מסיבת סיכום בחממה העסקית

גם מחזור ד’ לחממה העסקית לוותיקי הגולן סיים שנה.  מחזור ה’ כבר עומד בפתח… החממה העסקית לוותיקים ממקצעת את המשתתפים בעולמות העסק הקטן


מאיר שרמן

החודש התכנסו משתתפי החממה העסקית, מחזור ד’, למפגש אחרון לשנה זו. היה מי שקרא לכינוס מסיבת סיום והיו מי שהגדירו אותה כמסיבת סיכום.

למי שעדיין לא מכיר ויודע מהי החממה הזו? (הייתכן?!), נספר כי מדובר במיזם מוצלח ופורץ דרך של מחלקת ותיקים, במועצה האזורית גולן והיא למעשה בית עסקי. בית שמלווה, מייעץ ומצמיח לבני ה-55 פלוס מכל רחבי הגולן ומכל “זן ומין”. החממה מיועדת לנשים, לגברים, לדרומיים ולצפוניים, לחילונים ולדתיים, לאלו אשר עדיין לא פרשו, אבל מביטים לעתיד בלבן של העיניים, לאלו המבקשים לפתח את העסק הקיים ולנבוכים היוצאים לפנסיה ועדיין לא ברורה להם הדרך מחוץ למסגרת העבודה, מתלבטים איך יעבירו את שעות הפנאי הרבות ואיך, בכל זאת, יוכלו להרוויח למחייתם, גם בלי לקום מדי בוקר למקום עבודה מסודר.

בחממה העסקית, יזמים חדשים וותיקים מכירים ו/או מתמקצעים בעולמות העסק הקטן, מתעדכנים בכל החדש, בכל זאת 2018, לומדים לחשוב “קצת” אחרת ובעיקר – לאמץ חשיבה עסקית יצירתית, מה שיעזור להם להפוך את כישרונם האישי, תחביבם, או הידע שצברו, למקור הכנסה. הבונוס: כל מי שיש לו תחביב, או כישרון יצירתי, שעד כעת הוציא עליו כסף כדי לממש אותו – ילמד איך מעתה להפיק ממנו רווח. הוא ידע ליצור לעצמו תשתית עסקית, לכתוב ולגבש תוכן שיווקי וליצור שיתופי פעולה מניבים עם חברים בחממה.

כבוגר החממה, מחזור ג’, אני יודע לספר כי הרוח החיה בחממה היא דפנה פרנקל. שם שהפך בגולן למזוהה עם יזמות, הזרקת ידע ומוטיבציה (והרבה חיבוקים:). היא פועלת בשיתוף פעולה ובגיבוי מלא של מנהלת מחלקת הוותיקים, לי אלין שנבור, מחלקות מועצה רבות ושונות, “מעוף” והמשרד לשוויון חברתי.

בראשית מסיבת הסיכום, הקרינה דפנה סרטון שהפיקה ובו סיכום נושאי הלימוד בחממה, מפגשי המחזורים, הפעילויות והסיורים העסקיים וכל מה שמילא למשתתפים את יומם בלימוד, צמיחה ועשייה.

כל מי שיש לו תחביב, או כישרון יצירתי, שעד כעת הוציא עליו כסף כדי לממש אותו – ילמד איך מעתה להפיק ממנו רווח. הוא ידע ליצור לעצמו תשתית עסקית, לכתוב ולגבש תוכן שיווקי וליצור שיתופי פעולה מניבים עם חברים בחממה

תוך כך, התיישבו המסיימים במעגל שיח ואיש איש בתורו, סיכם את תובנותיו משנת הלימודים. כל אחד ואחת סיפרו על ציפיותיהם עת נרשמו ללימוד, על מה התממש ומה העניקה להם חוויית הלימוד. כמה מהם אף הכינו סיכומים שהיו מעין שיר בחרוזים… ובעוד שבתיקה של דפנה חיכו תעודות אישיות לכל מסכם, הגישו נציגי המחזור מתנות, פרי כישרונם, לדפנה, למלגאיות “אוהלו” (שליוו את המחזור) ולמתנדבים בוגרי המחזורים הקודמים, שסייעו במהלך השנה כולה.

לאחר הפסקת נטוורקינג של הלב ונשנוש פינוקי הבוקר, ניגשו המשתתפים, איש ואישה בתורו, לקבלת תעודה, תוך כדי צילום מזכרת. דפנה בישרה למשתתפים שכבר נפתחה ההרשמה לשנה”ל הבאה ומחזור ה’ עומד בפתח והמריצה את הבוגרים לספר לחבריהם וחברותיהם ובכך המחישה להם את נושא השיווק והפרסום, שמעתה ואילך, אמור להיות חלק בלתי נפרד מחיי היזמות שלהם.

נסיים בברכת הצלחה לבוגרי מחזור ד’! כפי שכבר גרסנו בתחילתה של הכתבה, זהו חלילה לא סיום. רק סיכום והתחלה חדשה. כל בוגרי ובוגרות החממה ממשיכים וימשיכו לצמוח ולהתפתח עסקית, בעידודן של מחלקת וותיקים והמועצה האזורית גולן. ואם את, או אתה, בני ה-55 פלוס, הקוראים כתבה זו מרגישים את תחושת השייכות או הסקרנות – אל תהססו! הרימו טלפון למחלקת ותיקים, תקבלו את כל הפרטים ואף תוזמנו לשיחת היכרות וייעוץ ראשונית, ללא כל התחייבות.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?