תחזית אסטרולוגית שבועית 17-23.2.2023

ראשון עד שלישי: אתם מרגישים קצת עמוסים עם כל העניינים שהתחייבתם לטפל בהם בבית. כדאי לנקוט אמצעי זהירות מוגברים וזאת בגלל חוסר ריכוז שיכול לגרום לאובדן חפצים או תקלות. מומלץ לארגן את לוח הזמנים כבר מתחילת השבוע כדי לוודא שנשאר זמן גם למנוחה. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם אתם מובילים את האהבה אל תלם יציב ושפוי ואף נמנעים מהרפתקנות שאין עימה תכלית.

רביעי עד שבת: הנפש היתרה שבכם שבה אליכם לאחר תקופה של נדודים. הרגשתכם תהיה כאילו שבתם הביתה. הביישנות שלכם מגיעה לידי ביטוי במקומות לא ממש מתאימים ונראה כי אתם חווים לא מעט רגעי דומייה. למרות ההרגשה הפנימית, הרושם שאתם עושים על אנשים הוא טוב ועליכם להפנים את העובדה שלא כולם מרגישים את הסערה המתחוללת אצלכם בפנים. אל תסרבו מראש להצעות גם אם הן לא נראות לכם. קחו זמן לחשוב.

נופש ובילויים: לכם מתאים לנפוש במקומות המשלבים הנאה עם נוחות, אתם יודעים, בשביל ששום דבר לא יפריע או ילחיץ. רצוי בסביבה בעלת טעם מעודן בבחירת הריהוט והתפאורה. אתם נהנים לטפל בדברים כאן ועכשיו, ומניחים למחר לדאוג לעצמו.


ראשון עד שלישי: לא בא לכם לקחת סיכון או להיכנס להרפתקאות ולכן אתם מתפשרים עם מה שיש. כיוון שאתם פועלים מתוך ברירת מחדל, יתכן כי תפתחו רגשות תסכול שיקלקלו לכם את ההנאה. מה שיכול מאוד לעזור זה לקחת את העניינים בידיים. לסרב או להיות בחוויה בתוך הסיטואציה הספציפית שבחרתם בה. הרקיע צופה מצבים שלחצוצרת התהילה‘, וקובע כי זה הזמן הנכון להסתער על פסגת הסולם ההישגי.

רביעי עד שבת: אתם נאלצים להתמודד עם אנרגיותכבדותשלפתע צצו בדרככם. התופעה מובילה אל פרק זמן עצבני. ככה סתם, בלי סיבה מוגדרת, אתם מתעוררים אל קטעים מעיקים. טוב שאתם חייבים ללכת לעבודה, אחרת, חשבון הנפש והמחשבות החטטניות בנבכי הנשמה היו יכולות לגזול את מרבית הזמן הפנוי שלכם. אולי פשוט אתם מרגישים מותשים וזקוקים להפסקה?


ראשון עד שלישי: קשר אינטימי עשוי להסב לכם אושר אבל אתם מתקשים לראות זאת. ככל שאתם מקבלים יותר, ככה נראה לכם שזה לא ממש מספיק. המעשים והפעולות של הפרטנרים שלכם, גם אם אינם כלל קשורים בכם, מעוררים בכם תרעומת. חבל שאתם לא לומדים להתפשר יותר. איכות החיים שלכם הייתה עולה עשרת מונים. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם כדאי לכם לנקוט גישה עקיפה, דיפלומטית ומתוחכמתולהימנע מללכת במסלולים צפויים מראש.

רביעי עד שבת: אנרגיות ברוכות ממשיכות לזרום ומביאות עימן התרחשויות בעלות אופי קליל וידידותי. זהו פרק זמן מתאים לתחביבים ועבודות כפיים או לביצוע קניות שדחיתם זה זמן מה. הנסיבות מושכות אתכם לפעילות חיצונית וטוב תעשו אם תתמסרו לתחושות הפנימיות הללו . חיי הרגש שלכם זקוקים לריענון והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לעשות דברים בלי תכנון מוקדם. טיפ: להיות ספונטאניים.


ראשון עד שלישי: אתם מצליחים סוף סוף לאסוף את עצמכם ולהתארגן לפעילות ביתית חשובה שממתינה לכם כבר זמן רב. גם סידור שולחן העבודה הוא משימה ראשונה במעלה. נראה כי אתם עסוקים בחיפוש ניירת חשובה. יוזמה שאתם נוקטים מעלה אפשרות חדשה בתחום החברתי. הרקיע צופה מצבים של שותפויות מכל מין וסוג והוא נפלא בעיקר עבור אהבה טהורה שאין עימה תנאים והתניות.

רביעי עד שבת: הרקיע משגר אליכם אנרגיות מאתגרות הקשורות בתקשורת מילולית. פירוש הדבר הוא כי גם אם יש לכם לא מעט ביקורת כלפי בן הזוג, טוב תעשו, לפני שאתם מתפרצים, אם תבררו מה קורה. הניסיון לפתור את כול הבעיות בבת אחת יכול רק להזיק לכם ולקשר שנמצא עכשיו בנקודה רגישה במיוחד. שגרת החולין לא עושה לכם טוב ואחת הדרכים להשפיע ולשפר את האווירה הכללית היא בפעילות מקורית שתרכך את העמדות.


ראשון עד שלישי: קשיי תקשורת גורמים לכל לתהות עד כמה תוכלו למתוח את הסבלנות שלכם. בני משפחה מעצבנים גורמים לכם למבוכה ואתם צריכים להתאמץ מאוד לצאת מהעניין בשלום. חשוב מאוד שתשמרו על איפוק ותנסו להישאר רגועים. אין טעם לקלקל את פרק הזמן הזה בגלל אי הבנות, כעסים ולחצים. הרקיע צופה מצבים של שגרה וחולין, ועל כן הוא רומז על הצורך לצקת קצת יותר ספונטאניות אל מסלול חייכם.

רביעי עד שבת: בימים אלה אתם מושפעים מאנרגיה ברקית, מהפנטת ומחשמלת. זה עושה לכם טוב ואתם מגלים אסרטיביות במערכת היחסים המורכבת בה אתם נמצאים, מה שרק עשוי לתרום למי שנמצא בצד השני ולא בטוח ברצונות ובגבולות שלכם. אתם משתמשים בחוש ההומור המצוין שלכם כדי לחפות על מבוכה. אווירת הקלילות שאתם משרים מקלה מאוד על המצב.


ראשון עד שלישי: בילוי עם חברים שלא ממש מקשיבים לכם, רק גורם לכם להרגיש רע יותר עם עצמכם. מה שנחוץ לכם זה מישהו שיקשיב, יעודד וייתן לכם אופציות אחדות לפעולה. אתם מרגישים תקועים מצד אחד ומבודדים מצד שני, למרות שיש סביבכם הרבה אנשים. את המצב האבסורדי הזה אתם חייבים להפסיק ומה שיותר מוקדםיותר טוב! הרקיע צופה אירועים אשר לפיהם אתם נצמדים אל זיכרונות העבר, ועל כן הוא מציע לכם לפרץ דרך בכיוון חדש ומרענן.

רביעי עד שבת: אנרגיה מאתגרת במיוחד מגיעה הישר אליכם ומציפה את כוכב ונוס השולט בכם. לא פלא שצפויה תחושה של חוסר מנוחה. אתם עסוקים בנסיעות מה שמתאים למצב הרוח הסוער שלכם. בגלל התוקפנות שנמצאת ברקע, עליכם להיזהר יותר מתמיד שלא לפגוע באחרים או לחלופין ברושם שאתם עושים על עמיתים לעבודה ובשמכם הטוב. גם אם לא ממש מתחשק לכם עכשיו להתעסק עם דיפלומטיהנראה כי זאת הדרך היחידה לעבור את הימים האלה.


ראשון עד שלישי: השקט והשלווה שאתם חווים הם בדיוק מה שאתם זקוקים לו בימים אלה. לוח עבודה עמוס ביותר הותיר אתכם מותשים ואת פרק הזמן הזה אתם מקדישים להתאוששות חיונית. בן הזוג משתף פעולה, כך שמתאפשר לכם לעבור את הימים הללו בלי יותר מידי מטלות מעיקות. ביקור של בן משפחה חביב גורם לכם נחת רוח. הרקיע צופה מצבים של התחלות חדשות בכל תחומי החיים, והוא טוב ונפלא לכל אשר נובע מחיי הרגש.

רביעי עד שבת: כוכב פלוטו השולט בכם מקיים התרחשויות מופלאות ברקיע ומעורר בכם את חיי הרגש. נראה כי מה שמעסיק אתכם בימים אלה זה פינוק עצמי. סוף סוף יש לכם קצת זמן להקדיש לעצמכם ואתם עושים זאת בכול דרך אפשרית. אתם חולקים עם עוד אנשים את מצב הרוח הטוב שירד עליכם. עיתוי מתאים לחופשה או לבילוי זמן איכות עם אהובים. אחרי אגירת כוחות תוכלו לחזור לעבודה בשיא המרץ.


ראשון עד שלישי: כוכב יופיטר השולט בכם מתעקשלהתגוששעם אנרגיה אמוציונאלית  ונראה כי בעבודה אתם נכנסים לקטע של עימות עם מישהו ש – ‘מחכה לכם בפינהמזה זמן רב. אל דאגה. אתם תצאו מחוזקים מכול העניין במידה ותשמרו על איפוק ועקביות. בערבים ובלילות תבלו נפלא בחיק המשפחה והידידים ותגלו יכולת מפתיעה לתמרן ולגשר בין מספר דעות וגישות שונות ומנוגדות לחלוטין.

רביעי עד שבת: למרות שיש לכם משימות שהבטחתם לעצמכם להשלים במהלך סוף השבוע, אתם מתפתים לצאת לבלות. החריגה הקטנה הזאת מעוררת אצלכם רגשי אשמה בגלל לוח הזמנים הקפדני שאתם רגילים לו, אולם ממלאת אתכם באנרגיות חיוביות. להיות בטבע זה אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות למען עצמכם. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם כדאי לכם לוותר על הצעה פיננסית שאינה מתגמלת אתכם כראוי, ולהמתין לזו המכירה בכישוריכם המקצועיים.


ראשון עד שלישי: הכוכבים צופים מצב בו אתם מעניקים אך לא זוכים בתמורה הולמת. אל תניחו לאיש לנצל את טוב ליבכם. מה שבעבר פתח דלתות, עתה גורם להן להיסגר. מתחדדת הבחירה בין חיי חברה ובין מערכת זוגית. מישהו עושה קולות של קשוח, אך הוא עשוי להתרכך ברגע בו תציגו את עמדתכם. אין לכם מפני מה לחשוש. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם אתם פוגשים אנשים שכבר חלפו בעולמכם ועתה הם חוזרים להשפיע על מהלך חייכם.

רביעי עד שבת: אנרגיה מוטרפת במקצת המגיעה מן הרקיע הפרוש מעליכם, ‘מפתיעהאת כוכב סטורן שליט מזלכם. נראה כי אתם מעדיפים לשמור על ריחוק רגשי ואפילו אנונימיות מסוימת בקשרים החיצוניים שלכם. זה נותן לכם מעין הגנה מפני התחייבות רגשית שאינכם בשלים לה כרגע. מי שכבר נמצא בקשר מתמשך יכול גם כן לחוש את הצורך להתרחק במקצת מפעילות זוגית חונקת. טיפ: התמקדו בתחום העבודה.


ראשון עד שלישי: בעיה בחיי הרגש מטרידה אתכם. אינכם מרגישים בשיא. זהו פרק זמן מתאים לקחת את הכול ב-‘איזי‘. כדאי לעשות פעילות כמו למשל מדיטציה, מה שיכול להרגיע את הרוחות. אתם נקראים לגלות גמישות ולהתייחס גם לבני משפחה שגם הם, מה לעשות, בעיתוי לא מוצלח במיוחד ודורשים מנה מוגברת של תשומת לב. הרקיע צופה מצבים מרתקים וחווייתיים ורומז על פרשיות רומנטיות מהסוג העז והסוער.

רביעי עד שבת: רצינותו ומעשיותו של אדם קרוב מצליחות לצקת יציבות אל תוך חייכם. צפוי פרק זמן תובעני במיוחד בתחום הקריירה. אתם עושים מאמצים גדולים לעמוד בכול ההתחייבויות שלכם ומצליחים כלל לא רע. זה פרק זמן מוצלח לשינויים בתחומי כספים וכלכלה. התפתחות אצל מישהו שנמצא בחול עשויה ליצור אווירה מתאימה לחידוש עסקה רדומה. אם יש לכם צורך בגיוון ואקשן למרות העומס, אל תוותרו על בילוי מתוכנן.


ראשון עד שלישי: קשה לכם לשבת במקום אחד ואתם מסתובבים כל הזמן. טוב שאתם משופעים בחברים שמוכנים לארח אתכם בכיף, כך שכתובות לא ממש חסר לכם. בני הזוג מרגישים קצת מוזנחים וחשוב שתתנו את דעתכם על כך. מצד שני, לא כדאי לכם לוותר על הצרכים האישיים שלכם. טיפ: למצוא פשרה מתקבלת על דעת שני הצדדים. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם אתם מעניקים ייעוץ נבון לאחרים, אך אתם עצמכם פונים עורף לעצותיכם שלכם.

רביעי עד שבת: זורמת אלכם אנרגיה בעלת אופי הנחשב תכליתי ומעשי. אתם מצליחים לחדש כוחות נפשיים ולהרים פרויקט חשוב. יש מי שלא מבין מה בדיוק אתם מנסים לעשות ויתכן כי תשמעו לא מעט דברי ביקורת שמוטב להתעלם מהם. הכיוון שלכם ברור לכם לחלוטין וגם ככה יש לכם רגשי אשמה, כך שללא ספק אינכם זקוקים לתוספות שליליות. אדם שאתם לא מחבבים עשוי להיות חבר בקבוצה שבא לכם עליה. זו עסקת חבילההדבש עם העוקץ.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן נפלא שמתחיל בהפתעה מסוימת. אתם מרגישים התעוררות והתלהבות. חיי החברה שלכם מהווים מוקד מרכזי סביבו נעים כל שאר הדברים. התקשורת מצוינת ומאפשרת לכם להתחבר גם אל מי שקודם לא ממש הצלחתם. הירידה במתח ושיפור האווירה יוצרים הזדמנות אמיתית לשיפור גם בתחומים אחרים. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם מקננות במוחכם מחשבות רבות ותוכניות אך משום מה ללא מימושן.

רביעי עד שבת: אנרגיה קוסמית מעניקה לכם קלילות ושובבות ילדותית ומהנה. יש לכם אפשרות של ממש לעשות משהו שישפר את מעמדכם בעבודה. גישה ישירה ואמיתית, פשוט אין לה תחרות. בתחום האישי יש לכם תחושה שמערכת יחסים טובה הולכת ונהרסת לה בהדרגה ולא עוזר שום דבר. אתם מנסים למנוע חיכוכים וויכוחים אבל זה קורה יותר מידי בזמן האחרון. אולי כדאי לעבור לפסים ידידותיים ולהוריד לחץ, לפחות באופן זמני.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?