תחזית אסטרולוגית שבועית 9-15.2.2024

ראשון עד שלישי: בדיקה פשוטה וקצרה תגלה לכם את המקור לעוגמת הנפש ששורה עליכם לאחרונה. מבחינה פסיכולוגית נראה שעייפתם ועליכם רק להיות ערניים לעובדה זאת. אל תרפו עכשיו. לעיתים מתעורר בכם יצר הרס עצמי שעלול לטרוף את כול הקלפים ולהוריד לטמיון את כול העבודה הקשה שהשקעתם בבניית הביטחון העצמי. צפויים הצלחה ואושר, אך יש להישמר מפני חרדות ודאגות שווא. רביעי עד שבת: פרק זמן בסימן נוסטלגיה. אתם נזכרים באירועים ואנשים מעברכם ומוצפים בגל נוסטלגי. המשקעים מהעבר מכאיבים ויוצרים תחושה של צער. גם התסכול והפספוס הכרוכים בצעדים לא נכונים, מעכירים את מצב הרוח. צפויה פגישה חשובה בה תהיה לכם הזדמנות לפרוק את התחושות ולהירגע. רק אחרי שתתרוקנו תוכלו להמשיך את התקופה ביתר קלות.


ראשון עד שלישי: פרק זמן נהדר. סוף סוף יש לכם הרגשה שאתם מקבלים מהחיים את מה שמגיע לכם. תחושה של הרמוניה ואינטימיות. אתם שואבים כוחות מחודשים ומתעודדים מבן/ת זוג וגם מבני המשפחה. הסיטואציה החדשה מחזקת אתכם להמשיך במאבק ההישרדות בו אתם נמצאים בתקופה האחרונה. צפויה הצלחה לכל סוגי השותפויות, כולל אלו הקשורות בזוגיות. רביעי עד שבת: יש לכם נחת רוח אמיתית כתוצאה מצעד שנקטתם. הקשר הרומנטי מעניק תמיכה משמעותית בדיוק בזמן בו אתם זקוקים במיוחד להפגנה של תשומת לב וחיבה. הצורך באינטימיות ובאהבה בכמויות ‘מסחריות’ בא על סיפוקו. מי שלא נמצא בקשר עלול למצוא את עצמו מבודד. חפשו אוזן קשבת ידידותית. זה בסדר גם אם זה לא רומן של ממש.


ראשון עד שלישי: היו נאמנים לעצמכם ולרגשות שלכם. אל תזניחו את עצמכם על חשבון נתינה לאחרים. היזהרו בתהליכים של קבלת החלטות הקשורות בבני משפחה אחרים. הוצאות כספיות בלתי צפויות עלולות לסבך אתכם. הקפידו לא להיסחף לבזבוזים מיותרים. בכל סוגי ההחלטות דרושים פסק-זמן, התבודדות, שיקול דעת, חשבון נפש, זהירות ואיטיות – הכל כדי לאזן את האנרגיות. רביעי עד שבת: להפתעתכם, צפוי פרק זמן קליל שמאופיין בתחושת חופש או לפחות רצון לטייל ולבלות במקום לעבוד. קשה לכם להיות ממוקדים בהווה כיוון שיש מספר החלטות שעומדות על הפרק. אתם מעדיפים להתלבט ולא לקבל החלטה חד משמעית שתדרוש מכם וויתורים נכבדים. נסיעה למקום מרוחק ופגישה עם אדם אשר בשמו מופיעה האות י’ עשויה לקדם אתכם.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן עמוס באירועים חיוביים. הרבה התרגשות בתחום הרומנטי עקב מפגשים בעלי פוטנציאל. את התוכניות שלכם שמרו לעצמכם ואל תפריזו במידת האמון שאתם רוחשים לחברים. לא כול מי שנראה כאילו הוא דורש טובתכם, אכן כזה. ענו בחיוב לכול הזמנה לבילוי שתגיע בימים אלה. קיים צורך להישמר מנוכלים ומהבטחות שווא. יש להיזהר מפני טיפוח אשליות. רביעי עד שבת: המחשבה שאתם יוצאים לבילויים בערבים, עושה לכם את השבוע. הכל נראה לכם טוב יותר ומצב הרוח אופטימי. המשמעות עולה על חשיבותם הממשית של האירועים. זה מוכיח עד כמה אתם תלויים באירועים חיצוניים. כדאי שתשקיעו מחשבה בעניין הזה. אין רע בריגושים חיצוניים, אך מי שבאמת מרגיש טוב עם עצמו יכול לחוות אושר גם לבד או בבית.


ראשון עד שלישי: אל תהססו להביע את עצמכם למרות שנראה שאתם יוצאי דופן. ביחסים האישים צפויים שינויים, במיוחד לאור העובדה שאתם זוכים לפופולאריות גדולה ויש לכם שפע לבחור ממנו. עליכם להשקיע פחות באנשים מוכרים ולנסות להרחיב אופקים וליצור קשרים חדשים. צפויים מזל והצלחה בכל התחומים, בעיקר אם מדובר בנסיעות וטיולים. רביעי עד שבת: פרק זמן לחוץ. אתם מרגישים לחוצים בזמן כיוון שהשארתם משימה חשובה לרגע האחרון. עכשיו אתם מתוחים ונקלעים למריבות עם כול מי שנמצא בקרבתכם. בעצם, ברור שאתם מנסים לפרוק מתח אבל אתם עלולים להפסיד הרבה, אם תמשיכו להסתובב ולהוציא את העצבים על הסביבה. טיפ: גלו בגרות ואיפוק והסיקו מסקנות לפעם הבאה.


ראשון עד שלישי: עליכם לחקור קצת יותר לעומק מה גורם לבן משפחה לכעוס עליכם כול כך. אדם קרוב מסתיר את רגשותיו האמיתיים כלפיכם. עליכם לבדוק מדוע אתם מעוררים כול כך הרבה אנטגוניזם בימים אלה. אל תכפו את דעותיכם על אחרים. מצב הרוח שלכם כבד מהרגיל וייקח לפחות עוד זמן מה עד שהמצב ישתפר. צפויה הצלחה שתושג בעזרת התלהבות ואופטימיות. צפויה אנרגיה של אור ואש. רביעי עד שבת: יש בפניכם לא מעט פיתויים אבל אתם עומדים מולם בהצלחה. הסבלנות והעמידה על העקרונות שלכם תוציא אתכם מהסיטואציה באור הטוב ביותר שאפשר. יש לכם מספר רעיונות מקוריים ומהפכניים בראש, בתחום העבודה, אבל עדיין מוקדם לדבר על יישום. חכו לשעת כושר. אל תתנו לאדם מוטרף למשוך אתכם להרפתקאות בהבטחות שווא. אל תחכו יותר מידי. הגבילו את עצמכם בזמן מוגדר.


ראשון עד שלישי: מוטב שתישארו בבית ותבלו את הזמן מול הטלוויזיה עם סרט או ספר טוב, מאשר להשתולל ולהתרוצץ ממקום למקום. אתם זקוקים למנוחה. אל תיזמו מפגשים חברתיים רבי משתתפים. פשוט אין לכם את האנרגיות הדרושות. סתם בא לכם להתכרבל בלי יותר מידי מעורבות רגשית ומילולית. לכו על זה. העתיד צופן מסתורין, רז, סוד, תעלומה והתרחשויות מעורפלות מאחורי הקלעים. המזל מגיע עם הלא-נודע. רביעי עד שבת: המיקוד שלכם הוא על ענייני הבית והמשפחה. תזרמו עם זה ואל תנסו להגיע מסקנות מרחיקות לכת. זה לא הזמן לעשות חשבון נפש. פשוט תרפו. החופש והעצמאות שאתם חולמים עליהם, תלויים בעצם רק בכם, אבל בשלב זה קשה לכם לראות בצורה ברורה את מה שמתרחש. טיפ: סבלנות. ידידים בעלי השפעה מפלסים לכם דרך.


ראשון עד שלישי: לאט לאט הדברים מסתדרים מאליהם ונרגעים, ואתם מרגישים שאתם עולים על דרך המלך. אדם שהפיץ עליכם שמועות לא מחמיאות במיוחד, נעלם מהאופק, לפחות באופן זמני. הדרישות שלכם ממערכת זוגית חדשה עולות בהתמדה. תרגיעו ותנו לענייני להתפתח בקצב טבעי יותר. צפוי ניתוק מהשפעות קודמות ומכבלי העבר, והליכה אל עתיד טוב יותר. רביעי עד שבת: תחום הקריירה מתחזק. אתם זוכים למחמאות ולהצעות. אל תתחייבו לשום דבר לפני שתבדקו לעומק מה באמת מצפים מכם. התבטאות לא מחושבת עלולה לגרום לנזקים. אז חישבו פעמיים לפני כל מילה. בערבים, תרשו לעצמכם להתפנק במסגרת חברתית. אתם זקוקים לחום ותשומת לב, ללא תנאים מוקדמים. אל תכריזו הכרזות בומבסטיות טרם זמנן.


ראשון עד שלישי: אתם עוברים תהליך רוחני-רגשי והשבוע הוא בדיוק הזמן הדרוש לכם לאסוף את עצמכם מחדש. מישהו במזל אוויר [דלי או תאומים] מפרגן לכם ועוזר לכם להתקדם מבחינה חברתית. אל תפעילו לחצים על אנשים שהכרתם בזמן האחרון. רוצים יותר עומק ותדירות בקשר ? תזמו ותציעו אבל בעדינות! הכל זורם אל מזל טוב ואל דברים שאתם זקוקים להם, בעיקר בכסף וברווחים חומריים. רביעי עד שבת: ממילא אתם לא הטיפוסים ההרפתקנים, אבל במיוחד עכשיו עליכם להיזהר לא לקחת סיכונים מיותרים. אתם לא ממש מאופסים ואם לא תשמרו על ריכוז ומיקוד, אתם עלולים לגלות שאיבדתם משהו יקר ערך. הבלבול גולש בעיקר לתחום העבודה. זה לא עיתוי מתאים להתחיל במשימות חדשות. ייתכן שאתם חוששים לשווא מפני קריסתה של מערכת יחסים. מומלץ להציג שאלה ישירה לצד השני.


ראשון עד שלישי: הגיע הזמן שתפרגנו לעצמכם איזה מסג’ טוב או טיפול אלטרנטיבי אחר. אם תצליחו להירגע, צפויים לכם ימים טובים באופן יחסי. תקשורת טובה וכנה תפתח פתח לרבדים חדשים בזוגיות. קצת תשומי מצד בן/ת הזוג תשלים את תהליך ההחלמה שלכם, ללא ספק. הכל מתחבר אל הרגשה נפלאה שבאה בעקבות שחרור מדאגה. רביעי עד שבת: אתם מתקשים לתקשר עם אחרים. חשוב לכם לממש את עצמכם אבל אתם מרגישים כבולים. נדמה לכם שגורמים חיצוניים בבית וגם מחוצה לו מנסים להכתיב לכם דרכי פעולה. התחושה הזאת אינה מדויקת. אתם פשוט בלחץ. אל תחמיצו הזדמנויות בגלל כעסים מיותרים! תקופה של מנוחה עשויה לעזור לכם להשליט סדר במחשבותיכם: קחו לעצמכם פסק זמן.


ראשון עד שלישי: שיפור בחיים החברתיים מעלה את מפלס מצב הרוח באורח משמעותי. תנו סיכוי לרומן עדין המתפתח עם אדם מדהים ומרתק. אל תחסמו שום דבר, מכיוון שאינכם מודעים לשיעור חשוב שאתם יכולים ללמוד ולקבל מהקשר הזה. עליכם לערוך סקר שוק לפני קנייה גדולה שתאם מתכננים. אל תדחו את המשימה! דרושים שינויים. רק התחדשות ומהפך עשויים להוביל להצלחה. רביעי עד שבת: פרק זמן של חוסר מנוחה. נדמה לכם שהדברים שאתם מנסים להעביר לאחרים הם מובנים מאליהם אבל זה לא מתקבל בצורה קלה אלא מעורר התנגדות. יש לכם הרגשה שמשהו מתפספס בגדול אבל קשה לשים על זה את האצבע. מכיוון שהמקור לא מאותר יהיה לא קל לפתור או להתמודד עם הבעיה. חכו לעיתוי מוצלח יותר.


ראשון עד שלישי: קצב החיים שלכם מהיר מידי אפילו בשבילכם ואתם מתקשים לעמוד בעומס. קחו את הזמן הפנוי למנוחה רבתי. מגיע לכם להתפנק קצת אחרי ימים של מאמץ רב. אל תחכו להרגשה פיסית גרועה שתכריח אתכם לשכב במיטה. חלק מהזמן אתם יכולים לבלות ליד חוף ים או במקום עם מים ועצים, מה שתמיד מרגיע אתכם. האושר והעושר בהישג יד, אבל השגתם תלויה בגישה רכה ועדינה יותר. רביעי עד שבת: מגיעה אליכם הפתעה מפרגנת דרך שיחת טלפון לא צפויה. לא רק שזה נעים לכם אלא יש קשר לישיר עם התקדמותכם בעבודה. החדשות הטובות מגיעות דווקא בעיתוי של ירידה מוראלית מסוימת וזה נראה לכם כעיתוי מושלם שמהווה סימן לבאות. בעקבות ההתרחשויות, צפויה התאוששות מהירה לכיוון של מצב רוח חיובי הרבה יותר.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?