המדריך למטיילים בגולן

השבוע יצא לאור מוסף חדש לאוצרות התיירות והחוויה בגולן, “עכשיו בגולן”. המוסף כולל מדריך עדכנילכל פניני הגולן – מסעדות, מפלים, שבילי טיול, ושפע של רעיונות ואתרים – כל מה שעושה את הגולןלאזור התיור המוביל של המדינה


 

תגידי, יש כאן איזושהי מסעדה בסביבה?”, “סליחה, אני מחפש את גמלא… רגע, לא יודע אם את היישוב, האתר או השכונה… מה את אומרת, אה, כאן זה בכלל קצרין?”. אם יש מישהו בגולן שלא שומע שאלות כאלה, לפחות אחת ביום, שיקום.

לא מעט מבקרים חולפים כאן כמעט ביעף, בין חמת גדר לחרמון,מתפעלים, נושמים מרחבים מלוא הריאות, נדהמים מהנופיםהנשקפים משמשות המכונית, אך לא יורדים מהצירים הראשיים,כי פשוט לא יודעים לאן.

מערכת “שישי בגולן”, משיקה השבוע תשובה – “עכשיו בגולן” -מוסף תיירותי חדש, 100 עמודים ססגוניים של מדריך עדכנילאוצרות הטבע,  התיירות והחוויה בגולן. המוסף נועד להאירעיני מטיילים ומבקרים ולהגיש להם עשרות רעיונות לבילוי.
אך גם תושבי הגולן עשויים למצוא עצמם מתפעלים מהשפעשנחשף בו, רק הושט היד למפתחות המכונית וצא לדרך.

בתוך העמודים המעוצבים של “עכשיו בגולן” שולבו מידע עדכניופרסומי על מה שחובק בתוכו הגולן – מסעדות, מפלים, שביליטיול, שמורות טבע וסדנאות אמנים, כפרים עתיקים ושפע אדירשל רעיונות ואתרים,  שעושים את הגולן לאזור התיור מספראחת של המדינה.

חודשי עבודה רבים וארוכים נדרשו ליוצרי החוברת, מערכתוצוות “שישי בגולן”, מאז העלו את הרעיון לכנס מידע ופרסוםבאוגדן אחד, שיראה אור פעמיים בשנה, לקראת קיץ ולקראתחורף, כאשר קהל היעד אשר נהנה מהתכנים מקיף את צרכניהמידע ומוסריו גם יחד. את האורחים והמארחים, את המבקריםומפעילי השמורות, את השביל ואת ההולכים בו.

לאחר שעלה הרעיון לראשונה, הציגו אותו נציגי מערכת “שישי בגולן” בפני מחלקת התיירות במועצה האזורית גולןורשות הטבע והגנים, שגם הציעו לסייע באמצעות המידע הרב שצברו במשך השנים ולסייע בתכני החוברת.

הצד התוכני של החוברת מציג בפני הקורא את פניה של רמת הגולן, מעין התבוננות ראשונית ומידע כללי בנושאיגיאוגרפיה, היסטוריה, יישובים והתיישבות, האדם בגולן, חקלאות ותוצרת, מותגים ונתיבים מסקרנים, וגם מידע חיוניושירות למבקרים בגולן, מידע אודות לינה כפרית, מרכזים עירוניים חשובים לצד הגולן, שירותי תנועה והסעה, הוראותביטחון ובטיחות.

יצוין, כי החוברת אינה באה להחליף הפקות רבות ומעמיקות שכבר נעשו בגולן בתחומים שונים, אלא לפתוח אליהם דלתוטעימה בלבד. רשות הטבע והגנים הלאומיים הינה שותפה מרכזית בהפקה, והודות לה משולבות בחוברת כתבות אודותפארקים ושמורות כמו פארק הירדן, בית ציידא, מפלי גילבון, אודות נופי החי והצומח בגולן, הבניאס וגמלא.

הצד הפרסומי של החוברת מציג שלל מרהיב של מרכזי הנאה ותוכן, הן בגולן והן באזורים הסמוכים לו, בכללם טיוליםמכל סוג, מרכזי מבקרים ויקבים, שייט וביקור במשקים חקלאיים, מרכזי קניות, סדנאות גיבוש, אמנות ואירוח באוהלירועים, מוזיאונים וגלריות, מפות למבקרים באדיבות המועצות “קצרין” ו”גולן” ומסעדות – מלוא הגולן כולו, החלמהחמימות המלווה את הסועדים בחמת גדר ועד לרוחות הקרירות שעוטפות אותם במדרונות מג’דל שמס.

להפקת החוברת, הראשונה מסוגה בגולן, חברה כל מערכת “שישי בגולן” ונעזרה בחומר מערכתי רב ממקורות שונים -אתרי הגולן ומחלקת התיירות באינטרנט, אתר משרד התיירות בישראל, ספרות מחקרית ותיירותית שהופקה בגולן במהלךהשנים, תוצריהן של מצלמות רבות ששוטטו בגולן במהלך השנים והנציחו את פניה הנפלאות של רמת הגולן.

תודת המערכת נתונה לכל מי שסייעו בידה להפקת “עכשיו בגולן”, לשותפים בחומר המערכתי, למפרסמים, לצלמיםולרשויות באזור.

החוברת תופץ חינם לקראת פסח וזמינה לדפדוף דיגיטלי מהשבוע בכתובת www.igolan.co.il/mgolan וגם באתרהאינטרנט של שישי בגולן למידע למבקרים בכל מקום ובכל ימות השנה.

החוברות יחולקו במרכזי מידע, צימרים, בתי מלון באזור, בתי קפה, מסעדות, אתרי תיירות מרכזיים ויעמדו לרשותהמטיילים בגולן.

תיירנים ובעלי צימרים באזור, המעוניינים לקבלן, מוזמנים ליצור קשר טלפוני עם מערכת “שישי בגולן”, טל. 04-6963666, או דרך דףצור קשר” 

בציון כתובת למשלוח.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?