תחזית אסטרולוגית שבועית 1-7.9.2023

ראשון עד שלישי: תוכניות משתבשות בגלל התפתחויות לא צפויות הקשורות באדם שזקוק לעזרתכם. תשומת ליבכם והנתינה מסייעים מאוד לאותו אדם והוא מחזיר לכם בפידבק חיובי שמעלה אצלכם את מצב הרוח השפוף משהו. שמרו על איזון. יש אנשים שעלולים לנצל את טוב ליבכם. הגדירו את המידה והכמות שמתאימות לכם. רעיון מצחיק ומשעשע יעניק לכם יתרון על המתחרים. במצב כזה כדאי לנסות כיוונים רבים ככל האפשר, ולא להיצמד למגוון מצומצם של אפשרויות.

רביעי עד שבת: אלמנטים של אשליות וחלומות מנחים אתכם. אל תסמכו על אף אחד ושום דבר. אתם רואים את העולם דרך משקפיים וורודים ולא בהכרח כפי שהדברים באמת. משהו מציק לכם ואתם בוחרים בדרך הקלה. מאבקי כוח אינם הדרך להתקדם בשום תחום. בני משפחה והזוגיות שלכם סובלים מיכולת ההיעלמות שלכם, דווקא כאשר אתם דרושים במיוחד. הרקיע רומז על ניצחונות ועל הבסת המתחרים.


ראשון עד שלישי: אירוע קוסמי משגר אליכם אנרגיות אימפולסיביות ותזזיות. אתם מתעסקים בענייני כספים. דברים שהוזנחו, ולא רק באשמתכם, מגיעים אליכם עכשיו כבומרנג. קשה לכם להתמודד עם כל כך הרבה נושאים בבת אחת. יש צורך לגייס עזרה מקצועית והכי חשוב להירגע. נראה שתצליחו בסופו של דבר לפתור את הבעיות אבל זה ייקח זמן. לקחת נשימה ארוכה!

רביעי עד שבת: מי שהיה נדמה לכם שהוא פרטנר אמיתי- מאכזב. אתם ממש לא אוהבים את ההרגשה של חוסר יציבות ובטחון שחומקים לכם מתחת לידיים. אתם לא אוהבים להסתכן אבל מכאן ועד הסתגרות מוחלטת כדי להגן על האינטרסים שלכם- המרחק גדול. קחו את פרק הזמן הזה למנוחה ולבילוי בבית. בקרוב ימים חדשים! הרקיע מייעץ לכם להשלים עם מצבים המניבים רווחים כספיים, וזאת גם אם אינם מניבים סיפוק רגשי והנאה.


ראשון עד שלישי: הירח השולט בכם, סופג אנרגיות צוהלות הישר מיסוד האש. זהו פרק זמן בסימן של רומנטיקה. נושא הרגשות והאינטימיות מעסיק אתכם עד מעל הראש. אינכם מסוגלים להתרכז בשום דבר אחר מלבד החיים האישיים שלכם שכרגע לא מתנהלים לפי רצונכם. האובססיה שתקפה אתכם דוחפת אתכם לצאת ולמצוא בכוח משהו שקיים רק בפנטזיות. טיפ: להירגע.

רביעי עד שבת: החל מיום רביעי מלווה אתכם מצב רוח סוער. ההתפרצויות שלכם משפיעות לרעה על הסובבים אתכם. העברת מסר בצורה ישירה ועניינית אך שקטה, הוא ללא ספק יעיל הרבה יותר. הרקיע רומז על התרחשויות סוערות, תזזיות, תוססות וספונטאניות. ייתכן שהוא מצביע על בן מזל שור שאתם קשורים בו. צפוי שבוע בו תחביבים חדשים נכנסים אל חייכם, ולא בטוח שהתחביב הנוכחי שלכם יחזיק מעמד.


ראשון עד שלישי: אירוע קוסמי מרעיף עליכם עדינות ותחושות התחשבות שלא הכרתם בעצמכם. יש לכם הרגשה שעליכם להסתובב על קצות האצבעות כדי לא להרגיז את הסובבים אתכם. התחושה מעצבנת במיוחד לאור העובדה שגם ככה נראה שמנצלים את טוב ליבכם יתר על המידה. קשה לכם להתמודד עם השינויים ועם האטימות. יש לנסות ולגלות את מקור הבעיה ולא להסתפק ב’טיוח’ חיצוני.

רביעי עד שבת: חיי החברה שלכם קצת מוזנחים בזמן האחרון. גם בזוגיות, למרות שלא קרה שום דבר דרסטי, יש ירידה מסוימת. אתם זקוקים לזמן איכות לבד. הפרדוכס הוא שלמרות המודעות העצמית לצורך זה, יש גם תחושת בדידות. זהו פרק זמן לא קל ופשוט צריך לעבור אותו מתוך קבלה והשלמה. הרקיע מבטיח יציבות בתחום הזוגי, אך תובע מכם לבצע מהלכים וצעדים ספונטאניים ואימפולסיביים.


ראשון עד שלישי: כוכב מרקורי השולט בכם, מתמודד בימים אלה עם אנרגיות פראיות המגיעות אליו ממקור תזזי. אתם מרגישים משיכה לעשות מעשים אשר מאוחר יותר- תתחרטו עליהם, אולם זה חזק מכם. תחושת עצבנות גורמת לכם לרצות לפנק את עצמכם ולפצות על חסרים וחסכים. מצב רוח קרבי עלול לגרום למריבה עם בני משפחה. יש לחשוב גם על העתיד למרות שכרגע זה בכלל לא מעניין אתכם.

רביעי עד שבת: נמאס לכם להיות מנומסים ומאופקים ובא לכם להשתולל ולמצות את החיים. בדרך כלל די קשה לכם להשתחרר לגמרי ולא להתחשב במה שאחרים חושבים עליכם. לפתע תרגישו לא מרוכזים וההספק שלכם בעבודה לא יהיה גבוה במיוחד. לכן מומלץ לקצר את התהליך וללכת הביתה מוקדם ככל האפשר. בילוי בשעות הערב עם חברים מתאימים יספק לכם הנאה צרופה. הרקיע צופה אפשרות של שגשוג בענייני נכסים, נדל”ן וחקלאות.


ראשון עד שלישי: תופעה קוסמית מזרימה אליכם אנרגיות מבריאות של יסוד האש. מתחילה התחזקות והתאוששות דרמטית בתחושה הפנימית. אתם מתמלאים תוכניות, רעיונות ותכסיסים שניתן ליישם כדי להשיג את מבוקשכם. מקוריות שיש לה גוון מעשי תפעל הפעם לטובתכם. קחו בחשבון שאינכם יכולים לצפות בוודאות את כל התוצאות למהלכים שתנקטו. אז פשוט תזרמו עם זה. תחושה של שחרור ועצמאות מתחילה להתמקם בפנים ולהתעצם.

רביעי עד שבת: פרק זמן שכולו אי הבנות, בלבול וקשיים בתקשורת הבינאישית. אתם נמצאים ממצב של פיזור וחוסר ריכוז. זה לא פרק זמן מתאים לקבלת החלטות הרות גורל. שמרו על מורל גבוה ופרופיל נמוך. בעצם, מה שצריך להנחות אתכם זאת המילה סבלנות. יש גם ימים כאלה. הרקיע רומז על צורך בהשקעות לטווח הרחוק, מבלי לאבד את הסבלנות בטווח הקרוב.


ראשון עד שלישי: כוכב פלוטו השולט בכם, נמצא עכשיו ביחסים יוצאי דופן עם גרמי רקיע הנחשבים לכוכבים של מזל והצלחה. עליתם על הדרך הנכונה. סוף סוף יש לכם הרגשה שנוצרת האווירה הנכונה עבורכם, הן בתחום העבודה והן בתחום האישי. הכיוון הוא הצלחה. הקסם האישי והיכולת האינטלקטואלית הגבוהה מושכים אליכם אנשים מעניינים במיוחד. אתם מוקפים חברה ומחוזרים. אז מה צריך יותר מזה?

רביעי עד שבת: חוסר שקט ותחושת בלגן ילוו אתכם בימים אלה. תבלו זמן רב בחיפוש ניירות ומסמכים שנעלמו כאילו בלעה אותם האדמה. זה זמן מתאים לסידור מחדש של משטחי העבודה במשרד וגם בבית. יש פער בין המסרים שמגיעים אליכם מהחלקים האינטלקטואלים והמנתחים שלכם, ובין הצד הילדותי והפרוע שמחפש ריגושים והרפתקאות. חלוקה מסודרת יותר של הזמן תשפר את ההרגשה. הרקיע מעודד צעדים שכלתניים, מעשיים ותכליתיים – ומתנער ממהלכים המושתתים על רגשנות.


ראשון עד שלישי: אתם מפתחים סוג תקשורת שונה עם אנשים שונים, בעיקר כאשר מדובר בענייני כספים. אל תתנו לאחרים לנצל את טוב ליבכם בצורה שאינה הוגנת. הפופולאריות שלכם עולה בהתמדה בזמן האחרון ועכשיו מגיעה לשיא. אתם עוברים תהליכים פנימיים חשובים שמשפיעים על דרך החשיבה שלכם. יופי של עיתוי. אתם מרגישים ומתפקדים במלוא המרץ ומצליחים להשלים לא מעט מטלות שהצבתם לעצמכם. הרגשת סיפוק גורמת גם לעלית הביטחון העצמי.

רביעי עד שבת: כמעט כל התוכניות שלכם משתבשות עתה. הסיבה היא עומס רב מידי. בעיות חדשות ולא צפויות צצות בזוגיות. כדאי לבדוק האם אתם רואים את הצד השני בצורה מציאותית או מפנטזים. אתם מייחסים לקשר הרומנטי אלמנטים שאינם קיימים במציאות. אין טעם ללחוץ או לקבל החלטות בנושא. גם אין טעם לשיחות נפש! תנו למעשים להכתיב לכם מה לעשות. הרקיע רומז על כיווני חיים פיקנטיים ו…חושניים.


ראשון עד שלישי: כוכב סטורן השולט בכם, חש עצמו ‘כבד’ לעומת מצבם של שאר גרמי השמיים. נראה כי מילה רודפת מילה ואתם מוצאים את עצמכם על עץ גבוה שקשה לרדת ממנו. כדאי מאוד ללמוד לקח מהמצב. זה חוזר על עצמו יותר מידי פעמים. הסבלנות של מישהו עומדת לפקוע. אתם מגלים משיכה לתחום עיסוק שמעורר לא מעט שאלות ותהיות. הכוכבים מעודדים אתכם לרדת מהעניין.

רביעי עד שבת: אתם רוצים לפצות את עצמכם על תסכולים בתחום הזוגי אך מעבר דרך הארנק לא יביא לכם תחושת הקלה. הימנעו מבזבוזים מיותרים ולפני כל רכישה שקלו אם הדבר באמת נחוץ לכם ושימושי. התחום הרומנטי זקוק לטיפול שורש יסודי. לא נראה שתצליחו לפתח קשר חדש עד שלא תשתחררו מהלחצים שמשפיעם על מצב הרוח. הרקיע רומז על אירועים נוסטלגיים הצפויים לשוב ולפקוד את מסלול חייכם.


ראשון עד שלישי: כוכב אוראנוס השולט בכם נמצא עתה בסיטואציה עמוסה באנרגיות מהסוג המסתורי אך החושני. צפוי פרק זמן של חוסר שקט. אתם לא מרוצים מ-איך שאתם נראים ומחליטים לעשות משהו בנידון. ההחלטה המתקבלת היא לפצוח בדיאטה. הפעם הרצון שלם חזק ובלתי ניתן לערעור. אתם משקיעים חלק מזמנכם בקניות והכנות. עם העשייה משתפרת האווירה הכללית. זה גם הנושא שיעסיק אתכם בימים הקרובים.

רביעי עד שבת: ניהול משא ומתן יהיה טעות גדולה. אתם נמצאים בעמדה פגיעה וסובלים מתשישות. כדאי לחכות לזמן מתאים יותר, בו תוכלו להרעיף את העוצמה הפנימית, וכוח השכנוע שלכם יהיה במיטבו. התרחקו מאנשים (בני משפחה וחברים) בעלי אנרגיות שליליות שנוטים להעביר ביקרות על כל פעולה שאתם עושים. זה הדבר האחרון שאתם צריכים בימים אלה. הרקיע רומז על מענק כלשהו שתצטרכו לתת תמורתו דבר-מה אחר.


ראשון עד שלישי: כוכב נפטון השולט בכם נמצא עתה במערכת יחסים עם תופעה המסמלת עוצמה וזוהר. צפוי פרק זמן טוב מבחינת הקריירה. עושה רושם שסוף סוף אתם קוטפים פירות אחרי השקעה רבה. העומס מפריע לכם אבל אתם מתנחמים בעובדה שבקרוב תוכלו להוריד פרופיל ואפילו לקחת כמה ימי חופשה. צפויים שינויים מרחקי לכת. הכינו את עצמכם מראש למצבים חדשים שייווצרו והגדירו היטב את הרצונות והציפיות.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן נפלא עם פוטנציאל להתפתחותו של משהו מיוחד באמת. צפויה נסיעה שבמהלכה צפויות לכם חוויות מפתיעות. יש לכם הזדמנות להרשים אנשים בעלי השפעה שיתכן כי יציעו לכם הצעות עסקיות בעתיד. למישהו אשר בשמו מופיעה האות ר’, יש ציפיות רומנטיות . הוא עלול להיפגע מאוד במקרה של סירוב. הפעילו את מירב הכושר הדיפלומטי. הרקיע צופה לכם הצלחות בתחומי העידן החדש, כמו גם במחשבים ובאינטרנט.


ראשון עד שלישי: כוכב מארס השולט בכם סופג כרגע הבזקים מגזרת שמיים בעלת אנרגיות מחשמלות. לא פלא שצפוי לכם פרק זמן מתעתע. יש לכם הרגשה מוזרה שהדברים לא כפי שהם נראים. משהו שקשה להגדיר בצורה ממשית אך ברור שמישהו קרוב לכם מסתיר משהו שחשוב מאוד שתדעו. נראה כי אווירת החשאיות והמסתורין לא עושה לכם טוב. תחושת הבדידות שלכם רק מתעצמת. תוכלו לצאת מהבוץ על ידי עימות ושיחה ישירה. לא נעים- אך עדיף מחוסר הוודאות.

רביעי עד שבת: אנרגיה ‘פטפטנית’ במקצת בוקעת מהרקיע ומציפה את כוכב מארס השולט בכם. אתם יוזמים שיחה ומישהו מגלה לכם סודות אישיים. הדבר מקלקל לכם את ההרגשה הטובה בקשר לפרויקט משותף. יותר מידי מידע שאינו צריך לעניין אתכם, מגיע אליכם. הימנעו בעתיד מ’חקירות’ דומות. הרגישות הגבוהה שלכם, לא מאפשרת לכם לעזור בגלל מעורבות יתר. הרקיע מדגיש את עולם הרגש ואת האושר שבלב, מבלי לשלול את האפשרות לעושר שבכיס.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?