תחזית אסטרולוגית שבועית 3-9.11.2023

ראשון עד שלישי: רצינותו ומעשיותו של אדם קרוב, מצליחות להעצים את האנרגיות שלכם. צפוי קטע תובעני במיוחד בתחום הקריירה. אתם עושים מאמצים גדולים לעמוד בכול ההתחייבויות שלכם ומצליחים בכלל לא רע. צפו לשינוי לטובה בתחומי כספים וכלכלה. התפתחות אצל מישהו שנמצא בחו”ל, עשויה ליצור אווירה מתאימה לחידוש עסקה רדומה. יש לכם צורך בגיוון ואקשן. למרות העומס, אל תוותרו על בילויים.

רביעי עד שבת: אתם מקדישים את רוב מרצכם לכיוון של עבודה. קיימת אפשרות לקידום. אתם לא בדיוק מתמקדים בתחום הרומנטי, אבל אם תגיע הצעה מעניינת במידה מספקת, הסתערו על המטרה בדייקנות ובמרץ. לפנויים, יש כאלה שמאוהבים באהבה, אבל לא מוכנים להשקיע מאמץ על מנת לבדוק מידת התאמה ולהתחייב רגשית ליותר מרגע וחצי. לא פלא אם אין תוצאות.


ראשון עד שלישי: טוב לכם על הלב. אל תתנו לאף אחד לקלקל לכם את מצב הרוח. יש סביבכם לא מעט אנשים שלא מפרגנים ומנסים להוריד על הראש שלכם את התסכולים והאומללות שלהם. שחרור ממחשבות פסימיות נותן לכם המון אנרגיה להמשיך הלאה, לגמרי באופן עצמאי ובלי לחכות לאישורים מאחרים. טוב מאוד!

רביעי עד שבת: הוצאה לא מתוכננת ‘תופסת אתכם’ לא מוכנים. סידור זמני הופך למשהו קבוע ואתם לא בטוחים מה עמדתכם בנושא. נראה כי יש משהו שמפריע לכם. כוחות הפועלים מתחת לפני השטח, הם לעיתים בעלי משמעות גדולה ממה שנוח לכם להודות. לא מתאים לכם הקצב? שיחה כנה בה תיקחו עליכם את מלוא אחריות, תעזור לכם לצאת מהפלונטר בעיתוי הנכון בלי לגרום נזק לאחרים.


ראשון עד שלישי: צפוי פרק זמן מעניין. אתם מוצפים בהרבה אנשים שרוצים לפרגן לכם אבל אתם מקיפים את עצמכם בחומה. זה מקשה מאוד על התקשורת, והתחום החברתי זקוק לעבודה מאומצת במיוחד. הגיע הזמן להגביר קצת את המודעות העצמית ולהפסיק להאשים אחרים בכל מה שקורה לכם. מצד שני, מומלץ גם להוריד את הביקורת העצמית. בקיצור: תירגעו!.

רביעי עד שבת: אנרגיה מאתגרת מגיעה הישר אל הירח השולט בכם. לא פלא שצפויה תחושה של חוסר מנוחה. אתם עסוקים בנסיעות, מה שמתאים למצב הרוח הסוער שלכם. בגלל התוקפנות שנמצאת ברקע, עליכם להיזהר יותר מתמיד שלא לפגוע באחרים או, לחילופין, ברושם שאתם עושים על עמיתים לעבודה ובשמכם הטוב. גם אם לא ממש מתחשק לכם עכשיו להתעסק עם דיפלומטיה- זאת הדרך היחידה לעבור את הבלגאן.


ראשון עד שלישי: התחום הזוגי עתה נמצא בפריחה. נורא כיף לכם להיות מחוזרים ומקובלים על ידי כל מי שמכיר אתכם. אתם יודעים איך לתמרן בין אנשים, כך שכל אחד מרגיש שהוא ‘בן יחיד’. זהו כישרון מיוחד במינו שנותן לכם את האפשרות ליהנות מכל העולמות בלי לפגוע באף אחד. כדאי רק להבטיח שבני הזוג הקבועים לא מקנאים בכל ההמולה שמתרחשת סביבכם.

רביעי עד שבת: היכולות שלכם בתחום התקשורת, טובות מאשר היו אי פעם אבל לעיתים אתם שוכחים שהעניין הזה נוטה לשבריריות מסוימת ודורש השקעה מתמדת. מומלץ להקפיד על הקשבה. הרעיון הוא לא רק להקסים את האנשים ששומעים אתכם, אלא להמשיך ולקבל את תשומת ליבם גם בהמשך. אתם חייבים לעצור מידי פעם, לקבל משוב ולהגיב בהתאם. אנרגיה המגיעה מן המספר 6 משפיעה לטובה על היצירתיים והאומנים שביניכם.


ראשון עד שלישי: פרק זמן זה, מלווה בתחושה טובה המסמלת פריחה בתחום המשפחתי. הכול זורם על מי מנוחות ויש תחושה של הרמוניה. נצלו את הסינכרוניזציה הנדירה בין כל בני הבית לבילוי משותף שישאיר חוויות נעימות בזיכרון של כולם. נסיעה משפחתית ליעד מוסכם תעלה יפה . אנרגיות רוחניות צפויות לכם בחברת אנשים שמספר המזל שלהם הוא 7.

רביעי עד שבת: מצב הכוכבים מוליד תסיסה פנימית ותזזיות. אתם צריכים לגייס את כל כוחות הנפש ולמתוח את הסבלנות עד הקצה. דברים שתשמעו עלולים להרגיז אתכם, במיוחד מכיוון שחלקם יגיע מאנשים שאינכם בוטחים בהם כלל ומאלה שמתיימרים להיות בעלי דעה נחרצת בנושאים, שאין להם מושג בהם. במקביל, צפויה לכם נסיעה מרתקת לביקור חברים או טיול משותף.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן שזורם לו בסגנון של ככה-ככה. אתם זקוקים להמון פירגון, עידוד ובעיקר- כמה עצות אובייקטיביות ומקצועיות. נראה שהקריירה שלכם בהקפאה ויש צורך לעשות משהו דראסטי במקום לצבור הפסדים נוספים. כל רעיון שיעלה לכם בראש, שווה בדיקה. מצד שני, בגלל שלפעמים אתם נוטים לשקוע בפנטזיות שאין בינן ובין המציאות כל קשר, כדאי לעשות ‘חושבים’ בשניים.

רביעי עד שבת: אתם חוזרים אל קשר כלשהו לאחר תקופה של נדודים. הרגשתכם תהיה כאילו שבתם הביתה. הביישנות שלכם מגיעה לידי ביטוי במקומות הכי לא מתאימים, ועתה אתם חווים לא מעט רגעי מבוכה. למרות ההרגשה הפנימית, הרושם שאתם עושים על אנשים הוא טוב ועליכם להפנים את העובדה שלא כולם מרגישים את הסערה המתחוללת אצלכם בפנים. אל תסרבו מראש להצעות, גם אם הן לא נראות לכם. קחו זמן לחשוב.


ראשון עד שלישי: אל תיקחו קשה מדי אם יורגש מתח בכל מקום אליו תגיעו. בין אם מדובר בעבודה או בבית. האווירה כבדה ואולי הגיע הזמן לנסות ולמצוא מה באמת מפריע לכם. ניתוח קר ושקול של כל סיטואציה בנפרד, יעזור לכם למצוא קצה חוט לצאת מהפלונטר. תגלו כי לפחות חלק מהדברים הוא לא כל כך חמור כפי שנראה בתחילה.

רביעי עד שבת: כוכב פלוטו השולט בכם סופג אנרגיות נפלאות הישר אל עולם הרגש. נראה כי מה שמעסיק אתכם רוב הזמן הוא פינוק עצמי. זה לא רע משם שכך יש לכם קצת זמן להקדיש לעצמכם, ואתם עושים זאת בכול דרך אפשרית. אתם חולקים עם עוד אנשים את מצב הרוח הטוב שירד עליכם. עיתוי מתאים לחופשה או לבילוי זמן איכות עם אהובים. אחרי אגירת הכוחות תוכלו לחזור לשגרה בשיא המרץ.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן מתאים לקידום עניינכם המקצועיים. אתם מושפעים ממישהו בעל סמכות במקום העבודה. יש לכם הזדמנות להרשים ואולי לקבל משהו בתמורה למאמציכם. אל תיקחו סיכונים מיותרים. החלטות חשובות תתקבלנה בימים אלה. התפתחויות מעניינות צפויות גם בתחום הזוגי. מצב רגיש במקצת. אל תנהגו בפזיזות.

רביעי עד שבת: אתם מאותגרים עתה על ידי כוכב האחראי על התקשורת המילולית. פירוש הדבר הוא כי גם אם יש לכם לא מעט ביקורת כלפי בן/ת הזוג, טוב תעשו – לפני שאתם מתפרצים – אם תבררו מה קורה. הניסיון לפתור את כול הבעיות בבת אחת, יכול רק להזיק לכם ולקשר שנמצא עכשיו בנקודה רגישה במיוחד. השגרה לא עושה לכם טוב, ואחת הדרכים להשפיע ולשפר את האווירה הכללית היא בפעילות לא שגרתית שתרכך את העמדות.


ראשון עד שלישי: מצב הרוח על הגובה. אתם נראים ממש טוב וכולם מחמיאים לכם על כך ומעודדים. תשומת הלב הרבה שאתם מקבלים גורמת לכם לפרוח. מצד שני, עדיין לא סיימתם מספר בעיות כספיות שמטרידות אתכם. חשוב שתקבעו לעצמכם תוכנית הבראה של ממש. טיפ: הדרך לשקט פנימי הדרוש לכם כל כך היא לאזן בין הרצונות הכמוסים לבין מציאות.

רביעי עד שבת: הכוכבים מבשרים על פרק זמן טוב. יש לא מעט אנשים שמנסים לקבוע אתכם פעילות משותפת לסוף השבוע. אתם צריכים לגלות קצת יותר התלהבות והיענות, אם בא לכם להישאר פופולאריים. לא יחזרו אחריכם לנצח אם תמשיכו לומר לא. שיפור יתרחש בחיי החברה, במידה ותחשפו את הצד היוזם שלכם כלפי חוץ. הזוגיות זורמת אך לא תזיק לכם זריקת ריענון.


ראשון עד שלישי: היכולות שלכם מתחום התקשורת מוכיחות את עצמן. אתם מוזמנים לאירועים חברתיים שקשורים לעתידכם באופן כזה או אחר. השפעות חיוביות מגיעות מאנשים בני מזלות מים. באופן מפתיע למדי, אתם מצליחים לשפר במידה ניכרת את המצב הכלכלי. למרות שעל פני השטח אין לכך כול סיבה נראית לעין הרי שמתחת לפני השטח יש דינאמיקה של תחרותיות. אל תחששו יותר מידי. במקרה הכי גרוע תוכלו למצוא תחליף.

רביעי עד שבת: כוכב מדהים מוביל אל חידושים והתחדשויות. קיים פוטנציאל רומנטי בפגישה מפתיעה שתתקיים ללא תכנון. אולי זאת התחלה חדשה ואולי זה יהיה חידוש קשר ישן. אל תשקיעו יותר מידי אנרגיות בכיוון של בן אדם אחד. מילות המפתח לפרק זמן זה: ערנות חברתית. אם מזמינים אתכם לצאת- קבלו את ההזמנה מבלי להסס פעמיים, ולא חשוב אם לא ממש בא לכם.


ראשון עד שלישי: זורמת אליכם אנרגיה השייכת ליסוד האדמה הנחשב לתכליתי ומעשי. אתם מצליחים לחדש כוחות נפשיים ולהרים מיזם חשוב. יש מי שלא מבין מה בדיוק אתם מנסים לעשות, ויתכן כי תשמעו לא מעט דברי ביקורת שמוטב להתעלם מהם. הכיוון שלכם ברור לכם לחלוטין וגם ככה יש לכם רגשי אשמה, כך שללא ספק אינכם זקוקים לתוספות שליליות.

רביעי עד שבת: אתם מרגישים קצת לחוצים. יש מישהו שאתם לא בטוחים לגבי רגשותיו כלפיכם. נדמה לכם שהמצב לא בשיא אבל, למעשה, ממתינה לכם בימים אלה – בדיוק מאותו הכיוון – הפתעה נעימה. את כל הפחדים והחששות שלכם, אתם יכולים לזרוק החוצה דרך החלון. אתם צפויים לקבל חדשות טובות הקשורות למישהו מחו”ל או בחו”ל.


ראשון עד שלישי: צפוי פרק זמן גדוש פעילות. בעבודה אתם עושים מאמצים לרצות את כל מי שבא אליכם בדרישות, אבל המגמה הזאת עלולה להתפרש כחולשה, אז אל תגזימו בקטע. חשוב לדרוש את מה שמגיע לכם בלי להרגיש אשמים. גם בבית יש לכם נטייה לתת עוד ועוד, עד אשר אתם מתישים את עצמכם ומרגישים מרוקנים ואפילו קצת מנוצלים. טיפ: פשוט להפסיק.

רביעי עד שבת: כוכב מארס שליט מזלכם מעניק לכם עתה קלילות ושובבות ילדותית. יש לכם אפשרות של ממש לעשות משהו שישפר את מעמדכם בעבודה. גישה ישירה ואמיתית, אין לה תחרות. בתחום האישי- יש לכם תחושה שמערכת יחסים טובה הולכת ונהרסת לה בהדרגה ולא עוזר שום דבר. אתם מנסים למנוע חיכוכים וויכוחים אבל זה קורה יותר מידי בזמן האחרון. אולי כדאי לעבור לפסים ידידותיים ולהוריד לחץ, לפחות באופן זמני.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?