תחזית אסטרולוגית שבועית 9-15.6.23

ראשון עד שלישי: הרקיע שמעליכם נהנה משפע של אנרגיות ממוזלות. אלה ימים של הכול או לא כלום. גם ההצלחה צפויה להגיע בגדול. רעיונות ששתלתם במוחם של בעלי שררה, מתחילים להניב תוצאות ברוכות. נתיב הקריירה עלול להיתפס בעיניכם כאפרורי ומשעמם. הצורך בסיפוק הוא טבעי, אך השעה אינה בשלה למעברים חדים. מסרים מרתקים צפויים לכם דווקא ממישהו המפורסם במעלליו ההרפתקניים. נראה שאתם נמשכים אל בני המין השני המדיפים ניחוח של הרפתקה. הדברים עשויים להצליח לכם בגדול, אך בתנאי שתקבלו אותם כפי שהם, מבלי לנסות לשנות את אופיים.

רביעי עד שבת: בימים אלה אתם חשים עייפות ושמחים לכל שעה של מרגוע. בכל אופן, ברור לכם שאין ברירה אלא להמשיך. למרות שיש לכם הזדמנות לצאת, את הערב מומלץ לבלות לבד בבית או באווירה משפחתית שקטה. אל תתפתו להצעות אחרות. קשה לכם ? תנתקו את הטלפון ולכו לישון מוקדם. התרוצצויות לא ממש הועילו להשגת מטרותיכם או שיפרו
את איכות חייכם.


ראשון עד שלישי: בימים אלה מקננים בכם רגשות סותרים ומנוגדים. מופיעה נטייה להרפתקנות, אך בצידה איחשק לשלם את המחיר. מישהו מרכל באוזניכם על אודות אדם שאתם מכירים. במקביל, נראה שאתם מסתקרנים בנוגע לקטע שיש לכם בו אינטרס אישי. שימו לב לתשורות שלכאורה אין מאחוריהן סיבה ברורה. קחו בחשבון שאף אחד לא נותן לכם שום דבר ככה סתם. מישהו שאתם רוצים בחברתו, מתחיל להקשות על מערכת היחסים: נראה שאתם כה שקועים בסיפור הזה, עד שכדאי לכם להתייעץ עם ידידים אובייקטיביים.

רביעי עד שבת: האמונה הפנימית מנהלת אתכם היטב בדרך כלל. אתם יודעים ומודעים לעובדה שניצבים בפניכם אתגרים לא פשוטים אבל יש לכם את הכוחות לבצע. תסמכו על עצמכם וגם האחרים יתנו בכם את אמונם המלא. למרות העומס, נסו לשמור על ערנות, להגיב בזמן ולא לפספס הזדמנויות. בימים אלה צפויה לכם הצלחה בענייני כספים.


ראשון עד שלישי: אתם קולטים את מחשבותיו של הצד השני ומגיבים על דברים עוד בטרם נאמרו. נצלו את התופעה כדי לצבור מידע ולא כדי להתעמת. במקביל, מסר רומנטי תופס אתכם לא מוכנים. טיפוס שמחולל מהומות אינו ראוי לסנגוריה שאתם מלמדים עליו. עבור אלה מכם שחלמו על נסיעות ונדודים, זה הזמן להצטייד בתרמיל ובמקל. זרמים מסתוריים המגיעים מחול, מרעננים את שגרת חייכם. קבלו בברכה את ידידותו של אדם פופולארי שידו בכל ויד כל בו: נראה שנוכחותו מפגישה אתכם עם מקומות הבילוי הנכונים.

רביעי עד שבת: עליכם לגלות יותר אסרטיביות. התחום המשפחתי מעסיק אתכם ואתם מוצאים את עצמכם פגיעים במיוחד מול מישהו שמנצל את מעמדו ואת העובדה שקשה לכם לסרב. תחושת חוסר היציבות תיעלם בקרוב, לאחר שתצהירו מה אתם מוכנים לעשות ומהלא. לפחות בזוגיות יש לכם נחת. לא לזלזל במה שיש. בכל רע הכרחי טמון זרע גדול של הטוב והאור.


ראשון עד שלישי: ייתכן כי סגנון העבודה של אחדים מעמיתיכם אינו בדיוק לרוחכם. במקביל, אל תוטעו לחשוב שתצליחו לשנות הרגלי עבודה ודפוסים ישנים. מקוריות ושנינות בתוספת כישורים דרמטיים, הופכים אתכם למועמדים אולטימטיביים למשרות הדורשות הופעה מרשימה וייצוגיות. אם הגעתם למצב לפיו הצד השני מפגין אדישות, חבל על הזמן שאתם משקיעים כדי להחזיר דברים לקדמותם. מערכת יחסים יפה ממתינה לכם אצל מישהו הממתין שתתפנו אליו, אך אינו פועל כל עוד אתם עסוקים בשלכם.

רביעי עד שבת: הגיע הזמן לבטא את האמת הפנימית שלכם. יש מי שמסתיר מידע אשר חיוני לכם. אל תילחמו בתחושה הפנימית. כנראה שיש סיבה למה שקורה. הזדמנות לשיחה תעלה בקרוב ורק אז תוכלו לנסות לברר מה באמת קורה. חשוב להנמיך ציפיות. יש מי שמחפש את חברתכם ולמרות שעל פניוהכול טוב‘- אתם לא מרגישים בנוח. תנו לזה צאנס!


ראשון עד שלישי: אנרגיה קוסמית בבית החלומות שלכם מעוררת פיתויים חושניים. מהלכיי הכוכבים מעניקים לכם ימים שטופי הזדמנויות: תנאים מדהימים יסייעו להעמקתם של קשרים רומנטיים. מופיע צורך עז להשתחרר מכבלי העבר ולפתוח דף חדש. מהלכים נועזים יביאו לכם הצלחות. אל תמהרו להתקפל ולהתפשר, יש נושאים שכדאי לשוחח עליהם: אם תניחו לדברים לזרום אל תוך הערפל, אתם מזמינים לעצמכם שתיקות רועמות.

רביעי עד שבת: פרק זמן לא קל בהתחשב בעובדה שעליכם להיפרד ממישהו שחיבבתם. העובדה שהעניין זמני מקלה אך לא פותרת אתכם לחלוטין מההרגשה שאתם נשארים לבד. בשעות הערב של ימים אלה צפויה פרשייה  מוטרפת אך מעניינת. לאחר מכן דרושה לכם שנת לילה שלווה וטובה. הקדימו ללכת לישון. כך או אחרת צפויה לכם הצלחה שהיא תוצאתה
של התפתחות רוחנית.


ראשון עד שלישי: כוכבים ממוזלים מזרימים אליכם ים של אנרגיות טובות. חברים עוזרים לכם להתגבר על פחדים ישנים. אתם מתחילים לקלוט כי אם יש ברצונכם לזכות באהבה, תצטרכו לבצע פשרה כלשהי. מישהו שמחבב אתכם מתרשם מן השינוי שחל בכם. פליטות פה לא זהירות עלולות לקלקל את שהושג בעמל רב. מותר לכם להפגין נחמדות כלפי הסובבים אתכם, מבלי שמישהו ייחס לכם חנופה כלשהי. כל מה שקשור בקנאה,
אינו משרת את מטרותיכם.

רביעי עד שבת: פרק זמן טוב מאוד בכל מה שקשור לצורך שלכם בנהנתנות. יש לכם רצון עז לברוח ממסגרות חונקות ואתם עלולים לעשות משהו חריג. הצעה לקחת יום חופשה ללא תכנון היא בהחלט אופציה שכדאי שתקפצו עליה בשתי ידיים. הצורך שלכם בהרפתקאות יבוא עכשיו לידי ביטוי. אתם בכיוון של השקעה אינטנסיבית אשר את פירותיה תקטפו בעתיד.


ראשון עד שלישי: אנרגיות של זוהר וכבוד זורמות אל כוכב פלוטו השולט בכם. אתם רוכשים מיומנות חדשה בתחום שעשוי להיחשב כיצירתי. אל תבדקו כמה כסף צריך להשקיע בו, אלא את הרווחים הצפויים לכם ממנו. אתם מתלבטים בנוגע למחווה כלשהי שצריכה להיעשות עלפי המוסכמות החברתיות. גם אם אינכם סגורים על העניין, הרי שתצטרכו להשלים איתו ולו רק כדי להשביע את רצון הסובבים אתכם. אל תיקחו ללב את מי שמתייחס אל עקרונותיכם כאילו היו טיפשיים. אם תפשפשו בעניין, תגלו כי הוא היה שמח לקנות את מצבכם בעיניים עצומות.

רביעי עד שבת: ברור לכם לגמרי מה אתם צריכים לעשות ובכל זאת יש משהו שמונע מכם את התקדמותכם בעניין. נדמה לכם שאתם עושים את מקסימום המאמצים אבל למעשה אתם מסתובבים סחור סחור במעגלים ללא כיוון מוגדר. התרחקו מאנשים שמציעים לכם כביכול, שותפויות, שכרוכות בהפעלה שלכם בלבד. לבעיה שאתם מתלבטים בה יש יותר מאשר פתרון אחד.


ראשון עד שלישי: אתם מפרגנים לעצמכם הנאה שנמנעתם ממנה זמן רב. נראה שהאנרגיות הקוסמיות משגרות אליכם את הפרטנר המתאים. זו תקופה הפכפכה לאלה מכם המהמרים על כספם. בעיקר כדאי להישמר מפני טיפוסים המציגים את עצמם כבעלי קשרים עם יודעי דבר. מישהו מבטיח להחזיר לכם דברים שנלקחו מכם בניגוד לרצונכם: בסיפור הזה כדאי לכם להמתין לתוצאות מבלי להתרשם ממילים. מתהדק קשר עם אדם שנעזרתם בו כדי לשפוך את הלב: בסיפור הזה תתקשו לאחוז במקל משני קצותיו, או כומר ווידויאו קשר אישי.

רביעי עד שבת: קושי בתקשורת גורם ללא מעט אי הבנות במהלך שעות הבוקר של ימים אלה. אתם מתוסכלים אך מצליחים להתאושש ולא להרוס לעצמכם את כל פרק הזמן הזה. אדם אשר בשמו מופיעה האות אישמש דמות מפתח להוביל אתכם למחוזות חדשים. שתפו פעולה רק במידה המתאימה לכם ולא יותר. קחו לעצמכם מרחב אישי ואל תשכחו
להקדיש זמן למנוחה.


ראשון עד שלישי: תופעה קוסמית מעודדת אתכם להשתחרר ממשקעים עכורים בתחום הזוגיות. מגיעות ידיעות ממישהו שהנחיל לכם לא מעט אכזבות. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתתעלמו. אם תותירו לו סדק בדלת, הוא יפרוץ אותה לרווחה. התחום האישי צופן מהמורות ופיתויים: גם אם מישהו תופס לפתע רגליים קרות, אין לכם מה לחשוש בנוגע להזדמנויותיכם בעתיד. גישתכם הנחרצת מרתיעה הרפתקנים, אך מקרבת אליכם את מי שיש להם מה להציע. גם המופנמים שביניכם חשים צורך לדון במשקעים שטואטאו אל מתחת השטיחעד כה.

רביעי עד שבת: רצוי להקדיש זמן נוסף למחשבה לגבי החלטות שהחלטתם. נראה שעדיין אינכם שלמים ובשלים לעבור את תקופת ההכנה הנחוצה. מבחינה אישית צפוי לכם פרק זמן נעים ומלא למדי בפעילות ובנסיעות. השתדלו לא לבזבז כספים מיותרים על חפצים שאינכם באמת זקוקים להם. חגיגה שאין לה גבולות, עשויה להיטיב איתכם יותר מאשר מסגרת
ממוסדת ורשמית.


ראשון עד שלישי: זו תקופה טובה לחשיבה לא שגרתית. אנרגיה המגיעה מכוכב אוראנוס יוצרת מצבים לפיהם רק תעוזה עשויה להניב פירות כלכליים. אם תעמדו על שלכם, הסובבים אתכם יישרו קו. אתם טובים ויפים כפי שאתם, אין צורך לשנות דבר. אם אינכם לרוחו של מישהו, חבל על האנרגיה שאתם משקיעים בו. טיפוסים חלקלקים עלולים לנצל את טוב ליבכם. נדיבות אינה צריכה להתפרש כפראייריות. מיזם שדשדש, תופס רוח גבית. אנשים ממזל דגים זקוקים לעזרתכם.

רביעי עד שבת: אתם עדיין עסוקים בתהליך פנימי הכולל חשבון נפש וניסיון להחליט באיזה כיוון לבחור מתוך כמה אפשרויות המוצעות לכם. הקושי נעוץ בעובדה שכל האפשרויות לוקות בחסר. תנו לעצמכם עוד זמן. התשובות יעלו מאליהן אל פני השטח. נראה שהכוכביםלוחציםעליכם. בתחום האישי: היעדר אינטימיות משאיר אתכם מאוכזבים. זה הזמן להתארגן מחדש ולצאת לבלות. הזמנה לפעילות מעניינת תגיע בקרוב.


ראשון עד שלישי: כוכב נפטון משתדל לפתות אתכם אל נתיבים בעלי אופי מוטרף והרפתקני. כל זה אומר כי יחסים שהתנדנדו ללא כיוון תכליתי, מגיעים עתה אל רגע האמת. אל תמהרו להתחבר עם מכרים מזדמנים, גם אם לכאורה אין לכם מה להפסיד. כדאי שתנהגו בסגנון של כבדהו וחשדהו. שיחקתם נכון בקלפיכם והבאתם את הצד השני למצב הרצוי לכם. דווקא הצעות שהשתדלתם להדחיק, יתבררו כמי שמסוגלות לפתור עבורכם בעיה משמעותית. נסו לשחזר אירועים רומנטיים שהתרחשו לפני כשנתיים.

רביעי עד שבת: העקשנות שלכם מכשילה אתכם לעיתים קרובות, אך דווקא בימים אלה, ההמלצה היא ללכת עם זה. בני משפחה או חברים ינסו להפעיל עליכם לחץ כבד. אם ממש לא בא לכם, עשו את מה שבראש שלכם. נסו לא להיגרר לוויכוח כוחני אלא הסבירו שנחוצה לכם הפסקה מכל ההתרוצצויות. אולי תופתעו לגלות שאם הדברים נאמרים בטון ובנימה הנכונה, הם יתקבלו בהבנה.


ראשון עד שלישי: אנרגיה קוסמית מעוררת מצבים לפיהם אתם חותרים אל הבלתי אפשרי והלא מושג. טיפוס נחשק מושך אליו פופולאריות זולה. ייתכן שאתם להוטים להשיגו. אתם נמשכים אל מחזרים יוצאי דופן. אין בזה שום רע כל עוד אינכם מנסים, במקביל, לרצות את הסובבים אתכם. אם נוצרים ניגודי אינטרסים, כדאי שתעניקו עדיפות לטעמכם בבני זוג. מותר לכם להיות שונים מאחרים ולאהוב את עצמכם. טיפוס שהערכתם כסתמי, עונה לכם תשובות שנונות: צפויים להתעופף ניצוצות המזכירים משהו בסגנון של אהבה ממבט שני.

רביעי עד שבת: יש תסבוכת שאתם לא יודעים איך בדיוק לצאת ממנה. שיבושים בתוכניות הביאו אתכם למצב של אי נעימות מול אנשים בעלי השפעה. ביקורת ששמעתם מתבררת כלא נכונה וגורמת לכם לבלבול לגבי תכנון עתידי. יש לכם נטייה לראות את הדברים באור חיובי ואופטימי. בדקו אםכללי המשחקשלכם תואמים לאלה של האנשים מולם אתם פועלים. אל תעכבו החלטה חשובה, החליטו מיד.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?