תחזית אסטרולוגית שבועית 3-9.2.2023

ראשון עד שלישי: חשוב לכם מאוד לשמור על עצמאות כלכלית ובכלל. יש מי שמפרש את ההתנהלות הנעימה שלכם כחולשה וינסה להפעיל מניפולציות כדי לסחוט מכם כמה שיותר, נפשית וגם רגשית. כדאי שתהיו מודעים למצב וערניים. רק פשרה שמתקבלת על דעת שני הצדדים ושיתוף פעולה יניבו תוצאות טובות במיוחד ולאורך זמן. אתם מלאים תוכניות כרימון, אך הגיע הזמן לעבור משלב החלומות אל שלב המעשים.

רביעי עד שבת: משקעים מהעבר שצצים ללא אזהרה מוקדמת עלולים לגרום למצב רוח גרוע למדי. למרות שבשלב זה קשה לכם לשמור על אופטימיות, האווירה תשתפר כתוצאה משיחה שתתקיים במהלך ביקור של אנשים קרובים לכם. למרות היות העזרה בלתי צפויה, קבלוה ללא היסוסים וללא בררנות. אם תעמדו בהבטחות שהבטחתם לעצמכם תגלו שתרגישו טוב יותר. המודעות המתגברת שלכם לטעויות, תעזור לטהר את מה שנחשב עד לאחרונה לכתם‘.


ראשון עד שלישי: החשיבה והגישה המעשית שלכם לא עולים בקנה אחד עם מישהו קרוב אליכם שמעלה רעיונות דמיוניים ומנותקים מהמציאות בזה אחר זה. גם אתם עצמכם מפתחים אנטאגוניזם הפוגע בכול דרך אפשרית בהבנה או בשיתוף פעולה. אל תתעלמו מהאפשרות שאתם טועים למרות שעל פניו, נדמה לכם שאתם מייצגים את קולו של ההיגיון. גם אם החלטתם לפסוע בנתיבים רוחניים, קחו בחשבון שהמזל ממתין לכם בערוצים של בעלות וקניין חומריים.

רביעי עד שבת: צפוי פרק זמן בסימן של הגשמת חלומות. מישהו מפרגן לכם בגדול ועושה הכל כדי לרצות אתכם ולפצות על זמן אבוד. אין פלא שההרגשה שלכם גובלת באקסטזה. אפשר להתחיל לחשוב אחרת ולהפליג על כנפי הדמיון למחוזות נחשקים. תפרגנו לעצמכם עד הסוף. עיתוי מתאים לאהבה! מצד שני, כאשר תגיעו אל הפסגה תתברר לכם הבדידות השוררת בה, על כן אל יגבה ליבכם.


ראשון עד שלישי: פרק זמן מוצלח בכל מה שקשור לעבודה. אתם ממקדים מאמצים וקוטפים את הפירות. השקעה נבונה מהעבר מוכיחה את עצמה כמוצלחת במיוחד. יש מישהו שיגיע אליכם עם הצעה עסקית מעניינת, שיקלו ברצינות למרות שהתנאים הראשוניים לא נראים לכם קוסמים במיוחד. אין טעם לסרב על הסף רק כי אתם גאים מדי מכדי לנהל משא ומתן. ייתכן שאתם מתאהבים באדם שאינו פנוי רגשית, יש מקום לשקול את הדברים מחדש.

רביעי עד שבת: אתם עסוקים בענייני זוגיות ורומנטיקה. למרות שבן הזוג האידיאלי לא בדיוק בהישג יד, אתם מצליחים לשמור על אופטימיות זהירה וטוב שכך. עדיין עליכם לעבור כמה שלבים וללמוד עוד כמה דברים על עצמכם כדי שתהיו בשלים באמת לבחור את הבחירה המתאימה. יש לאחד כוחות ולשתף פעולה עם אחרים, כדי לגבור על מכשול הניצב בדרככם.

שפע רוחני: לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהיליםשמע השם קולי אקרא וחנני וענני“. כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.


ראשון עד שלישי: הזוגיות שלכם דורשת השקעה. כדאי להקדיש זמן ולברר מה רוצים שני הצדדים ולא סתם להעביר את הזמן בהתמקחות ובמאבקי כוח שהינם מיותריםתמיד. למרות שאין לכם יותר מידי סבלנות, כדאי לעשות מאמץ לפני שהמצב יחריף עוד יותר. תוותרו על פרינציפים ומנהגים ישנים ומיושנים ותתחילו להתנהג בצורה אחרת. תופתעו מהתוצאות. זהו זמן טוב להימורים פעוטים ולכל סוג של פעילות המושתתת על אינטואיציות.

רביעי עד שבת: מצב הרוח מרומם במיוחד. צפוי שיפור משמעותי ביחסים עם בני משפחה שבעבר לא ממש הסתדרתם איתם. לא קל לכם אבל ברגע שתוותרו על הטינה ומשקעי העבר, הדרך תהיה עניין של מה בכך. במהלך סוף השבוע תוכלו ליישם את התוצאות במפגש ידידותי ומספק. תנו לעצמכם צאנס ליהנות מה-“כאן ועכשיובלי להעלות זיכרונות מעיקים. אין כל פסול בהתנהגות ילדותית ורעננה, אך יש לזכור כי חוסר בשלות מצביע על הצורך במורה רוחני.


ראשון עד שלישי: אל תסמכו יותר מידי על אחרים. למרות שיש מי שמנסה ליצור את הרושם של דמות תומכת ומסורה, הרי שיש מניעים נסתרים מתחת לפני השטח. הימנעו מלפתח ציפיות ובעיקר תלות. מצד שני, תופתעו לגלות שאדם אליו אתם מרגישים קרבה רבה, דואג לכם באמת ומבטא את האכפתיות שלו לא רק במילים יפות אלא גם בדרכים מעשיות. המזל והברכה שמורים לכם בחברת אנשים בעלי עוצמה. נראה שקשה לכם לעמוד בפני הפיתוי.

רביעי עד שבת: למרות אווירת הסתלבטשתפסתם, אל לכם לדחות מטלות חשובות שקשורות לענייני הבית. צצות רכילויות בנוגע לאדם אשר יש לכם קשר עימו. כדאי שתבחנו מקרוב את מניעיו של הרכלן. מפגש חברתי עלול להתבטל. אל תיקחו את זה אישיתזה לא. בילוי ביתי שקט יתאים לכם יותר מכל דבר אחר. דרככם אל ההצלחה סוגה בשושנים, אך כדאי להיוועץ באדם חכם שישמח להנחותכם בהמשך דרככם.


ראשון עד שלישי: אתם מוצאים דרכים עקלקלות לבצע דברים פשוטים למדי. חבל שאתם מסתבכים, אבל בסך הכל זה ממש בסדר ללכת בדרך שנראית לכם מתאימה, גם אם כלפי חוץ היא לא נראית לאחריםהגיונית“. שמרו על הייחודיות שלכם גם בתוך קשר רומנטי. היכרות חדשה מציבה בפניכם אתגרים שלא הייתם מוכנים להם קודם לכן. אתם מצליחים לבצע משימה שלכאורה אינה אפשרית, כמו לאחוז במקל בשני קצותיו.

רביעי עד שבת: יצר החיים, החיוניות וההתלהבות שלכם, מאפשרים לכם להפוך עולמות ולהצליח במקום בו אחרים היו בוודאי נכשלים כבר מזמן. אתם מסורים מאוד ומטפלים בכל מי שיש לו צורך בעזרתכם. לא צריך להיות גאון כדי להבין שלא תוכלו להמשיך בקצב הזה לאורך זמן. רצוי לתכנן מראש ולחלק את המטלות הביתיות בין שאר בני המשפחה, זאת כדי לא ליצור מאוחר יותר מצב של ציפייה ואכזבה. זכרו כי מצב של עושר ושל שפע דומה לגינה פורחת אשר לצד הצמחים הטובים גדלים גם עשבים שוטים.


ראשון עד שלישי: עליכם להתמודד עם האמת, למרות שלא תמיד זה נעים כל כך. מישהו רומז כי יש לכם נטייה לוותר לעצמכם ולדחות דברים עד אין קץ. זה לא ממש מקדם אתכם והיה רצוי מאוד להציב לעצמכם לוח זמנים הרבה יותר מוגדר כדי להתגבר על דחיינות שרק מכשילה אתכם. כל מחלוקת או אי הסכמה ניתנות לפתרון בצורה עניינית. גם אם הדבר כרוך בוויתורים מסוימים, שווה את המחיר. צפויה לכם התלבטות לא קלה בין קולו של ההיגיון, לבין רחשי הלב. ההחלטה בידיכם.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן של חוסר שקט. מישהו מנסה להתקרב אליכם אבל אתם רוצים שקט ושלווה ולהיעזב במנוחה גמורה. דרושות לכם כמה שעות שינה טובות ואז הכל יראה אחרת. התחילו לדבר ולהבהיר את מה שדרוש לכם בצורה הכי ברורה שאפשר, על מנת לא להיחשד באי אמירת האמת. טיפ: לעבוד על כישורי התקשורת. הארה רוחנית פירושה לא להיות אדישים לגורלם של זרים, ולא להעדיף את טובתם של קרובים.


ראשון עד שלישי: שימרו מרחק מאנשים שמטיפים לכם מוסר ורק מעצבנים אתכם. עליכם לברר מה אתם רוצים ולעשות רק את מה שגורם לכם לתחושה שזה נכון“. הרגישות הגבוהה הופכת אתכם לטיפוסים שלא יכולים להרשות לעצמם את הלוקסוס של לפעול תחת לחץ מתמשך או בנסיבות שבהם אתם מרגישים שאתם מוכרים את נשמתכם. מישהו ינסה לתגמל את עמלכם בסכום זעום, כדאי לדחות אותו ולעבור אל ההצעה הבאה בתור.

רביעי עד שבת: נראה כי אתם נסחפים לתוך גל של רחמים עצמיים. תחושת הבדידות מעמיקה ומחריפה ואינכם בטוחים מה לעשות עם הרגשות החזקים הללו, אבל זה רק עניין זמני שעומד להשתנות מהר מאוד. אתם עולים בקרוב על דרך חדשה בלי להתאמץ כלל. מה שיראה כמו צירוף מקרים, יביא לשינוי הנכסף. זכרו כי במצב של תוהו ובוהו יש להשכין תחילה סדר בין כל הגורמים המרכיבים אותו, ורק לאחר מכן ניתן להמשיך במעשה היצירה.


ראשון עד שלישי: אתם מתחילים במרץ רב את השבוע. הפעלתנות המוגברת מעידה על חוסר שקט. עליכם להיזהר לא להיקלע לעימותים ולהאשמות. יש לכם מה להסתיר ? עדיף לקחת זמן ולעשות סדר במחשבות על מנת למצוא את שביל הזהב ולפעול להשגת תקשורת מאוזנת. טיפ: אל תסתירו רגשות אך מצאו דרך נאותה לבטא אותן. אתם חייבים לעצמכם בילויים והנאות, גם אם הדברים באים על חשבון אפיקים חומריים.

רביעי עד שבת: הגעתם לאן שרציתם ועכשיו אתם מרגישים קצת אבודים. התאזרו בסבלנות. הפתרונות יבואו כמו מאליהם, אתם פשוט מתאמצים יותר מידי!. מבחינה רגשית, טוב לכם כרגע, אז אל תנסו לתפוס יותר ממה שאתם יכולים לבלוע. קחו את הזמן. השינוי יבוא בקצב שלו. בלי לחץ! שימרו על מרחק וריחוק מאנשים שאינם ראויים, ממש באותו האופן בו השמיים שומרים מרחק מפסגת ההר. אתם יוצאים מגדרכם כדי להרנין את ליבו של אדם אהוב. אינכם זקוקים לתמורה משום ששמחתו היא גם שמחתכם.


ראשון עד שלישי: צפוי לכם מצב רוח אופטימי במיוחד ואתם מרגישים שמתייחסים אליכם בכבוד ומנסים לפייס אתכם על תקופה ארוכה של חוסר יחס מתאים. תגובה חיובית שלכם פותחת פתח להתפתחויות נעימות ובמיוחד מפתיעות, בעיקר בתחום הרומנטי. גובר הסיכוי להכיר אדם המתאים לקשר ארוך טווח. אם מישהו מנסה למשוך אתכם בכיוון שלא ממש לרוחכם, אין צורך לכעוס, אפשר לסרב ולהישאר ידידים. גם אם יריביכם מובסים בפניכם, אין פירוש הדבר כי עליכם להשפיל אותם.

רביעי עד שבת: אתם עומדים עם שתי רגליים על הקרקע ושום דבר לא מצליח להזיז אתכם. ההרגשה טובה במיוחד. אתם מקבלים פידבק חיובי מהסביבה. במקום לדוש בעבר, צאו לבלות וחשוב שתהיה לכם הזדמנות להכיר אנשים חדשים. לכו למקום בילוי ציבורי! חברים קרובים שתגייסו לעזרתכם במסע לגילוי עצמי יגנו עליכם מפני מטרידים לא רצויים. זכרו כי תקופת המתנה אינה נטישת אחריות, אלא הכרה פנימית בדברים האמורים להתבצע מאוחר יותר.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן טוב בכול מה שקשור לזוגיות. אתם מרגישים שחלומות אכן מתגשמים עבורכם. למרות שאתם חוששים מפני מה שמצפה לכם מעבר לפינה, ההמלצה היא לזרום עם מה שקורה ולא לקלקל את ההווה. מה שיהיהיהיה, וממילא אין לכם את היכולת לשנות את העתיד. לא ככה? ייתכן שאתם חושדים לשווא באדם נקי כפיים, כדאי שתתנו לו סיכוי להוכיח את כוונותיו.

רביעי עד שבת: קחו נשימה עמוקה והמשיכו בכיוון בו אתם הולכים מזה כמה ימים. מבחן המציאות מוכיח שזה כדאי יותר. ההתחייבויות העומדות בפניכם יכולות לחכות. קחו את עצמכם לבילוי זמן איכות עם בן משפחה שנמצא בפרשת דרכים. שיחה עניינית תביא להתקדמות משמעותית. צרו אתגר חיובי בו יהיה כדאי לעמוד. אל תכפו את עצמכם על איש, הותירו את דרך הנסיגה פתוחה בפני כל.


ראשון עד שלישי: לא מתאים לכם לפנות את מרכז הבמה כי אתם אוהבים מאוד להיות בעניינים ובשליטה מלאה, אולם נראה שזה בדיוק מה שעומד לקרות בימים אלה. נראה כי לעיתים אתם מגזימים והמנהיגות שלכם הופכת למעמסה על אחרים. גם ייתכן שתקלעו לנסיבות שיפעילו אצלכם את כל הפיוזים אבל תאלצו להסתפק בתגובה מינורית. זכרו כי האושר שבלב טוב עשרת מונים מכל עושר חומרי שהוא: איזהו עשיר ? – השמח בחלקו !

רביעי עד שבת: יש לכם חשק לעזוב הכל אבל אם אינכם יכולים, המשיכו במשחקעד הסוף. אתם מגלים יכולת דיפלומטית ביחסים עם אנשים קרובים. שינוי במערך כוחות עשוי להביא לפריצת דרך מפתיעה במערכת יחסים רומנטית אך חשוב שתיקחו את זה בקצב איטי במיוחד. שימו לב לתגובת הצד השני עוד לפני שאתם פוצחים בהצהרות בומבסטיות. אם מניעיכם כנים, הרי שליבכם ינחה אתכם בדרך הנכונה אל האושר והאהבה.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?