יעלי אליה מדי

מגע הקסם

היא מטפלת במגע לריפוי גוף ונפש. למדה רפלקסולוגיה, עיסוי שבדי, אקופרסורה, כוסות רוח ועוד, "אבל כשלמדתי בפעם ראשונה לגעת ברחם ובבטן, משם הכול השתנה. הרגיש

קרא עוד

כמו שהיה פעם, לפני המלחמה

השבוע, היינו בחתונה, לכמה שעות, התנתקנו מצער התקופה והרגשתי שזה בסדר שמותר לנו לשמוח והייתה לי תפילה שהשמחה הזאת תפתח פתח לעוד הרבה שמחות השבוע,

קרא עוד

ריקוד מרפא

היא מטפלת ברפואה סינית בקליניקה שלה, התמחתה ברפואת עור ומורה לריקודי בטן לנשים. "זה ריקוד מרפא שמאוד מחבר לאנרגיה הנשית ולאחווה הנשית". האורחת שלנו לשבת

קרא עוד

עבר לי

פעם הייתי נהגת נלהבת. אהבתי את זה. היה לי ממש סוג של בילוי, אני האוטו והמוזיקה. היום, אני כבר לא מבינה ממה בכלל התלהבתי מגיל

קרא עוד

תזכיר לי

יש לי בעיית זיכרון וכשקראתי על סדנה לחידוד הזיכרון, אמרתי לעצמי שאני חייבת ללכת. לא הלכתי. שכחתי… השבוע, ראיתי פרסום של סדנה לחידוד הזיכרון ואמרתי

קרא עוד

טבעי זה בריא

יש לה עסק, מופעל מהבית, בתחום הבריאות הטבעית, אחרי הרבה שנים שעבדה כעובדת סוציאלית. שיווק דיגיטלי? גם. האורחת שלנו לשבת היא תמר חסין, מקצרין קצת

קרא עוד

גיבור האש 

מפקד מחוז הצפון של שירותי כבאות והצלה, תת-טפסר יאיר אלקיים, התחיל מלמטה, כמתנדב, בתחנת קצרין. ריאיון עם גיבור האש, לקראת חג הגבורה ואש החנוכייה הסיפור

קרא עוד

מחוברת לאדמה

העיסוק שלה, מורה לאנגלית בביה"ס "גולן", לא מסגיר את האהבה העצומה שלה לארץ ישראל, לאדמה. עוד מבי"ס שדה "קשת יהונתן", בא לה לנשום את הטבע,

קרא עוד

שום דבר אינו מובן מאליו

כמה פעמים בחיינו אנחנו מקבלים בדיוק את מה שאנחנו מבקשים, רוצים צריכים ולא שמים לב להשגחה וליד ה' ומקבלים זאת כמובן מאליו? עובר אורח מותש

קרא עוד

מתנדב ורץ… לא עוצר

הוא נהג הובלת מזון בעמותת "רוח הגולן" ומתנדב ב: "איחוד הצלה", תחנת גולן, סיור ימת"א גליל, מש"ת גולן, צוות קליטה, סיירת הורים וצוות חירום קצרין.

קרא עוד

כנראה לא זמן לקליל

התכוונתי להקליל קצת עם טור על אוכל ונוסטלגיות, אבל אימא שלי הזכירה לי שבשבוע הבא חל יום אזכרה של אחי מאיר ז"ל. כל החיילים והצעירים

קרא עוד

למען החיילים והמפונים

הוא הבעלים של "המזללה", ב"מרכז איתן", בקצרין. שירת בגולני ורץ קבוע בקבוצת "רצי הגולן". שמח להיות שותף לעשייה המבורכת של קהילת קצרין למען החיילים והמפונים.

קרא עוד

פרופורציות

היה לי פאנצ'ר בגלגל. היה תור גדול. כשחזרתי, לא היה תור, אבל הצמיגאי אמר שהוא לא יכול לתקן לי. התעצבנתי. בסוף, התברר לי (שוב): אנחנו

קרא עוד

קפה של לילה

נדדה לי השינה, לא יודעת לאן. ניסיתי הכול, לא נרדמתי. עם מזגן, בלעדיו, לא נרדמתי. כפעולת תגמול, קמתי ולהכין לי קפה, אלא מה. יצאו מזה

קרא עוד

מחשבות ודעות

תפריט נגישות