תחזית אסטרולוגית שבועית 19-25.1.2024

ראשון עד שלישי: זה פרק זמן לחוץ למדי. אתם עסוקים באלף ואחד סידורים ובקושי נשאר לכם זמן לעבודה. מזל שאתם יכולים להרשות זאת לעצמכם. יש מי שזוכר לכם ‘חסד נעורים’ ומאפשר לכם להתפנות לעיסוקים אישיים. בשלב זה, כאשר הרוחות סביבכם סוערות, מוטב להקשיב בלי להגיב. מעורבות רגשית רק תפריע לכם להיות אובייקטיביים ולפעול בהיגיון. מישהו שלמענו אתם מוכנים לעשות הכול, מעוניין לחסוך מכם את כול העבודה הקשה. רביעי עד שבת: אתם עלולים להיסחף לתוך רומן חדש ומלהיב שיתגלה בהמשך הדרך כבעייתי מידי. תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה עוגמת נפש אם תתחילו בקצב מתון יותר. בענייני עבודה, אין לכם כרגע את המידע הדרוש כדי להחליט החלטות. זה פרק זמן שכדאי להקדיש למנוחה. אתם לא מרוצים, יש מספר עניינים המטרידים אתכם. כדאי לחשוב ולתכנן את המהלכים הבאים שלכם. מסר לחיים: מסר שהגיע בתקשור עבור מזל שור מציג צללית של מנזר, הרומז על צורך בהתבודדות וחשבון נפש.


ראשון עד שלישי: ההתמקדות שלכם בימים אלה צריכה להיות בכיוון של עשייה ופעילות, יותר מכל דבר אחר. תפסיקו לחשוב, לנתח ולדון בכל דבר שקורה. פשוט קחו יוזמה והתמקדו בביצוע עצמו. רצוי משהו בכיוון יצירתי ומקורי. מחצית השבוע מהווה נקודת מפה להתפתחויות חיוביות בעיקר בתחום העבודה. מחמאות ועידוד מצד הממונים עליכם זה משהו שמאוד נחוץ לכם. הצורך באישור מחלחל גם לתחום היחסים האישיים. רביעי עד שבת: החריצות שלכם מניבה פירות. אתם עסוקים מרבית הזמן בסידור הבית, הופכים את הסדר הרגיל כולל הזזת רהיטים ממקום למקום. יש לכם צורך בהתחדשות ושינוי ותחושת סיפוק עמוקה ממלאת את הלב. צצה אנרגיה לחידושים וריגושים. מישהו מצליח באמצעות שיחת מוטיבציה להעלות את רמת הציפיות שלכם מעצמכם. הסביבה בעבודה הופכת להיות הרבה יותר ידידותית מאשר בעבר ואתם מתמלאים באופטימיות. מסר לחיים: מסר שהגיע בתקשור עבור מזל תאומים הציג צללית של נוצה, הרומזת על הישגים לאחר תקופה של מאמץ.


ראשון עד שלישי: נראה כי אתם מחליטים לקחת את עצמכם בידיים ולחדש את מסורת הפעילות הגופנית שהוזנחה. אתם חווים מרץ ותשוקה בלי נדלית לצאת לרקוד וליהנות. פגישה עם אדם מדהים, שלא ראיתם זמן רב- תפתיע. קשיים כלכליים משבשים תוכניות ולא מאפשרים לכם לעשות דברים שאתם משתוקקים להם מאוד. נראה שאתם נמצאים בבדיקה של קשר רומנטי שמתסכל אתכם מהרגע הראשון. או שתעזבו – או שתקבלו את הקצב בו הדברים מתפתחים. רביעי עד שבת: אתם מתבקשים על ידי מישהו קרוב לכם לקבל החלטה הקשורה בנסיעה משמעותית. הדבר קשה לכם מאוד כי תחום הקריירה עלול להתערבב עם הרגשות. התעלמות ודחייה נוספת רק יגבירו את המתח שגם כך כבר מגיע לרמה גבוה מהדרוש. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להביא בחשבון שאתם זקוקים לפריקה אינטנסיבית של אנרגיה פיסית. מסר לחיים: מסר שהגיע בתקשור עבור מזל סרטן הציג צורה של עוגה, הרומזת על מזל ובריאות טובה.


ראשון עד שלישי: החיים הם הרפתקה וכך עליכם להמשיך ולהתייחס לכול מה שקורה. בגדול, הגורל שלכם מאוד מאתגר ואתם ‘מגלים’ את עצמכם מחדש. אירוע חברתי בו תשתתפו מהווה עוד עלית מדרגה בתחום יחסי אנוש. ביום שני תרגישו הקלה ואפילו תחושה של ריחוף קל. זהו פרק זמן טוב לתכנן תוכניות לסוף השבוע עם חברים קרובים. הגיע הזמן שתיקחו את הבריאות בידיים ותקדישו זמן לשמור על עצמכם. רביעי עד שבת: אמצע השבוע תופס אתכם שוב במצב של דכדוך וחולשה. אתם מנסים לשלב בין העבודה וחיי חברה אך ללא הצלחה. יש אווירה של דאגה וחוסר וודאות בתחום הזוגי למרות שלכאורה הכול בסדר. עכשיו תהיה להם הזדמנות אמיתית לשיחת נפש עם מישהו שמצפה לכך כבר הרבה זמן. בדיקה פנימית שלכם, ביניכם ובין עצמכם, תגלה ממצאים מפתיעים. מסר לחיים: מסר שהגיע בתקשור עבור מזל אריה הציג צורה של פירמידה, הרומזת על תשוקה להארה רוחנית.


ראשון עד שלישי: יש מי שרומז לכם כי נטייה לקיטורים ותלונות כמו גם למילים מושחזות, גורמת לכם לבידוד חברתי מסוים. הוא רומז שההתנהגות שלכם מעוררת הסתייגות גם אצל החברים הכי טובים. עכשיו אתם עוברים קו אדום והתגובה המגיעה אליכם כמו בומרנג, מפתיעה אתכם. זמן מתאים לשיפור התדמית החיצונית, שינוי הרגלי תזונה וכן חידוש הפעילות הגופנית שקצת הזנחתם לאחרונה. רביעי עד שבת: יש סיכוי לא רע להתפתחות של רומן. אותו אדם שיכנס לכם לחיים ללא הודעה מוקדמת, הוא בעל קסם אישי רב ועשוי לסחוף אתכם להרפתקה נהדרת. מצד שני, למרות ההתלהבות ההדדית, לשניכם דרוש המון מרחב, אז בבקשה….להתנהל באיפוק ובלי לחץ. אתם מנסים ליצור רושם על מישהו שמאוד מוצא חן בעיניכם. אל תתפתו לחשוף את כל הקלפים למרות שחשוב לכם מאוד לשמור על כנות מקסימאלית. מסר לחיים: מסר שהגיע בתקשור עבור מזל בתולה הציג צללית של פנס, הרומז שאתם תהיו אלה אשר תביאו את האור לאחרים.


ראשון עד שלישי: בימים אלה תהיה לכם הזדמנות לחרוג מהשמרנות המאפיינת אתכם בדרך כלל. מתחת למעטה של השקט והשלווה טמון ים של רגשות ויש לכם צורך עמוק להתבטא ולהגיד לכולם מה אתם מרגישים. יש הזדמנות לקידום עסקי. עליכם להתייחס ביתר רצינות לנטיות הלב שלכם ולזרום עם זה. נראה שאתם עושים מאמצי רבים מידי לעשות את מה שצריך ופחות את מה שאתם רוצים באמת. רביעי עד שבת: התבטאויות תוקפניות של אדם מסוים בעבודה, משפיעות עליכם לרעה. חשוב שלא תיקחו את הדברים באופן אישי ובכלל תלמדו להפריד בין מה שקורה מסביב לבין ה-‘אקלים הפנימי’. פרק זמן טוב לרומנטיקה ואינטימיות. מתאים במיוחד לצאת החוצה לפיקניק , שייט או הליכה ממושכת על שפת הים. למרות שבדרך כלל זה לא ממש הסגנון שלכם, אבל לא נורא אם תעשו סוויטש’ בקטע הזה. מסר לחיים: מסר שהגיע בתקשור עבור מזל מאזניים הציג צללית של פטיש, הרומזת קידום ועל רווח כספי.


ראשון עד שלישי: אתם מאמינים שיש לפעול בשיטת “המטרה מקדשת את האמצעים”. יחד עם זאת חשוב שתיקחו בחשבון את הנסיבות המשתנות. הגישה של “אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם”- לא תמלא את הציפיות שלכם לאורך זמן גם אם יש לכם כוונות טובות. אל תנסו להשפיע על אחרים ואל תקבלו השפעות מבחוץ. זאת צריכה להיות החלטה פנימית ואישית. החיים הם לא שחור – לבן. רביעי עד שבת: בני הזוג תומכים ומעודדים אתכם בקשר להחלטה שאתם מתלבטים בה, למרות חילוקי הדעות הבסיסיים ביניכם. כל הכבוד למי שמוכן ‘להסכים שלא להסכים’ ובכל זאת לתת גב. היכולת הווירטואוזית שלכם לשכנע ולהרשים אנשים- אינה פועלת הפעם. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להביא בחשבון מחשבים ואינטרנט, גם אם יש לכם עכבה נפשית בנושא.


ראשון עד שלישי: הזוגיות והרומנטיקה היא הנושא המרכזי של הימים האלה. אתם עושים מאמצים להשלים את הפער בין המצוי לרצוי ונתקלים בבעיות על כל צעד ושעל. חוסר שיתוף פעולה מצד הנוגעים בדבר גורם לכם לאכזבה. אתם גוררים את עצמכם בקושי בגלל מצב רוח קודר. התנהגות אימפולסיבית מכניסה אתכם לצרות צרורות עם בן/ת הזוג. אתם מתחילים להרגיש הרבה יותר טוב הודות לפגישה עם אדם מופלא. רביעי עד שבת: אתם כבר מודעים לעובדה ששיש צורך לשנות את הגישה השלילית שלכם והנטייה להתלונן על כל דבר שלא מתבצע בדיוק לפי שקצב שלכם. לפני שתוכלו לשפר ולהגיע לשיתוף פעולה עם חברים וקרובים, תצטרכו ללמוד לחיות בשלום עם עצמכם. אתם מאוד רגישים לביקורת, במיוחד כאשר זה בא מבן/ת הזוג. בסוף השבוע יתאים לכם בילוי שקט ושיחה מלב אל לב. מסר לחיים: מסר שהגיע בתקשור עבור מזל קשת הציג צללית של כיכר-לחם, הרומז על הצורך בהשקעה רבה יותר.


ראשון עד שלישי: עליכם לפתור קונפליקט שמתעורר בתחום החברתי, בכוחות עצמכם. הכושר המילולי מאפשר לכם לנווט לכיוון הרצוי לכם, על אף העובדה שעמדת הפתיחה שלכם לא מי יודע מה. הוצאות בלתי צפויות נוחתות עליכם כאילו משום מקום. אתם מגלים שיש לכם קשיים במישור הכלכלי יותר ממה שחשבתם. נסו להיות מאופקים ולא להיכנס ללחץ. אין לכם סיבה לדאוג יותר מידי. רביעי עד שבת: בימים אלה כדאי לכם מאוד לעבור על ערימות הניירת שהצטברו ולסדרם מחדש. יש סיכוי גבוה שתודו לעצמכם בעוד מספר ימים כאשר תתבקשו לשלוף מסמך ששוכב אצלכם כבר הרבה זמן. בתחום הזוגי, צפוי שינוי כל שהוא. זה פרק זמן מעניין. תקבלו יותר מהצעה אחת לבילוי בערבים ותצטרכו להחליט במהירות לאיזה כיוון אתם הולכים. למרות האצלת סמכויות שעמלתם עליה רבות, עדיין נופלת עליכם מעמסה גדולה מתמיד. מסר לחיים: מסר שהגיע בתקשור עבור מזל גדי הציג צללית של כפית, הרומזת על אושר וביטחון בעתיד.


ראשון עד שלישי: צפויה פגישה עם מישהו שלא ראיתם זמן רב. נסו להיות ברורים לגבי המשך הקשרים והגדירו לאיזה כיוון אתם מוכנים להתקדם. סמנו גבולות ! מבחינה חברתית המצב משתפר לאט אך עדיין יש מקום לשיפור נוסף. נדמה לכם שאתם מדשדשים במקום. הניסיונות שלכם בתחום הרומנטי, לא מצליחים. נסו להיות יותר דומיננטיים ופחות בררניים. מכל מקום, לא ברור מה יש לכם להפסיד. רביעי עד שבת: יש לכם רצון עז לחיות בהרמוניה ובשלווה, ללא עימותים וויכוחים מיותרים שגורמים לכם לסערות נפש. יש תקופות שאתם מצליחים בכך אולם עכשיו אין זה כך. מישהו מהקרובים לכם ביותר, מגזים בדרישות ואתם מתרגזים ומתנגדים בתקיפות שמפתיעה אפילו אתכם. בהמשך אתם זוכים להרגשה של קבלה ללא תנאי. זה חשוב לכם מאוד כי אתם רגישים לביקורת, במיוחד כאשר היא מגיעה מבן/ת הזוג. מסר לחיים: מסר שהגיע בתקשור עבור מזל דלי הציג צללית של כינור, הרומז על הצורך בתקופה שקטה
ומשוחררת מדאגות.


ראשון עד שלישי: הגיע הזמן להקדיש קצת זמן לבית ולסדר את מה שמזמן רציתם לשנות. שינוי האווירה יביא משב רוח רענן גם למערכות היחסים בין המתגוררים תחת גג אחד. התחום האישי- אינטימי מעסיק אתכם. ההבחנה צריכה להיות חדה יותר בין הצרכים הרגשיים ובין מה שקורה באמת. אתם מרגישים כמיהה לקשר אמיתי ועמוק. אל תתפשרו על הצעות חלקיות שעלולות להביא אתכם למצבים לא מספקים ולא מכובדים. רביעי עד שבת: האינטימיות ביחסים האישיים בסימן עליה למרות הקשר בו אתם עסוקים אינו ממש יציב. לגבי העתיד, אתם מלאים שאלות כמו רימון אבל לא מעיזים להפנות אותם לכתובת הנכונה. למי שלא נמצא בקשר, מומלץ לחפש מועמדים מתאימים בקבוצת לימוד בנושא מעניין כמו למשל רפואה אלטרנטיבית שמתאימה לכם מאוד, הן כעיסוק והן כתחביב. בעצם, איך לא חשבתם על זה בעצמכם ? מסר לחיים: מסר שהגיע בתקשור עבור מזל דגים מציג צללית של כוורת דבורים, המסמלת הצלחה בעסקים.


ראשון עד שלישי: צפויה לכם הזדמנות למפגש רומנטי שיסתיים בצורה מפתיעה. פתיחות והעזה הן מילות המפתח הדרושות לכם עכשיו כדי להגשים את החלומות שלכם. אתם עשויים לשנות את דעתכם לגבי נושאים מסוימים. מאוד חשוב לכם להצליח בעבודה ולשם כך אתם מוכנים לעשות כמעט הכול. יש לכם מחויבויות רבות אבל אתם מתמידים בכיוון אליו אתם שואפים להגיע. חשוב להגדיר בצורה מדויקת את המטרות שלכם. רביעי עד שבת: זה פרק זמן בו יש לכם צורך עז להוכיח לכל העולם שאתם יכולים להרשות לעצמכם את מה שאחרים יכולים רק לחלום עליו. יש מי שמתריס כלפיכם שחשוב לכם מאוד הרושם החיצוני ושאתם נוטים לבזבז יותר מדיי כספים כדי להיות במרכז העניינים. אל תקבלו שום החלטה ואל תעשו שום דבר אלא אם כן אתם באמת שלמים עם עצמכם במאה אחוזים. אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם עוד השבוע במצב מביך. מסר לחיים: מסר שהגיע בתקשור עבור מזל טלה הציג דמות של מכשף, הרומז על עזרה ממקור לא צפוי.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?