תחזית אסטרולוגית שבועית 2-8.2.2024

ראשון עד שלישי: נפגעת מעט הפופולאריות שלכם. כדאי שתדעו שאינכם אוחזים כרגע במניות חזקות. הנטייה הראשונית היא לומר: “לא! לא אכפת לי! אם הוא רוצה בי אז שיבוא אליי”. אך האמת היא שאתם חשים מאוכזבים קמעה, ואולי אף דחויים משהו, ואפילו רגשי תסכול פה ושם ובעצם, ממש לא בא לכם להתאמץ בעניין היחסים הזוגיים. באנרגיית כוכבים מעין זו כמעט שאין חשיבות לעקרונותיכם אך מיוחס משקל רב להופעתכם. חומר למחשב, לא ככה?

רביעי עד שבת: הצעה רצינית שכדאי לשקול בכובד ראש, מגיעה אליכם. לא יהיה לכם קל להחליט. אולי נדמה לכם שאתם משתנים אבל כנראה שלא ממש. תידרש הרבה עבודה פנימית למצוא את המיקוד. הרומנטיקה גם כן ‘תקועה’ במקצת. את הנטייה שפיתחתם בזמן האחרון, להיעלב מכל דבר באופן אישי- כדאי לזנוח. שמרו על המרץ שלכם ותגלו שאתם מסוגלים להגיע להישגים מרשימים בקלות ובמהירות מפתיעה.


ראשון עד שלישי: האנרגיה הקוסמית שבין הירח למרקורי מדגדגת לכם בקצות האצבעות וקיימת נטייה מוגברת לבזבוז כספים ופזרנות, כמו גם חשק רב להשקעות והימורים מכל הסוגים. רצון עז להרפתקנות קרייריסטית ומעין ביטחון משונה שיש לכם על מה לסמוך. הכוכבים מבשרים כי טעות בידכם וממליצים לשקול מחדש. ציפיותיכם כרגע אינן ריאליות ואתם נוטלים סיכונים גדולים שלא השכלתם לחשבם. אם ברצונכם לפנטז עליהם, עשו כך, אך אל תוציאו אותם אל הפועל.
רביעי עד שבת: אתם מוזמנים לאירוע מעניין, בו אתם פוגשים טיפוסים מרתקים. היזהרו מאנשים שמחפשים לסגור איתכם חשבון בגלל התרחשויות בעבר הרחוק. היו ערניים למאבק כוחות שמתנהל מתחת לפני השטח. מידע סודי שמגיע ממקור מוסמך, יעורר אתכם לפעולה דחופה, שבהמשך הדרך, תביא הפתעה לטובה. העובדה שאתם יותר אסרטיביים מאשר בעבר, רק תוביל אתכם לניצחונות והצלחות בקנה מידה אישי.


ראשון עד שלישי: מעברי הירח שליטכם על מצבור כוכבים קוסמי תובעת מכם משמעת עצמית חזקה יותר בעבודה. עמיתיכם והממונים עליכם מצפים כי תוכיחו מיומנות גבוהה. אתם הגיוניים ומציאותיים מאד בשאיפותיכם ואינכם מהמרים עכשיו על נושאים שאינכם מבינים בהם. עסקה או השקעה חדשה, הניצבת באופק, מחייבת שיקול דעת זהיר ויסודי. עכשיו, יותר מתמיד, אסור לכם לחתום על חוזים אלא אם קראתם בעיון את כל האותיות הקטנות.

רביעי עד שבת: אתם נהנים מפופולאריות רבה וזוכים להצעות מכל עבר. אל תתנו לגלי ההערצה לעלות לכם לראש. לעיתים, ‘מרוב עצים קשה לכם לראות את היער’. יש מצב שאתם מוצאים את עצמכם בקטעים הרפתקניים ומפתים שקשה לצאת מהם. עדיף לסרב בנימוס ולבדוק כל הצעה לגופה, לאט ובזהירות. אל תמהרו להסיק מסקנות לפני שאתם בודקים את המהות הפנימית של קשר חשוב.


ראשון עד שלישי: בתחום הקריירה מציעים לכם עכשיו הצעות חדשות. הזמן אינו מתאים להחלטות אמוציונאליות ואתם חייבים לשקול בזהירות את צעדיכם. קבלו ברצינות רק עצות המנתחות את מצבכם על בסיס הגיוני. למזל אין שום חלק בעניין בעקרון מומלץ לבחור בדרך הארוכה אם הבטוחה מאשר להסתכן בקיצורים הרפתקניים. אל תחששו ליטול על עצמכם אחריות ומשימות נוספות. בכל הקשור בכסף הרי שכדאי לקמוץ את היד ולהימנע מהימורים מוטרפים.

רביעי עד שבת: פרק זמן זה מאופיין בתחושת עייפות שאין לה הסבר של ממש. חוסר בהירות בתחום הרומנטי גורם לכם גם הוא, לאכזבה מסוימת. מצב הרוח לא בשיאו בלשון המעטה. קחו את הזמן למלא את המצברים. למרות הרצון שלכם לזרז תהליכים, אין קיצורי הדרך. טיפ: סוף מעשה, במחשבה תחילה. צפויות בשורות טובות לצעירים במשפחה.


ראשון עד שלישי: הזווית הצמודה בין הירח לבין כוכבכם מרקורי, משגרת אתכם למריבה מבולגנת עם הממונים עליכם. ייתכן עימות נוסף עם דמות סמכותית אחרת בחייכם. לפתע נדמה לכם כי מטילים עליכם משימות תובעניות במיוחד. אתם סבורים שאתם הם אלה שעושים את כל העבודה השחורה, בעוד מישהו אחר קוטף את הפירות. יש ביכולתכם למנוע את המשבר הצפוי אם תורידו ווליום ותנמיכו פרופיל. הניחו לקרינתו של אוראנוס לחלוף והימנעו מכל סוג השקעות לא מבוקרות.

רביעי עד שבת: מחשבות שליליות מעיקות עליכם ונראה שאתם מצליחים להרגיז כל מי שאתם מדברים איתו. האנרגיה שאתם משדרים לאנשים אחרים, גם הקרובים ביותר, אינה נעימה ואפילו מתפרשת כתוקפנית. מצד אחד אתם מביעים תלותיות מעצבנת ומצד שני לא ממש בא לכם להזיז אצבע, ולו גם במינימום. טיפ: להיות קצת יותר מעשיים. מישהו שצמוד אליכם לא חוסך מכם ‘ניתוחים’ ועצות.


ראשון עד שלישי: הדברים מתנהלים בקצב מסחרר מדי לטעמכם. בכל רגע משתנה הכיוון ועימו משתנות המטלות שעליכם לעסוק בהן. אתם נדרשים לטפל בדברים רבים מדי בעת ובעונה אחת, וכורעים תחת העומס. כל עבודה שאתם לוקחים על עצמכם מתבררת לפתע כי צריך היה לבצעה כבר אתמול. לכאורה מדובר במצב מאד לא נוח, אך הכוכבים מקנים לכם את היכולת להתמודד עם הכל ובבת אחת.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן מתאים לאהבה. קשר שלא ממריא הולך ומתרופף, ואילו משהו חדש נכנס לתמונה. עליכם להמשיך ולנסות להיות קצת יותר ספונטאניים. אם אתם רוצים ליהנות, אל תחכו לאף אחד. תדאגו לכך בעצמכם. יש לכם כמה הזדמנויות וחבל יהיה אם תתנו להן לחמוק לכם בין האצבעות. תבחרו קצת יותר טוב עם מי שאתם מבלים את הזמן הפנוי המועט שיש לכם.


ראשון עד שלישי: הדברים זורמים בקצב מסחרר ואתם מפיקים הנאה מכל רגע. אתם מאושרים מעבודתכם ומקדישים לה אנרגיה רבה. אם הממונים עלייך ניחנו בשמץ של תבונה הרי שיטילו על שכמך מיזמים שנתקעו. אפשר לסמוך על תושייתכם כי תשגרו אותם בזריזות לדרך בטוחה. זה הזמן להציע את שירותיכם לחברות גדולות ואפילו להרהר בעיסוק בפוליטיקה. מכל מקום, קשר עם פוליטיקאים ואנשי ציבור עומד כעת לטובתכם.

רביעי עד שבת: אתם לוקחים ברצינות רבה הערות טיפשיות שאנשים מפריחים לחלל האוויר ועושים מזה ‘סרט’. חשוב יותר שתדאגו לעצמכם ותתמקדו בעניינים הפרטיים שלכם. הרצון שלכם לסדר לאנשים אחרים את החיים, עלול להיגמר בעוגמת נפש לכל הנוגעים בדבר. טיפ: להוריד ציפיות מעצמכם ומאחרים. המזל משחק לצידן של השקעות המתחככות באלקטרוניקה ומחשבים.


 ראשון עד שלישי: הזווית ההתקפית בין יופיטר לפלוטו הופכת אתכם לאחוזי תזזית בכל הקשור בעבודתכם. אינכם מספיקים להוציא אל הפועל את כל תכנוניכם ונדמה לכם כי צריך להוסיף שעה ליממה. אתם חשים כאילו כל העומס נוחת על כתפיכם בבת אחת. קל מאד להצית עכשיו את רוגזכם, ועמיתיכם מרימים גבה לנוכח תגובותיכם המאוד לא צפויות. למרות הפיתוי האדיר, השתדלו להתרחק מכל סוג של השקעות ספונטאניות, רכישות מוטרפות או הימורים. שיקול הדעת הוא יותר מאשר משובש.

רביעי עד שבת: הצד היצירתי שלכם בא עתה לידי ביטוי בדרכים שונות. זה עיתוי מתאים לפנק את בני הזוג בארוחה רומנטית שהכנתם במו ידיכם או במוצר אומנותי שעליו טרחתם. העיקר בעצם היא תשומת הלב. גם בני המשפחה הקרובה, נהנים מיחס עדין ורך. מי שאינו נמצא במערכת יחסים, פתוח לאפשרות שיקרה משהו מרגש הקשור לחו”ל.


ראשון עד שלישי: אתם מבצעים כעת את המוטל עליכם בעבודתכם בזכות ההשראה המארסיאלית [כוכב מארס] יוצאת דופן ולא הודות לשכל ולהגיון. ההתלהבות שדבקה בכם סוחפת את עמיתיכם. הממונים עליכם מוכנים לפתע להשקיע ברעיונותיכם והם עושים זאת בעיניים עצומות. הצלחה מסחררת מובטחת לכם אם אתם עוסקים במשהו הקרוב לסיעוד, עבודה סוציאליסטית או תחום כלשהו הקשור ברפואה. אם חשבתם על אחד מאלה כקריירה לעתיד, הרי שעכשיו הוא הזמן להשקיע בו.

רביעי עד שבת: אל תנסו להאיץ תהליכים הקשורים לתחום הקריירה. מי שנמצא בעברו השני של המתרס עלול להיבהל ולחמוק מן הזירה לפני שניתן יהיה לבדוק את כל האפשרויות לשיתוף פעולה. התרגשות רבה מלווה אתכם במהלך כל התקופה הזו. נסו לרסן את התגובות שלכם. התחום המשפחתי שלאחרונה היווה מוקד לדאגות- נרגע. טיפ: לתרגל ריחוק רגשי.


ראשון עד שלישי: זה הזמן לבטא בעבודתכם את היצירתיות הגלומה בכם. כל תחום שתעסקו בו יזכה בנופך אמנותי והרמוני. אנרגיה הומניטרית מפעימה אתכם ואתם נרתמים לפעולות של התנדבות הקשורות בסיוע לזולת, אך גם באלו המחוברות לקריירה שלכם. זה הזמן להשחיל את אישיותכם אל תוך הדברים ולא לבצעם בדרך השגרתית בה הורגלתם. מאד מומלצים לכם גווני לבוש מסוג הזהב והזהוב והימנעות מגוונים רכים של קרם, לבן וירוק. אבני מזל המושכות אליכם אנרגיות חיוביות הן קריסטלים מסוג סיטרין וענבר.

רביעי עד שבת: אתם קיצונים בהתנהגותכם ועלולים לגרום לפגיעה מרגיזה בקשר חברי ממושך. הרחבת היכולת הפנימית לקבל את השונה מכם, תאפשר התקרבות במקום ניתוק. שווה להתאמץ. ויכוחים וניסיון להוכיח את צדקתכם ממש לא יעזרו במקרה זה. האווירה רק תהיה יותר סוערת. או שתקבלו את הדברים כמו שהם או שתוותרו. האינטרסים שלכם צריכים להיות בראש סדר העדיפויות.


ראשון עד שלישי: זה הזמן לטפל לעומק בכוחות ובאנרגיות הקשורים לקרירה שלכם אך מפעפעים מתחת לפני השטח. אל תהססו להסיר את הכפפות מול כל אלה ששמים לכם רגל. גם לכם מותר לנקוט בשפה בוטה כלפי רכלנים ומחרחרי מלחמות. יש לסלק הצידה את כל השיקולים שאינם רלוונטיים לעבודה הטהורה נטו, ולעסוק בעיקר. אם מקננים בכם חשדות הנוגעים לאי קידומכם או לתוספת כספית שמתעכבת משום מה, הרי שבחרתם לעצמכם עיתוי מוצלח כדי להניח את הדברים בגלוי על השולחן.

רביעי עד שבת: הסובבים אתכם מנסים להכתיב לכם צורת התנהגות. למרות החששות שלכם, התגובה האסרטיבית שלכם תשנה את המצב ללא כל בעיות וללא התנגדות. הפרשנות של האירועים תלויה רבות בכם עצמכם ולאו דווקא בקטעים אמיתיים. שותפויות חדשות ושיתופי פעולה בתחום המקצועי, אפשריים עכשיו יותר מתמיד. נטרלו את המתח על ידי ביטוי רגשותיכם אך אל תגזימו.


ראשון עד שלישי: הצמידות שנוצרה בין כוכבכם מארס לבין כוכב ונוס, בבית העשירי במפת לידתכם, הופכת אתכם לפופולאריים ולמושכים בעיני בני המין השני. בתחום זה לא תהיה לכם דקה מנוחה. מבטים חמים מהרגיל נשלחים לעברכם ואתם מוצאים את עצמכם מוקפים מעריצים. אלת המזל מחייכת אליכם וזה הוא העיתוי המושלם לזכות באהבתכם הגדולה. דעו לכם כי בכל הנוגע לרומנטיקה אתם מגנטים ומצודדים והחושניות עזה וזורמת מתמיד.

רביעי עד שבת: התחייבויות כספיות שלקחתם על עצמכם, קצת מכבידות. מה שברור הוא שזאת אינה תקופת שפע עבורכם וכדאי להיזהר מהוצאות לא חיוניות. אל דאגה, פיצוי יגיע מאוחר יותר. בינתיים, תלמדו להסתדר עם מה שיש ועם קצת מאמץ- אפילו ליהנות מכך. יש לכם עוד כברת דרך לעבור, אך אין ספק שאתם בכיוון הנכון. ישנם לא מעט סימנים בשטח שאתם פועלים בצורה יוצאת דופן שתביא תוצאות מפתיעות וחיוביות.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?