תחזית אסטרולוגית שבועית 23-29.6.2023

ראשון עד שלישי: אתם עוברים תקופה ארוכה ופעילה, ושמחים על ההזדמנות שיש לכם לנוח. בדקו את עצמכם. עדיין יש מקום לשיפור אך אתם גם יכולים להיות מאוד גאים בעצמכם על התוצאות הטובות שהגעתם אליהן מבחינה אישית. זה בסיס התחלתי מעולה להמשך הדרך. אל תהססו. הפעילו את הדמיון הרב בו התברכתם כדי להמשיך הלאה. כדי להתגבר על מכשולים צריך לפעמים לדעת להתעלם
מקולות הסביבה.

רביעי עד שבת: צפויה הקלה במצב הרוח. מועקות שחוויתם לאחרונהייעלמו. שיפור מצבכם הכללי מביא גם לעליה במפלס מצב הרוח. השקעה מאומצת מניבה סוף סוף תוצאות מרשימות בתחום הביתי. אתם מצליחים לאזן בין רצונותיכם ובין אלה של בני המשפחה. יש לנסות לתמרן בין רצוי למצוי. מכירים את המשפט: “אם אינכם יכולים לנצח אותםהצטרפו אליהם“. אם אתם לא רוצים להיות כול החייםדון קישוטעליכם ללמוד להתפשר.


ראשון עד שלישי: כדאי שתשתחררו מייסורי המצפון שמלווים זמן רב את מחשבותיכם. גם אנשים שהייתם בטוחים שהם נגדכם, מעוררים בכם ספקות. התחשבנות לגבימי אמר למיו-‘מי נפגע יותראינה רלוונטית בשלב זה. יכולת ההכלה והנשימה שלכם גדולה בהרבה מהממוצע ואתם יכולים להרשות לעצמכם להבליג יותר מאנשים אחרים.

רביעי עד שבת: מצב רגשי הוא לא סיבה לסבל מתמשך. לאחרונה היו לכם כמההתנגשויות מילוליותעם אנשים אהובים ואוהבים. אתם לומדים לאט לאט לקבל את השונה בלי שיפוטיות יתר, מה שמקל עליכם גם לומר: “לא“. עמדתכם החיובית מעלה כלפיכם את מפלס האהדה. קשר חברי מאתגר ומלא עניין מהווה תחליף ראוי למערכת זוגית. ישנם גם קשרים אחרים, בעל פוטנציאל חיובי בהמשך. התייחסו בגובה העיניים לכול אדם
באשר הוא.


ראשון עד שלישי: מתבשל שבוע שמלווה בנחת רוח. אתם נהנים מהבנה עמוקה ואינטימיות. האווירה הנינוחה והתומכת תשפיע עליכם בכיוון של רעיונות חדשים להמשך הדרך המשותפת. תקשורת בין אישית תאפשר העברת מסר של אהבה בצורה הטובה ביותר. זו הזדמנות נדירה ליהנות משיתוף פעולה זוגי בקנה מידה אינכם זוכים לו בדרך כלל.

רביעי עד שבת: צפויים הרמוניה ואיזון ביחסים. בסך הכל צפוי שבוע מרשים עם שיתופי פעולה מצידם של כול מיני אנשים, גם כאלה שלא ציפיתם מהם ליותר מידי. תבינו ותנו גם לאחרים, אחריות אישית. זה זמן מתאים לקבל פרספקטיבה רוחנית נכונה יותר על החיים. התבוננות במעמקים הפנימיים תאפשר לכם להרגיש הרבה יותר מאושרים. אין ספק שזאת החלטה נהדרת לפתוח בה התפתחות רוחנית.


ראשון עד שלישי: נסו להביא את הדברים לידי איזון. חברות חדשה אשר יש בה יתרונות רבים, אכן תורמת לכם הרבה להבנת מצבי נפש ואופי אנושי. גם לכם יש המון לתרום בקטעים שכלתניים יותר. אל תרגישו מאוימים ושיש לכם חובה להשביע את רצונו של מישהו. תוכלו להתקדם בצורה ובקצב שמתאימים לכם. אין צורך לחזור על עצמכם ולדבר בלי סוף כדי להוכיח את צדקתכם.

רביעי עד שבת: אמרו פעם אחת את מה שיש לכם לומר. זה צריך להספיק! ויכוחים אל תוך הלילה עשויים לגרום לכם לאכזבה מאדם שחשבתם שהוא בעל דעות נאורות יותר. הגיבו לגופו של עניין ואל תלכו יותר מידי רחוק. אל תפתחו ציפיות מהצד השני כי גם שם , הן לא קיימות. קבלו את מה שיש ברוח טובה ובהמשך תוכלו להחליט מה טיב הקשר שאתם רוצים לנהל עם אותו אדם, אם בכלל. החוכמה שלכם תעזור לכם לאלתר.


ראשון עד שלישי: חילוקי דעות משפחתיים עלולים להוביל אל אווירה דחוסה ולא נעימה. כעסים פנימיים גורמים לכם לחוסר מנוחה ולתגובות שעלולות להיות עוקצניות ופוגעות. אין שום סיבה לנהוג כפי שאתם נוהגים ועליכם לנסות לגלות איפוק רב יותר, גם אם אינכם מסוגלים להתמודד עם הבעיה. היעזרו באדם קרוב כדי לעבור את הקשיים.

רביעי עד שבת: תתקדמו לאט והפיגו את החששות על ידי שיחה מלב אל לב. מיקוד ותשומת לב נדרשים מכם, ואתם פועלים בדרכים לא מקובלות כדי להשיגם. אתם נקלעים למצבים מתסכלים בגלל שאתם מרגישים שמנסים לסדר אתכם. התנהגו בתבונה והמתינו בסבלנות. הנסיבות ישתנו לטובתכם. בסופו של דבר תעברו את השבוע הזה בשלום. חופשה קצרה תאפשר לכם לנוח ולהגיע למסקנות חשובות בתחום האישי. טיפ השבוע: חכו בטרם תסגרו את ה-‘דלתלאפשרויות נוספות.


ראשון עד שלישי: משיכה ל-‘לא מתאיםול– ‘בלתי מושגגורמת למצב של תסכול מתמשך. אין טעם להסתכל על אנשים אחרים. הם עם החיים שלהם ואתם עם החיים שלכם. קשר אינטימי שבעבר היווה גורם בעל חשיבות עליונה יורד במידה מסוימת הופך להיות הרבה יותר הגיוני. אמצע השבוע יהיה שקט ובמהלכו תוכלו להקדיש זמן למחשבה וחשבון נפש. מה אתם בעצם רוצים מעצמכם ? רק לכם יש את התשובה.

רביעי עד שבת: חלק מהתוכניות שלכם לשבוע זה צפוי להתבטל. אין יותר מידי מה לעשות בנדון מלבד להמתין בסבלנות לפעם הבאה, בה יהיו תנאים מתאימים. חילופי מילים מיותרות יגרמו להרגשה לא נוחה. קחו בחשבון שבקשרים אישיים צריך גם כן להפעיל היגיון ולא רק רגש. העיתוי הנכון הוא אלמנט קריטי. תבדקו את עצמכם מבחינת חלוקה צודקת של שטחי מחייה וחלוקת משאבים.


ראשון עד שלישי: אתם נוטים להתבלבל בגלל עומס מחשבות שמכניס אתכם למבוך. נכון שבאופן תיאורטי ברור לכם שיש פתרונות לכול בעיה (כמעט) הרי שאינכם מוכנים להקריב יותר מידי מזמנכם כדי לחקור את כול האופציות. במצב כזה, אתם בעצם מגבילים את צעדיכם ומכניסים את עצמכם לפינה. מדוע אתם מודאגים כל כך ? המצב ישתפר בקרוב וחוסר הוודאות יעלם. אתם לא חייבים לגלות את כול הפרטים כבר עכשיו.

רביעי עד שבת: נמאס לכם לעשות את אותו הדבר שוב ושוב, אבל בכול זאת אתם נגררים בעל כורחכם לשגרה. אדם קרוב מציע לכם פשרה שאינה מתקבלת על דעתכם ולמרות הרצון הטוב קשה לכם לוותר. לפני שאתם פוצחים במלחמת העולמות, התייחסו לזה כאל אירוע חד פעמי, מה שבהחלט יוציא את העוקץ מתוך הדבש. סערת הרגשות שלכם תדעך בהדרגה בימים הקרובים.


ראשון עד שלישי: אל תעמידו את עצמכם במבחנים מיותרים. תנו לעצמכם צאנס עם אנשים קרובים על ידי כך שתמצאו את הדרך לליבם. הפסיביות שלכם מרגיזה אנשים רבים והשבוע יש לכם הזדמנות להתנצל כראוי. אתם מוצאים תירוצים לא הגיוניים כדי לא לקחת אחריות על נושאים שקשים לכם. שום דבר לא יעלם מעצמו ותצטרכו להתמודד במוקדם או במאוחר. הכינו תוכנית וסלקו את הגורמים השליליים מהחיים שלכם.

רביעי עד שבת: עדיף לדחות החלטות לשבוע הבא. בסופשבוע אתם מצליחים לשלב בין מנוחה בבית לבין בילוי זמן משפחתי. מצב הרוח יהיה מרומם באופן יחסי והמתח שאפיין אתכם בתחילת השבוע, ייעלם. נסו לא ליצור ריחוק למרות שאתם מרגישים צורך בבידוד מסוים, לפחות בלב. אין ספק שאווירת סוף השבוע משפיעה לטובה עליכם ועל כול מי שסביבכם. יש הרבה פירגון וזה עושה לכם טוב.


ראשון עד שלישי: בשלב הנוכחי אתם מרגישים הרבה יותר טוב ובשליטה. חשוב לשים גבולות בקשרים חברתיים ואישיים ובעיקרלבדוקכול הזמן עד כמה הצד השני מעוניין ומוכן להתאמץ. המניפולציות והמבחנים שאתם מציבים בפני אחרים, פשוט אינם הוגנים. ביצוע וירטואוזי של מטלות לא הגיוניות, אולי ראוי להערצה אך אינו תורם דבר במציאות היומיומית. כדאי להפסיק ומיד!

רביעי עד שבת: חשוב מאוד שתקדישו יותר מחשבה לכול מה שקשור לבית ולעצמכם. ה-‘בזבוזיםמיותרים והקטע הזה שלפיצוי עצמיבגלל אי הגשמה אינטימית, חמימות ואהדה, נועדו לכישלון מראש. ההתנהגות שלכם אינה הולמת כלל את המצב הנתון ומובן שלא תביא לתוצאות המקווה. עוגמת הנפש שיש לכם לא תיעלם רק בגלל שקניתם משהו חדש. אתם צריכים ללמוד לתקשר עם בן/ת הזוג שלכם בצורה פתוחה וישירה.


ראשון עד שלישי: הרצון שלכם להצליח יתגבר על כול ההתנגדויות. גם בתחום האישי, אתם יכולים לתרום לאנשים רבים. זה גם הזמן ליזום פיוס בזוגיות. המצב ילך ישתפר ככל שיחלוף הזמן. מצאו דרך לבטא את עצמכם בצורה נעימה ומנומסת בלילהקטיןאו להקניט את הצד השני. מצב רוח נהדר יאפשר לכם ליהנות מן השבוע הזה וגם להגשים פנטזיות עם או בלי בן/ת זוג. לכו עם זה עד הסוף.

רביעי עד שבת: פתיחת ערוצים חדשים בתחום התקשורתי חושף אתכם לעולמות אחרים ואיכותיים יותר מכפי שהכרתם בעבר. אחד הדברים הטובים ביותר שקורים לכם, זאת ההבנה שהחלטות דו משמעותיות הרסניות לגביכם וכול התלבטות נוספת רק מרחיקה אתכם ממצב של השלמה ושלימות נפשית. אלמנטים חיוביים של יציבות ושקט נפשי הם במקום ראשון. אל תחמיצו הזדמנויות למהלך שונה המרגיל.


ראשון עד שלישי: עיתים קרובות אתם נוטים לחיות בעולם של חלומות ולהתנהג בצורה ילדותית שכבר אינה חיננית בעיני הסביבה. יש לזה אולי יותר מקום ביחסים האישיים, אבל גם זה שווה בדיקה. עליכם לפתח יותר עצמאות מכול הבחינות ולקחת אחריות אישית על עיסוקכם וגם בכיוון של השגת הרמוניה. יש להפנות את מרב האנרגיות שלכם לכיוון חדש. מומלץ שתהיו פחות ביקורתיים.

רביעי עד שבת: ההמלצה עבורכם היא חשיבה ואיתור בעיות לפני שהן מתפרצות על פני השטח: זאת אחת מהמשימות החשובות העומדות בפניכם בימים אלה. אל תחכו לרגע האחרון ואחר כך תתלוננו שלא ידעתם מה עומד לקרות. ברור שמשהו משתנה בצורה עמוקה ביותר, בעקבות יחסים מוזרים עם דמות סמכותית. צפוי עימות עם אדם מבוגר שבוחר את ההזדמנות שלמשברקל יחסית, לניתוב לכיוון של נתק. אינכם חייבים לוותר על כל העקרונות שלכם בשביל שלום בית.


ראשון עד שלישי: עושה רושם שאלרגיות ושאר בלגאנים עשויים להסתדר לכם בגדול ובמפתיע. למרות זאת, טפלו בעצמכם במהירות. זה הזמן להתרכז בעצמכם יותר מאשר בסביבה. מידע שמגיע אליכם מטריד את מנוחתכם וחבל. בעוד מספר ימים, תשכחו מכול העניין ולא תבינו על מה ולמה כול כך כעסתם. יש לנסות לשכוח דברים שבמהותםזמניים.

רביעי עד שבת: למרות שהצד השני נוהג באדישות, אין ספק שאוהבים אתכם. תירגעו. עליכם להיות קצת פחות חומריים ולהשאיר מקום גדול יותר לרגשות. לא קל לכם להתנתק מאותן נישות המעניקות לכם תחושת שליטה אבסולוטית במצב, אבל אין ספק שמה שאתם משדרים חוזר אליכם. אין צורך להיכנס לפאניקה, גם כאשר העניינים מסתבכים, פה ושם. נסו להתמודד עם כול דבר לגופו ואל תשייכומין בשאינו מינו‘. לא תמיד יש קשר בין הדברים!

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?