תחזית אסטרולוגית שבועית 21-27.4.2023

ראשון עד שלישי: חדשות טובות יגיעו אליכם מחול. שינוי משמעותי צפוי בעקבות המידע החדש. למרות שאתם מצטערים על חוסר תחושת התמיכה וההרגשה שיש לכם על מי להישען, אתם עושים מאמץ כנה לשפר את האווירה הזוגית. אל תוותרו! הרקיע מעצים את קשריכם עם בני ובנות מזל בתולה, כמו גם צופה הצלחה בתחומים העוסקים ברפואה חלופית. עליכם לעשות מאמץ ולפעול בהגיון ולא מתוך רגשנות.

רביעי עד שבת: מישהו מותח ביקורת על הדרך בה התמודדתם עם אירוע כלשהו, אך כל רצונו הוא מעט תשומת לב. אתם תזכו במענה חיובי לבקשה שהגשתם, למרות שהצד המשיב יערוך שינויים בבקשתכם המקורית. שמרו על מורל גבוה. צאו לבלות והעמיקו קשרים עם אנשים חדשים שנכנסו למעגל החיים שלכם בחודשים האחרונים. הימור רומנטי עושה טוב לדימוי העצמי שלכם. מצד שני, הוא לא ממש נפלא עבור אלה מבינכם שרוצים להתמסד.   


ראשון עד שלישי: נמאס לכם להקריב ולוותר לאחרים. בדרך כלל, זה בא לכם בטבעיות אבל בימים אלה הגיעו מים עד נפש. עליכם להתמודד עם המציאות המשתנה ולהתאים את עצמכם למצבים החדשים. גלו אסרטיביות. הגיע הזמן לקבל החלטות לא קלות. נקודת ההכרעה תושפע מניתוק יחסים עם אדם שהיה חלק בלתי נפרד מחייכם עד לאחרונה. תתבקשו לתת תשובות לעניינים כלכליים דחופים. הרקיע רומז על הצורך לתרגם ערכים רוחניים למונחים של עשייה ואפילו של כסף.

רביעי עד שבת: קשה לכם לצאת מהמלכוד. הדרישות שמשתנות לעיתים קרובות מצד גורמים שאיתם אתם מעורבים רגשית, רק גורמות לכם לתוהו ובוהו רגשי. כדי להתחיל עידן חדש ביחסים ביניכם דרוש דיון מעמיק. פשטות וישירות הן מילות המפתח. טיפ: להיזכר בתקופות קודמות בהן האהבה הייתה השיקול היחידי להיות ביחד. נסו להתחבר! צירופי מקרים מובילים אל פגישה עם אדם שכבר היה לכם קשר עימו. השאלה היא עד כמה אתם פתוחים לקראתו.

רוח ונפש: בפריסת קלפי טוטםהחיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף חתול היערות: המסר הואאתם תצליחו לאסוף מידע על אודות יריביכם: אמת גדולה תתגלה לכם בחדרי חדרים. שם המשחק הוא סודיות.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן בו אתם מתחילים דף חדש ואתם מרגישים זאת. אחרי שהייתם במתח זמן רב, אתם מצליחים להירגע. למרות שהמועקה עדיין ברקע בגלל עניינים שלא מצאו את פתרונם, אתם מצליחים למצוא פסקי זמן קצרים של שלווה ותחושה של הליכה בכיוון הנכון. זה העיתוי להניח בצד את כל מה שקרה בעבר. משימה כמעט בלתי אפשרית, אבל שווה את הניסיון. הרקיע מדגיש את הצורך בחשיבה מקורית וחריגה תוך התעלמות מנורמות ומסטריאוטיפים.

רביעי עד שבת: העניינים עם מישהו ששמתם עליו עין, סוף סוף מתחממים. לקח לכם הרבה זמן לאסוף אומץ וליזום מהלך. טוב עשיתם כיוון שמתברר כי זאת בדיוק הייתה גם ההרגשה בצד השני. תחושה פנימית שלזהו זהתלווה אתכם בימים הקרובים. למרות ההתלהבות ההדדית, עדיף לא לבנות יותר מידי מגדלים באוויר. לפחות לא בשלב זה. תחושות הבטן שלכם מתבררות כנכונות. עכשיו אתם מברכים את עצמכם על שדחיתם הצעה הרפתקנית.


ראשון עד שלישי: עניינים כספיים גורמים לעימותים ? ייתכן כי מישהו קרוב מבזבז כספים בלי הכרה ומצד שני לא מפסיק להתלונן ולבכות לכם על הכתף. אתם מרגישים לחוצים. קצב ההתרחשויות גורם לכם לסחרחורת וזה לא פלא. אתם מתבקשים לעשות דברים שמעבר ליכולתכם ורק בגלל שלא נעים לכם לסרבאתם מסכימים אך חורקים שיניים. הרקיע מבשר על קשרים יוצאי דופן שצפויים לכם עם בני מזל קשת או אם מדינות
שמעבר לים.

רביעי עד שבת: ההיסוס הפתאומי שקפץעליכם גורם למישהו מבני המשפחה להתבלבל. אתם חסרי מנוח ובלי כוונה מדביקים גם את האחרים באווירה של חוסר בהירות. היכולת שלכם לחזור למצב הרגיל מתעכבת הפעם לעומת פעמים אחרות. תזרמו עם מה שקורה. לא יזיק לכם לשתף פעולה ברוח טובה, ולמלא את הבקשות של בן/ת הזוג. אל תיכנסו לעימות רק כדי להוכיח עיקרון כלשהו. שיקולים של רווח מול הפסד יוכיחו כי כדאי לכם להבליג.


ראשון עד שלישי: פרק הזמן הזה עושה לכם הרבה טוב. בא לכם להשתולל, לצאת לבילויים ראוותנים ולבזבז כספים, למרות שאתם לא במצב המתאים. מצב הרוח טוב במיוחד. אתם זקוקים לתשומת לב מבן/ת הזוג ונראה שבעזרת מאמץ מתוכנן ומתוזמן היטב, תוכלו להשיג את מבוקשכם. הרי אתםאלופי הרומנטיקהויודעים לנצל רגעים מתאימים כדי להפגין אהבה. הרקיע מבשר על קידום והישגים גם בתחומים קרייריסטיים.

רביעי עד שבת: לא הייתם זקוקים למלודרמה גדולה כדי להבין שאתם משמשיםכלי משחקבידי מישהו אחר. אבל מאחר וקרה מה קרה, ממילא הסידור הקודם בו נאחזתם בכוחות עליונים, נשבר ועכשיו ניתן לכונן סדר חדש שמתאים לכם יותר. נסו להתייחס לכל מה שקורה בתחום הזוגי כאל שעשוע ולא כאל עונש. קלילות היא מילת המפתח לעתיד טוב יותר. יותר מכל אתם זקוקים עתה לתמיכה מצד הסביבה. יש מי שמתנדב ליחצן אתכם או לשדך לכם.


ראשון עד שלישי: פרק הזמן הזה מאופיין בתחושה של חוסר שקט. היציבות שהרגשתםנעלמת משום מה. אתם מנסים למצוא מעט שלווה בתחום הזוגי אבל גם כאן ללא הצלחה יתרה. צפוי וויכוח לגבי תוכניות משותפות. אתם מפתחים עוינות כללית וחבל. אל תצפו מאחרים להציע הצעות שברור לכם מראש שלא תקבלו. טיפ: חבל לבזבז את הזמן על מריבות. הרקיע מבשר על פרשיות רגשיות מהסוג המקורי
ויוצא הדופן.

רביעי עד שבת: בפרק הזמן הזה נראה לכם שאתם על סף התפרצות. חוסר שקט פנימי ורוח קרבית משתלטים עליכם. מן הסתם, צפויה מריבה. הגרסה שלכם למה שקורה סביב אולי נראית לכם הכי צודקת והכי ראויה, אבל נקודת המבט שלכם היא רק אחת מיני רבות אפשריות. תנו להצגה להימשך. דחו את ההתמודדות למועד אחר, מתאים יותר והכי חשוב: כאשר תהיו הרבה יותר רגועים וקשובים.


ראשון עד שלישי: פרק הזמן הזה הפכפך עבורכם. התוכניות המקוריות שתכננתם משתבשות לחלוטין. יש לכם צורך פנימי עז להיות מחוץ לבית, להתאוורר וגם לפגוש אנשים חדשים ומעניינים. אפשרות חדשה עולה על הפרק ומתקבלת בהתלהבות על ידי כל בני המשפחה. תזרמו בקלילות ובטבעיות למרות שלא קל לכם. לא צריך להתעקש על כל דבר. הרקיע מנסה לרמוז לכם על הצורך במעט יותר אקשן וקצת פחות
הסתגרות והתבודדות.

רביעי עד שבת: אתם ניגשים ישר ולעניין ומביכים אדם שלא היה מוכן לישירות מסוג כזה כפי שאתם מציגים. למישהו בעבודה נדמה שאתםמעקמיםאת העובדות על מנת להשיג טובת הנאה, ולמרות שאין דבר הרחוק יותר מהמציאות, מוטב לבדוק מדוע נוצר הרושם הזה. הוא טוען שאתם משדרים משהו לא אמין, למרות שבעצם אמינות היא ערך שאינכם מוכנים וותר עליו
בשום מחיר.


ראשון עד שלישי: הגיע הזמן לומר את האמת כמו שאתם רואים אותה. אדם קרוב מסתיר מכם מידע והדבר גורם לתחושה של חוסר אמון. תחושה של דיסהרמוניה תימשך כל עוד לא תמצאו הזדמנות לשיחה כנה ופתוחה שתבהיר ציפיות הדדיות. בסך הכול זה פרק זמן שמסתיים בנימה חיובית. תתפלאו לגלות עד כמה אתם מוערכים על ידי אחרים. הרקיע מדגיש את הצורך בשיקול דעת הגיוני תוך התעלמות מרחשי לב.

רביעי עד שבת: מצב הרוח מרומם במיוחד. אתם לא מפסיקים לצחוק. החיים נראים לכם וורודים במיוחד וזאת הזדמנות לכפר על כל אותם רגעים אפרוריים בהם הישרתם אווירת נכאים על כל מי שהיה סביבכם. זה פרק זמן שמתאים ליציאה לבילוי משפחתי. קופידון אף הוא מחייך אליכם ובמידה ואינכם נמצאים במערכת זוגית קבועה, זה פרק הזמן שלכם לעשות משהו בכיוון.
לא תתאכזבו!


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן ידידותי. המזל מאיר לכם פנים. התחושה היא שדברים שהיותקועיםמתחילים להיפתח. תידרש מכם יכולת התארגנות מהירה. כדאי לגלות ערנות כלפי מצבים ואנשים שאינכם נתקלים בהם על בסיס יומיומי. קחו יוזמה. הזדמנויות כאלה לא מגיעות כל שני וחמישי. יש סיכוי ליישר את ההדורים עם אדם שהתקוטטתם איתו. הרקיע מעצים את כישוריכם היצירתיים, כמו גם את קשריכם עם בני מזל דגים.

רביעי עד שבת: אתם עשויים למצוא את עצמכם בתחרות מול יריבים נוקשים. הם חוששים מפניכם לא פחות מכפי שאתם חוששים מפניהם. אתם קצת נבהלים מתגובה של חבר קרוב לגבי מידע ששלפתם בלי לחשוב יותר מידי. אומנם אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור, אבל עם קצת טאקט תוכלו למזער את הנזק. אל תתייסרו יותר מידי בייסורי מצפון. הרי הכוונה שלכם הייתה לעזור. סך הכול, צפוי לכם סוף שבוע עמוס ומהנה במיוחד.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן קליל ולא מחייב בו אתם עסוקים המון עם עצמכם. התמקדו בצד המעשי של החיים. את הרעיונות הגרנדיוזיים והפרשנויות השאירו למועד אחר. אתגר שעליו אתם חושבים מהווה הזדמנות כלכלית. אל תפספסו! אם תצליחו להשתחרר מפחדים וחרדותהדרך פתוחה וההצלחה מעבר לפינה. אי הבהירות לגבי העתיד תתפוגג אם רק תפסיקו לדאוג. הרקיע מעצים את קשריכם עם בני ובנות מזל טלה, כמו גם מנבא הצלחות בתחומים הדורשים מנהיגות וייצוגיות.

רביעי עד שבת: במקום העבודה יש מי שמעריך ומכבד אתכם מאוד. זה מחזק אתכם מאוד ומסייע לכם להתמודד עם הבעיות שצצות פה ושם. למרות שהגישה המומלצת אינה אדישות או שוויון נפש, הרי שפעולה דרסטית אינה מומלצת כרגע. בחרו באופציה הפחות גרועה שאינה כרוכה במהפכות של ממש. יש לכם עוד עבודת הכנה. עסקה חדשה מבשרת טובות לאלה מכם שניצבים על פרשת דרכים. זהו עיתוי ממוזל להחלטות משמעותיות טרם ביצוע.


ראשון עד שלישי: למרות שאתם עובדים לאחרונה על נושא של גמישות מול נוקשות, לעיתיםהעקשנות שלכם דווקא משתלמת. צעד שנראה לכם קיצוני, מתברר שהיה צפוי ולא מעורר מחלוקת. המשיכו לפעול על סמך האינטואיציה. הערבים מתאימים לבילויים שקטים. אתם משדרים אנרגיה חיובית ובאמת שלא צריך להתאמץ יותר מידי. הדברים פשוט יקרו לבד. הרקיע מעצים את קשריכם עם בני ובנות מזל תאומים, כמו גם מבשר על הצלחות בעולם התקשורת.

רביעי עד שבת: הסחבתדי שוברת אתכם ולמרות שיש לכם מספיק עיסוקים, עיכוב תשובות שחשובות עבורכם, מוציא אתכם משיווי משקל. אתם חוששים להתעמת עם אדם שמחזיק בידיו כוח רב והינו בעל השפעה. ההמתנה רק יכולה לקלקל לכם. טיפ: עשו מה שצריך לעשות ואחר כך תוכלו לשכוח מכל העניין. נפתח עידן חדש ביחסיכם עם אדם שנהג לרדת עליכם. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתשמרו על פרופיל נמוך.


ראשון עד שלישי: הזמנה מפתיעה תוביל אתכם למחשבות חדשות לגבי אדם שכבר חרצתם את דעתכם עליו. ההתלבטות לא קלה כי הפיתוי עדיין קיים. אל תתנו ללחץ רגשי ולייסורי מצפון להשפיע עליכם. קחו את הזמן ואל תסכימו לתת תשובות עוד לפני שאתם מרגישים מוכנים. טיפ: יש לשקול מה באמת הכי טוב לכם ולא לאחרים. הרקיע מבשר על השפעות טובות החלות עליכם מהבית ומהמשפחה, כמו גם מאנשים הנמנים עם מזל סרטן.

רביעי עד שבת: אסור לכם להגיע למצב בו תיאלצו לוותר על עצמאות כלכלית ולהיות תלויים באחרים. ייתכן שאתם מחבקים חזק מדי את מי שכדאי לו להתייצב על רגליו שלו. בעצם, מה כל כך מדאיג אתכם ? הברכה זורמת אליכם ממזלות האוויר: דלי, תאומים ומאזניים. בעיקר צפויים קשרים טובים עם ילידי מזל מאזניים. צפוי לכם קטע באווירה נוסטלגית. מישהו מעלה זיכרונות שמעוררים בכם געגועים אל אדם שחיבבתם.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?