יו”ר פורום ראשי הרשויות החדש – בני בן מובחר

ראשי הרשויות מ-18 הרשויות המרכיבות את אשכול גליל מזרחי, בחרו אמש, פה אחד, את ראש המועצה האזורית מבואות החרמון, בני בן מובחר, לשמש כיו”ר אשכול גליל מזרחי. בן מובחר מחליף את אלי מלכה, שסיים את תפקידו לאחרונה


דנה בראל

ראש המועצה האזורית מבואות החרמון, בני בן מובחר, נבחר השבוע פה אחד ליו”ר אשכול גליל מזרחי. בן מובחר הוא ותיק ראש הרשויות באזור ומשרת בתפקידו מזה 21 שנים. בתפקידיו הקודמים, שירת בן מובחר גם כיו”ר פארק התעשייה דלתון, במשך כ-11 שנים וחבר בפורום קו עימות. בשש השנים האחרונות, הוביל בן מובחר באשכול את תחום הקמת השירותים לאנשים עם מוגבלויות וקידם הקמתם של מרכזי טיפול ותעסוקה אזוריים, במתחם צומת כ”ח.

בן מובחר: “נגבש תכניות ונפעל להשגת שותפות עם הממשלה בדרך שתצמיח את האזור, תוך חיזוק המרכזים העירוניים והישובים הכפריים. נפעל לקידום שיח אמתי, כנה וחותר להסכמות, בין כל הרשויות, בדרך שתביא לאיזון האינטרסים השונים”

בן מובחר: “אני מודה לחבריי ראשי הרשויות על האמון שנתנו בי. המשימות שלנו רבות וחשובות ובעיקר להמשיך ולהצמיח את הגליל המזרחי והגולן, להביא לתעסוקה איכותית, חינוך מצוין, שירותים חברתיים מגוונים ורמת חיים גבוהה. ביחד עם חברי ראשי הרשויות, אנו נגבש תכניות ונפעל להשגת שותפות עם הממשלה בדרך שתצמיח את האזור, תוך חיזוק המרכזים העירוניים והישובים הכפריים. נפעל לקידום שיח אמתי, כנה וחותר להסכמות, בין כל הרשויות, בדרך שתביא לאיזון האינטרסים השונים.

“לא בקלות לקחתי על עצמי את המשימה החשובה הזו, אך אני בטוח כי יחד עם חבריי ראשי הרשויות נביא הישגים רבים לאזור היפה שלנו ומכאן אני רוצה להכיר בתרומתם המשמעותית של אהרון ולנסי ואלי מלכה, להקמת ההתארגנות האזורית והאשכול ולקידומם באופן יוצא מן הכלל עד כה”.

לצד בן מובחר, נבחר ראש המועצה המקומית חצור הגלילית, שמעון סויסה, לסגן היו”ר. סויסה נבחר לאחרונה לקדנציה שלישית בחצור הגלילית והוביל את החלטת הממשלה לחצור הגלילית, החלטה שתרמה לפיתוחה של הרשות והפיכתה לסיפור הצלחה. סויסה שימש בעבר כיו”ר פארק התעשייה צ.ח.ר, הוביל באשכול את תחום איכות הסביבה ובתוך כך, הוביל את הקמת השירות הווטרינרי האזורי והניהול המשותף של איסוף הפסולת.

סויסה: “עבדנו קשה מאוד על מנת להקים את השירותים האזוריים ואני גאה מאוד במערכים שהקמנו. היקף התקציב בתחומי הווטרינריה והפסולת עובר את 20 מיליון השקלים בשנה ושיתוף הפעולה הוא פורץ דרך וייחודי. המשימות העומדות בפתחנו הן מאוד מורכבות ואני מתכוון ללוות אותן באופן צמוד, על מנת להביא להמשך הישגים ושיפור איכות החיים של התושבים באזור”.

בפורום ראשי הרשויות של הגליל המזרחי והגולן, חברים ראשי הרשויות של רשויות הגליל והגולן והוא הפורום האסטרטגי המוביל של האזור. שמונה מבין החברים נבחרו לאחרונה ועשרה הם ראשי רשויות מכהנים-ממשיכים.

אשכול גליל מזרחי הוקם לפני כחמש שנים, ביוזמה משותפת של ראשי הרשויות ומשרדי הפנים והאוצר. האשכול מקדם שיתופי פעולה אזוריים המתמקדים ביצירת תעסוקה איכותית, חינוך, איכות סביבה, תחבורה ציבורית ועוד.

בתמונה: השניים וראשי הרשויות

צילום: אשכול גליל מזרחי

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?