תחזית אסטרולוגית שבועית 2-8.6.23

ראשון עד שלישי: הגיע הזמן להסיר את הכפפות ולהסביר לאנשים סביבכם שאתם לא כל כך עדינים כפי שלעיתים נוצר הרושם. יש לכם שאיפות ברורות מאוד בתחום האישי וכן בענייני משפחה. הלחצים המופעלים עליכם נמאסו לחלוטין והגיע העיתוי המושלם להפגין אסרטיביות. הרקיע רומז על התלבטות בין מאוויי ליבכם לבין עצותיהם של הסובבים אתכם.

רביעי עד שבת: יש לכם הזדמנות למהלך כלכלי מבריק שעשוי להניב רווחים נאים. בדקו היטב את העניין מכל צדדיו. תקבלו הצעה לעסקה מעניינת מכיוון חדש ומפתיע. בכלל, אתם עסוקים במחשבות לגבי המשך הקריירה. השבוע יהיה עליכם להחליט במה אתם מתמקדים ולהזרים את כל האנרגיה למקום אחד בלבד. הרקיע מעודד אתכם ליצור קשר עם אדם הקשור בזיכרונות העבר שלכם, גם אם אתם חוששים ממשחקי כבוד.

רוח ונפש: להגנה, מזל וברכה כדאי שתכינו לעצמכם קמע. לאנרגיות טובות חורטים על הקמע את האותיות: דלמאע המייצגות את הפסוק: דע לפני מי אתה עומד.


ראשון עד שלישי: נראה כי נבחרתם ב-‘רוב קולותלנהל פרויקט חשוב. אל תתנו לזה לעלות לכם לראש. עדיין עליכם לכבד ולהתחשב באחרים. הביצוע יהיה קשה יותר מהצפוי אבל אתם תעמדו בו בהצלחה. תפיסת העולם הבשלה שלכם תעזור ובלבד שתורידו ציפיות. תנו מקום לתלונות של אחרים שלא בטוחים שאתם הדבר הטוב ביותר שקרה לאנושות.

רביעי עד שבת: נראה כי לאחרונה אתם מגלים חוסר שקט ועצבנות. ממש בא לכם לזרוק את הכול ולברוח למקום רחוק ושקט. זה פרק זמן מתאים להאצלת סמכויות לאחרים, בעיקר לקרובים לכם שמוכנים לעזור. קחו פסק זמן למנוחה. גם אם יהיה לכם קשה להירגע, לפחות תוכלו למקד במידה מסוימת את המחשבות. אל תניחו לאיש לרפות את ידיכם.

רוח ונפש: בחיזוי העתיד וייעוץ באמצעות תקשור רוחני שהתקיימה לכבודכם, הגיע אליכם מסר בצורת שלהבת נר: הצורה מסמלת אווירה רומנטית, כמו גם התגשמות ציפיות.


ראשון עד שלישי: הציפיות שלכם מהחיים עולות ועולות ואם לא היה משהו שעוצר אותן הן היו מגיעות עד לשמיים. עליכם ללמוד להיות קצת יותר מציאותיים ולהתמודד עם הקשיים כמו כל אחד אחר. לעיתים קרובות מידי, נידמה לכם שמגיעות לכם זכויות יתר וחוקים שונים מאשר לכלל האנושות. זהו מתכון בדוק לאכזבות ורצוי לשנות כיוון מחשבה.

רביעי עד שבת: למרות שבדרך כלל אתם חוששים לחשוף את רגשותיכם מפחד של פגיעה, בימים אלה אתם מתפרצים בלי בושה ובלי לרסן את עצמכם. אתם מגלים מידע מסוים לגבי מישהו מן הסובבים אתכם שהוסתר מכם, והדבר מעורר בכם רגשות של כעס ותסכול אדירים. יש לכם אפשרות להתעמת או להתעלם ולהתמודד בדרך רוחנית של חמלה ומחילה.

רוח ונפש: בקריאת חיזוי העתיד וייעוץ שבוצעה למענכם במשקע של עלים וצמחים, עלתה צללית של שולחן: הצללית מסמלת אירוע חברתי מרשים שאתם צפויים להשתתף בו.


ראשון עד שלישי: היצירתיות שלכם תביא להצלחות. ביקורת עלולה להגיע ממקום לא צפוי. העוצמה והחוזק שלכם מאפשרים לכם להתמודד היטב. זה רק עניין של החלטה פנימית. עליכם לקבל את עצמכם גם אם אינכם מושלמים. אל תבחרו להיכנס למצבי דכדוך נפשי רק בגלל שקצב ההתקדמות לא נראה לכם. פרשיות הסוחפות אתכם הרחק מעקרונותיכם, עשויות לפתור את מצוקותיכם.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן מתאים לבילויים, קניות ונסיעות. אל תופתעו אם לפתע תמצאו את עצמכם דוהרים למפגש חברתי מרתק שימשך עמוק אל תוך הלילה. יהיו לכם כל מיני פיתויים חזקים שתצטרכו להחליט אם לזרום איתם ולאבד שליטה לזמן מה, או לוותר. חשבו פעמיים על המחיר שאתם עלולים לשלם במקרה של הסתבכות והחליטו לבד מה ראוי לכם יותר.

רוח ונפש: בפריסת קלפים שבוצעה עבורכם בחפיסה ששמהסקאפיני טארוטעלה בגורלכם קלף אשת הכהונה: הקלף מבשר טובות לאלה מכם העוסקים באפיקים שונים בעולם הנסתר.


ראשון עד שלישי: ההספקים שלכם ראויים לציון מבחינת העבודה ואף בתחום החברתי. הצעה לבילוי שמתקבלת מאדם שפגשתם במקרה בנסיבות עסקיות, מצליחה להוציא אתכם משיווי משקל רגשי. לאחר התלבטות ממושכת אתם מחליטים לא להעמיק את הקשר שגם כך הינו בעל יסודות רעועים למדי. מה אומרים הכוכבים ? שאתם בהחלט צודקים.

רביעי עד שבת: במקום להתמקד בזוגיות אתם עסוקים במאבקי כוח. לחץ מוגזם מצד אחד או התלהבות יתר מצד שני, עלולים לתסכל את מי שאתם רוצים בו. אל תמהרו לשפוך את הלב ולגלות את כל הסודות, למרות שלעיתים יש לכם צורך חזק מאוד לחשוף הכול כאן ועכשיו. תבנו מערכת אמון הדדית ואז יהיה לכם צאנס לספר בדיוק את מה שאתם רוצים. לא יותר, לא פחות.

רוח ונפש: בפריסת קלפים שהתקיימה עבורכם בחפיסה ששמהדיווה טארוטעלה בגורלכם קלף ארבע המנהרות: הקלף צופה הסתייגות כלשהי מאדם שהערצתם בעבר.


ראשון עד שלישי: צפויה הקלה בלחצים. יחסים שהושפעו מזיכרונות מתסכלים, מקבלים תפנית לטובה. בילוי לא שגרתי אל תוך הלילה, הופך לחוויה של ממש. אם אתם שונאים חוקים ומסגרות שמקובלים על אחרים, תנו לעצמכם לזרום וליהנות בלי לעשות חשבון לאף אחד. הרקיע רומז על קשר עם אדם אשר מצליח לקרוא את מחשבותיכם, מבלי לשפוט אותן לכף זכות או חובה.

רביעי עד שבת: צפויים חיזורים והזמנות מכל עבר. זה פרק זמן שמתאים מאוד לרומנטיקה ולהעמקת קשרים זוגיים חדשים וקיימים. אתם כמהים לחמימות ולאהבה אבל לא סגורים על עצמכם לאן להפנות רגשות אלה. אל תתפתו להצעה הראשונה שתגיע. לא לאבד את הראש! תנו לעניינים להתחמם לאט ובדקו במקביל. אל תנסו לרקוד על מספר חתונות בבת אחת.

רוח ונפש: בפריסת קלפים מסוגקבאליסטיק טארוטשבוצעה לכבודכם, נפל בגורלכם קלף כוכב חמה לצד השמש: הקלף קובע כי אל לכם להיות קדושים ומלאכיים בעניינים הדורשים מהלכים מתוחכמים ואפילו נפתלים קמעה.


ראשון עד שלישי: יש לכם הרבה מה להציע לאנשים הנכונים. החברה בה בחרתם לבלות את עיתותיכם אינה בחירה מקרית. אתם מתבלטים ומוכיחים בהצלחה רבה את כל מה שכולם כבר יודעים. מצד שני, אז מה אם אתם יכולים בקלות לזכות בתשומת לב הנוכחים בכל זמן נתון ? השאלה היא אם זאת הבחירה הטבעית שלכם או סתם גחמה ארעית וחולפת.

רביעי עד שבת: אתם חשים צורך עז בפינוקים ובתמיכה רגשית, וזאת בעקבות מצב רוח סנטימנטלי משהו שתוקף אתכם ומחליש את רמת האנרגיה השופעת המאפיינת אתכם בדרך כלל. יש להיזהר שלא לעבור את הגבולות שהצבתם לעצמכם בכל הנוגע לתחומי העבודה. יש מי שינסה לנצל את החולשה הזמנית שלכם למניפולציה מרושעת. גלו ערנות!

רוח ונפש: בהפלת גורלות שבוצעה עבורכם בקלפים קבליים מסוגעץ החיים  עלה בגורל קלף האדמה שביסוד המים: הקלף מייעץ לכם להתייחס במבט מעשי והגיוני אל קשרים מהסוג הרומנטי.


ראשון עד שלישי: בתחילת השבוע צפויה לכם פגישה מוצלחת במיוחד. אל תפתחו ציפיות מוקדם מידי. תחושות של התרגשות מציפות אתכם אבל עליכם להמתין בסבלנות להתפתחויות. אדם נוסף שיכנס לתמונה עשוי לשנות את דעתכם מן הקצה אל הקצה. חסר לכם מידע ולכן ההמלצה היא להשאיר לעצמכם אופציות נוספות ולא להינעל על מטרה אחת.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן ממוזל במיוחד בכל מה שקשור לעבודה ולכספים. פגישה מקרית ושיחה שמתגלגלת אל כיוון לא צפוי, גורמות לכם לשנות את דעתכם על מישהו שאתם תלויים בו. אתם מרגישים שהגיע הזמן לקחת החלטות גורליות. יש מתח בזוגיות אבל העניין ייפתר מעצמו אם לא תפתחו ויכוח כדי להוכיח שאתם צודקים. נא להרפות ולהמשיך הלאה!

רוח ונפש: בפריסת ניבוי שהתקיימה עבורכם בחפיסת קלפי טארוט עממית עלה בגורל קלף אוספות התבואה: הקלף רומז על השקעה שבוצעה בעבר ואילו עתה היא נותנת את פירותיה.


ראשון עד שלישי: בימים אלה אתם מתמקדים בחצי הכוס הריקה דווקא, למרות שהשגתם לא מעט במהלך השבוע שחלף. אדם קרוב מקשיב למצוקות ולבעיות שלכם ונותן לכם עצה טובה או שתיים. למרות זאת, אתם מתקשים לקבל את העזרה המוצעת ומתעקשים לפעול בצורה שהתחלתם בה. ברור לכם שאתם טועים אבל משהו גדול וחזק מכם, גורם לכם לנהוג בדרך כפייתית.

רביעי עד שבת: צפוי לכם פרק זמן מבולבל משהו. ייתכנו מצבים שאתם מתחילים אותם ברגל שמאל וממשיכים איתם גם הלאה, במקום לחתוך ולהציב גבולות ותנאים. הריכוז שלכם לא משהו: אתם שוכחים דברים ולא ממש מתפקדים. זאת בסך הכול תופעה חולפת ולכן אין סיבה לדאגה. האור מבצבץ בקצה המנהרה.

רוח ונפש: בפריסת ניבוי שהתקיימה עבורכם בחפיסת קלפים מסוגטארוט של העידניםעלה בגורלכם קלף מגישות המנחה: הקלף רומז על הצורך לעשות יותר למען עצמכם ולמען פריקת עודפי האנרגיה הפיסית שלכם.


ראשון עד שלישי: הכחשה אינה הדרך לסלול לעצמכם נתיב לליבם של אחרים. רוב הזמן נדמה לכם שאתם צודקים ואחרים טועים. ברור לכולם שיחסים מבוססים על פשרה הדדית וככל שתקדימו להפנים עובדה זאת כך  ייטב לכם. אל תנסו לשנות את דעותיהם של אחרים כלפי נושאים שבוערים בעצמותיכם. זה לא בהכרח מעניין אותם ואף אחד לא חייב להסכים איתכם.

רביעי עד שבת: נראה כי היחסים הרומנטיים נמצאים בראש מעייניכם ואתם מקדישים לבחינתם את מרב זמנכם הפנוי. התחדשותה של פרשייה מן העבר גורמת לכם לתחושת הגשמה, אך עם זאת ישנם עדיין הרבה עניינים לא סגורים שמדאיגים אתכם. לעת עתה, ההתייחסות למערכת היחסים היא כמו אל עסקה. הימנעו מוויכוחים והתפלספויות באירוע חברתי.

רוח ונפש: בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפים ששמהשחר הזהבעלה בגורלכם קלף שלושת האפשרויות: הקלף מבשר על ידיעות מרנינות הנמצאות בדרך אליכם.


ראשון עד שלישי: היחסים שלכם עם חברים וחברות עומדים למבחן כל הזמן ויש מי שנלחץ מעובדה זאת. היה יכול להיות הרבה יותר נוח לכם ולכל המעורבים אם הייתם פחות לחוצים ומלחיצים. הציפיות שלכם גבוהות מאוד ויתכן שאנשים שהייתם רוצים בקרבתם נרתעים רק בגלל שנדמה להם שלעולם לא יוכלו לעמוד בדרישותיכם. תחשבו אם המחיר כדאי.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן אופטימי. סוף סוף אתם מרגישים שהחיים והמזל מחייכים אליכם ומאירים לכם פנים. אתם מרגישים הרבה יותר טוב מאשר בכל התקופה האחרונה. עכשיו תוכלו לבדוק עובדתית מה מתאים לכם ומה לא. נסו לשמור על רמת אסרטיביות כדי לא לגלוש לפשרות לא מתאימות. זו תקופה בה מומלץ ליטול פסק-זמן על-מנת לשקול מחדש קשרים שהפכו למעמסה.

רוח ונפש: בפריסה קלפים לצורך קבלת מסרים רוחניים שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסה ששמהגבעות הטארוט‘, עלה בגורלכם קלף המבשר טובות לאמני הבמה שביניכם, כמו גם לאלה מכם שתחום עיסוקם נושק לייצוגיות.


ראשון עד שלישי: אם אתם רגילים שהסובבים אתכם עומדים לרשותכם ומקשיבים להוראות שלכם, נראה כי בימים אלה אתם נאלצים להודות שהמצב אכן השתנה ומבחינתכם, חלה הרעה של ממש. כשאתם מתאכזבים, קשה לכם לעמוד בהתמודדות ואתם מתרחקים מכל מה שיוצר מתח ומעכיר את האווירה עוד יותר. הפעילו את ההיגיון ולא רק את הרגש.

רביעי עד שבת: זהו פרק זמן בו עומס העבודה גדול במיוחד. קיימת דרישה מוגברת לתשומת לב גם מצד המשפחה המורחבת. הזוגיות במצב טוב אך גם לשם דרושה הזרמת אנרגיה. אלה ימים מתישים, בעיקר כשאתם מנסים לתמרן בין כל ההתחייבויות שיש לכם. למרות שאתם בכושר ומסתדרים כלל לא רע, יהיה זה רעיון נפלא ונבון לתפוס קצת שלווה במקום מסתורי ומבודד.

רוח ונפש: בהפלת גורל ובקשת מסרים בשיטת אבני מזל, עלה בגורלכם קריסטל ששמו אכטיס מסועף: מדובר באבן נפלאה המייצגת בילויים ואושר, הנאה והצלחה.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?