תחזית אסטרולוגית שבועית 17-23.3.2023

ראשון עד שלישי: גזרת מזל שור מוצפת עתה באנרגיות קלילות ועליזות. קשה לכם לקבל החלטות המבוססות על שיקולים הגיוניים וקרים, כי אתם רגילים לפעול מהבטן. כשנדמה לכם שמפרגנים ואוהבים אתכם, אתם מתרככים כמו חמאה. מצד שני, כאשר היחס רשמי ומנוכר, אתם נכנסים למגננה ונעשים קשוחים מידי. טיפ: נסו להרפות מהביקורתיות ולפעול לכיוון של הרמוניה. נראה כי האירועים והנסיבות מתמרנים אתכם לעשות למען שיפור מצבכם הכלכלי.

רביעי עד שבת: סוף השבוע מתחיל בעצלתיים אך ככל שהוא מתקדם, העניינים מתפתחים לחיוב וצוברים תאוצה. בשלב מאוחר יותר, צפויה לכם חוויה של ממש. התכוננו לפגוש אדם מיוחד במינו. אולי תתקשו להאמין שזה קורה לכם. אבל בעצם למה לא ? מגיע לכם לקבל לפחות באותה מידה בה אתם יודעים להעניק. זהו עיתוי חלומי הקשור בצירופי מקרים מוצלחים. הוא רומז על התעשרות או שיפור משמעותי בכסף ובנכסים.


ראשון עד שלישי: צפויה לכם אנרגיה נפלאה וממוזלת. אתם מצליחים לשנות גישה ולנהוג בצורה שונה מהרגיל. התוצאות החיוביות שמגיעות מהסביבה, מפתיעות גם אתכם בעוצמתן. הפידבקים החיוביים גורמים לכם להרגיש הרבה יותר טוב. גם בתחום הרומנטי חלה תזוזה משמעותית. היוזמה שאתם מגלים והקלילות האופיינית, בהחלט מתקבלות בתשואות. יש מי שמכיר לכם תודה עבור נטל שאתם מסירים ממנו. זו הרגשתו, גם אם לא יודה בה בפה מלא.

רביעי עד שבת: כדאי לכם לשמור על פרופיל נמוך. הרוחות במקום העבודה נושבות ואין טעם להיקלע לעין הסערה, למרות שהפיתוי גדול מאוד. דעתכם חשובה, אבל אל תביעו אותה בשום אופן אלא במקרה חירום. אולי תתפלאו לשמוע, אבל אתם לא חייבים להיות מעורבים בכל עניין ודבר שמתרחשים סביבכם. זהו עיתוי של התחלות חדשות שאינן מתחשבנות עם מה שחלף, אלא פונות אל העתיד עם תקווה גדולה בלב.


ראשון עד שלישי: אנרגיה תזזית במקצת זורמת אליכם ואתם מרגישים ירודים במקצת. לא נורא, יש גם פרקי זמן כאלה ובאמת שאין לכם סיבות ממשיות להתלונן ולדאוג. יש מי שמספק לכם מידע שגוי הגורם לכם לבזבז זמן מיותר. לפני שאתם בונים מגדלים באוויר, מוטב להשקיע קצת יותר בעבודת שטח. המצב הכלכלי בסימן שיפור. ספונטאניות היא תכונה מוערכת אך עתה כדאי שתפסעו עקב בצד אגודל, בעיקר אם מדובר ברכישה משמעותית.

רביעי עד שבת: אתם מאוכזבים מאדם שיצר אתכם קשר בעבר וניסה ליצור רושם ותחושה של קירבה. נפלתם במלכודתוהאמנתם שכך הם פני הדברים ובלי להרגיש פיתחתם אוקיינוס שלם של ציפיות. עכשיו, אתם חשים נבגדים ובעצם אין לכם סיבה אובייקטיבית לחוש כך. עם רגשות אין להתווכח, אבל מוטב ללמוד לקח לפעם הבאה. צפוי קטע חביב וחייכני המוציא אתכם מבין כותלי הבית, הישר אל המרחבים הפתוחים. יש בו יותר מאשר ניחוח של הרפתקה.


ראשון עד שלישי: חשוב לכם לתרגל חיסכון בכספים. כרגע, מצבכם לא מאפשר בזבוז יתר אך ברגע שיש לכם שקל מיותר, אתם ממהרים לקנות חפצים ומתנות, בעיקר לאחרים. אז קודם כל תלמדו לפרגן לעצמכם ולא רק לבני משפחה ולחברים שדרך אגב, מעריכים בעירבון מוגבל את מה שאתם עושים עבורם. עליכם ללמוד להציב גבולות ולעשות בחירות המתאימות למצבים המשתנים. זהו עיתוי שבשורתו היאישן מפני חדש תוציאו“. הוא מביא ברכה ומזל לכל אלה מכם השואפים לשלוט על חייהם, מבלי תלות באחרים.

רביעי עד שבת: אנשים ינסן לנצל לטובתם את האנרגיה ההזויה הזורמת עתה אל אליכם. מישהו מספר לכםשקרים לבניםבמצח נחושה ואתם, שמרגישים שמשהולא כשר‘, לא מוותרים על ההזדמנות להביע את דעתכם ולומר בדיוק נמרץ מה אתם חושבים. מוטב לא להגיב בחומרה רבה מידי ולא להשתולל, אלא לחכות לרגע המתאים כדי לשלוף את השפן מהכובע. אווירת סוף השבוע מרעיפה הזדמנויות בנתיב הרומנטי, בעיקר עבור אלה מכם שזה עתה קיבלו החלטה נועזת.


ראשון עד שלישי: אתם נמצאים עתה בהיבטים מדהימים ומופלאים עם גרמי רקיע. מצד שני, אתם עלולים שלא להשגיח בשפע אלא להתמקד בזיכרונות העבר. אל תניחו לתחושת הבדידות להשתלט עליכם. מישהו מנסה לנצל את מצב הרוח המלנכולי שאתם שרויים בו, לטובתו האישית. אל תתנו לאף אחד לשבור לכם את הלב. מצד שני, מותר ואף רצוי לפתוח את הלב והאוזניים לעצות של חברים טובים שהוכיחו את נאמנותם בעבר. אם תוזמנו לאירוע חברתי,  מומלץ להיענות בחיוב.

רביעי עד שבת: אל תהרסו את הסיכויים שלכם להתקדמות. עליכם לפתח מיומנויות של משא ומתן כדי להתמודד מול אנשים בעלישיניים חדותהרבה יותר משלכם. השתמשו בקסם האישי שלכם כדי לכפר על המבוכה ואי הנעימות שאתם חשים. צפויה לכם חוויה מהנה במיוחד ואם החלטתם סוף סוף לצאת לבלות, עשו זאת בסטייל כמו שצריך. זהו עיתוי תוסס וגועש הקורא לכם לצקת מעט יותר ספונטאניות אל חייכם, מבלי להתחשב במוסכמות המקובלות.


ראשון עד שלישי: הרקיע משגר אליכם אנרגיה בעלת אופי מקורי, יוצא דופן וייחודי. המשיכו לפתח מודעות ותובנות ורק אז תוכלו לפעול בכיוונים הנכונים עבורכם באמת. כרגע עדיין אינכם בשלים לעשות צעד גורלי כזה או אחר, למרות שהמחשבות שלכם נושאות אתכם רחוק מהמקום בו אתם נמצאים. צפוי שיפור לאחר שתגלו בשלות אמיתית ותעזו לסכן את מה שבטוח‘. אתם נשבים בקסמיו של אדם שמכיר את נקודות החולשה שלכם. תהיה זו טעות לפרוש עליו את חסותכם.

רביעי עד שבת: מצב הרוח הטוב בימים האחרונים מפנה את מקומו לדכדוך. עומס בעבודה מותיר אתכם עייפים למדי. מפגש שהיה אמור להיות מחווה נעימה, הופך מהר מאוד לסיטואציה לא נעימה בעליל. נסו להגיב באיפוק כדי למנועמלחמת עולם‘. אם תצליחו להתגבר על ספונטאניות לא מבוקרת, הרי שהרקיע צופה לכם הישגים והצלחות הודות לעבודתצוות ובמקביל, צפויה תקשורת טובה עם עמיתים ומעסיקים.


ראשון עד שלישי: היבט מבורך וממוזל נוצר עתה ברקיע הפרוש מעליכם. קשר נעים וידידותי מאפשר לכם לבלות באווירה קלילה ואופטימית התורמת למצב הרוח, ומאפשרת התפרקות ממתחים וכעסים שצברתם לאחרונה. היזהרו ממעורבות כלכלית עם אדם שפגשתם לא מזמן. תקשורת יעילה מזמנת לכם אפשרויות עסקיות חדשות. תחושת חוסר הביטחון הרגשי נובעת מדאגנות יתר. אנרגיה טובה זורמת אל אנשי השיווק והמכירות שביניכם.

רביעי עד שבת: אתם משועשעים מהתנהגותו המוזרה של אדם חביב. מה שעלול לעצבן אחרים, מעלה חיוך על פניכם. אם אתם מוצאים את עצמכם במסגרת שלא ממש הולמת את כישוריכם, סגירת פערי השכלה תעמוד לזכותכם. נראה כי אתם זוכים בחיזוריו של אדם שסירב לכם בעבר. ייתכן כי מדובר בקטע עסקי, לאו דווקא רומנטי. מי שמושך בחוטים גם גוזר לעצמו קופון על חשבונכם. ייתכן, אפילו, כי הוא מנכס לעצמו את הישגיכם.


ראשון עד שלישי: זה הזמן שלכם לפרוץ קדימה. זה לא אומר להתפרץ ולהשתולל אלא לחשוב על טובתכם האישית והמשפחתית לעומת הכלל. זהו עיתוי המעודד אתכם להשתחרר מכבלי העבר. נראה שאתם מנסים לשפר את המצב הבינאישי אולם נתקלים בקשיים לא מעטים. אל תתנו אמון עיוור באנשים שאינכם סומכים עליהם בכל מאת האחוזים. אפשר לזרום אבל לא במה שקשור להחלטות משמעותיות. הכמיהה שלכם לזוגיות עלולה לגרום לכםלהירדם בשמירה‘. טיפ: גלו ערנות.

רביעי עד שבת: יש לכם מין הרגשה מוזרה שעלולה להוביל ליהירות שאין לה מקום. התנשאות ככלל, אינה מופיעה בלקסיקון היומיומי שלכם אך לפתע התחושה הזאת לא מרפה. הגיע הזמן לרדת אל הקרקע ולהתחבר למציאות. בטוח שגם לכם יש לא מעט בעיות שאתם צריכים להתמודד איתן, והעניין הזה של למצוא תירוצים דמיוניים, פשוט לא יעזור. בטח לא לאורך זמן. זהו עיתוי מפייס הקורא לכם לוותר ליריביכם ולא לדחוק אותם אל הקיר. האדם הרוחני אינו מניח ליצריו למשול בו.


ראשון עד שלישי: לימודים בתחום חדש ומרתק הופכים להיות מסע אל עולם מסעיר. אתם מצליחים להתרכז ולפעול בצורה יוצאת מהכלל. תגובות מגיעות מכיוון מפתיע. כדאי להימנע מעימותים ולמקד את כל האנרגיה בעבודה. מסתמן שינוי באיוש תפקידים ויש לכם הסיכויים לזכות בקידום בעתיד הקרוב. אל תנסו לפענח את צפונותיו של אדם המעניק לכם יתרון על פני אחרים. הניחו לו לשקול את שיקוליו.

רביעי עד שבת: אתם צריכים ללמוד להירגע. כשאתם מרגישים שחזרתם לקרקע ולמצב של שליטה בהגה וגם בעצבים, רק אזיש מישהו בין החברים הקרובים שיכול לעזור לכם להיות במודעות ולהתמודד. נסו ולא תתאכזבו. זהו עיתוי עמוס תבונה ודעת. הוא מעודד אתכם למצוא בתוך עצמכם את התשובות לחידות המטרידות את מנוחתכם. שיטות תרפיה שונות עשויות להתאים לכם, אך אתם ורק אתםתבחרו. סיימו את סוף השבוע הלחוץ הזה בספא או במכון הכושר. אל תחזרו הביתה לפני שפרקתם את המתחים.


ראשון עד שלישי: תופעה קוסמית גורמת לכם לחטט בתוך נפשכם. אתם מפעילים המון ביקורת עצמית ובכך גורמים לעצמכם נזק רגשי. חוסר המימוש העצמי ותחושת הכישלון ילוו אתכם אלא אם תסלחו לעצמכם. שחררו את הכעסים באמצעות פעילות גופנית. תנו לעצמכם וגם לאחרים צאנס לפרגן לכם. מהומה שהסעירה אתכם, מסתיימת בקול ענות חלושה. הזמן עשה את שלו וכולם ירדו מן העץ.

רביעי עד שבת: אתם חוגגים מבוקר ועד לילה. נדמה שכל מי שאתם פוגשים מתפעל מכם וכל אירוע בו אתם משתתפים הופך לכיף. זהו פרק זמן בו אתם קוצרים הצלחות בקנה מידה מרשים בתחום החברתי, וגם במה שקשור לקריירה. וודאו שאתם לא נסחפים יותר מידי ולא שוכחים את החובות שבשגרה. הרקיע מיטיב עם הצנועים והענווים שביניכם: הוא קובע כי אם תברחו מן התהילה, היא תרדוף אחריכם.


ראשון עד שלישי: זהו פרק זמן של חוסר וודאות המשליט עליכם עגמומיות. לפתע יש לכם נטייה להתנהגות לא יציבה במיוחד, הכוללת חילופים חדים במצב הרוח. בתחום היחסים הבינאישיים אתם ניצבים בפני כמה סימני שאלה. הפסימיות שלכם אינה במקומה. אל תגררו למצב שלנבואות שחורות שמגשימות את עצמן‘. אתם מקבלים הצעה הוגנת מגורם שפקפקתם ביושרו. לסיפור הזה תהינה השלכות חיוביות על מצבכם הכלכלי.

רביעי עד שבת: הפנויים שביניכם עשויים לפגוש מועמדים מתאימים לקשר רציני. אל תמהרו לחשוב במושגים של מערכת יחסים מבוססת. תנו לזמן לעשות את שלו ובקצב המתאים. יש לכם לא מעט סידורים וקניות. התאימו את לוחהזמנים לרומנטיקה ולא להיפך. אל תשכחו את בני המשפחה שעלולים להרגיש הזנחה מסוימת עקב היותכם עסוקים עד מעל הראש באירועים חיצוניים. הרקיע רומז כי משא כבד עומד לרדת מכתפיכם, אל תאבדו תקווה.


ראשון עד שלישי: אנרגיה מאתגרת זורמת אליכם. נראה שאתם מחפשים ריגושים בכל מחיר ואתם עלולים להסתבך במצבים לא נעימים. אל תחכו שיקרה משהו שלילי. אל תתנו יותר מידי אמון באנשים לא מוכרים שמנסים למכור לכם מידע שכלל לא נשמע אמין. אם האינטואיציה שלכם משדרת שמנסים לעבוד עליכם, אולי זה נכון. בהחלט שווה בדיקה. אנרגיות מיסוד האדמה מסייעות לכם לייצב את חייכם. זה הזמן להעניק מסגרת רשמית להרפתקאות רומנטיות.

רביעי עד שבת: בתחום הזוגי חלה התקרבות. תנו לרגשות שלכם לפרוץ החוצה בדרכים מילוליות ואחרות. יש לכם חשק לפנק ולהתפנק. לכו על זה ובגדול. מצב הרוח מעולה. פגישה עסקית עולה יפה ומניבה תוצאות טובות. זכרו לחתום על הסכמים עוד לפני שאתם מתחילים לפעול. הרקיע צופה מזל והצלחה שהם תוצאה של טאקט ודיפלומטיות: נראה כי תבונתכם מביסה את נוצות הטווס של מתחריכם. ביום חמישי צפוי לכם ערב מהנה שישפיע על מהלךהסוף שבועכולו.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?