תחזית אסטרולוגית שבועית 16-22.2.2024

ראשון עד שלישי: אתם צריכים להיות עצמכם כדי להשיג מטרות ראויות. הגיע הזמן להצהיר הצהרות ולומר דברים ברורים. התנאי היחידי שבעצם מהווה הגבלה הוא לשמור על יושר פנימי והיכולות לעמוד מאחורי ההבטחות שאתם מפזרים. שימו לב לאנשים ממזלות המים: דגים, עקרב וסרטן. דאגות וחרדות המדירות שינה מעיניכם, תתבררנה כלא מוצדקות. צפויות בשורות לצעירים במשפחה.

רביעי עד שבת: סיבות שונות שאינן תלויות בכם, גורמות לכם לחוש קצת אבודים. נראה שיש צורך להגביר את הקצב ולהתקדם הלאה, כאילו שום דבר לא עומד בדרככם. בעיקר בתחום הקריירה, מסרים סותרים שאתם מקבלים מהממונים עליכם רק תורמים לחוסר הבהירות. תעשו את השיקולים שלכם. נכון שלאחרונה יש לכם צורך ביתר פרטיות אבל השבוע אתם מרגישים חברותיים במיוחד.

תקשור בקלפים: בפעולת תקשור שבוצעה למענכם בקלפים מן המזרח, זכיתם בקלף תשעה מעוינים הקורא לכם לסלק מחייכם גורמים החוצצים ביניכם לבין אהבתכם. הקלף מציג עלמה קסומה צדה ציפורים בעזרת ציפור דורסת.


ראשון עד שלישי: על פי מצב הכוכבים לא פלא שצפוי פרק זמן מאתגר. תקלות טכניות עלולות לשבש חלק מתוכניותיכם. אתם מבזבזים זמן יקר שאין לכם, ומוטב שתתחילו להירגע. האנרגיות השליליות שאתם מפזרים, לא מועילות לאף אחד. בערבים צפויים מפגשים שקטים ומעניינים המהווים שינוי מרענן וממלא מצברים, בהשוואה לתקופה המתישה שעברתם לאחרונה.

רביעי עד שבת: אנשים שקרובים אליכם מופתעים מהתפנית שחלה בכם. היכולתללכת בין הטיפותמביאה אתכם למצבים חדשים ומסייעת לכם לשמש בתפקיד מגשר ומקשר בין אנשים החלוקים בדעותיהם. אתם מתמודדים היטב עם הקשיים שיש לכם בתחום העבודה. מה שלא תספיקו עכשיו, תוכלו לדחות לשבוע הבא. בעצם, שום דבר לא בוער אז אל תלחיצו את עצמכם.

תקשור בקלפים: בפעולת תקשור שבוצעה למענכם בקלפים מן המזרח, זכיתם בקלף חמישה לבבות הקורא לכם להתמקד בהישגיכם ולהתעלם מתחומים בהם לא צלחה דרככם. הקלף מציג דמות מתבוננת בגביעים שפוכים, ומתעלמת מגביעים ניצבים.


ראשון עד שלישי: קשיים בתחום התקשורת גורמים לכם עוגמת נפש. הרצונות שלכם אינם מתגשמים וקשה לכם לסבול את התסכול. מתח מלווה את התפקוד היומיומי ומקשה עליכם להתרכז. השיטות המניפולטיביות שאתם מנסים להפעיל, אינן מתאימות לאופי האמיתי שלכם ולצורת ההתנהלות הרגילה שלכם. יש להשתחרר ולנהוג באופן טבעי יותר. צפויה לכם בשורה שייחלתם לה.

רביעי עד שבת: מישהו שולח לכם מסר שמחמם את הלב. אתם מרגישים מוערכים וזה נותן לכם מוטיבציה להמשיך לפעול. התחום החברתי גם הוא בפריחה והתאוששות, ועושה רושם שאתם הופכים לאט אבל בטוח למרכז פעיל של קבוצת אנשים מעניינת. דווקא עכשיו, מסלול חשוב שנחסם בפניכם לאחרונהנפתח. צפויה נסיעה בעקבותיו של אדם מרתק.

תקשור בקלפים: בפעולת תקשור שבוצעה למענכם בקלפים מן המזרח, זכיתם בקלף נסיך הלבבות המביא עימו מזל וברכה לכל היוצרים והאמנים שביניכם. הקלף מציג נסיך חולמני מציץ בגביע אשר דג בוקע מתוכו.


ראשון עד שלישי: אל תתפלאו אם בסופו של דבר, מגישים לכם את החשבון והמחיר. לעיתים יקר ומעייף ! יש עוד אנשים בסביבה שיש להם מה לומר ויש גם כאלה שיש להם דעה שונה משלכם. הגשמת החזון האישי חשובה מאוד, אולם צריך לדעת לוותר ולו גם באופן זמני. מישהו מנסה לקרקע אתכם ואילו לכם יש בראש רק בילויים ואקשן.

רביעי עד שבת: ריכוך עמדות מאפיין את פרק הזמן הזה. סוף השבוע המתקרב מבשר על גישה קלילה ופחות מחייבת. מבחינת אנרגיות ואווירה מתאים לכם לצאת לחופשה בה תהיו משוחררים מהתחייבויות. השתתפות בסדנא שבה תקבלו השראה להמשך הדרך, היא שיטה מוצלחת במיוחד. סוף סוף יש לכם זמן להתפנות לעניינים שברוח, תשכחו מההיגיון ופשוט תנו לעצמכם ליהנות.

תקשור בקלפים: בפעולת תקשור שבוצעה למענכם בקלפים מן המזרח, זכיתם בקלף אס התלתנים המבשר על התחלות חדשות שהגיע זמנן, כגון: תחילתה של תקופת לימודים. הקלף מציג יד אוחזת במקל מלבלב.


ראשון עד שלישי: צפוי מצב אשר עלפיו נמאס לכם להילחם מול המערכת ואתם בקטע של הרמת ידיים. אתם מרגישים מותשים לחלוטין ממאבקים אלה. מומלץ לקחת פסק זמן, להטיל על מישהו אחר את האחריות ולהתמקד בחשיבה חיובית. אין שום סיבה שתעשו את הכל לבד ותמשיכו להרגיש כקורבן. פעילות מאתגרת הקשורה בספורט, מתאימה ביותר לבילוי בשבוע הזה.

רביעי עד שבת: יש לכם את היכולת לראות את הדברים בצורה רחבה יותר מאשר בעבר. בא לכם לפנק מישהו קרוב במתנה לא שגרתית. תגובה של אדם מרתק למחווה נדיבה מצידכםמפתיעה אתכם בעוצמתה. אתם משקיעים זמן רב מהרגיל כדי לבדוק רכישה של מוצר בו חשקתם מזה זמן רב. סך הכול פרק זמן אינטנסיבי ומספק, הכיווןאופטימי.

תקשור בקלפים: בפעולת תקשור שבוצעה למענכם בקלפים מן המזרח, זכיתם בקלף מלך הלבבות המבשר בשורות טובות בנוגע לביתכם ולבני משפחתכם. הקלף מציג מלך על כסא מלכות שצף בין גלי ים.


ראשון עד שלישי: צפוי מצב רוח הפכפך קמעה. יש לכם אפשרויות רבות לבחור מהן אבל אתם מתקשים להחליט מה באמת אתם רוצים. במיוחד קשה לכם להתפשר. אנשים סביבכם מרגישים מבולבלים ולא מסוגלים לתת מענה לדרישות המעורפלות שלכם. כדי לשנות את המצב עליכם להאמין שאתם יכולים להשיג כול מה שתירצו. היקום מחכה. רק תזמינו, אבל…. תדייקו.

רביעי עד שבת: תפסיקו לנתח את המצב ונסו להבין את עצמכם לעומק. החולשה שלכם היא גם העוצמה שלכם. הרצון להיות מוקף באנשים חשוב לכם, אבל לעיתים יותר מידי. התכנונים הקדחתניים לקראת סוף השבוע גורמים למתח מיותר. טיפ: להירגע ולזרום עם הספונטאניות. אל תדאגו, לא תישארו לבד אלא אם כן זאת תהיה בחירה שלכם.

תקשור בקלפים: בפעולת תקשור שבוצעה למענכם בקלפים מן המזרח, זכיתם בקלף שבעה לבבות המתריע מפני מתן אמון מופרז באדם הנוהג לפזר הבטחות שווא ואשליות. הקלף מציג קוסם שולףשפניםמשבעה גביעים.


ראשון עד שלישי: נראה שאתם משתמשים בכול מיני טכניקות מתוחכמות ותירוצים שאף אחד לא ממש קונה. לא פלא שהתוצאות אינן משביעות רצון. אתם גם עסוקים מידי ב– ‘להיות כמה שיותר בסדר‘. אז גם כאן לא פלא שאין לכם זמן לדברים החשובים. אנשים קרובים שבאמת איכפת להם מכם ותמיד נמצאים שם בשבילכם, מסתובבים עצבניים ומתוסכלים ובצדק.

רביעי עד שבת: מקום חדש שאתם מגלים לא הרחק ממקום מגוריכם מתגבש כמקוםמקלטרוחני עבורכם. קשה לכם עדיין להכיר בגבולות שלכם בתחומי עבודה וכספים אולם זה יגיע בבוא הזמן. הנושא הזוגיאינטימי מעסיק אתכם ? כדאי להתייחס לעניין בקלילות ולא להפוך את האינטראקציה למאבק כוחות מיותר לחלוטין.

תקשור בקלפים: בפעולת תקשור שבוצעה למענכם בקלפים מן המזרח, זכיתם בקלף שמונה עלים הרומז על קשר כלשהו עם אדם שטרם סגר את חשבונותיו עם קשריו הקודמים. הקלף מציג דמות כסויית עיניים ואסורה בכבלים.


ראשון עד שלישי: נראה כי הגיע הרגע בו כדאי שתקדישו יותר זמן לעצמכם, ופשוט לא תחשבו על אחרים. וותרו על הרצון לשליטה. צפוי עימות עם אדם קרוב שמתכנן דבר מה שאינו לרוחכם. אתם צריכים להתחזק מצד אחד ולהניח לאחרים לדאוג לעצמכם. בעבודה יש מי שמנסה לנצל את מסירותכם על מנת להפיל עליכם תחומי אחריות שאינם באמת שייכים לכם. גלו אסרטיביות והחלטיות. רק תרוויחו.

רביעי עד שבת: מעורבות רגשית גבוהה מהרגיל מאפיינת אתכם בזמן הזה. אתם מרגישים כאילו קצות העצבים שלכם חשופים. הכל איכפת לכם ואתם גם רואים את כל מה שמתרחש סביבכם, כמו מתחת לזכוכית מגדלת. קשה לכם להתרכז וקללהתרגז. מה לעשות, יש גם ימים כאלה. נסו להוריד פרופיל ולא להעיר יותר מידי. רק להתבונן.

תקשור בקלפים: בפעולת תקשור שבוצעה למענכם בקלפים מן המזרח, זכיתם בקלף תשעה לבבות המעודד אתכם לבצע פעולות העשויות להרנין את ליבכם, גם אם מישהו בסביבה אינו רווה נחת מהתנהגותכם. הקלף מציג אפנדי בלבוש מזרחי.


ראשון עד שלישי: חברים מציעים לכם בילוי משותף ואתם מתלבטים. תפסיקו לעשות יותר מידי חישובים. פשוט תתכוונו וצפו לטוב ביותר. פנויות ופנויים עשויים לפגוש עכשיו אנשים מעניינים. אל תזניחו את בני המשפחה. יש מי שסובל ממצוקה רגשית מסוימת וזקוק לתשומת לב ולמילת עידוד. לא צריך הרבה זמן. מה שחשוב זה רצון בתוספת אמפטיה.

רביעי עד שבת: מעגלים חברתיים חדשים נפתחים בפניכם. אתם מרגישים חופשיים להתלוצץ ולדבר הרבה מהרגיל, כך שאתם הופכים למרכז העניינים כמעט בכל מקום אליו אתם מגיעים. אל תחששו להתבלט גם בעבודה. זה יפעל לטובתכם. היזהרו מפליטות פה ואל תנדבו מידע שעלול בהמשך הדרך להעיד על נקודות החולשה שלכם. שחקו אותה בקשיחות. זאת הדרך.

תקשור בקלפים: בפעולת תקשור שבוצעה למענכם בקלפים מן המזרח, זכיתם בקלף שישה לבבות המבשר על מפגשים עם דמויות מן העבר שהתגעגעתם אליהן. הקלף מציג שתי ילדות בלבוש הגזור מתוך האגדות.


ראשון עד שלישי: עושה רושם שהציפיות הגבוהות שאתם מפתחים, גורמות לאנשים קרובים להילחץ. בדרך כלל, אולטימאטום לא פועל טוב על אנשים וחבל שאתם מכניסים את עצמכם לפינה שלא תדעו, אחר כך, איך לצאת ממנה. מדובר בעניין לא פשוט וחבל שאתם לחוצים כל כך. אם תתמקדו בלהרגיע את עצמכםצפויה הצלחה. אירוח אנשים מעניינים יגרום לכם להנאה צרופה.

רביעי עד שבת: עתה אתם חשים כאילו משב רוח רענן פורץ אל תוך חייכם. מישהו חדש מביא אנרגיה חדשה ורעיונות מהפכניים לשיקולכם. במקרה של הצעה קונקרטית, יש לומר בדיוק את מה שתאם מרגישים. הקציבו לעצמכם תקופת ניסיון לפני שאתם מתחייבים לטווח ארוך. מאבק כוחות בעבודה פונה לכיוון בלתי צפוי. זהו פרק זמן שופע מזל והצלחה בתחומים שבינו לבינה.

תקשור בקלפים: בפעולת תקשור שבוצעה למענכם בקלפים מן המזרח, זכיתם בקלף מלכת הלבבות המבשרת על הצלחות בתחומים הקשורים בגלגול כספים. הקלף מציג מלכה זהובת שיער וחושנית, טובלת רגליה במים.


ראשון עד שלישי: אתם מתמלאים באנרגיות חדשות. אל תקשיבו לאנשים שמנסים לגרום לכם להרגיש רגשי אשמה. אל תיכנעו לפיתויים לקיצורי דרך, במיוחד אלה הכרוכים בהשקעה כספית, לפני שבדקתם את הפרטים. יצירתיות והכנסת אלמנטים של גמישות לקו המחשבהרצויה. אל תפתחו ציפיות גדולות מדי בנושא שעדיין נמצא בשלביו הראשונים.

רביעי עד שבת: עיקרון השוויון והצדק חשוב לכם מאוד ואתם מצפים שכול העולם יפעל לפי הערכים שלכם. יש אנשים שאינם חושבים כמוכם ושיתנגדו לכם באופן עקרוני, כך שחבל על הזמן היקר שלכם כשאתם מנסים לשכנע את ה-‘לא משוכנעים‘. תתעסקו בענייניכם ותו לא. למרות שיהיה מי שינסה לתפוס פיקוד, אל תשתפו פעולה: אל תתנו דין וחשבון למי שאתם לא חייבים ואל תדברו בטון מתנצל.

תקשור בקלפים: בפעולת תקשור שבוצעה למענכם בקלפים מן המזרח, זכיתם בקלף שני לבבות המבשר על אהבה יפה, טהורה, תמימה וזכהכמו גם על שותפות מוצלחת. הקלף מציג עלם ועלמה המחליפים ביניהם גביעים כסמל לאהבתם.


ראשון עד שלישי: רעיונות מקוריים, נשמעים מלהיבים, בעיקר לאנשים יצירתיים, אבל לא בטוח כלל שהם ניתנים ליישום. יש אנשים שמבינים אתכם בלי יותר מידי מילים ובכול מקרה, רצוי שתתנו לאחרים לנהל את השיחות והוויכוחים שנושאים שברומו של עולם.

רביעי עד שבת: עכשיו אתם יכולים לרשום לעצמכם ניצחון קטן. עליה במצב הרוח מסייעת לכם להשקיע קצת יותר מאמצים בתחום הזוגי, מה שמביא לתוצאות משביעות רצון. תחושת ביטחון ואופטימיותמתחזקת. יש עוד נושאים שדורשים טיפול מיידי ואתם עסוקים רוב הזמן במחשבות כיצד להוציא את הטוב ביותר מהמצב החדש שנוצר. בני מזל אריה או מאזניים, ישמשו לכם כמקור להרבה נחת רוח.

תקשור בקלפים: בפעולת תקשור שבוצעה למענכם בקלפים מן המזרח, זכיתם בקלף אס הלבבות המבשר את תחילתה של דרך חדשה המושפעת משיקולים רגשיים ויצירתיים. הקלף מציג יד מושטת שבתוכה גביע.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?