תחזית אסטרולוגית שבועית 14-20.7.23

ראשון עד שלישי: היחסים הקוסמיים שבין הכוכבים ונוס ומרקורי, עשויים ליצור מצב לפיו אתם מתאהבים באנשים הלא נכונים. אל תאמינו למי שמספר לכם כי הוא נקרע בין שני עולמות, שזה אומר: ביניכם לבין מישהו אחר. השתדלו להימנע ממצבים לפיהם הצד השני רוקד על שתי חתונות, בעוד אשר מכם הוא מצפה להתנהגות מסוג שונה בתכלית.

רביעי עד שבת: כוכבי שפע ופריון מרחפים עכשיו מעל הנתיב הרומנטי. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתנצלו את התופעה לשידוכים ולהיכרויות. צפויות שיחות אינטימיות אל תוך הלילה. אתם אומרים ושומעים דברים שנשמרו עד כה בתוך כספת. נולדת הבנה טובה יותר למעשיהם והתנהגותם של בני הזוג. מישהו נותן לכם עצה נפלאה הקשורה לצעירים במשפחה.

טיפ שבועי: אם תחליטו ללכת על שותפות עם מישהו מהמזל שלכם, דעו לכם כי שור עם שור זו שותפות יפה, יציבה, וממושכת. שני השותפים הם טיפוסים שיודעים בדיוק מה הם רוצים ולכן לא צריכים להתווכח על זה.


ראשון עד שלישי: מצבו ברקיע של כוכב מרקורי, שליטכם, עשוי להוביל אתכם להתלבטויות חריפות בין קולו של ההיגיון (ויחד עימו המוסכמות החברתיות), לבין תסיסה פנימית שמעודדת אתכם להמר על אפיקים הרפתקניים. התופעה מודגשת במיוחד במישור האישי אך עשויה להשפיע גם על השקעות פיננסיות. יחסיו של מרקורי עם גזרת מזל קשת, מעודדים את יחסיכם עם ילידי מזל זה.

רביעי עד שבת: אנרגיה המגיעה אליכם מכוכב אוראנוס מעוררת אתכם לאסרטיביות שלא ידעתם כמוה. נראה כי גם הענווים והצנועים שביניכם ייתפסו רוח גבית של יוזמה ונחרצות. זה הזמן לתבוע תשלומים המגיעים לכם בזכות ולא בחסד. אדם שאתם מחבבים נוטה להתבדח על חשבונכם. אתם יכולים לראות בזה מעין מחמאה ואפילו, חיזור. מכל מקום, אין בזה שום רע כל עוד הדברים זורמים בכיף.

טיפ שבועי: אם תחליטו ללכת על שותפות עם מישהו מהמזל שלכם, דעו לכם כי תאומים עם תאומים זו שותפות שהיא חגיגה לעיניים ובעיקר אם הנושא המרכזי בה עוסק בעולם התקשורת: שיווק, פרסום או יחסי ציבור.


ראשון עד שלישי: הירח, שליטכם, מתחכך עכשיו באנרגיות שופעות מזל והצלחה. התופעה מזמינה אירועים מהסוג היוקרתי, כמו גם השפעות מגורמים שחצוצרת התהילה אינה זרה להם. מיקומו העכשווי של הירח בגלגל המזלות משפיע מזל וברכה על יחסיכם עם עמיתים ומעסיקים. הנומרולוגיה מעודדת אתכם להמר על אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם ב 3.

רביעי עד שבת: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתרבו להתייעץ עם אדם שהרציונאליות שלו אינה מוטלת בספק. אנרגיות טובות במיוחד זורמות אליכם מן המזלות גדי ודגים. הנומרולוגיה צופה הצלחה לאלה מכם שמספרי המזל שלהם הם: 4 ו – 7. הימנעו מלערוך השוואות ביניכם לבין אדם אחר, נראה כי אתם לא ממש יודעים כיצד הוא חש כלפיכם.

טיפ שבועי: אם תחליטו ללכת על שותפות עם מישהו מהמזל שלכם, דעו לכם כי סרטן עם סרטן זו שותפות יפה ומעניינת בה שני בני הזוג ממציאים שפה משותפת שרק הם מבינים אותה. הכניסה לזרים אסורה.


ראשון עד שלישי: מצב תוסס של כוכבים במפה האסטרולוגית שלכם, רומז על מזל והצלחה הצפויים לאנשי הצבא שביניכם, כמו גם לאלה מכם שתחום עיסוקם קשור במודיעין, משטרה וביטחון. מצב האנרגיות הקשורות לבית העבודה שלכם, מבסס את מעמדם של אנשי מחקר וכלכלנים. אנשים שבטחתם בהם עלולים להתגלות כדו-פרצופיים. נראה כי הם לא מתכוונים לסכן את עורם כדי לעזור לכם.

רביעי עד שבת: אם היו לכם תוכניות אשר יש להן נגיעה לשינויים חברתיים כלשהם, כדאי שתדחו אותן למועד אחר. קרובי משפחה עלולים להפגין התנהגות כפייתית. אל תופתעו אם יהיה מי שידרוש מכם לבטל את רצונותיכם מפניו. זה הזמן להעניק דרור לכישרונותיכם היצירתיים. מה שהיום נחשב בעיניכם לפחות ערך, עשוי להרקיע שחקים בעתיד. אנרגיה יצירתית לוקחת אתכם אל מקומות טובים, אך עלולה לטשטש את הגבול שבין חלום למציאות.

טיפ שבועי: אם תחליטו ללכת על שותפות עם מישהו מהמזל שלכם, דעו לכם כי אריה עם אריה זו שותפות כובשת ומרשימה: שני מלכים גאים ואצילים שרק צריכים לקבוע מי מהם שולט על מה, ומי מהם מנהיג את מי.


ראשון עד שלישי: אתם מוכיחים את יכולותיכם בגדול לאנשים שפקפקו בכישוריכם. אנשים שתמכו בכם עשויים להתייצב כדי לקבל את שכרם. יש דברים שתצטרכו לשלם עבורם, גם אם חשבתם שהם ניתנים לכם ללא תמורה. מצב הכוכבים מזרים אליכם אירועים רומנטיים מהסוג הלוהט. גם המופנמים שביניכם צפויים לחוש בהתחדשותן של אנרגיות שכבר שכחו מקיומן.

רביעי עד שבת: שינויים במקום העבודה מעודדים אתכם לקבל החלטות מכריעות בתחום זה. במקביל, לא מומלץ לקשור את שיקוליכם אל מצבו הקרייריסטי של אדם אחר. כוכב של אהבה, משפיע מזל והצלחה על אלה מכם המבקשים למסד את חיי אהבתם. ממשיכים לזרום אליכם הדים של התפעלות שהם תוצאה ישירה של אירוע חשוב שנכחתם בו. נראה כי איכשהו תצטרכו לשלב בקריירה שלכם את השנינות שניחנתם בה.

טיפ שבועי: אם תחליטו ללכת על שותפות עם מישהו מהמזל שלכם, דעו לכם כי בתולה עם בתולה זו שותפות וחברות טובה בה שני הצדדים מבררים מייד כל וויכוח וחוסר הסכמה. הם תומכים ומעודדים זה את זה.


ראשון עד שלישי: האנרגיות שמציפות את גזרת מזל מאזניים מרעיפות עליכם מעין הרמוניה פנימית שעשויה להיטיב עם המתרחש איתכם במישור שבינו לבינה. צפוי ליפול עליכם מעין יצר של נדודים ואתם עשויים לחוש שאם לא תצאו לאיזושהי נסיעה הרפתקנית, הרי שאתם עלולים להיתקע עם תסכולים ועם תחושת החמצה. צפויות בשורות טובות לצעירים במשפחה.

רביעי עד שבת: אל תזלזלו בריגושים בעלי אופי גשמי מכיוון שדווקא הם ישפיעו לטובה על חשבונכם בבנק. אנרגיות וורודות וחלומיות מציפות את בוסתן האהבה שלכם. עכשיו ניתנת לכם הזדמנות לאחות סדקים שנפערו ולגשר בין תהומות. מצבם של כוכבי המזל שלכם, מדגיש את חשיבותם של עניינים הקשורים בהוריכם או בילדיכם. בשורות טובות בדרך אליכם.

טיפ שבועי: אם תחליטו ללכת על שותפות עם מישהו מהמזל שלכם, דעו לכם כי מאזניים עם מאזניים זו שותפות חלומית ומהממת, זורמת בכיף ועל מי-מנוחות, מאושרת, ממושכת, שקטה עם המון חיוכים וכאלה.


ראשון עד שלישי: הירח השולט בבית התשיעי שבמפת הלידה שלכם, מעודד אתכם לחזור אל ספסל הלימודים או להתחיל בתכנונם של מסלולים המחייבים השכלה גבוהה. הבית התשיעי מעניק הישגים גם לעסקיכם שאיכשהו קשורים למדינות שמעבר הים. צירופים נומרולוגיים סוללים את דרככם אל אנשים אשר חיבור אותיות שמם מסתכם במספר 22. גם בתים ודירות הקשורים במספר זה יזכו באנרגיות ממוזלות.

רביעי עד שבת: הבטחות שניתנו בעבר, עלולות להיות מופרות. מצבו של כוכב נפטון השולט בבית החמישי שלכם, מעודד שיחות עם אנשים בעלי נטיות רוחניות. אנרגיות ממוזלות במיוחד זורמות עכשיו אל קונסטלציית כוכבים המשפיעה על התחום האינטימי. צפויה תחושה טובה ומרעננת אצל אלה מכם שלא שבעו נחת מתחום זה. צפויות בשורות טובות למחפשי העבודה שביניכם.

טיפ שבועי: אם תחליטו ללכת על שותפות עם מישהו מהמזל שלכם, דעו לכם כי עקרב עם עקרב זו שותפות של שני טיפוסים שאף אחד לא יכול עליהם. משהו עם פוטנציאל אדיר לכבוש את ראש הפירמידה.


ראשון עד שלישי: עומס של אנרגיות שורה עתה על המפה האסטרולוגית שלכם, ועלול לעורר חרדות שאין להן כל קשר עם אירועים במציאות. אתם עלולים למצוא את עצמכם מוטרדים בבעיות שוליות שבימים כתיקונם עשויות לשעשע אתכם. למרות החששות, צפויה תקופה חלומית לאנשים שאתם חפצים באושרם. אל תחפשו את הצדק אצל אדם שדוחה אתכם בלך ושוב. אם יש בידיכם חלופה, כדאי שתלכו עליה.

רביעי עד שבת: אם קיימים ברשותכם חפצים ששקלתם למוכרם או לשווקם, הרי שנפלתם על פרק הזמן הנכון לביצוע פעולות אלו. אנשי המסחר שביניכם שלאחרונה חשו מעין טלטלה בעסקיהם, עשויים להבחין במעין שינוי לטובה. זו תקופה טובה לתכנן חופשה, גם אם הסובבים אתכם יטענו ש – “זה לא הזמן הנכון…” תכנים חומריים מסיטים הצידה את הנתיב הרוחני. יהיה זה נבון מצידכם לקבוע מועד בו תנסו לאזן בין השניים.

טיפ שבועי: אם תחליטו ללכת על שותפות עם מישהו מהמזל שלכם, דעו לכם כי קשת עם קשת זו שותפות שהיא פשוט בזבוז אם השניים האלה לא פותחים איזו חברה לטיולים ונסיעות. בעתיד תוכלו לפגוש אותם מטפסים על ההימלאיה.


ראשון עד שלישי: הודות לכוכבים יופיטר ופלוטו נראה כי קשרים ממוזלים במיוחד צפויים לכם עם המזלות קשת ועקרב. גם אם ילידי מזל קשת סוחפים אתכם אל חופים אבודים, זה עדיין לא אומר שאתם צריכים לסרב. רבים מכם יהיו מוכנים להישבע כי דווקא עכשיו הם הכירו סוף-סוף את הנפש התאומה שלהם, אך כדאי להעניק הרהור נוסף לסיפור הזה.

רביעי עד שבת: נולד מעין צורך להתרפק על חוויות נושנות, כמו גם לעורר לתחייה קשרים שהסתיימו. האנרגיות המתחברות עם כוכב סטורן שליטכם, יוצקים מזל וברכה אל תוך המישור החברתי הצופן בחובו שפע של אירועים משעשעים בחברת ידידים משכבר הימים. אצל הפנויים שביניכם תתעורר כמיהה להתמסדות בתחום שבינו לבינה, גם אם קודם לכן הם השמיעו הצהרות שונות בתכלית.

טיפ שבועי: אם תחליטו ללכת על שותפות עם מישהו מהמזל שלכם, דעו לכם כי גדי עם גדי זו שותפות של צמד שאפתן והישגי: המון אמביציה להצליח ולהוכיח. צפויה שותפות שמנצחת בגדול. צפויה אווירה רצינית ועניינית.


ראשון עד שלישי: כוכבים בעלי אנרגיות כפייתיות עלולים לגרום לכם לבצע מעשים חסרי היגיון. הפתרון לכך עשוי להיות בדמותם של יועצים חכמים בכל תחום בו אתם מבקשים לקבל החלטות. מצבור אנרגטי יוצא דופן המרחף עתה על מפת הלידה שלכם, מעניק חשיבות רבה ליחסיכם עם ידידים, ונראה כי אחדים מהם יעשו למענכם יותר מאשר קרובי משפחה.

רביעי עד שבת: סגירת מעגלים הקשורים עם הבית השמיני שבמפה האסטרולוגית שלכם, מזמין אתכם ליטול חלק בפגישות עיוורות, כמו גם להמר על היכרויות עם אנשים מקוריים ויוצאי דופן. התופעה מרעיפה מזל וברכה על יחסיכם עם ילידי המזלות שור ומאזניים. הנתיב הנומרולוגי מאיר פניו ליחסיכם עם אנשים אשר המספר 8 מופיע בתאריך לידתם, או עם אלה אשר הוא עולה כתוצאה מצירוף אותיות שמם.

טיפ שבועי: אם תחליטו ללכת על שותפות עם מישהו מהמזל שלכם, דעו לכם כי דלי עם דלי זו שותפות מקורית, שונה, חריגה, יוצאת דופן ולא שגרתית. שני השותפים מרבעים את העיגול ומעגלים את הריבוע. העיקר שיהיה מעניין.


ראשון עד שלישי: אלת המזל מעניקה ברכה לתחומים שאינם קשורים במישרין לקריירה שלכם, אך יש ביכולתם להזניק את מצבכם הפיננסי. אז נכון שבדרך כלל אתם נוטים להימנע מצעדים עסקיים מוטרפים, אבל עתה כדאי שתלכו דווקא על מה שנראה כמו הימור. אם אתם יודעים מה עשוי להיטיב עימכם, אל תחמיצו הזדמנויות לקשרים עם ילידי המזלות קשת וגדי.

רביעי עד שבת: אם מישהו לוחץ עליכם במישור היחסים שבינו לבינה, הרי שעכשיו הוא הזמן המתאים לנער אותו מעליכם. אל תרשו לאיש לתמרן אתכם תוך שהוא מסתייע מניפולציות רגשיות. ייתכנו מצבים לפיהם אתם מקימים לעצמכם מתחרים במקום העבודה ומכל מקום, אינכם חייבים להרעיף מחמאות על מי שלוטשים עיניים אל אשר שייך לכם. צפויות הצלחות חומריות לבני ובנות זוגכם.

טיפ שבועי: אם תחליטו ללכת על שותפות עם מישהו מהמזל שלכם, דעו לכם כי דגים עם דגים זו שותפות שהכי טוב זה להקים איתה בית-חרושת לרגשות. במחשבה נוספת, גם פתיחת בית-ספר לאומנויות עשוי להיות רעיון גדול.


ראשון עד שלישי: נראה שאתם הולכים לאהוב את הימים שבפתח, משום שכוכב מארס שליטכם מתחבר עם האנרגיות של עולם התקשורת וההרפתקאות, שזה אומר שהוא שופע מצב רוח שובבני במיוחד. אם עד עתה נקלעתם למצבים אישיים וחברתיים לפיהם נאלצתם לחבוש מסיכה כלשהי, או להעמיד פנים בתחומים ובקטעים שלא ממש דיברו אל ליבכם, הרי שמכאן ואילך תוכלו לחזור להתנהגותכם הטבעית.

רביעי עד שבת: אירועים קוסמיים בנתיב האהבה מתריעים בפניכם מפני סדקים שעלולים להיווצר במרקם העדין של היחסים הזוגיים. זה פרק זמן בו כדאי לכם למנות בלב עד עשר עוד לפני שאתם מבקרים את מעשיו של הצד השני. יחד עם זה ודווקא הודות למצב הקוסמי הייחודי, צפויות הזדמנויות מופלאות לאלה מכם שרווקותם נמאסה עליהם.

טיפ שבועי: אם תחליטו ללכת על שותפות עם מישהו מהמזל שלכם, דעו לכם כי טלה עם טלה זו שותפות וחברות עם המון אקשן. שני שותפים שבעצם אומרים את אותו הדבר, אבל זה לא מפריע להם להתווכח מבוקר עד ערב.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?