוחד. בכל מקום שתגיעו אליו במהלך ימים אלה, תקצרו הצלחות מרשימות. רמת הריכוז שלכם גבוהה וגם הקסם האישי בשיאו. אתם מותירים רושם מצוין והיכולת האינטלקטואלית פותחת לכם דלתות. עיתוי מתאים לגשת לראיון עבודה וגם לצאת לחפש בני זוג. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 8, וזה אומר שצפויות לכם אנרגיות טובות עם אנשים אשר שמם המלא מניב את אחד מן המספרים: 8, 6, 2, ו – 4.

רביעי עד שבת: אולי אתם נראים לעיתים מסתוריים, אולם במסתורין ובתחכום שלכם אתם מפגינים המון כוח. האווירה המיסטית שאתם מפזרים סביבכם, מעוררת אצל אחרים חשש כלשהו. ואחר כך, אתם לא מבינים למה לא ממש סומכים עליכם, או לא מציעים לכם תפקידים בעלי אחריות ? ותחשבו על זה


ראשון עד שלישי: מישהו ששייך לעבר הרחוק שלכם ושיש לכם עדיין קשרים עסקיים איתו, כאלה או אחרים, פועל להשיג מכם דבר מה. היזהרו ואל תחתמו על שום מסמך לפני התייעצות מעמיקה עם אנשים מקצוע שבקיאים בתחום. כדאי להקפיד ולבדוק שוב ושוב כל מה שקשור לחוזים והסכמים. שיחת טלפון שתתקבל במהלך הימים האלה תגרום לכם להפתעה. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 3, וזה אומר שצפויות לכם אנרגיות טובות עם אנשים אשר שמם המלא מניב את אחד מן המספרים: 3, 1, 5, ו – 9.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן נהדר. נראה כי מצבכם אכן הולך ומשתפר בהתמדה. אל תחפשו פיצוי על מה שקרה פעם ובמקומות שכבר אינם רלוונטיים. עכשיו אתם נמצאים בהווה, על כול המשמעויות של העניין, לטוב ולרע. האווירה משתפרת ויש תחושה שכולם רוצים להתחיל בדף חדש. שתפו פעולה. זאת בהחלט הדרך הנכונה עבורכם.


ראשון עד שלישי: אתם עלולים להיקלע לוויכוח עם בני משפחה. השאיפה לשלמות מיותרת ומזיקה וכמובן משגעת את כולם. יש צורך בוויתורים מצידכם. גם ההשפעה על המשך וטיב הקשר הזוגי עמוקה יותר ממה שאתם חושבים. מה שבטוח הוא שהתוכניות לאירוח משפחתי, תקבענה על פי ההתנהגות שלכם. אם תצליחו להירגע צפויה לכם חוויה של ממש. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 4, וזה אומר שצפויות לכם אנרגיות טובות עם אנשים אשר שמם המלא מניב את אחד מן המספרים: 4, 2, 6, ו – 8.

רביעי עד שבת: אתם לא ממש מפרגנים לעצמכם. פתאום נתקפתם רגשי אשמה ונראה לכם שמגיע לכם עונש. החיים האמיתיים מתחילים במקום בו נגמרים הרגשות השליליים שאתם ממציאים לעצמכם כדי להימנע מפעולה קונקרטית. בשלב הנוכחי חשוב שתקפידו על ראש נקי והגיון בריא ופשוט תמשיכו לעשות את מה שהחלטתם.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן של חוסר שקט פנימי אך עם זאת, יש לכם הספקים טובים ואתם מתרוצצים פה ושם בסידורים חשובים שלא ניתן לדחותם. בעבודה יהיה מי שיפתיע אתכם למרות שמערכת היחסים עם אותו אדם לא בדיוק מוצלחת בדרך כלל. אם תשמרו על ערוצי תקשורת פתוחים, הרי שתהיה לאירועי ימים אלה השפעה מתמשכת והזדמנות של ממש לשיפור משמעותי. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 22, וזה אומר שצפויות לכם אנרגיות טובות עם אנשים אשר שמם המלא מניב את אחד מן המספרים: 4 ו – 7.

רביעי עד שבת: נראה לכם שמישהו מנסה להטמין לכם פח, אולם לא מצליח. יחד עם זאת, גם אם ישתפוח רקוב אחד‘, זו לא סיבה להסתובב בהרגשה שכל העולם מנסה להכשיל אתכם ולחשוד בכל צל שזזעליכם להתגבר על החששות והפחדים הפנימיים. גם הפרת אמון מצד אדם אחד אינה בהכרח הכרזת מלחמה שאין ממנה חזרה. נסו לברר את המניעים הנסתרים.


ראשון עד שלישי: קיים סיכוי טוב שקשר רומנטי מדשדש יתפוס תאוצה דווקא עכשיו. פגישה שתתמשך ותגלוש לבילוי אל תוך הלילה, תשמש הזדמנות מתאימה לשיחה ממושכת מלב אל לב ולהתפתחות תחושת קירבה של ממש. קשה לכם להתגבר על פחדים מהעבר ולהיכנס לקשר משמעותי ומחייב אך כדאי שתתנו צאנס. טיפ: לפתוח את הלב. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 7 [ויש האומרים 11], וזה אומר שצפויות לכם אנרגיות טובות עם אנשים אשר שמם המלא מניב את אחד מן המספרים: 11, 7 ו – 22.

רביעי עד שבת: אתם בפרק זמן הפכפך. הכלל שלכבדהו וחשדהומתאים לכם כהוראה והמלצה כללית, בעיקר לפרק זמן זה. מתאים לכם להתלהב עד כדי איבוד שליטה רגשית. אבל, חשוב שלא תשכחו את הכללים הבסיסיים. קשר חדש שעשוי להתאים לכם מתפתח לאיטו. תנו צאנס. יחד עם זאת, אל תשנו תוכניות מוקדמות. צפוי לכם בילוי מהנה בחיק הטבע בפעילות מרתקת.


ראשון עד שלישי: אווירה קלילה מאפיינת את פרק הזמן הזה בניגוד לתקופות של מועקה וחוסר שביעות רצון פנימי. אנרגיה רכה ועדינה יותר מאפשרת לכם להיות סלחניים יותר כלפי הסובבים אתכם וגם רמת הביקורת נמוכה יותר מהרגיל. בתחום הביתי צפויה הקלה משמעותית וכן בקשר הזוגי. כדאי לנצל את ההזדמנות לבילוי משותף שיעזור להפיג את המתחים. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 9, וזה אומר שצפויות לכם אנרגיות טובות עם אנשים אשר שמם המלא מניב את אחד מן המספרים: 3, 1, 9, או – 5.

רביעי עד שבת: מפגשים צפופים עם אנשים רבים גורמים לכםלאבד את הצפון‘. יש מי שמאשימים אתכם בחוסר שיתוף פעולהאולם אתם מצליחים להסביר את המניעים שלכם בצורה משביעת רצון. אל תתחייבו להשתתף בשום דבר שלא נוח לכם. כמו שכבר למדתם מניסיון העבר, אין טעם לעשות זאתאלא אם כן אתם פועלים בלב שלם. מה שאתם לא בטוחים בופשוט אל תבטיחו ואל תעשו. טיפ: לא להיכנע ללחצים גם אם הם מגיעים במסווה של בקשה.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?