תחזית אסטרולוגית שבועית 12-18.1.24

ראשון עד שלישי: מתרחשת פעילות רבה הקשורה לחיי החברה שלכם. אתם נכנסים ללחץ עקב התפתחויות לא צפויות. הוצאות גדולות ‘נכפות’ עליכם על ידי מכרים וקרובים. תלמדו לקח ובפעם הבאה תבררו מראש במה כרוכים הבילויים אליהם הסכמתם להצטרף. הדבר נכון גם כשרוצים לפרגן לאחרים ולהגשים חלומות. גלו נחישות ואסרטיביות כלפי אנשים הסובבים אתכם, מבלי לחשוש פן יבקרו את מעשיכם מאחורי גבכם. רביעי עד שבת: כדאי לפעמים לרענן את הדעות הישנות שלכם בנושאים יומיומיים. אין אלה עניינים עקרוניים. אין טעם להסתכסך עם בני הבית ולהוציא כל כך הרבה אנרגיה שלילית. ידידות חדשה ומפתיעה מתפתחת עם מישהו שבשמו מופיעה האות מם, למרות שהרושם הראשוני אינו חיובי במיוחד. מישהו מצליח להפעיל ולטרטר אתכם באמצעות רגשי אשמה מיותרים. טיפ נומרולוגי: הנומרולוגיה מעודדת אתכם למגורים ונסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר: : 6, 9 ו 3.


ראשון עד שלישי: אתם חשים עייפות ומעדיפים להישאר בערבים בבית, במקום לצאת ולנקות את הראש. יש מי שינסו לשכנע אתכם לצאת לבילויים בכול דרך אפשרית, אבל אתם לא תוותרו בקלות על ההזדמנות לנוח ו-‘למלא את המצברים’ שהתרוקנו. עדיף שתקשיבו לעצמכם ולא תתפתו. האמת, לא מתאים לכם להתהולל בימים אלה. זמן רב מדי אתם שבויים בכבלי העבר, והגיעה העת למהלך שכל כולו מבוסס על היוזמה האישית שלכם. רביעי עד שבת: תחום הזוגיות משתפר, בעקבות מאמצים והשקעת זמן. עכשיו תהיה לכם הזדמנות לשיחת נפש בה תבטאו בכנות את רגשותיכם הפנימיים והכמוסים ביותר. למרות שכלפי חוץ אתם פתוחים ומדברים הרבה, הרי שבפנים אתם חשדנים ולא ממש חושפים את כל מה שיש לכם לומר. הגיע הזמן לשחרר ! יש מי שמחכה מעבר לפינה להזדמנות להתקרב אליכם. טיפ נומרולוגי: הנומרולוגיה מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר]: 5, 1 ו 7.


ראשון עד שלישי: בעיות של הרגע האחרון מתעוררות לפני יציאה לנסיעה או לטיול שתוכננו מראש. גלו גמישות ועם קצת מאמץ תוכלו להציע פעילות חלופית לא פחות אטרקטיבית. מול המתנגדים להצעה שלכם, לא כדאי להתמודד לבד. טיפ: לנסות לגייס עוד אנשים שאיתם יש לכם מכנה משותף רחב יותר. אל לכם לחשוש מלומר את דעתכם ללא כחל וסרק, גם אם אתם נמצאים בחברת טיפוסים ביקורתיים. רביעי עד שבת: הצורך הכפייתי שלכם בשליטה ממש נמאס על כולם, במיוחד על בני המשפחה. מהומה צפויה בימים אלה גם במערכת היחסים הזוגיים. אתם חייבים לשנות גישה. יש להימנע מעימותים וויכוחים. תפסיקו לנהל את כל העולם ותנו לדברים לזרום מעצמם. מניפולציות פשוט אינן עובדות לאורך זמן. אדם אשר בשמו מופיעה האות נ’, יהווה הפתעה גמורה. טיפ נומרולוגי: הנומרולוגיה מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר]: 2, 8 ו 4.


ראשון עד שלישי: אתם מוזמנים לברך על הימים שבפתח. אחרי תקופה של מועקה, סוף סוף ההרגשה שלכם משתפרת בצורה משמעותית. גם האווירה הכללית בבית טובה הרבה יותר, בין היתר בגלל ירידת מתח. אתם משפרים את היכולת לתקשר בצורה שאינה מאיימת. טיפ: לשמור על יציבות בתחום של קבלת החלטות. ‘לישר קו’ יגרום לכם להרגיש יציבות ואופטימיות. במקביל, ייתכן כי אתם נצמדים למטרה אחת כלשהי, ושוכחים מכל היתר. בעצם, צפוי מגוון עצום של הזדמנויות שאתם עלולים להחמיץ. רביעי עד שבת: כך או אחרת נראה כי זורמים אליכם ימים מוצלחים, בעיקר מבחינה חברתית. בערבים צפויים לכם בילויים מהנים במיוחד. החברה תהיה שונה מהרגיל ונעימה לכם מאוד . יש צ’אנס לפגוש מישהו שמתאים מאוד לקשר רומנטי. לכו על זה בקצב איטי אבל בטוח! מישהו שבשמו מופיעה אות למד, יעזור לכם בקטע קשה שבו תתקלו. טיפ נומרולוגי: הנומרולוגיה מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר]: 1, 5 ו 7.


ראשון עד שלישי: בא לכם להשתחרר ממחויבות ומשימות שאתם צריכים לעשות. יש לכם הזדמנות אמיתית לנוח. אל תתנו לאורחים לא קרואים לשבש את תוכניותיכם. מותר לכם להגיד: לא. בתחום הזוגיות, פסקי הזמן שתבלו לבד עם בני הזוג יאפשרו לכם לגלות כמה פרטים מעניינים במיוחד. מכל מקום, כדאי לכם להקשיב לבעלי ניסיון ולא לפעול על פי האינטואיציה. הטו אוזן לאנשים אשר חוו התנסויות דומות
לאלו שלכם. רביעי עד שבת: בדרך כלל אתם לא ממש מתרגשים מרכילויות וכאלה, אבל עתה ההתנהגות שלכם שונה. עובדה זאת מפתיעה את כל מי שנמצא איתכם בקשר. צפו לימים מלאי אי הבנות ועימותים מעצבנים. נסו להירגע ולקחת שליטה על מה שקורה. התבוננות אובייקטיבית באירועים בפרופורציה נכונה, גם היא תעזור. טיפ: עד סוף השבוע הכול יעבור. טיפ נומרולוגי: הנומרולוגיה מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר]: 5, 7 ו 1. [ויש האומרים, 4].


ראשון עד שלישי: קשר רומנטי שכמעט וויתרתם עליו לחלוטין בגלל חוסר שיתוף פעולה, מתחדש מעצמו. ההתרגשות הפנימית מועילה לכם ומשפיעה גם על תחומים אחרים בחיים. מצב הרוח מעולה. תיהנו ממה שיש בלי ציפיות ותוכניות מרחיקות לכת. קשה לנחש את הכיוון אליו יזרמו הדברים. ישנם גורמים שפועלים מתחת לפני השטח. שגרו אנרגיות טובות דווקא אל אנשים שלא ממש פרגנו לכם ותוך זמן קצר תוכלו להיווכח בתוצאות הברוכות. רביעי עד שבת: זה פרק זמן מוצלח בעיקר תחום הקריירה. נראה כי תקבלו הודעה משמחת הקשורה לקידום. האגו שלכם פורש כנפיים, ורק אתם יודעים עד כמה אתם זקוקים לחיזוקים מסוג כזה. ביטחון עצמי הוא המרכיב שחסר לכם בדרך כלל, ובימים אלה התוצאות החיוביות מחזקות אותו. חברים קרובים יפרגנו לכם. התרחקו מאנשים עם אנרגיות שליליות. טיפ נומרולוגי: הנומרולוגיה מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר]: 6, 3 ו 9.


ראשון עד שלישי: הצורך שלכם בתשומת לב ובמסגרת משפחתית מחבקת ואוהבת- עמוק מאוד ולעיתים קשה לספק אתכם. בימים אלה יש לכם מלוא חופניים אהבה ומחמאות מכל הכיוונים. אתם מגיבים בהתאם, ומשקיעים את כל מה שיש לכם כדי להמשיך ולשמר את תחושת החמימות הנפלאה. גם בתחום החברתי צפויים אירועים שיחזקו אתכם ויגרמו לכם להרגיש אהובים ומבוקשים. מה שנדמה לכם כאמת מוחלטת הוא בעצם, רכילות. אל תרוצו להביא אותה לאחרים, אלא אם בדקתם את אמיתותה. רביעי עד שבת: נושא אישי מעסיק אתכם ומדיר שינה מעיניכם בלילות. בתכל’ס, אתם מכורים לדאגנות וברגע שתבינו זאת התחושה הכבדה תתפוגג, לפחות באופן חלקי. בדיקה של כל הנתונים הרלוונטיים תרגיע את העצבים המרוטים וכמובן שיש לשקול בחיוב התייעצות עם מומחה. צפוי שינוי מפתיע בעבודה. בשעות הערב של יום חמישי צפוי בילוי שישנה את אופיו ממסתורי לרומנטי. טיפ נומרולוגי: הנומרולוגיה מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר]: 8, 4 או 2.


ראשון עד שלישי: אתם משתתפים באירועים חברתיים משעשעים ורבי משתתפים. צפויה לכם הפתעה שקשורה למישהו אשר בשמו מופיעה האות עין. תוכנית מקורית שנראתה לכם בהתחלה, מבטיחה מאוד, מתבררת כאכזבה רבתי. מבחינה חברתית – יש מקום לבדוק מי חשוב לכם באמת ועל מי אפשר לוותר. לכו על איכות: פחות זה יותר. כדאי לכם לנטוש את חברתם של אלה אשר חוץ מרכילות אין בראשם דבר, אך רצוי שתעשו כן בדרכי שלווה ונועם. רביעי עד שבת: בעבודה מעמדכם מתבסס והמאמצים שהשקעתם במשך תקופה ארוכה, מניבים פירות. תקבלו הרבה מחמאות ממישהו שלא ממש חשבתם שהוא בעדכם. אתם מצליחים לעמוד בקצב מסחרר של נסיעות ופעילויות כפי שדורשות מחויבות שלקחתם על עצמכם. חוסר השקט הפנימי שעבר עליכם, היה נעוץ בדברים אחרים שנוגעים לתחום האישי. טיפ: תתחילו להביט פנימה במקום החוצה ותנו לרגשות שלכם חופש. טיפ נומרולוגי: הנומרולוגיה מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [ על פי הסדר] : 3, 6 ו 9.


ראשון עד שלישי: אתם מתעוררים בבקרים עם תחושה טובה במיוחד. המערכת הזוגית מתייצבת ואתם מקבלים הרבה תשומת לב ואהבה, מה שכל כך חשוב לכם. אתם מרגישים שמקבלים אתכם כמו שאתם והרי זה באמת הדבר שכולם כל כך רוצים. הסטנדרטים שלכם גבוהים באופן מיוחד, אבל כיוון שהכל מתנהל על מי מנוחות, אפילו אם תתאמצו לא תמצאו שום דבר שראוי למהפך. רביעי עד שבת: למרות רגשות של עליונות שאתם חשים לעומת אחרים, עדיין זה לא מצדיק את הניסיון שלכם לכפות את דעתכם עליהם. אתם לא במשפט והחיים לא שחור לבן. הביטחון העצמי שלכם מופרז, והדבר עלול לגרום להתנהגות בלתי מתחשבת בעליל שתשאיר אתכם צודקים (אולי) – אבל לבד! בעסקים ובקריירה, אל לכם לבוז להצעות שאין עימן רווח גדול. כשהן מצטרפות זו לזו הן עשויות למלא את הכספות שלכם. טיפ נומרולוגי: הנומרולוגיה מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר] : 4, 2 ו 8.


ראשון עד שלישי: הפופולאריות לה אתם זוכים, עושה לכם טוב על הנשמה. בניגוד למצב שאתם רגילים אליו, הזמנות לבילוי, זורמות באינטנסיביות מכל עבר. נראה כאילו כל העולם רוצה להיות איתכם בימים אלה. מישהו שהיה קרוב אליכם בעבר מנסה לחדש קשר. רצוי שתתגברו על ההתרגשות שבנוסטלגיה. מה לעשות ? כלום. זאת בדיוק הנקודה. במקביל, גם בשעה שאתם מתכתשים עם מתחריכם, אל לכם לאבד ערכים של מוסר ומצפון. רביעי עד שבת: עניינים דחופים בבית ידרשו את מלוא תשומת הלב. תפסיקו לדבר על ותתחילו לפעול. נראה כאילו עברתם שלב של התבגרות והתפכחות. הסביבה תגיב בהתאם ויהיו כאלה שממש לא יאהבו את התקיפות שאתם מגלים. פסיביות לא תקדם אתכם. מצד שני אין טעם להגיב בתוקפנות. תהיו דיפלומטיים. הכיוון שלכם נכון. אל תוותרו ! ממש בקרוב תתחילו לקטוף את הפירות של הגישה החדשה! טיפ נומרולוגי: הנומרולוגיה מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר]: 22 ו 11 או צמצומם ל 4 ו 2.


ראשון עד שלישי: מסרים סמויים שמגיעים אליכם, מעלים את מפלס האופטימיות. עניינים רגשיים שטרדו את מנוחתכם, זורמים אל חוף מבטחים. נראה כי אתם עומדים למצוא את עצמכם במצב של התגשמות חלומות. כדאי לכם לשקול ולתכנן בזהירות וביסודיות את הצעדים שיובילו אתכם אל ראש הפירמידה. נא לא לפרסם ברבים את הצלחותיכם. במקביל, אל לכם לשגות באשליות שאינן הולמות את יכולותיכם ואת כישוריכם, אלא לפתח את אשר קיים בכם ממילא. רביעי עד שבת: מישהו עלול לנסות לסובב אתכם במניפולציות ואפילו להרחיק לכת ולהפיל אתכם בפח. גלו ערנות למרות עומס יוצא דופן בעבודה. נסו לא להיכנס לעימותים אלא לטפל בחילוקי דעות בצורה אסרטיבית ובוגרת. לאט אבל בטוח אתם לומדים לפתור בעיות בצורה שונה מזו שהייתם מורגלים בה עד כה. תנו לעצמכם קצת קרדיט ותמשיכו בלי פחד. טיפ נומרולוגי: הנומרולוגיה מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר]: 11 ו 22 או צמצומם למספרים 2 ו 4. [ויש האומרים – 7].


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן בו הרומנטיקה חוגגת. בני הזוג נוקטים בצעד אוהב ומפתיע שגורם לכם להגיב בהתאמה. השינוי הנעים מתמשך על פני מספר ימים ואתם מופתעים עד כמה אתם נהנים. חברים קרובים פונים אליכם עם הצעה מעניינת במיוחד. חובה לשתף את הפרטנרים במה שמתרחש ולא להחליט לבד כהרגלכם. מילות המפתח הן שיתוף פעולה. אל לכם להיות מושפעים מדברי ביקורת של אנשים שממילא אינכם מכבדים את דעתם. רביעי עד שבת: נראה כי אתם שרויים בחוסר שקט פנימי. עליכם לגלות קצת יותר סבלנות וסובלנות כלפי הקרובים לכם. תחושת הרמוניה ושלווה היא בדיוק מה שאתם צריכים בימים אלה. אל תתנו לוויכוחים סתמיים וקונפליקטים מיותרים שפורצים כאילו משום מקום, לקלקל את האווירה הביתית. כדאי להתרגל להתמודד עם רגשות תסכול באמצעות שיחה עניינית ורגועה. טיפ נומרולוגי: הנומרולוגיה מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר]: 9, 3 ו 6.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?