תיירות הגולן נפתחת לאחר ימי הסגר הרבים

הצימרים ומקומות הלינה בגולן החלו לפעול בהתאם להוראות ולתקן התו הסגול. בעלי הצימרים מדווחים על התעניינות ערה וכבר נרשמו הזמנות


באגף התיירות, של החברה הכלכלית גולן, מדווחים כי הצימרים ואתרי הלינה שנערכו מבעוד מועד, פתחו השבוע את שעריהם וחזרו לארח, תוך הקפדה על שמירת נהלי התו הסגול.

התרגשות רבה נרשמה בגולן לרגל פתיחתם המחודשת של מקומות הלינה, הצימרים ובתי ההארחה השונים.

ההקלות הצפויות בתחום התיירות, שנכנסו לתוקף ומאפשרות את פתיחת מתחמי הלינה השונים, בהתאם למגבלות, יצרו התעניינות גוברת מצד הקהל הישראלי, שמעוניין לצאת לחופשה ומעדיף לינה משפחתית בצימרים מבודדים, על פני מלונות הומי אדם.

באגף התיירות, בחברה הכלכלית גולן, צופים ביקוש גבוה במיוחד למקומות הלינה בגולן, במיוחד הודות למענה המדויק, התואם את המגבלות, שמציע הגולן למשפחות. באגף, איגדו את תיירני הגולן שנערכו לתת מענה בהתאם לתו הסגול.

הגולן משופע באתרי לינה ברמות מחיר משתנות ושוות לכל נפש – צימרים, חאנים, בתי-הארחה כפריים ופתרונות מדויקים לתייר, שמחפש אוורור אחרי תקופת סגר קשה ויחד עם זאת, דורש לשמור על בריאות משפחתו בזמן החופשה

הגולן משופע באתרי לינה ברמות מחיר משתנות ושוות לכל נפש – צימרים, חאנים, בתי-הארחה כפריים ופתרונות מדויקים לתייר, שמחפש אוורור אחרי תקופת סגר קשה ויחד עם זאת, דורש לשמור על בריאות משפחתו בזמן החופשה. האפשרות לצאת מפתח הצימר ישירות לטיולים בטבע, במסלולי טיול מסומנים, או פשוט לשבת מול הנוף הגולני הייחודי, או בכנרת העולה על גדותיה, מתאימים מאוד לרוח התקופה.

שמורות הטבע בניאס ויהודייה כבר פתחו שעריהן ומוכנות לקבל את קהל הנופשים בגולן.

במהלך השבוע, נפתח לקהל פארק הירדן, שבו האטרקציה “תופעת טבע” המתאימה לכל המשפחה ולרוח ההנחיות. כל משפחה גרעינית מטיילת במסלול אור-קולי המלמד על החיות והטבע בפארק הירדן. החוויה מדובבת בהמון הומור על ידי כוכבי “ארץ נהדרת”.

מפארק הירדן, מוסרים שיש להזמין מקום מראש. היציאה לסיור מתקיימת בקבוצות קטנות, על פי הנחיות משרד הבריאות. הסיורים באוויר הפתוח מתאימים מאוד לרוח התקופה ומבטיחים הנאה רבה לכל המשפחה.

עין קשתות

השבוע, פתח גם אתר המורשת הלאומי עין קשתות את שעריו לציבור. מהנהלת עין קשתות נמסר שבאתר מתכוננים לקבלת קהל בהתאם להנחיות, תוך שמירה קפדנית על בריאות הציבור. הסיור באתר יותאם לדרישות משרד הבריאות. באתר בית כנסת בן 1500 שנים, שנחרב ברעידת אדמה וקוּמם בטכנולוגיה מרתקת. האתר משקיף על נוף עוצר נשימה של הכנרת ונחל סמך ומספק סיור בטבע, מורשת והיסטוריה ומותאם לכל המשפחה.

מנהל אגף תיירות גולן, עודד פורת: “הגולן נערך במרץ רב לחזרת הנופשים. אתרי הלינה תודרכו על ידי אגף התיירות בחברה הכלכלית גולן לעמידה בדרישות התו הסגול שהוציא משרד הבריאות ומכינים את מקומות האירוח לקבלת קהל. אתרי טבע של רשות הטבע והגנים פתחו את שעריהם למבקרים ואתרים נוספים נפתחו השבוע, מה שמבטיח לנופשים בגולן חוויה של נופש בטוח ובריא ולצדו תוכן ובילוי איכותי בטבע”.

“באיי גאלי”

מתחם האירוח “באיי גאלי”, בגבעת יואב: “השבוע, מאז שהוכרזה ההקלה בנושא התיירות, אנו חשים בהתעוררות בענף. התחלנו לקבל הרבה טלפונים ממשפחות שמחפשות מקום בטבע ובמרחבים הפתוחים, לאחר ימים רבים של סגר. אנו ערוכים לאפשר לינה מפנקת למשפחות באוהלי יורט מונגולים, מול הנוף המרהיב של הכנרת. סמיכות המתחם לשביל הגולן ולאתרי תוכן ובילוי מאושרי תו סגול הופכים את האפשרות של חופשה משפחתית לבטוחה ומותאמת, הן מבחינת ההנחיות והן מבחינת התקציב, עבור משפחות רבות”.

לפרטים נוספים חפשו “תיירות גולן”:
פייסבוק – https://www.facebook.com/tourgolan
אינסטגרם – https://www.instagram.com/golan.tourism

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?