תחזית אסטרולוגית שבועית 26.1-1.2.2024

ראשון עד שלישי: נראה שתאלצו לוותר על חלק מהרצונות שלכם כדי להתקבל ל-‘מועדון’ החברתי אליו אתם שואפים להיכנס. זאת דרך בטוחה להגיע לשם, גם אם אינכם שבעי רצון לחלוטין מהוויתור שעליכם לעשות. אדם בעל השפעה, שאיתו אתם חולקים משימה חשובה, מאפשר לכם להגשים חלום ישן נושן. כמעט בלי להרגיש, מתפתח לו רומן חביב, למרות שמן המקום בו אתם נמצאים זה נראה לכם כנגד כול הסיכויים.

רביעי עד שבת: צאו מהלחץ, סובלנות היא הדרך המובילה להרמוניה וזה באמת מה שאתם צריכים. חברים שלא ממש סמכתם עליהם, ‘מתייצבים’ לעזור לכם. אתם מצליחים להתחבר למספר רב של אנשים, מה שמשפר את הפוטנציאל העסקי והחברתי שלכם, כאחד. הפגינו ביטחון אך אל תציפו במידע מיותר. אל תתנו לעצמכם להיסחף! בררו את המילים. שתיקה שווה זהב, במיוחד כאשר היא מגיעה בזמן הנכון.


ראשון עד שלישי: אתם חושבים על אהבה אולם לא פחות חשוב לכם הביטחון הכלכלי. ההנאות הקטנות (והגדולות) של החיים אינן עניין של מה בכך עבורכם. הבעיות שלכם הרבה יותר מורכבות ממה שנראה לעין. ממש כמו קרחון שרק קצהו הקטן בולט מעל פני המים. שריינו לעצמכם דרך פתרון לסיטואציה במהלכה תצטרכו לשלם סכום כסף גדול בבת אחת. ענייני הזוגיות נדחקים לקרן זווית.

רביעי עד שבת: אתם נסחפים אל חופים אבודים הודות [או בגלל] השפעותיו של כוכב פלוטו על כוכבכם מרקורי. אנרגיות שמיטיבות עימכם בלילה, עלולות להתגלות כבעייתיות עם שחר. קונפליקטים המתעוררים מול שותפים לעשייה מעכירים את האווירה- הדרך לפתרון הבעיה היא חלוקת תפקידים מוגדרת. אם אתם יודעים מה טוב עבורכם, מהרו לנצל את התקופה עבור היכרויות חדשות ושידוכים. אל תתייחסו באדישות ל- ‘מתנות’ שנופלת עליכם מן השמיים.


ראשון עד שלישי: האחריות שלקחתם על עצמכם כבדה ולא פלא שאתם מרגישים עייפות מסוימת. הנכם מחכים להערכה, שלצערכם לא מגיעה. שינוי משמעותי יתרחש לאחר שאתם תחליטו לנקוט במדיניות חדשה. פרצו גבולות קיימים, התלבשו אחרת והקרינו ליקום שיש לכם מה לתת. מי שישקיע בכם, רק ירוויח. במידה ואין לכם בן/ת זוג, צפוי שבוע מלא רומנטיקה עם סיכוי גבוה במיוחד לחוות התאהבות.

רביעי עד שבת: אל תנסו לשנות סדרי עולם אצל אנשים אחרים. שמרו על איזון עדין בין עבודה לשעות הפנאי. אתם נותנים לעצמכם לשקוע בתוך עיסוקים צדדים שאינם מאפשרים תפקוד מתאים. ההרמוניה המושלמת שאתם מחפשים נמצאת רק בספרים, וכבר היה מי שאמר ש”טוב ציפור אחת ביד מאשר שתי ציפורים על העץ”. בססו את עצמכם בעבודה ובזמנכם הפנוי תעשו את מה שאתם אוהבים.


ראשון עד שלישי: יכולת העמידות שלכם מפתיעה. אתם לא סומכים על עצמכם מספיק והנה מגיע השבוע הזה ומוכיח לכם שאתם חזקים הרבה יותר מאחרים. לנוכח האתגרים הניצבים בפניכם, אתם מפגינים אחריות ויעילות בלתי נלאים. מודעות עצמית מסייעת לכם להתארגן היטב. שמרו על עצמכם והמשיכו באותו קצב גם בעתיד. חשוב שלא תשבו בבית בהמתנה אלא תצאו לבלות.

רביעי עד שבת: תחושת העומס אמיתית ועליכם לקחת בחשבון שתהיינה עליות ומורדות. תצטרכו להתאזר בסבלנות ולדעת שבתקופה זו קיימות גם מגבלות מסוימות. יש מי שמנסים לנצל את מעמדכם לטובתם האישית. לא רק שהצביעות שלהם מתגלה אלא שהם הופכים ל-‘בדיחה’. נסו להתעלם ולהחליק כאילו לא היה. אנרגיה רוחנית מסייעת לכם להדוף כל מתקפה, גם אם נדמה כי הצד השני גדול עליכם.


ראשון עד שלישי: הכינו לבן/ת הזוג הפתעה. זה יעשה לכם מצב רוח חושני לכול השבוע, שלא לדבר על הלילות. לאחרונה איבדתם עניין ולהט לפחות במידה מסוימת. הדבר הטוב ביותר הוא לרענן, בין אם מדובר בעיצוב מחודש של חדר השינה או יציאה לבילוי רומנטי. התמקדו בזוגיות ובחיי החברה בכלל. תנו לעצמכם להרגיש טוב, הצלחה והנאה מהיחסים מובטחות אם רק תתנו לזה לקרות. הצד השני להוט בדיוק כמוכם אז אין לכם ממה לחשוש.

רביעי עד שבת: אדם חכם מכם שמעניק לכם עצה טובה בעיתוי מדויק, נותן בידכם כוח רב. אל תשתמשו בטקטיקה לא ישירה, זה עלול להתגלות ולהעמיד אתכם במצב לא סימפטי- צדקתכם תצא לאור במועד מאוחר יותר. בשלב זה, העניינים הכספיים שלכם אינם מעניינים איש. אתם מוצאים את עצמכם נהנים מהחיים ובגדול, כפי שכבר לא קרה ממש מזמן. באמת שהגיע הזמן לפרגן לעצמכם גם אם זה יוריד במקצת את המאזן בחשבון הבנק.


ראשון עד שלישי: אל תגזימו בדברנות. מבינים אתכם גם ככה, ומי שלא- אל תטרחו. המידע המיותר שאתם מפיצים עלול להוות אבן נגף בהמשך הדרך. יש לכם את היכולת לשלב בין ביטוי עצמי מספק ובין הקשבה לאחרים. הוסיפו לזה קצת אמון ותגלו שאתם הופכים למגנט חברתי במהירות רבה. אל תשכחו- אתם לא נמצאים פה לבד.

רביעי עד שבת: שינוי בגישה שלכם כלפי בני המין השני יקדם אתכם במהירות למטרה שלכם. אל תהיו כה תובעניים. אם אתם שוקלים שינוי והתחדשות, ובמידה וזה רציני, אז ברור שכאן צריך להיות המקום ממנו תתחילו לתכנן את כול השאר. אנשים שמצפים מכם להישאר בנקודה הנוכחית, יצטרכו להשלים עם המהפך. אין על מה להתנצל. מאשימים אתכם במקוריות יתירה ? שיאשימו, מה אכפת לכם?


ראשון עד שלישי: למרות האצלת סמכויות שעמלתם עליה רבות, עדיין נופלת עליכם מעמסה גדולה מתמיד. התחמקות מ-‘לעשות סדר’ בעניינים רק מנציחה את מעמדכם כקורבן נצחי, מה שמעניק לכם לגיטימציה להרגיש מנוצלים. המצב ילך ויהפוך להיות יותר גרוע. אין זה מסוג הדברים שמסתדרים מעצמם ואין שום סיבה לחכות. בעיניי האחרים ממילא זה לא נראה טוב, אז לפחות תלמדו לדאוג לעצמכם מצד אחר ולוותר של ‘רווחים רגשיים’.

רביעי עד שבת: ככול שתמהרו ללמוד לקח מהעבר ולעבור הלאה, ייטב לכם. לא פעם הנכם מתחפרים בעמדותיכם מתוך מאמץ להוכיח משהו. זהו בזבוז זמן ואתם מבינים את זה לא פחות טוב מהסביבה. התמקדות במשחקי כבוד, לא תוביל לשום מקום. המחיר שאתם משלמים על הרצון שלכם להיות בכול מקום ובכול עת- יקר. לפי טעמכם שום דבר זה לא ‘יותר מידי’ אך מתברר שיש הרבה אנשים אחרים שחושבים שדווקא כן.


ראשון עד שלישי: תשובה לשאלה בה התלבטתם זמן רב, מגיעה ממקור לא צפוי. אתם מנסים ל-‘הצדיק’ את קיומכם מול אדם שגם כך מרגיש שאתם ‘חייבים לו’ ובגדול. מצב מתסכל זה יכול להגיע לידי עימות. שמרו על האינטרסים שלכם. למרות שיש לכם הרגשה שאתם עושים את המקסימום, זה בכלל לא נכון. אתם לא חייבים להיות במקומות בהם נמצאים אנשים שאינם מכבדים אתכם. זאת בחירה כמו כול דבר אחר בחיים.

רביעי עד שבת: מותר לכם לפרגן לעצמכם. אתם מסתפקים במועט מדי ומאוחר מידי. בתכל’ס הגיע הזמן לחיות את החיים ולא להתייחס אליהם כאילו היו חזרה גנראלית. החלטה שעשיתם בעבר, מתגלה כלא נכונה. אל דאגה, הכול כמעט, ניתן לתיקון. אולי זה כדאי ואולי לא, אבל זאת כבר שאלה אחרת! אתם מוזמנים להיפרד מפרשיות סתמיות ובמקביל, לקחת ברצינות הצעות רומנטיות המעניקות לכם יציבות וביטחון.


ראשון עד שלישי: בגלל עיכובים שאינם תלויים בכם, מצב רוחכם טעון שיפור. אתם מנסים ליישר את ההדורים על ידי יצירתיות וגישה חיובית אולם אין ספק שעובר עליכם שבוע מאומץ. יש התעוררות לטובה בתחום התעסוקה שגורמת לכם להיות יותר אופטימיים והמוטיבציה שלכם גבוהה מתמיד. צפויים חיזורים במינון גבוה. אתם לא אנשים שאוהבים להמר, וגם בימים אלה מומלץ ללכת על בטוח.

רביעי עד שבת: אתם מנסים להסתיר קשר רומנטי שנרקם ביניכם ובין אדם שלא ממש נראה לכם מתאים. אם זה לא מתאים- אז למה להמשיך בכלל ? למרות הקשיים, אין ספק שאתם מתקדמים. אל תשכחו להעניק לעצמכם חיזוקים. סיטואציות חדשות שאיתן אתם מתמודדים בהצלחה מעידים על בגרות ובשלות רגשית. מה שבעבר היה מכשול וגרם לכם להיות מנותקים מהמציאות, יכול להיות השבוע נכס של ממש.


ראשון עד שלישי: אתם מקפידים לא לחזור על טעויות. זה טוב שאתם פועלים על פי האינטואיציות ודברים מתחילים להתרחש. שלא כהרגלכם, הינכם נוקטים בקו פעולה במלוא המרץ אך גם בגמישות מסוימת. אתם חשים מלאי עוצמה והשבוע, יותר מתמיד, מצליחים להוכיח את היכולות שלכם. נצלו לטובתכם את האנרגיות הנפלאות השוהות עתה בבית הזוגיות שבמפת הלידה שלכם.

רביעי עד שבת: פעילות שקשורה לחברים קרובים מעידה על הפתיחות הרגשית והאינטלקטואלית שרכשתם לאחרונה. עשייה היא ללא ספק המוטו החדש שלכם. היכולת שלכם להזדהות עם אנשים אחרים הופכת אתכם למה שאתם. למדתם להגיב אחרת, ללא כוחניות וללא ויכוחים. יש לכם המון מה לומר ואתם רק צריכים את המסגרת המתאימה. במקביל, אל תתכחשו להיותכם אינדיבידואליסטים – זאת לא מילה גסה.


ראשון עד שלישי: צפוי שבוע בו תחושו רגשות כמיהה וגעגוע, אולם תוכלו להתגבר. אל תמהרו לברוח ולהשכיח מעצמכם את הסיבה. חשוב לדעת מה הגורם הפנימי העמוק ולשנות את ההתנהגות בהתאם. אתם חושבים בצורה שונה מאחרים, זה נכון! ובכול זאת, ניתן לגשר על פערים אם שני הצדדים מוכנים. במהות הפנימית שלכם אתם ‘אנשים של אנשים’ כך שלא תמצאו את האושר כנכסף בבדידות זוהרת.

רביעי עד שבת: אל תיקחו שום דבר ואף אחד כ”מובן מאליו”. לעיתים קרובות מדי, אתם עוברים מקיצוניות לקיצוניות. או שאתם מאשימים את עצמכם על חוסר השלמות, או שאתם מאשימים אחרים. אתם יכולים מן הסתם, לחפש פתרונות טובים יותר. עניין אינטלקטואלי חדש ומאתגר יספק לכם את הצורך בריגושים. חוסר המנוחה מפנה את מקומו להרגשה של שלווה פנימית ועכשיו אתם יכולים להתפנות
לטפל בעצמכם.


ראשון עד שלישי: אירוע חריג עשוי להעניק לכם פרספקטיבה טובה ויציבה לגבי המציאות. על מנת לצאת מהמקום הישן והנוח של ה”האאוט סיידר” שאליו אתם נוטים להיסחף לעיתים קרובות מדי, כדאי למצוא דרך לאהוב ולקבל את עצמכם כפי שאתם. השוני הוא גם יתרון ולא רק חיסרון כפי שזה אולי נראה לכם השבוע. אתם צריכים לתת לעצמכם צ’אנס להשתחרר מהחשדות שטיפחתם במשך זמן רב.

רביעי עד שבת: הגדרת סדר עדיפויות יעזור והרבה. האם אתם מספיק שאפתניים ללכת על כול הקופה ? את זה תצטרכו לבדוק טוב טוב בטרם תצאו לדרך. אירועים מרתקים מעודדים אתכם להתפכח מאשליות. הפרטים והדקויות הם אלה שקובעים את איכות חייכם. כושר האבחנה שלכם “מציל” אתכם ממלכודות שטומנים לכם גם כאלה שמתיימרים להיות אוהבים.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?