איב אופניים בגולן

בגבעת יואב, פתח איב נהור חנות אופניים לשמחת כל הרוכבים. “החלטנו שכאן, בגבעת יואב, נקים מרכז שייתן תשובה לכל מה שהרוכבים צריכיםאופניים, אביזרים, סדנת תיקונים וכל ההיצע שנדרש בתחום האופניים


לפני עשר שנים, פתח איב נהור חנות אופניים בקיבוץ אשדות יעקב איחוד. עבור הרוכבים המקצועיים, הפכה החנות מקום שבו הם מוצאים מענה לכל צורך שעולה בעיסוק בספורט שהם כל כך אוהבים. בין אותם רוכבים, גם רבים שגרים ביישובי רמת הגולן. לפני ארבע שנים, לאחר שאיב, בן קיבוץ אפיקים, נישא לחן, שהגיעה לצפון מזיכרון יעקב, החליט הזוג הצעיר לקבוע את ביתו בגבעת יואב.

זמן קצר אחר כך, היה ברור להם שבגבעת יואב הם גם יפתחו חנות אופניים נוספת

הבנו שקיים צורך בחנות כזו עבור קהילת רוכבי האופניים בגולן“, אומר איב. “במשך שנים, אותם רוכבים נאלצו לנסוע חצי שעה ויותר כדי לקבל מענה לצרכים שלהם. החלטנו שכאן, בגבעת יואב, נקים מרכז שייתן תשובה לכל מה שהרוכבים צריכיםאופניים, אביזרים, סדנת תיקונים וכל ההיצע שנדרש בתחום האופניים“.

איב הוא בוגר לימודימכונאות אופניים“, שנמשכו ארבע שנים, בפרייבורג, גרמניה, ועובד כבר 19 שנים בתחום האופניים, תחילה כשכיר ומזה עשר שנים, כבעל חנות.

אחרי שנקלטו בגבעת יואב ונולדו להם שני ילדים במקום, החליטו איב וחן להגשים את חלום חנות האופניים ברמת הגולן. הם איתרו מבנה מתאים, שיפצו אותו והשקיעו בו עד שהפך להיות כמו שראו בעיני רוחם. לפני חודש וחצי, נחנכה החנות. איב אומר שכבר מגיעים רוכבים שבעבר הגיעו לחנות בעמק. גם משתתפים בקבוצות רכיבה מיישובי הגולן התחילו לפקוד את החנות.

החזון שלי הוא שיהיו קבוצות רוכבים שיהיו מחוברות אלינו, לדוגמהקבוצות של רוכבי שטח, רוכבי כביש, קבוצות של נשים או קבוצות של פנסיונרים“, אומר איב. “אנחנו מתכננים לעשות אצלנו מפגש חודשי שבו הרוכבים יגיעו אלינו, ייפגשו אחד עם השנים על כוס קפה, או בירה. אחר כך ישמעו הרצאות בנושאים שונים מעולם הרכיבה, או ישתתפו בסדנה טכנית“, הוסיף.

שילוב ידיים

החנות פועלת בימים ראשוןשישי וסגורה בשבתות, כהחלטה לכבד את הרוכבים שומרי השבת.

איב: “בענף הרכיבה על אופניים, לרמת הגולן יתרונות גדולים על פני אזורים אחרים בישראל, הן ברכיבת כביש והן ברכיבת שטח; הכבישים לא עמוסים כמו מרבית הכבישים בישראל ויחסית, הם בטיחותיים יותר. לרוכבי השטח, יש הרבה שטחים פתוחים ובתוליים. יש ברמת הגולן מסלולי רכיבה טובים ואירוע הרכיבה השנתי – ‘חוצה גולן‘.

חנות האופניים שלנו תהווה נדבך נוסף בתיירות הגולנית וזה כבר קורהמתחילות להגיע קבוצות של רוכבים ממרכז הארץ שעולות לרכוב בגולן. הם שמעו עלינו ועוברים אצלנו בחנות“.

בחזונם, רואים איב וחן שיתופי פעולה עם עסקים נוספים בגולן, כשכולם ביחד יוצרים מניפה של עסקים שתומכים ומחזקים אחד את השני.

הוא מציין כי רוח גבית ליוזמה שלו ושל אשתו היאהרוח המיוחדת שיש בגולן. לא הכרנו את זה ברמות כאלה, זה ממש בולט וייחודי לגולן. כאן אחד עוזר לשני ומפרגן לו. שילוב הידיים מחזק את העסקים פה“.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?