תחזית אסטרולוגית שבועית 31.3-6.4.2023

ראשון עד שלישי: זרימה של אנרגיות חיוביות תורמת למצב רוח מרומם. הכרה חברתית ופרגון מגיעים אליכם בלי יותר מידי מאמץ. אתם מצליחים לתרום בלי לצאת מגדרכם. ענייניכם יצליחו בגדול אם רק תדעו כיצד לשווק את עצמכם. קצת יחסי ציבור לא ממש יזיקו. ייתכן כי אתם ממשיכים לחפור בפרשיה שהתנתקתם ממנה. יש דברים שכדאי לנטוש ולשכוח. מצד שני, פרשייה שהיה נדמה כי היא עומדת להמריא, עלולה להיתקע. רק צעד נועז עשוי להשיבה למסלול.

רביעי עד שבת: קשה לכם להחליט אם עובר עליכם זמן טוב או בעייתי. בשל אווירת החג שבפתח נראה כי המון דברים מתרחשים בת אחת ולא קל לכם לעכל את השינויים. האמת היא שעליכם לשמור על קו פעולה ולא להתעכב יותר מידי על מה שקורה ברקע. לא קל למצוא את הידיים והרגליים בתקופת מעבר מעין זאת, בה אתם נמצאים, אבל זה אפשרי. אם ברצונכם לחשוף את צפונותיו של מי שאתם חושקים בו, הניחו לו להאמין שאתם מאמינים לדבריו.


ראשון עד שלישי: אין שום סיבה הגיונית אבל מצב הרוח שלכם ירוד למדי. ירידה באנרגיות מובילה אל חוסר רצון להתמודד עם נושאים שעומדים על הפרק. אתם מקבלים מידע קצת מרתיע על מישהו קרוב. ההחלטה כולה שלכם. יש לשקול מה תרצו לעשות בהמשך. יש לשמור על הגיון בריא ולא להיסחף לפנטזיות. העניקו לאחרים את אשר אין לכם צורך בו, כך כולם ייצאו נשכרים.

רביעי עד שבת: משום אווירת החג כדאי לכם לשקול היטב את המשך סוף השבוע. התחשבות בדעות של בני משפחה תהיה מחווה יפה ומוערכת אולם אינכם מוכנים לוותר לחלוטין על עצמאותכם. הבחירה האולטימטיבית תהיה בוודאי לחלק את זמנכם בצורה שווה. סך הכול צפוי לכם בילוי מענג ומעניין וחבל יהיה לוותר עליו למען אחרים, עם כול הרצון הטוב. גם לכם מגיע. יכולים להגיע לפשרה? כדאי לנסות. העיתוי בשל לעיסוקים במישור הרוחני גם תמורת נטישת החומריות.


ראשון עד שלישי: מצב הרוח שלכם מתנדנד בין אושר עצום ובין עייפות שמביאה אתכם להתנהגות אימפולסיבית שפוגעת לעיתים. עזרה ושיתוף פעולה ישפרו את המצב מבחינה אובייקטיבית ובעיקר מבחינת ההרגשה לקראת החג הממשמש ובא. במהלך השבוע תידרשו להתחזק ולהביע נכונות לקיים מפגש חברתי. היוזמה תורגש כמו לחץ אבל בשלב מאוחר יותר תבינו שזה היה הצעד הנכון. צפויה לכם הפתעה שתוכננה על ידי הסובבים אתכם לפני זמן רב.

רביעי עד שבת: אל תתנו לאף אחד לפגוע לכם באגו גם אם אותו אדם באמת חשוב עבורכם. זה גובל באבסורד. אתם זקוקים מאוד לחיזוקים. דווקא בחג הזה נסו למצוא מקום בטוח בו תוכלו להתבטא. רעיון פשוט מחלץ אתכם מתסבוכת שגררתם זמן רב. עכשיו אתם מתפלאים איך לא חשבתם עליו קודם. אנרגיה טובה תסלק את העננה שרבצה על הנתיב הרומנטי. כאשר זה יקרה, פשוט תזרמו איתה.


ראשון עד שלישי: צאו לבילוי למרות שזה לא נשמע לכם מתאים. מישהו בוחן את תגובותיכם ואתם מודעים לכך, אז באמת שאין טעם לעשותדווקא‘. התנהגו בצורה הכי טבעית. סכסוך שאינכם מעורבים בו לא מחייב אתכם לנקוט עמדה, למרות שזה מפתה אתכם מאוד. גם אם אתם חשים שתוכלו לעזור, מוטב לשמור מרחק. פתרון המצב אינו תלוי בכם וכיוון שכךאין טעם להתחיל ב-‘פרויקט‘. צפויה הצלחה לאלה מכם השואפים לאור הזרקורים. זו בשורה נפלאה לשחקנים הפוטנציאליים שביניכם.

רביעי עד שבת: חרף אווירת החג נראה כי אתם שוקלים להפסיק קשר משמעותי בו אתם מעורבים. במידה ותחליטו שזה באמת הסוף, נסו לעשות זאת בצורה דיפלומטית. מי שטרם נמלך בדעתו מוזמן להתאפק עד לאחר ימי החג. העיתוי לא ממש מתאים, בעיקר לא לקופידון‘. עדיף תשמרו על פרופיל נמוך. משום מה אתם מצליחים להרגיז את כל מי שנמצא בסביבה הקרובה אליכם. כוחות שאינכם מודעים לקיומם, מגוננים עליכם ושומרים את צעדיכם.


ראשון עד שלישי: תחשבו בצורה מציאותית ואל תתנו לפנטזיה לגרור אתכם למקומות של ציפיות ואכזבות. הקדישו את עצמכם לעניינים פרטיים ורק זמן קצר וקצוב לפגישות שתוצאותיהן לא ברורות עדיין. סיימו בנימוס מצב שלא מתאים. אינכם רוצים לפגוע באף אחד אך גם לא בעצמכם. נכון? הזמן שלכם יקר ומוטב לחזור הביתה מאשר לבלות בחברה גרועה. יש להוביל את האהבה אל תלם יציב. זה אומר שהתפלספות תמתין לעיתוי מוצלח יותר.

רביעי עד שבת: הניסיון לקבל בדיוק את מה שאתם רוצים בו, לא ממש מצליח. העקשנות שלכם רק גורמת למצב להיות יותר גרוע. מישהו קרוב אליכם הופך להיות דמות מעצבנת וביקורתית למרות האווירה החגיגית שסביבכם. שווה להשקיע זמן בהקשבה ולהבין את שורש הבעיה. תהיה לכם הזדמנות להכיר אנשים חדשים שיתנו לכם לראות דברים אחרים ופרופורציות חדשות על מצבכם. שימו לב להתגלויות המופיעות בחלומותיכם. לפעמים יש בהם מסר מרתק.


ראשון עד שלישי: ישן מפני חדש תשליכו‘. ריקון הארונות והמגרות מחפצים שלא השתמשתם בהם מספר חודשים, הוא הדבר הכי טוב שעשיתם למען עצמכם בזמן האחרון. מי שעובד כעת על תהליכישחרורבתחום הביתי והזוגי יגלה עד כמה ההשפעה הסביבתית חזקה. חוסר השקט מתחלף בתחושת סיפוק. תחשבו על כול ההיבטים ותגלו שאתםאדונים לגורלכם‘. צפויה התגשמות משאלות. בקשו ותקבלו. זה אומר שאתם צריכים לפתוח את הדלת למזל המקיש עליה.

רביעי עד שבת: הודות לאווירת החג נראה כי הלך רוח של חריצות מביא אתכם לפרק זמן מלא פעילות שמסתיים בתחושת סיפוק והצלחה פנימית. במקביל, מוטב שתקדישו זמן גם לפעילות בכיף שאינה קשורה למחויבות כל שהיא. תפרגנו לעצמכם את הטוב ביותר שאתם יכולים להרשות לעצמכם. באמתמגיע לכם! נראה כי אתם עצמכם מהווים מקור עידוד ונחמה לאדם שידע לא מעט משברים.


ראשון עד שלישי: הפער בין צורת החשיבה שלכם לעומת אנשים אחרים גורם לקצרים ולבעיות בתקשורת. למרות שנדמה לכם שמפלים אתכם לרעה, הרי שגם אתם לא תמיד מתייחסים לאחרים במידה ראויה של כבוד. החוקים צריכים להיות שווים לכולם. קבלו קצת השראה ממקורות ראויים ואל תסתכלו על אנשים אשר קל לכם אולי להזדהות איתם, אבל לא מהווים דוגמה הולמת.

רביעי עד שבת: המאמצים שאתם משקיעים לקראת החג הם ללא פרופורציה ומעידים על כך שאתם זקוקים למעורבות רבה יותר מן הסובבים אתכם. אולי הגיע העת לתת לדברים לזרום בעצמם. מכירים את הפתגם: ‘הפרה רוצה להניק יותר ממה שהעגל רוצה לינוק‘? הורדת הציפיות תקל עליכם בטווח הרחוק, גם אם בהווה תרגישו מתוסכלים מעט. זוהי גם הזדמנות לפתוח דף חדש בתחום הזוגיות.


ראשון עד שלישי: הספונטאניות שלכם מתאימה לפרק זמן קצר אבל בטווח הרחוק היא גורמת לסיבוכים. ‘לכבות שריפותזאת תכונה נפלאה בתחום העבודה כשמדובר במקרה של לחץ, אולם במישור החברתי אנשים רוצים לדעת מראש מה הם עושים בסוף השבוע. רק מי שממש דומה לכם בקטע הזה יקבל את העובדות כפי שהן ובלי להיעלב, בעוד שאחרים לא ממש יתלהבו מההתנהלות. אל תשכחו: איש לא רוצה להיותברירת מחדל‘.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן של התלבטויות שאיכשהו קשורות לחג שהגיע. אתם מרגישים תחושות של חוסר אונים ולא בטוחים מה צריך לעשות. בין אנשים שלכאורה משתפים איתכם פעולה, מסתתרים גם אלה שלא ממש מפרגנים לכם. אין לכם את המותרות להתלונן או לרחם על עצמכם. המצב אינו מאפשר זאת ויש להיכנס לפעולה מיידית. אל תסתכלו לאחור ואל תגיבו לפרובוקציות. שמרו את השנינות והעוקצנות לעיתוי אחר. בינתיים תזרמו עם אווירת החג ותנו אהבה ללא תנאים.


ראשון עד שלישי: הזכירו לעצמכם ש-‘יש חייםגם מעבר להתחייבויות, אף כי החג ממשמש ובא. למשל, הקפדנות שלא מרשה לכם לצאת מהבית לפני שהכול מסודר טיפ טופ, מעיקה. פיתוח של דרך חשיבה חדשה והרחבת תחומי עניין, יעזרו לכם להשתחרר מהקפדנות המיותרת. פיתוח מיומנויות ספורטיביות וקשרים חדשים, יספקו גיוון ועניין. נסו להימנע מלקבוע עמדה בשלב מוקדם זה. יש לכם סיכוי לגלות שאתם מצטיינים בדבר שממשתפורעליכם.

רביעי עד שבת: כשמגיעות אליכם הצעות לבילויים תהיו קצת יותר סלקטיביים ותסכימו רק אם זה מתאים לכם באמת. אם לאעדיף להישאר בבית ולהקשיב למוסיקה או לצפות בסרט טוב. זה הזמן לברר מי הם ידידי האמת שלכם, ומי סתם דואגים לאינטרסים שלהם. אם אתם משנים לטובה את יחסכם כלפי אדם שמעל באמונכם, כדאי שהוא יצטרך לעמול קשה על מנת לתקן את שנשבר.


ראשון עד שלישי: יש לכם מחשבות על כיוון תעסוקתי חדש. הנטייה להתפשר מגיעה לנקודת רוויה ואתם מרגישים שדרוש לכם משהו אחר ומרגש יותר. יש לכם זמן די והותר על מנת לשקול את הדברים ולהתעדכן. גייסו לצורך העניין את המכרים והחברים שלכם, כדי שיעזרו לכם להתחבר לאנשים ומקומות בהם יש לכם סיכוי גדול יותר להגיע למימוש הפוטנציאל. זה גם העיתוי ההולם להתפייס עם יריבים ומתחרים. ייתכן כי הגיע הזמן בו כולם צריכים לרדת מן העצים שטיפסו עליהם.

רביעי עד שבת: דבקות בעקרונותיכם תנחיל לכם ברכה בתחום הקריירה. אל תניחו לאיש להאמין כי אתם מונחים בכיסו. הודות לאווירה החגיגית אתם פוגשים אנשים ומקומות שנראים שונים מכפי שדמיינתם. הנאתכם תלויה במידת הפתיחות שתגלו. יש מי שמתכנן להציע לכם הצעה אך ממתין להבשלת התנאים. כדאי שתיזמו מהלך שיסלול את הדרך. מה שאתם רואים בו כסתם צירוף מקרים ממוזל, הוא בעצם גורל שמשחק לטובתכם.


ראשון עד שלישי: החג ממשמש ובא והבית מהווה עבורכם מרכז לפעילות. פתחו דף חדש על ידי הכנסת שינויים שיביאו עימםרוח חדשהואנרגיות חיוביות. הגיע הזמן להיפטר מדברים שאין להם שימוש, ולא פחות חשוב לאזן בין תחושת האופוריה המציפה אתכם לבין החלק המעשי יותר. תכנון וסידור מחדש של כמה אביזרים חדשים ימלא אתכם בתחושת אושר אינסופית. המזל יתדפק על דלתכם בחברת אנשים ודברים הבאים מארצות רחוקות. נראה כי דבר מה קורץ לכם מעבר לים.

רביעי עד שבת: אתם מרגישים שהצלחתם לעלות על דרך המלך. אפילו שלא כל מה שקורה הוא בדיוק הקטע שלכם, אבל יש בהחלט תחושה של תנועה ושל חיוניות, מה שלא הרגשתם בעוצמה כזאת די הרבה זמן. שמרו על קשר הדוק עם אדם אשר מצליח להצחיק אתכם. נראה כי הוא גורם ממריץ עבורכם. אתם חייבים לעצמכם אוויר של מרחבים וטבע. נסיעות יחוללו נפלאות גם במתרחש איתכם בתחום האישי.


ראשון עד שלישי: אתם חולמים על התנסויות חדשות וההזדמנות לא מאחרת להגיע. חוויות יוצאות דופן יתרחשו במהלך השבוע. קחו צאנס. האדרנלין יעשה לכם רק טוב. יש לכם רצון עז לצאת מהשגרה אז אין טעם לעצור….לכו על זה! צעד כזה יגרום לתחושת רעננות רצויה והתחדשות. במקביל, קחו בחשבון כי התקרבות מלאכותית מואצת עלולה להלחיץ את בני הזוג. לכו לאט אבל בטוח. אל תחששו מאנשים שאינם שבעי רצון מרעיונותיכם. אתם לא צריכים לקחת ללב את מי שאינם יודעים לפרגן.

רביעי עד שבת: למרות אווירת החג נראה שאתם מתקשים לזהות הזדמנויות של ממש וכך קורה שהחיים האישיים שלכם לא בשמיים. קפיאה על השמרים בתירוץ של זהירות, ממש לא עוזרת. זה משהו שחייב להיפסק. זה לא שאתם לא יודעים בתוך תוככם מה צריך לעשות. זה מין קטע של דחייה בגלל חוסר רצון להתמודד עם המציאות. זה לא קל אך הכרחי. מידע משמעותי שנמצא בידיכם עשוי להביא תועלת למי מהסובבים אתכם.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?