מרקוביץ’ כושר לחיים

דודי מרקוביץ’ עבר ממרכז הארץ לשעל, על מנת לשנות את אורח חייהם של התושבים. פתיחת חדר הכושר “מוב איט”, בעין זיוון, היא התחלה של חלום שמתגשם עבורו


דודי מרקוביץ’ בן ה-42, מהמושב שעל, הוא אחד ממאמני הכושר המוכרים ביותר בצפון הגולן בשנים האחרונות. לפני כשלוש שנים וחצי, החליט מרקוביץ’ לעשות שינוי והעתיק את מקום מגוריו עם משפחתו מבת ים שבמרכז הארץ למושב שעל, השקט והנעים.

“זה היה בתזמון מושלם”, מספר מרקוביץ’. “במשך שנים, אימנתי בחדרי כושר מוכרים במרכז הארץ, במגוון רחב של תפקידים, כמו מאבחן סוג אימונים מתאים לכל מתאמן, לפי מגוון רחב של פרמטרים, ייעוץ תזונתי ועוד”.

מה בעצם גרם לך לעבור לצפון הגולן?

דודי: “הרגשתי במרכז הארץ שהשגתי את כל מטרותיי. לימדתי אלפי אנשים ורציתי להתחיל הכול מאפס, עם אוכלוסייה אחרת. דברים הסתדרו לי מבחינה משפחתית וקפצתי על הרעיון”.

מרקוביץ’ מרגיש כשליח הציבור, במובן מסוים: “המטרה שלי היא לעשות שינוי באורח החיים של התושבים. ישנם אנשים רבים בגולן עם מחלות שניתן לפתור בקיום אורח חיים בריא ופעילות גופנית קבועה. לקחת כדורים כל החיים זה לא פתרון. אדם צריך להשקיע לפחות שלוש שעות שבועיות בחדר כושר, על מנת לשמור על אורח חייו.

“אני מרגיש שעשיתי שינוי בתפיסת האוכלוסייה. לפני כמה שנים, לא האמנתי שאראה כמות כה מכובדת של אנשים מתאמנים יחד בחדר הכושר. בנוסף לזה, ישנם אנשים רבים שהשילו ממשקלם קילוגרמים רבים שהיו מיותרים ואני שמח על כך, בשבילם”.

מרקוביץ’ החליט שאינו רוצה לעבוד בעבודה שלא תספק אותו. לכן, הוא הפך את התחביב למקצוע.

“אני נהנה מכל יום בחדר הכושר. אני מאלץ את עצמי לקחת יום חופש. לראות מתאמנים בחדר הכושר זה דבר שמעלה לי חיוך על הפנים. אין סיפוק יותר גדול מזה”.

אתה לא משתעמם?

“אחד הדברים המדהימים במקצוע הזה הוא שבכל יום אתה יכול להמציא את עצמך מחדש. אין לי אף אימון שדומה לאימון הקודם. תמיד האימונים מגוונים, משולבים בכמה שיטות ויוצרים עניין. גם למתאמן וגם לי. תמיד מעניין לי ואין לי רגע דל של חוסר גיוון”.

תמיד בספורט

בעבר, מרקוביץ’ התעסק בתחום ספורט אחר, באומנויות לחימה, אך חדר הכושר משך אותו ולאחר שנכנס, לא יכול היה לצאת ממנו. הוא הקים את חדר הכושר “מוב איט”, בעין זיוון, עם מטרה אחת: לשפר את מצב האוכלוסייה.

דודי: “הפתרון של המחלות המטבוליות נמצא בחדר הכושר. האזור שלנו הוא מהמובילים עם בעלי סוכר גבוה, חולי שבץ ומחלות נוספות, שעל ידי שינוי באורח החיים ניתן לפתור אותן בקלות”.

בשנים האחרונות, המודעות לאורח חיים בריא בישראל, בכלל ובגולן, בפרט, עברה כברת דרך. אחוז האוכלוסייה שעוסק בפעילות גופנית קבועה הולך ועולה ואתו גם יחס האנשים שמודעים לקיום אורח חיים בריא.

“כמות האנשים שהכניסו את הפעילות הגופנית ושינו את אורח חיים מתרחבת. אני רוצה לראות את חדר הכושר מפוצץ באנשים, שכולם רק יעסקו בספורט וזה מתחיל מהדור הצעיר. זה דבר שצריך לחנך אליו מגיל צעיר”.

 

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?