תחזית אסטרולוגית שבועית 25.5-1.6.23

ראשון עד שלישי: צפויה לכם הודעה משמחת הקשורה קשר הדוק לענייני כספים. יש שינוי מהותי בהתנהלות הכללית שלכם וזה מעלה את מפלס חשבון הבנק ואת מצב הרוח. את השאפתנות ואת הרצון החזק שלכם להצליח ולחיות ברמה גבוהה, יש לתרגם לעשייה יומיומית ולא לתת לתחושות שליליות, פחדים וחרדות להשתלט. הרקיע מבשר על הצלחה הודות לעוצמתכם האישית. אתם משקיעים דיבורים רבים מדי באדם שרוצה לשוט עם הזרם, ולא בא לו להתאמץ או להשקיע בעצמו. אם לו לא איכפת, למה זה איכפת לכם?

רביעי עד שבת: אל תעמיסו על עצמכם יותר מידי. לחצים ומתח לא ממש תורמים לכם. התנהגות מתחשבת תניב תוצאות טובות בעבודה ובמשפחה. תכנון נסיעה שאתם רוצים בה עד מאוד, דורש את מלוא תשומת הלב. יש מי שמתנגד לתוכניות שלכם. מצאו את הדרך להשיג את מה שאתם רוצים בדרך יצירתית ולא לוחמנית. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו אתם צריכים ללבן מחלוקות עם יריביכם ולהגיע עימם לפשרה כלשהי.


ראשון עד שלישי: אתם מוזמנים לאירוע רב משתתפים ופוגשים שם מישהו שלא בדיוק הייתם בוחרים להיות החבר הכי טוב שלכם. יש לכם הזדמנות של ממש לשנות את הרושם הישן ולראות דברים באור שונה. זה פרק זמן מתאים להרחיב את המעגל החברתי ולבדוק מי מבין האנשים שאתם מכירים יכול לעזור לכם גם בעסקים. טיפ: שימו לב לבני מזל שור! יש על מה לדבר! הרקיע מעביר מסר של הצלחה כבירה בתחומי כספים ונכסים.

רביעי עד שבת: שינוי תדמית הוא דבר שאתם כמהים לו בימים אלה. בא לכם פשוט להיות מישהו אחר. מלבד ההשלכות החיצוניות, יש כאן גם אספקטים פנימיים רציניים שכדאי להתייחס אליהם בכובד הראש הראוי. עם זאת, שינויקוסמטילא יפתור את הבעיות הבוערות שעומדות על הפרק. החזירו לעצמכם את השליטה על מה שקורה לכם. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו אין הצדקה לקיצוניות מכל סוג שהוא. להיפך, רק איזון והרמוניה יביאו את האושר הנכסף.


ראשון עד שלישי: טרדות היום יום מוציאות לכם את הרוח מהמפרשים. אתם סובלים מעייפות רבה. מובן מאליו שגם הזוגיות כרגע אינה בדיוק בראש סולם העדיפויות ועדיף שתתרגלו לעובדה זאת. אין לכם יותר מידי אנרגיות להיכרויות או מיזמים חדשים. פעילות יצירתית שתיתן מרחב לפנימיות, תגרום לשינוי במודעות ובעליה משמעותית במורל. הרקיע מבשר על שיפור מדהים בחיים הרומנטיים, אך במקביל על בלבול גדול בנתיב הקריירה.

רביעי עד שבת: אתם מצליחים לפעול בקלילות יחסית ובאופטימיות, מה שמשפר ללא היכר את יחס הסביבה אליכם. מהלך שקשור לכספים לא עולה יפה אך אתם מוצאים את הדרך להיחלץ מהסבך. אתם שלמים עם עצמכם, עד כמה שאפשר במצב ובעתיד לא לגמרי ברור. טיפ: המשיכו לפעול תוך לקיחת סיכונים מחושבים. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו צפויה לכם מתנה אשר מקדימה את זמנה או תשורה משמעותית שכלל לא ציפיתם לה.


ראשון עד שלישי: סוף סוף יש תוצאות שנראות על פני השטח. אתם בדרך להגשים את המטרות שלכם.  המצב הכלכלי בסימן עליה וכמו כן הזוגיות מתפתחת לכיוונים חדשים. העוצמה הפנימית והקסם האישי מסייעים לא מעט בכל התחומים. כדי להקטין את הפערים בין הרצוי למצויבמקום לסמוך על המזל, יש להשקיע בעבודה קשה ובהתמדה. רק כך תצליחו באמת. הרקיע משדר מסרים נפלאים בכל הנוגע לאהבה טהורה, שותפויות מוצלחות ואהדה מצד עמיתים וממונים.

רביעי עד שבת: נראה שאתם מתעקשים להעלים עין מעובדות שצריכות לעורר אצלכם הבהוב של נורות אדומות. אל תסחפו למקומות שלא רק שאינם תורמים לכם אלא אף מזיקים. בדיעבד תצטרכו לתרץ לעצמכם למה שוב עשיתם את אותה טעות שכבר נכוויתם ממנה בעבר. הקפידו לא להיקלע למקומות שלא מתאים לכם להיות בהם. פשוט, לא? אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו מישהו משתמש בחסכונותיו על מנת לסייע לכם. יש בזה מעין רמז לשיפור כלכלי.


ראשון עד שלישי: אתם נוכחים לדעת שעוד יש לכם המון מה ללמוד בכל מה שקשור לעסקים. כישלון בקרב אחד אינו אומר הפסד כולל במלחמה. חשוב לקחת את הדברים בפרופורציה ולהמשיך לכיוון היעדים שהצבתם לעצמכם. טיפ: לעבוד על חיזוק הביטחון וההערכה העצמית. הרקיע מייצג התפכחות לאחר תקופה של אשליות. הנתיב שבינו לבינה דורש מכם איפוק ואורח רוח. שום דבר טוב לא יצמח לכם אם הצד השני
ירגיש לחוץ.

רביעי עד שבת: נסיעה למקום ייחודי והשתתפות בפעילות שלא ממש הלהבתם ממנה, הופכת במהלך השבוע לחוויה בלתי רגילה. ככלל, זה פרק זמן טוב מבחינה חברתית. אם אתם מורידים ולו באופן חלקי את הביקורתיות והשיפוטיות המפותחות אצלכם יתר על המידה, הדברים מסתדרים בכלל לא רע.  אווירה נעימה בעבודה. שיפור משמעותי ביחסים עם בן מזל קשת. הרקיע מעודד מצבים שקטים, שלווים, זורמים, רגועים ובתלם.


ראשון עד שלישי: תחושת חוסר השליטה היא תוצאה של אי סדר. הגיע הזמן לארגון מחודש של סדר עדיפויות. לפתע הכול מתבלגן. שולחן העבודה הוא המקום הראשון להתחיל בו. לעניין זה יש השלכות גם בתחום החברתי. יתכנו עימותים עם מישהו קרוב שיאשים אתכם בבלגאן שנגרם בגלל פיזור הדעת. טיפ: להתחבר למקום פנימי של ריכוז ומיקוד. הרקיע מבטיח כבוד, תהילה ומעמד חברתי איתן.

רביעי עד שבת: אין צורך ללכת עם כל דבר עד הסוף. השאירו מעט מקום למסתורין, במיוחד ביחסים האישיים שלכם. מטר השאלות שאתם שולחים לאנשים קרובים לכם, מתפרש כחקירה נוקבת ומעורר תרעומת. זה פרק זמן שמתחיל בסימן שלווה ועלול להפוך בקלות לסוער במיוחד. תחסכו לעצמכם את עוגמת הנפש המיותרת. גלו איפוק ואמונה בקיים. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו אתם עומדים ליהנות מפרותיה של השקעה כלשהי שבוצעה בעבר.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן בו אינכם מרגישים ברומו של עולם, ובעצם מה שנחוץ לכם זאת מנוחה. פיתוח הביטחון העצמי והכרה בכישרונות ובכישורים הפנימיים שלכם, גם הם יתרמו לשיפור ההרגשה הרעה שנחתה עליכם כאילו משם מקום וללא כל סיבההגיונית‘. שימו לב לתשורות שלכאורה אין מאחוריהן סיבה ברורה. קחו בחשבון שאף אחד לא נותן לכם שום דבר ככה סתם. הרקיע רומז על צורך בשינוי מהיר, חריף ומהפכני.

רביעי עד שבת: אתם מרחמים על אדם שסובל ממועקה מקדישים את מרבית זמנכם כדי לתמוך ולעזור לו. קחו בחשבון שיש מי שמנצל את הרגישות הגבוהה שלכם לטובתו. דאגו לאזן בין הצורך לסייע לאחרים ובין הצרכים האישיים שלכם. לא שעליכם לנהל פנקסנות אבל הדדיות חשובה, במיוחד במקרה זה. אנרגיה קוסמית מייצגת מצבים טובים וחמימים בתחום האנשים אשר יקרים לליבכם. תיתכן אף הרחבת המשפחה.


ראשון עד שלישי: אל תמתחו את החבל יותר מדי, מכיוון אתם עלולים להרוס משהו טוב. אדם קרוב כועס עליכם. נסו בעדינות לברר את הסיבה. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו צפויה פרשייה מוזרה. מבחינה רגשית אתם מופתעים כאשר אדם עליו סמכתם מאוד, מתגלה באור שונה ומאכזב משהו. אפשר להבין ולהתחשב אולם מצד שני, תשאלו את עצמכם האם תוכלו לחיות עם זה לאורך זמן.

רביעי עד שבת: אתם רוכשים מיומנות חדשה בתחום שעשוי להיחשב כיצירתי. אל תבדקו כמה כסף צריך להשקיע בו, אלא את הרווחים הצפויים לכם ממנו. כדאי שתיפטרו מטיפוסים הממשיכים לנגס לכם בנושאים שכבר נטחנו בעבר. במקביל, היזהרו בכבודם של קרובי משפחה. קיפצו על כל הזדמנות המאפשרת לכם בילוי במקום אקזוטי. הרגעים הקסומים באמת ממתינים לכם בנופים העשויים להיחשב מסתוריים. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב ממוזל ומוצלח מכל היבט שהוא. מזל יותר משכל. אין צורך לתכנן אלא לזרום עם מה שיש.


ראשון עד שלישי: אמביציה חזקה להצליח דוחפת אתכם לעבוד קשה מאוד. כדאי שתאטו קצת את הקצב ותקדישו זמן ומחשבה למחיר שאתם משלמים בדרך לתהילה. בני המשפחה והזוגיות שלכם על הקרשים ואם תמשיכו כך, אל תתפלאו אם תמצאו את עצמכם בבעיה. הרקיע מעודד חגיגה והילולה שאתם זקוקים להן. אל תניחו לגחמה רגעית לקלקל לכם את אשר הושג בעמל רב. כדאי שתמנו בלב עד עשר עוד לפני שאתם פועלים.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן בו צפוי שיפור משמעותי בתקשורת שלכם עם הסובבים אתכם. ככה, כאילו פתאום, חוסר הבהירות נעלם ועניינים שהיו תקועיםמסתדרים. השאפתנות וההתמדה שאתם מגלים ירשימו אנשים שעד כה לא היו בטוחים ברצינות כוונותיכם. בתחום האישי והרגשי, גם כן, יש לכם מה לחדש לאנשים קרובים אליכם. אל תהססו! אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו יש להסיר את הכפפות ולסגור חשבון עם אנשים שהטרידו את שלוותכם. היו חזקים ועימדו על עקרונותיכם.


ראשון עד שלישי: יש לכם קושי לתפקד וזה בגלל הנטייה שלכם לרחף ואפילו קצת להתנתק מדרישות המציאות. לפתע תחושו שהלחצים הנפשיים מתגברים כתוצאה מלחץ שבא מבחוץ. פתרון חלקי של בעיות מסוג זה המשפיעות על כל תחומי החיים, נעוץ בפיתוח היכולת שלכם לתקשר עם בני משפחה או כל מי שנוגע לעניין כזה או אחר. טיפ: לקבוע לוח זמנים מדויק. הרקיע מעודד אתכם להפעיל מרפקים ולהסיר את הכפפות.

רביעי עד שבת: מישהו מרכל באוזניכם על אודות אדם שאתם מכירים. במקביל, נראה שאתם מסתקרנים בנוגע לקטע שיש לכם בו אינטרס אישי. שותפות כלשהי עוזרת לכם לחסוך בהוצאות. מצד שני, היא גם מצמצמת את רווחיכם. השאלה היא עד כמה אתם מאמינים בתחום שנכנסתם אליו. אתם מתלווים אל אדם היוצא למסע רכישות. המצחיק בדבר הוא שבסופו של עניין אתם חוזרים עמוסים פי שתיים ממנו.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן בו יהיו לכם כמה הזדמנויות לומר את מה שאתם באמת מרגישים, אבל ברגע האחרון ייתכן כיתשתפנוותקבלו רגליים קרות. העניין הוא שיש הבדל עצום בין חוסר טאקט וגסות רוח, ובין אמירה כנה ואסרטיבית של דברים שחייבים לצאת לאוויר העולם. טיפ: בפעם הבאה שמזמינים אתכם לדברפתחו את הפה! הרקיע מבשר על מצב יציב וטוב הודות לנדיבות ליבו של גורם חיצוני כלשהו.

רביעי עד שבת: דחייה עד לרגע האחרון של מחויבויות חשובות, עלול לגרום לכם לאי נעימות. הסדירו את כל ענייני הכספים ודאגו לכך שהניירת שלכם מסודרת, במידה ואתם מתקשיםבקשו עזרה מחברים. מישהו שהייתם איתו בקשר רומנטי בעבר, מרגיש כלפיכם מרירות. סגרו מעגלים ואם יש צורך להתנצל עשו זאת ללא דיחוי. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו צפויה לכם נסיעת תענוגות, כמו גם בשורות טובות מיקיריכם השוהים במרחקים.


ראשון עד שלישי: אתם חווים חוסר שביעות רצון מהשתלשלות העניינים למרות שבגדול השגתם את מה שרציתם. בעצם, דרושים לכם אתגרים חדשים בחיים. את הרצון שלכם לברוח מהשגרה, לא יפתרו שינויים חיצוניים כמו רכישה של רהיטים או בגדים חדשים. מומלץ לבדוק כיוון של לימודים בתחום שהתעניינתם בו מאוד בעבר. הרקיע מבשר על השפעות, לרוב חיוביות, המגיעות אליכם מחול.

רביעי עד שבת: תסכול מתמשך גורם לכם להתאמץ גם בדברים שהיו לכם קלים לביצוע עד לימים האחרונים. נסו לא לקחת את זה כל כך קשה. המצב ישתפר בקרוב. אתם קצת עייפים וזה טבעי למדי אחרי שרשרת האירועים שעברתם לאחרונה. אל תהיו שיפוטיים כלפי עצמכם וגם כלפי אחרים. טיפ: חמלה והתחשבותלא התחשבנות. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו יש ביכולתכם להגיש עזרה לאלה הזקוקים לכם. נראה שאתם עושים כן ממניעים הומאניים.

כתבות שיכולות לעניין אותך

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?