טבעי זה בריא

יש לה עסק, מופעל מהבית, בתחום הבריאות הטבעית, אחרי הרבה שנים שעבדה כעובדת סוציאלית. שיווק דיגיטלי? גם. האורחת שלנו לשבת היא תמר חסין, מקצרין

קצת על עצמך

“תמר חסין, נשואה לאבי, בעלי היקר, מחנך כיתה י”ב בישיבת אלוני הבשן ואימא לחמישה מקסימים – ישי, מעיין, הלל, יאיר ודוד יוסף”.

עיסוק

“אני עובדת סוציאלית במקצועי ועסקתי בתחום הרבה שנים. לפני ארבע שנים בערך, חיפשתי שינוי והיום, יש לי עסק מהבית בתחום הבריאות הטבעית. אני עוזרת לנשים לאמץ הרגלים של אורח חיים בריא, בזכות מוצרי בריאות טבעיים ומעולים וגם לבנות הכנסה נוספת מהבית בתחום הבריאות הטבעית בקצב שלהן, בהדרכה צמודה שלי ועם גב חזק של חברה בין-לאומית מובילה.
“בזכות הניסיון שצברתי, אני גם מרצה לשיווק דיגיטלי ולאחרונה, גם התחלתי לעסוק בקידום ממומן לעסקים שרוצים לפרוץ קדימה ברשתות החברתיות”.

איפה נולדת וגדלת? 

“נולדתי בירושלים. כשהייתי בכיתה ב’, עברנו לגור בקריית שמונה המיוחדת ושם גדלתי. אוהבת את העיר הזאת וכואבת את כאבם של התושבים שמפוזרים כרגע בכל קצווי הארץ”.

מגורים

“קצרין המדהימה שלנו, כבר תשע שנים”.

איך נראהיום שישי שלך?

“אני ממש משתדלת לבשל כבר ביום חמישי, במיוחד עכשיו, כשימי שישי קצרים ומפנה את ימי שישי לדברים שלא הספקתי להתפנות אליהם במהלך השבוע… בקיץ – כנרת, או מעינות בסביבה… בחורף, זה משתנה לפי קצב החיים”. 

מה כוללת ארוחת השבת שלכם?

“בערב שבת, דגים וסלטים. בחורף, יש גם מרק, שכל פעם משתנה. בבוקר שבת, חמין, או מנות בשריות כיפיות, לפי מה שמתחשק לילדים, או לנו. משתדלת מאוד שיהיה מגוון ובשפע”.

ספרים, או עיתונים בשבת?

“בכללי, ממעטת לקרוא עיתונים ונמנעת די לחלוטין מחדשות. בשבתות, קוראת ספרים, בדגש על ספרי התפתחות אישית והשראה”.

המלצה על ספר

“מי שמכיר אותי יודע שיש לי חולשה לספרים. מקפידה מאוד להרחיב את הספרייה עם ספרים חדשים ואין ספק שספר טוב זו המתנה המועדפת עליי. אוהבת מאוד את כל הספרים של רובין שארמה ובמיוחד את ‘המנהיג הטבעי’, ספר משנה תודעה, בעיניי. 

ממליצה עליו לכולם!”. 

מה הכי כיפי בשבת שלך?

“כבעלת עסק, אני בחיבור תמידי למדיה ולדיגיטל. אני חושבת שזה נס גדול שהשבת קיימת ושמחה בה מאוד, כל שבוע מחדש. היא מאפשרת לנו לנוח, להינפש ולהתפנות יותר למשפחה, לילדים, לשחק אתם ולהקשיב להם, בלי הסחות דעת. עם כל זה, הרעיונות הכי טובים שלי צצים דווקא בשבת! מאז הקורונה, אבי בעלי הנהיג מסורת של לימוד משניות משפחתי משותף מדי שבת ואנחנו נהנים מזה מאוד”.

עם מי היית רוצה לשבת בשולחן שבת?

“עם אבא שלי האהוב, הרב שלום לוי זצ”ל, שהיה רבה הראשי של קריית שמונה. הוא נפטר לפני שנה וחצי ואני מתגעגעת אליו מאוד, לנוכחות שלו, לתובנות שלו, לדרך המחשבה שלו, הוא חסר לכולנו מאוד”.

מה עושה בשעות הפנאי?

“משתדלת מאוד לפנות כמה שיותר זמן למשפחה ולילדים שלי. אוהבת מאוד טבע וכמשפחה אנחנו משתדלים לנצל את הטבע המיוחד סביבנו, כאן בגולן ובכלל, ברחבי הארץ.

“בנוסף, אני מאמינה גדולה בהתפתחות ובלמידה, כי, בעיניי, אם לא מתקדמים ומתפתחים, הולכים אחורה. אין דבר כזה להישאר במקום! לכן אני מקפידה מאוד לקרוא וללמוד תחומים חדשים, כל הזמן”.

איך משפיעה עליך המלחמה?

“בשבועיים הראשונים, הייתי בהלם ובעצבות גדולה, אבל  די מהר השתדלתי מאוד לנתב את העצב ואת ההלם לפעילות של נתינה ועשייה ועודדתי גם את הילדים לזה. ככל שהזמן עובר, עיקר המיקוד שלי הוא להקפיד להיות בעשייה עסקית מצמיחה ובנתינה לקהילה, עד כמה שאני יכולה. 

“מאמינה מאוד שכאשר הכלכלה שלנו חזקה וכשאנחנו בעשייה של יזמות , של חיים ושל יצירה – זה חלק מהחוסן הלאומי שלנו”.

מהו המוטו שלך בחיים? 

“בדיוק השבוע, הייתי בשיחה של ד”ר יחיאל הררי, שהגיע להרצאה במרכז ‘שיאון’ והוא שיתף רעיון שממש התחבר לי עם תפיסת העולם שלי – הוא דיבר על הנושא של ‘תודעת עושר’ לעומת ‘תודעת עוני’ והמשמעות היא שבמקום להיות במקום הישרדותי, קורבני, של ‘מה מגיע לי’ – אנחנו צריכים להשתדל  להיות בעמדה של השפעה, של טוב, של נתינה, וכל הזמן לשאוף להגדיל את ההשפעה! 

“כשאנחנו בתודעה כזאת, ממילא שפע גדול, שאפילו לא דמיינו, יחזור אלינו בחזרה בענק!”.

מהו החלום שלך?

“לעזור לכמה שיותר נשים לפתח אמונה בעצמן וביכולות שלהן ולעזור להן לפנות לעצמן יותר פנאי וזמן לעסוק במה שהן באמת אוהבות ולא להישאר רק בהישרדות היום-יומית השוחקת. זאת, מתוך בריאות ומתוך שיפור אורח החיים שלהן לטובה, שזה בעצם הלב והאג’נדה של העסק שלי”.

מה את הכי אוהבת בגולן?

“את השקט והרוגע, את האנשים הטובים והחמים, את איכות החיים שיש כאן. כל פעם שאבי ואני נוסעים למרכז, אנחנו מודים על זה שאנחנו גרים במקום כל כך רגוע, בלי כל העומס והרעש של החיים”.

מה את מאחלת לעצמך?

“ברמה האישית – בריאות, זה לפני הכול! שמחה, נחת מהילדים והמשך גדילה והתפתחות  בכל התחומים. ברמה הכללית – שבעזרת השם, כל החטופים יחזרו אלינו וניצחון בקרוב ממש לעם ישראל!”. 

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?