תחזית אסטרולוגית שבועית 5-11.1.24

ראשון עד שלישי: אחרי חוסר המנוחה שמלווה אתכם כבר מספר ימים, מגיעה התאוששות. השתתפות במפגש חברתי או אירוע רב משתתפים, חושפים אתכם לנושאים שלא הייתם מודעים להם בעבר. אתם מופתעים למדי ולא בטוחים איך צריך לנהוג בנסיבות החדשות שנוצרו. שמרו על פרופיל נמוך עד שהעניינים יתבהרו ותוכלו להתוות לעצמכם דרך פעולה וטקטיקה שמתאימה לקצב שלכם.

רביעי עד שבת: זה זמן מתאים לחשבון קר ומחושב הקשור לתחום העבודה ועסקים. נראה כי תקבלו הצעות לשינויים אפשריים. כדאי לבדוק מי עומד מאחורי האפשרויות המוצעות לכם והאם יש להם מניעים נסתרים השונים מאוד ממה שנאמר. תיתכן פגישה עם אדם אשר יגיע מחול ויציע לכם לעשות איתו עסקים. בדקו את הנושא בקפדנות.

רוחני: אם אתם מתכננים לבקש בקשה מכוחות עליונים, או לקיים פעילות רוחנית לטובתכם, כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים המתבצעים לטובת ילידי מזל שור, יתקיימו בכיוון של 30 מעלות מזרחה מן הדרום.


ראשון עד שלישי: למרות הנסיבות שגורמות לכם לכבדות מסוימת ואפילו לפסימיות, אתם מצליחים לשמור על הלך רוח חיובי. ההרגשה שיש מי שתומך בכם, משנה את כל התמונה. האהבה שאתם מרגישים ותשומת הלב שניתנת לכם באופן מפתיע מלוא חופניים, הן ללא ספק בעלות השפעה מטיבה ובעלות כושר ריפוי, מבחינה רוחנית ורגשית. צפויה הצעה מסתורית

רביעי עד שבת: עושה רושם שדווקא עכשיו תרגישו שסוף סוף העניינים מתחילים לזוז בכיוון הנכון. יש לכם חברים ומכרים שישמחו לעזור לכם במידה ותבקשו. מישהו שהכרתם לאחרונה, עלול לאכזב ולהתגלות כאדם לא ישר במיוחד. תחושת התסכול והכעס תגרום לכם לבחון מחדש את היחסים האלה. בעצם, אתם לא ממש מפסידים מניתוק הקשר איתו.

רוחני: אם אתם מתכננים לבקש בקשה מכוחות עליונים, או לקיים פעילות רוחנית לטובתכם, כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים המתבצעים לטובת ילידי מזל תאומים, יתקיימו בכיוון של 30 מעלות דרומה מן המערב.


ראשון עד שלישי: לחצים בעבודה עלולים לגרום לעייפות רבה ואפילו לתסכול. יש לכם הרגשה שהכל גדול עליכם. אתם שמחים לקראת נופש כלשהו שיאפשר לכם מנוחה ממושכת. מה שיכול לעזור לכם בצורה משמעותית, זה תהליך של הצבת גבולות מול אנשים בעלי השפעה במקום העבודה. סמנו את המגבלות שלכם כאנושיות, וכך יתייחסו אליכם גם האחרים.

רביעי עד שבת: למרות שאתם עייפים קמעה מבחינה פיסית, אתם מצליחים לשמור על אופטימיות. התחושה שלכם שהמצב בו אתם נמצאים הוא זמנינכונה. בקרוב תקבלו הצעה מצוינת שלא תוכלו לסרב לה. גם בתחום החברתי צפויות התפתחויות. מפגש אקראי יוביל לדיון ארוך בנוגע לאפשרות של שיתוף פעולה. כדאי שתהיו בבית כאשר המזל מקיש בדלת.

רוחני: אם אתם מתכננים לבקש בקשה מכוחות עליונים, או לקיים פעילות רוחנית לטובתכם, כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים המתקיימים לטובת ילידי מזל סרטן, יתבצעו בכיוון צפון.


ראשון עד שלישי: הציניות והעוקצנות שאתם מאמצים לעצמכם בתור צורת הגנה, לא מצליחות לחלץ אתכם ממצב רומנטי מלחיץ שאתם תקועים בו. למרות שלא קרה עדיין שום דבר דרסטי, אתם מרגישים מחויבים. אתם מייסרים את עצמכם ומנסים לנהוג באלטרואיזם מוגזם גם כלפי אנשים שאינכם חייבים להם שום דבר. יש לשקול באהדה הצעה עסקית שמגיעה במפתיע.

רביעי עד שבת: בימים אלה אתם זקוקים לשיחה עם מישהו קרוב שיעודד אתכם. אתם עומדים בפני שינוי גדול הכרוך בקשר שנמשך זמן רב ולא תרם לכם מבחינה רגשית. אך למרות העובדה שהצעד לכשעצמוחיובי, המעמד קשה לכם מאוד ואתם זקוקים לחברה ולמילים טובות. שמרו מרחק מאנשים בעלי אנרגיות שליליות וביקורתיים יתר על המידה.

רוחני: אם אתם מתכננים לבקש בקשה מכוחות עליונים, או לקיים פעילות רוחנית לטובתכם, כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים המתבצעים לטובת ילידי מזל אריה, יתקיימו בכיוון של 30 מעלות צפונה מן המזרח.


ראשון עד שלישי: התדמית שאתם מנסים ליצור אינה נכונה ובוודאי שאינה מתאימה לכם. יש מי ש-‘קונהאת הסצנה המלאכותית, אבל

מי שחשוב לכם באמת, לא ממש מתרשם. צאו מהתדמית של האדישים. אינכם מרגישים כך באמת, ועדיף שתביעו את רגשותיכם כבר בהתחלה כדי למנוע התפתחות בלתי רצויה בהמשך. צפויות בשורות טובות לאנשים בסביבתכם הקרובה.

רביעי עד שבת: פרץ של פעילות נמרצת שאינה אופיינית לכם, מגיע בעיתוי המדויק והנכון ביותר עבורכם. מומלץ לגלות גמישות וספונטאנית ולא לנתח כל מה שקורה עם זכוכית מגדלת. התחושה שמצבכם הכספי עומד להשתפר, עלולה לגרום לכם לבזבוזים מיותרים. אל תנסו לחקות אחרים, וכדאי שתתנו את הדגש בחייכם על כיוונים רוחניים ולא תתמקדו רק בחומר.

רוחני: אם אתם מתכננים לבקש בקשה מכוחות עליונים, או לקיים פעילות רוחנית לטובתכם, כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים המתבצעים לטובת ילידי מזל בתולה, יתקיימו בכיוון של 30 מעלות מערבה מן הדרום.


ראשון עד שלישי: חוסר מנוחה תוקף אתכם ומלווה אתכם לאורך כל הימים האלה. אדם שמנסה ליצור יחסי קירבה, מעורר בכם רושם חיובי ראשוני שמתקלקל במידה מסוימת במהלך השבוע. חשוב שתגדירו לעצמכם מה בעצם אתם רוצים ובמידת הצורךלשלם את המחיר הנדרש. עליכם ללמוד לקבל דחייה, בלי לקחת את זה באופן אישי. לאהכולתלויבכם

או סובב סביבכם.

רביעי עד שבת: נראה כי העבודה שוחקת אתכם. שעות העבודה הארוכות, הן משימה קשה מידי עבורכם ולמרות שאתם זקוקים למשכורת, יש לפנות ישירות לממונים עליכם ולהסביר את הרגשתכם. עושה רושם שתופתעו מהתגובה. בתחום הביתי, עליכם להבהיר לבני הבית שאינכם עומדים בעומס. מישהו שבשמו מופיעה האות גיגלה אמפטיה ויושיט יד לעזרה ממשית.

רוחני: אם אתם מתכננים לבקש בקשה מכוחות עליונים, או לקיים פעילות רוחנית לטובתכם, כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים המתקיימים לטובת ילידי מזל מאזניים, יתבצעו בכיוון מערב.


ראשון עד שלישי: האווירה הביתית משתפרת לאחר קיפאון מסוים. אתם מגלים שביעות רצון והנאה מאירועים קטנים וחסרי משמעות, שאדם אחר אפילו לא היה שם לב אליהם. בגלל הרגישות הגבוהה שלכם, תוכלו למצוארגעי חסדרבים במהלך פרק זמן זה. מי שנמצא במערכת זוגית, מוזמן ליזום פעילויות משותפות שתימשכנה אל תוך הלילות המסעירים.

רביעי עד שבת: בתחום הזוגי, הכול זורם בנחת אך לא כדאי לכם להיכנס לשאננות. בן/ת הזוג עלולים להפתיע אתכם בימים אלה בביטויים שיעוררו אצלכם דאגה בקשר לרגשותיהם כלפיכם. נסו להשתלט על רגשות התסכול והחרדות שאירוע מוזר מסוג זה יכול לעורר אצלכם. שווה להשקיע בחיזוק הביטחון העצמי והדימוי האישי, כדיללמודכיצדלאלהפוך

כל דבר לדרמה.

רוחני: אם אתם מתכננים לבקש בקשה מכוחות עליונים, או לקיים פעילות רוחנית לטובתכם, כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים המתבצעים לטובת ילידי מזל עקרב, יתקיימו בכיוון של 30 מעלות מזרחה מן הצפון.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן טוב. היצירתיות שלכם מאפשרת העמקה והדגשה של הזוגיות בצורה מקורית. טוב לכם בתחושת ההרמוניה הזורמת מכל הכיוונים. בתחום הקריירה צפויות התפתחויות מאירות עיניים, שפותחות בפניכם שדות פעולה מרגשים וחדשים. נדיבות כלפי חבר מהעבר, מניבה חידוש קשר וחיסכון כספי ניכר. הרפומהרצוןלשליטהמוחלטתבכול

מה שקורה מסביב.

רביעי עד שבת: נראה כי אתם לקראת פרק זמן מלא מתח שמשתלט עליכם בניגוד לרצונכם. בעבודה הדברים אינם מתקדמים כפי שאתם רוצים, וגם המצב הכספי מדאיג אתכם. כדאי מאוד לא לפוצץ מצבים רק בגלל שנכנסתם ללחץ. יש להתאזר בסבלנות, מכיוון שצפויות התפתחויות חיוביות. בתחום הרומנטי, יש רגיעת מה שמחזקת אתכם ומעניקה לכם כוחות להתמודד.

רוחני: אם אתם מתכננים לבקש בקשה מכוחות עליונים, או לקיים פעילות רוחנית לטובתכם, כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים המתבצעים לטובת ילידי מזל קשת, יתקיימו בכיוון של 30 מעלות דרומה מן המזרח.


ראשון עד שלישי: מפגש חברתי שהולך וקרב לא רק שאינו מביא הקלה, אלא יש אחדים מכם שנתקפים במצב רוח ירוד במיוחד. אתם חיים בהרגשה שכל מה שקורה מסביב סתום ולא ברור לכם לחלוטין. עובדות שאדם קרוב מסתיר מכם, עלולות לסבך אתכם מבחינה רגשית ואישית. עליכם לגלות משנה זהירות. מותר לעגל פינות והעיקר שאתם שומרים על יושר אישי מבחינה אישית וחברתית.

רביעי עד שבת: ייתכן כי שנת הלילה לא תהיה שקטה ובמהלך ימים אלה ייתכן שתחוו עייפות כלשהי. כדאי להשתדל לנוח במהלך השבוע ולו לשעה קלה פה ושם. צפויות הפתעות בשעות בין הערביים. בתחום הביתיהמצב רגוע. בתחום הרומנטי שקט גם כן. מי שנמצא במערכת יחסים קבועה, כדאי לו להתאים את עצמו לדרישות של בן/בת הזוג, במסגרת האפשרויות. הימים רביעי וחמישי עשויים להוביל אל קטעים מוטרפים.

רוחני: אם אתם מתכננים לבקש בקשה מכוחות עליונים, או לקיים פעילות רוחנית לטובתכם, כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים המתבצעים לטובת ילידי מזל גדי, יתקיימו בכיוון דרום.


ראשון עד שלישי: עושה רושם שהרצון שלכם להבנה מצידו של בן/ת הזוג, לא עולה יפה, עם כל זאת אתם ממשיכים לשמור על אופטימיות זהירה מתוך מחשבה שבעתיד זה בכל זאת יקרה. בעוד אתם מטיפים ומצפים לשינוי גישה מצידם של אנשים, אתם נוטים לשכוח שאולי זה בדיוק מה שדרוש מכם. עלה בדעתכם ?

רביעי עד שבת: זה פרק זמן עמוס בו אתם מרגישים היטב את הלחץ המופעל עליכם מכל הכיוונים. אחד מבני הבית יאלץ להתגייס לעזרתכם וישחרר אתכם מביצוע חלק מן המטלות השונות. אם לא תדעו להציב גבולות ברורים, תישחקו את עצמכם וחבל. שיחה טובה והצעה של פתרונות מקוריים, יורידו מכם המון  לחץ. חבר קרוב ינסה לגרור אתכם לשיחות ארוכות מידי לטעמכם

רוחני: אם אתם מתכננים לבקש בקשה מכוחות עליונים, או לקיים פעילות רוחנית לטובתכם, כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים המתבצעים לטובת ילידי מזל דלי, יתקיימו בכיוון של 30 מעלות צפונה מן המערב.


ראשון עד שלישי: הכמיהה שלכם לקשר משמעותי עלולה לסבך אתכם במערכת יחסים שאינה מתאימה לכם במיוחד. אל תתפתו לברק החיצוני שאנשים מסוימים מנסים להעניק לעצמם. בדקו לעומק לפני שאתם נוקטים בצעד שיחייב אתכם או יגרום לכם למעורבות רגשית. למי שכבר נמצא בקשר, טוב יהיה אם תפעלו מתוך נאמנות אך גם תגלו ערנות.

רביעי עד שבת: צפויות הכרויות חדשות ובאופק מבצבצת אפשרות לקשר רומנטי. אתם נראים טוב ומצב הרוח בהתאם. נצלו את הזמן מיד לאחר העבודה ליציאה לבילויים. האנרגיה הגבוהה ושמחת החיים המציפות אתכם בימים אלה, עלולות לגרום לכם לבזבוז כספים לא מבוקר. שמרו לא להגזים, ובעיקר לא להתחייב לטווח ארוך להוצאות גדולות במיוחד.

רוחני: אם אתם מתכננים לבקש בקשה מכוחות עליונים, או לקיים פעילות רוחנית לטובתכם, כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים המתבצעים לטובת ילידי מזל דגים, יתקיימו בכיוון של 30 מעלות צפונה מן המערב.


ראשון עד שלישי: צפוי שיפור משמעותי בחיים החברתיים שלכם. אתם מצליחים להרשים הרבה אנשים שמנסים להתקרב אליכם, בעוד שאתם שומרים עלמרחק בטחוןולא מאפשרים צעד אחד מיותר קדימה. למרות תחושתכם הפנימית שדרוש לכם חופש ומרחב אישי גדולים מהרגיל, אתם זקוקים לחיזורים ולמחמאות. המסרים הסותרים שאתם מעבירים כלפי חוץ, עלולים לגרום לחיכוכים.

רביעי עד שבת: ביקור של קרובי משפחה בצירוף נסיעות וטיולים, עומדים על הפרק ואתם עסוקים בסגירת מועדים מדויקים. קשה לכם לקחת יוזמה, אך בסיומו של התהליך תרגישו מצוין ותקבלו פידבקים חיוביים מהסביבה. אל תהססו יותר מידי, פשוט עשו את מה שאתם חייבים. בתחום הביתיחל שיפור ביחסים קיימת הזדמנות אמיתית להתעלות.

רוחני: אם אתם מתכננים לבקש בקשה מכוחות עליונים, או לקיים פעילות רוחנית לטובתכם, כדאי שתדעו כי טכסים מיסטיים המתבצעים לטובת ילידי מזל טלה יתקיימו בכיוון מזרח.

כתבות שיכולות לעניין אותך

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?