תחזית אסטרולוגית שבועית 15-21.9.2023

ראשון עד שלישי: פרק זמן נהדר עובר עליכם. סוף סוף אתם חשים רגועים ובטוחים בעצמכם לגבי עתידכם הכלכלי והאישי. הרומנטיקה פורחת ויש גם שיפור במצב חשבון הבנק, מה שתמיד גורם לכם לעלייה מיידית במורל. קשיים מסוימים עלולים להתעורר בתחום הבית בנוגע לאדם שאתם מחבבים אך אל דאגה, נראה כי תתמודדו עם הבעיה בהצלחה! אנרגיה רומנטית מייצגת הזדמנות לאהבה חדשה אצל הפנויים שביניכם.

רביעי עד שבת: מצב הרוח עולה. ההרגשה הטובה מבוססת על תחושה פנימית של תקווה והתעוררות. אתם יכולים לעשות הרבה מאוד דברים למען עצמכם ולמען הקריירה שלכם. כדאי לנצל את סוף השבוע להתייעצות עם בני הזוג שישמחו להעניק לכם את חוות דעתם בנושא. צפוי רווח כספי. הרקיע צופה ומבשר על הצלחות בתחומים הקשורים בגלגול כספים.


ראשון עד שלישי: אנרגיה תזזית רומזת כי כל מה שתעשו וכמה שתנסו, העניינים עלולים להסתבך. נדמה לכם כי שום דבר לא הולך כמו שצריך. נחמה מסוימת אתם מוצאים בעובדה שמישהו משמעותי בחייכם מגלה אמפטיה וסימפטיה שמפתיעה אתכם. בעקבות כך, האווירה הופכת לטובה הרבה יותר מאשר בעבר. בהתאמה. אל תתרגשו מהסתודדויות מאחורי הקלעים.

רביעי עד שבת: נראה כי אתם טועמים מכאן, בורחים לשם, אך לא מתמקדים. כל הדיבורים על רצון לזוגיות ולקשר הם כנראה הרבה אוויר חם. יש לכם היצע גדול ואתם שוקלים אם כדאי לוותר על כל השפע הזה. הגיע הזמן שתחתכו או שתוותרו. בעיקרון, הגישה הזאת של חוסר מחויבות רגשית היא שטחית ומבטיחה הרבה אקשן ללא עומק. הרקיע מבשר על מפגשים עם דמויות מן העבר שהתגעגעתם אליהן.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן שמאופיין על ידי בלבול  ובלגן. יש לכם יותר מדי משימות ואתם מתקשים לעמוד בעומס ובלוח זמנים מדויק. אתם מאבדים קצת את הצפון וגם את הפרספקטיבה הנכונה. כדאי ליזום שיחה עם מישהו שבשמו מופיעה האות דלת. אדם זה, לא רק שהתברך באישיות מרגיעה ובחשיבה לוגית, אלא גם איכפת לו באמת מה קורה איתכם. הישמרו
מפני פחדים כמוסים.

רביעי עד שבת: יותר ויותר אתם עלולים להתכנס אל תוך עצמכם. האמת ניתנת להיאמר שגם כאשר מציעים לכם לצאת לטייל או לבקר חברים, אתם מוצאים אלף ואחת סיבות לא לעשות זאת. להתפנק בבית, זה באמת כיף מצד אחד, אבל יוצר תחושה של ניוון, מהצד השני. אדם מרתק יציע תוכנית מרגשת לסוף שבוע. לכו על זה. הרקיע מעודד אתכם לבצע פעולות העשויות להרנין את ליבכם, גם אם יש מי שלא רווה נחת מהתנהגותכם.


ראשון עד שלישי: בימים אלה תחושו במלוא העוצמה את הזרימה של אנרגיה חיובית לתוך החיים שלכם. תקבלו מתנה בעלת חשיבות רגשית גדולה. זה פרק זמן מלא וגדוש שגורם לכם להרגיש מצוין. בעיקרון, מומלץ לא להישאר בבית אלא לצאת לבילוי במקום חדש שמעולם לא ביקרתם בו. אל תכנסו לשגרה! אנרגיה קוסמית מעניק שלום ושלווה בבית.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן טוב שאת רובו אתם מבלים עם אדם אהוב. חברות חדשה מקבלת משמעות שונה ממה שחשבתם. יש לכם צאנס ממשי לחדש אנרגיות. בעיות שוליות שצצות בבית מוצאות את פתרונן בעזרת חברים. אתם נהנים מסוף שבוע מלבב, אך הרקיע מתריע מפני קשר עם אדם שטרם סגר את חשבונותיו עם קשריו הקודמים. קשרים ישנים מתרופפים, גם בגלל שאתם עסוקים יותר מהרגיל.


ראשון עד שלישי: אלה ימים בהם יש לכם בעיות בתקשורת. אתם מתכננים משהו אבל איכשהו המילים הלא נכונות יוצאות לכם מהפה ואתם מוצאים את עצמכם במקומות שלא ברור איך הגעתם אליהם. מצב הרוח לא בשיא. עם כל הרצון הטוב, זה לא הזמן הכי מוצלח שלכם, וכדאי לדחות משימות חשובות למועד מאוחר יותר בו צפויה לכם תקופה מאושרת.

רביעי עד שבת: כדאי לכם להקדיש את פרק הזמן הזה לפעילות ביתית. אין שום התרחשויות מיוחדות אבל זה מתאים לכם מאוד מכיוון שאתם מותשים מהימים שעברו עליכם. יש לכם הזדמנות לבחון מחדש את הזוגיות. אל תחששולקפוץ למיםולהפתיע את מי שצריך במחווה נדיבה וחריגה. הרקיע מתריע מפני מתן אמון מופרז באדם הנוהג לפזר הבטחות שווא ואשליות.


ראשון עד שלישי: אתם עושים מאמצים עילאיים כדי להתגבר על הביקורתיות וזה פשוט עובד! הזוגיות משתפרת. בן הזוג מגיב בהתאם ונוצר סיכוי לבילוי משותף שיפתיע בעוצמתו החיובית . לפנויים שביניכם צפויה היכרות חדשה ובילוי רומנטי. אתם חשים דחף בלתי נשלט להרפתקה ולריגושים. זה הזמן הנכון כדי להתחיל לתכנן משהו לסוף השבוע. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על הצלחה כספית.

רביעי עד שבת: אתם מצליחים להתמודד בצורה מכובדת עם בעיה רגשית של בן הזוג. אווירה נעימה בבית ונוכחות של חברים מפרגנים, תורמות לחיזוק הקשר. מסתמן שיפור במצב החברתי ונשקלת אפשרות לצאת לבילוי משותף. גלו סבלנות והתחשבות. התגובה שלכם תשפיע במידה רבה על הברומטר הנפשי של היקרים לליבכם. הרקיע מבשר בשורות טובות לביתכם ולבני משפחתכם.


ראשון עד שלישי: הקסם האישי והחיוך הכובש שלכם גורמים לכם להיות מחוזרים עתה יותר מתמיד. אתם חשים וגם נראים טוב. אתם דוחים מזה זמן מה שיחה חשובה. הגיע הזמן לבצע אותה לפני שתסתבכו. האווירה בבית ממש טובה. לעומת זאת, יעלו על הפרק בעיות שקשורות למישהו מן העבר. כאן דרושה החלטה דחופה. פריון ושפע צפויים לאהובי ליבכם.

רביעי עד שבת: אתם יוצאים לאירועים בחברת אנשים מקסימים. צאו מהלחץ. תפסיקו לחשוב כל כך הרבה עלמה חושבים עליכם האחרים‘. נסו להירגע ולזרום עם ההתרחשויות. הגמישות שלכם וחוש ההומור יבטיחו שיהיה זה פרק זמן מוצלח במיוחד. לגבי ההמשך תוכלו להחליט במועד מאוחר יותר. הרקיע מבשר על התחלות חדשות שהגיע זמנן, כגון תחילתה של תקופת לימודים.


ראשון עד שלישי: הקסם האישי והחיוך הכובש שלכם גורמים לכם להיות מחוזרים עתה יותר מתמיד. אתם חשים וגם נראים טוב. אתם דוחים מזה זמן מה שיחה חשובה. הגיע הזמן לבצע אותה לפני שתסתבכו. האווירה בבית ממש טובה. לעומת זאת, יעלו על הפרק בעיות שקשורות למישהו מן העבר. כאן דרושה החלטה דחופה. פריון ושפע צפויים לאהובי ליבכם.

רביעי עד שבת: אתם יוצאים לאירועים בחברת אנשים מקסימים. צאו מהלחץ. תפסיקו לחשוב כל כך הרבה עלמה חושבים עליכם האחרים‘. נסו להירגע ולזרום עם ההתרחשויות. הגמישות שלכם וחוש ההומור יבטיחו שיהיה זה פרק זמן מוצלח במיוחד. לגבי ההמשך תוכלו להחליט במועד מאוחר יותר. הרקיע מבשר על התחלות חדשות שהגיע זמנן, כגון תחילתה של תקופת לימודים.


ראשון עד שלישי: נראה כי החלטתם לקחת על עצמכם משימה ולעשות מעשה. יש ניצנים חדשים המעידים על שיפור. מדובר ביחסים בזוגיות, נושא שחשוב עבורכם מאוד. זה פרק זמן עמוס מאוד בעבודה, אבל אתם מוצאים זמן לבלות בבית עם המשפחה ואפילו לקיים שיחה בארבע עיניים עם מישהו שמבקש תשומת לב. נראה כי לא תוכלו לחמוק מקצת תשומי.

רביעי עד שבת: אתם מבלים פרק זמן נפלא עם מישהו שחיכיתם לו הרבה זמן. ימים אשר כאלה מוכיחים שאתם צריכים להקשיב יותר לאינטואיציה שלכם. נראה כי לקשר הזה יש באמת פוטנציאל. לפני שאתם נסחפים לגמרי לתוך ענן וורוד, אל תשכחו שיש כאן שני אנשים שמעורבים. חכו לראות איך התגובה של הצד השני. הרקיע קורא לכם להתמקד בהישגיכם ולהתעלם מתחומים בהם לא צלחה דרככם.


ראשון עד שלישי: אתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך על מישהו שהבטיח עזרה, אבל האמת היא שלעיתים יש לכם נטייה לשקוע בפנטזיות ולהאמין שאחרים יעשו עבורכם את העבודה. תחושת נוחות אינה תחליף לתקשורת. בעצם, אף אחד לא יודע מה אתם חושבים ומרגישים. שכללו את היכולת הרטורית שלכם והשמיעו בקול רם את מה שיש לכם בלב. צפויה פרשיית אהבים.

רביעי עד שבת: בימים אלה תהיה לכם שעת כושר לארגן את המחשבות מחדש. פגישה לא מתוכננת תניב שיחה על נושא שאתם קשורים אליו מבחינה עסקית. מידע חשוב יתגלגל אליכם. כדאי להיות ערניים ולא לפספס אף מילה. זה הזמן להעז. מתאים לכם להתפתח לכיוון חדש. החוש שלכם להימורים, כמו גם היצירתיות והמחשבה המקוריתיסייעו הפעם להצלחה. הרקיע קורא לכם לסלק מחייכם גורמים החוצצים ביניכם לבין אהבתכם.


ראשון עד שלישי: נראה כי יש לכם המון התלבטויות לגבי הזוגיות. ייתכן כי אתם מגלים בבני הזוג צדדים שלא הכרתם והדבר גורם לכם לבהלה מסוימת ולאכזבה. העומס הכללי שאתם חווים לא מאפשר לכם להתפנות לחשיבה מעמיקה בעניין. יש לא מעט בעיות שזקוקות לטיפול דחוף. קחו פחות ללב. אל תחפשו פתרונות מחוץ למסגרת. צפויה אנרגיה קוסמית בעלת איכות של הארה רוחנית.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן של מבחן לסבלנות שלכם. הסובבים אתכם צריכים ללמוד להסתדר לבד. הגיע הזמן לבלות ביחידות עם אהוב לב. אם לא תעשו את זה אל תתפלאו שיהיה מי שיפתח תסכולים ויגלוש לעימותים. קחו זמן לעצמכם. עיתוי מתאים מאוד לבילוי במקום רחוק. רצוי לשלב פעילות כלשהי בחיק הטבע. הרקיע צופה ומבשר על תחילתה של דרך חדשה המושפעת משיקולים רגשיים ויצירתיים.


ראשון עד שלישי: ימים אלה צופנים קצרים בתקשורת ותקלות. כדאי שתנסו לשמור על חפצים אישיים שנמצאים עתה בסכנת היעלמות. אתם לא ממש יעילים עכשיו ורמת הריכוז ירודה. מצב הרוח בהתאם. צפויות מריבות וויכוחים. נסו להוריד הילוך ואם אפשר לקחת יום חופש. מה שהיה ממש עוזר זה בילוי של כמה שעות לבד, רצוי על שפת הים. נראה כי אתם זקוקים לעצה טובה מידיד או מסגרת חיים חדשה.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן שמתאים לשיפור יחסים בתוך המשפחה ובכלל בתחום החברתי. אתם מצליחים לצקת משמעות ותוכן חדשים לתוך קשרים ישנים. נראה כי הרעיונות המקוריים והמפתיעים שלכם ירשימו את כולם. אתם נהנים מיציבות בתוך חברתית ומרגישים שלמרות שיש קשיים פה ושם, אתם עדיין בשליטה. הרקיע צופה בכם ומבשר על אהבה יפה, טהורה, תמימה וזכהכמו גם על שותפות מוצלחת.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?