תחזית אסטרולוגית שבועית 9-16.12.2022

ראשון עד שלישי: ייתכן כי אינכם קוראים נכון את המפה. נשלחים אליכם מסרים מאוד ברורים וממוקדים. אל תחפשו משמעויות נסתרות- הן פשוט לא קיימות. כאשר מישהו מסרב להיפגש איתכם באופן עקבי, אין הדבר אומר שהוא משחק אותה קשה להשגה. ייתכן כי הוא פשוט לא מעוניין. אם החלטתם לקחת שותפים לחייכם, זה עדיין לא אומר שאתם צריכים לוותר על חופש הפעולה שלכם ועל ייחודיותכם.

רביעי עד שבת: תיתכן קפיצה כלכלית בזכות הזדמנות עסקית שתעלה על הפרק. קשרים עם חו”ל מתחדשים. אל תפתחו ציפיות גבוהות מידי. תנו לזמן לעשות את שלו. עניינים הקשורים לקריירה מעסיקים אתכם שעות נוספות. כדאי למצוא זמן גם לדברים אחרים שקיימים בחיים. מילות המפתח הן איזון והתמדה. הרקיע מבשר על חגיגה גדולה, כמו גם על תשורה שלא ציפיתם לה.


ראשון עד שלישי: תחושת בדידות משתלטת עליכם למרות שאתם מוקפים חברים. אם לעיתים נדמה לכם שאין להאמין לאף אחד, הרי שאתם נוכחים לדעת שיש לכם הרבה סיבות להיות שמחים במצבכם החברתי. נראה שאתם פשוט עייפים מידי. לכן, קחו את הזמן למנוחה. עוד תהיה לכם הזדמנות לבלות ולהשתולל. ההישגים יתחילו לזרום אליכם החל מן הרגע בו תרככו את עמדתכם ותתחברו עם הפן הרגיש באישיותכם.

רביעי עד שבת: אתם נהנים משפע של הצעות והזדמנויות. הלך הרוח שלכם ממש מעולה ונע בין נינוחות לתחושת הצלחה מובטחת. אתם מרגישים את זה בבטן! עליכם רק לבחור ולהגדיר את מה שאתם רוצים. קונפליקטים פנימיים שמתעוררים נפתרים במקום. פעלו מתוך הקשבה לילד הפנימי. הרקיע צופה התחלה חדשה הדורשת השקעה רבה של אנרגיה והכול לטובה.


ראשון עד שלישי: צאו מאחורי המגננות שהקמתם סביבכם. תנו צ’אנס לאדם אוהב לגרום לכם לנחת ולפנק אתכם. אם תאפשרו לעצמכם לאבד קצת את הראש תגלו שיש לעולם הרבה מאוד מה להציע לכם, גם בתחום הרגשי. זה לא הזמן לחשוב על נושאים הקשורים לעבודה. תמחקו את התחום הזה מהתודעה עד ליום שלישי, לפחות. הניחו לבני הזוג את המרחב לו הם זקוקים. אפשר לאהוב מבלי לחנוק זה את זו ולהיפך.

רביעי עד שבת: חיפוש עבודה חדשה או קבלת תפקיד חדש הוא נושא “בוער”. קצב ההתקדמות תלוי במאמץ שאתם מוכנים להשקיע בשטח ולא רק בדיבורים. אתם מצליחים ליצור קשר עם אנשים בעלי השפעה שיוכלו לכוון ולהפנות אתכם לכיוונים ראויים. יש מישהו שמפזר הבטחות ללא כיסוי. הרקיע מבשר על אנרגיה וויטאלית, כמו גם על שינוי זוהר במראה ובהופעה.


ראשון עד שלישי: גישה קיצונית לא תביא את התוצאה לה קיוויתם. יש מי שמגיב בקיצוניות להתפתחויות. אין סיבה לדאגה. תוכלו להסתדר מצוין גם בלי שמישהו יחלק לכם אישורים וציונים על תפקודכם. ההיפך הוא הנכון. הקפידו על שמירת עצמאות ומרחב פעולה בכל מחיר. טיפ: נטרול פחדים הכרחי להמשך הדרך. בכל הנוגע לתחום שבינו לבינה תצטרכו ללמוד כיצד ליהנות מבלי לתכנן תוכניות לטווח הרחוק.

רביעי עד שבת: באופן מפתיע אתם מוצאים בן ברית ו’שותף’ חדש בעבודה. אותו אדם יקל עליכם את המצב ויעניק הרגשה של יציבות שחשובה לכם כל כך בימים אלה. התרחשויות מעצבנות גורמות לכם לאבד את הקרקע. אתם משנים את דעתכם בעניין מסוים מהקצה אל הקצה. תנו למישהו מבני הבית הזדמנות נוספת. הרקיע קורא לכם להתנער מפרשיות הגוזלות את זמנכם ולהתמקד בקשרים אשר יש תועלת עימם.


ראשון עד שלישי: אתם מגיעים למסקנות מרחיקות לכת. מהלך פיננסי ממושך מגיע לכלל סיום. אתם חשים הקלה ומתפנים לכיוון של חיפוש גורם חדש שירתק וירגש אתכם. התשובה נמצאת אי שם בתחום הרוחני. אתם ‘יושבים על הגדר’ ולא מאמינים לכל מה שאתם שומעים אבל יש בכם חלק מיסטי שצמא לידע. מבחינתכם זה בהחלט תחום ששווה בדיקה. טיפ: לא לדחות! הרקיע צופה הרפתקאות רומנטיות העשויות להשכיח מכם את אכזבות העבר, כמו גם את התקופות של השיממון.

רביעי עד שבת: מצב הרוח לא במיטבו. אתם מוטרדים מכך שהניסיונות לחסוך כמה שיותר מזומנים למטרה חשובה, לא עולה יפה. לפי המתוכנן, מצבכם כבר היה צריך להיות הרבה יותר טוב, אך אתם מתקשים לעמוד בהוצאות הבלתי מתוכננות. מן הראוי להתנתק מהמחשבות המטרידות ולנצל את סוף השבוע להנאות. זו תקופה טובה לעבודת צוות ולשיתוף פעולה עם עמיתיכם. לעצמאיים שביניכם, מומלצות שותפויות.


ראשון עד שלישי: תחושות ריחוק ובדידות שאינן אופייניות לכם, משתלטות על האווירה. אז הנה יש לכם שלושה ימים בהם תוכלו לאסוף את עצמכם ולמלא מצברים. יעוץ מאדם אובייקטיבי ושקול יסייע מאוד להחזיר את האיזון ואת שיווי המשקל. יש בידיכם קשרים שעשויים לקדם אתכם אל עולם העסקים. זו הזדמנות פז להסיר ספיקות מליבו של מי שפקפק ביכולותיכם.

רביעי עד שבת: פרק זמן של התעלות רגשית. אתם משדרים מסביב אנרגיה של עוצמה וחוזק אולם כלפי פנים יש רגישות גבוהה. עובדה זאת גורמת לכם לא פעם ‘ליפול’. מבחינה חברתית נמשכים אליכם הטיפוסים הלא נכונים. הגיע הזמן לעשות בדק בית רציני. אתם לא חייבים להיות נחמדים כלפי כל העולם. טיפ: להירגע. מי שרוצה- שיקבל אתכם כפי שאתם. הרקיע נפלא לענייני נשים ובכלל זה גם פריון והרחבת המשפחה.


ראשון עד שלישי: אתם שוקלים לחדש קשר עם אדם שפגע בכם בעבר. הרעיון עצמו נראה לכם מופרך מיסודו אך יש לא מעט לחצים חברתיים לשקול בחיוב. יתכן כי תחליטו בסופו של דבר ללכת על זה, עקב הנסיבות המיוחדות שנוצרו. שיקלו יותר מפעם אחת מה הסיכויים והסיכונים הטמונים מאחורי המעשה האצילי לכאורה. אם החלטתם לבצע שינוי משמעותי בחייכם, עשו זאת בהדרגה ולא בהינף יד.

רביעי עד שבת: אתם לומדים לקח לא קל מאנשים שחשבתם שאפשר לסמוך עליהם. מצד שני, לולא האכזבה לא הייתם נקלעים למצב של שינוי הכרחי. תנו לעצמכם קצת קרדיט והמשיכו בלי פחד. בכל שינוי יש מידה מסוימת של סיכון. אם תנצלו חצי מהפוטנציאל שיש לכם בצורה יעילה ומתוחכמת באמת שאין שום סיבה בעולם לא להצליח. טיפ: להפסיק לדאוג ולהתמיד בעבודה. הרקיע מבשר טובות לשאפתניים שביניכם, כמו גם לאלה העוסקים בכלכלה ומנהל עסקים.


ראשון עד שלישי: עליכם להשתמש קצת יותר באינטואיציה וקצת פחות ב’הגיון’. לא תצליחו להבין את מי שלא הבנתם עד עכשיו. חוש ה’צדק’ האבסולוטי, המפותח בהגזמה, של בני הזוג שלכם, פועל בכיוונים שאתם לא רואים בכלל כאופציה. נסו לזרום עם מה שקורה סביב בלי לנתח את התוצאות ואת המשמעות הנסתרת. יש לכם יכולת מדהימה לשרוד ולהתחדש, אל תחששו מפני שינויים.

רביעי עד שבת: מתעוררים קשרים חדשים ומעניינים. שיתוף פעולה עסקי עולה על הפרק. עליכם לסגור מעגלים לפני שתמשיכו הלאה. אכזבות מהעבר עלולות להשפיע על החלטות בהווה. יש לכם לא מעט משימות ואתגרים להתמודד איתם. חפשו מסגרת בה אתם יכולים לבטא את הכישורים המקצועיים שלכם. את הניהול השאירו למישהו אחר. הרקיע מעודד פרשיות אהבה אשר יש עימן תכלית כלשהי, ומתריע מפני הרפתקנות לשמה.


ראשון עד שלישי: הגשמת המטרות והיעדים שלכם הופכת להיות קשה מיום ליום ובמיוחד השבוע. דווקא עכשיו, זה הזמן שאתם רוצים לצאת לבלות ולשרוף כסף בלי הגבלה. בני הזוג לא ממש משתפים פעולה בגלל מגבלות אישיות לוחצות. פעילות ‘דיפלומטית’ מאחורי הקלעים יכולה לגרום לסיום הקטע הזה בצורה מפתיעה ומוצלחת. אל תתייחסו לזוגיות שלכם כמובנת מאליה. אם רצונכם כי תאיר לכם פניה, מהרו להשקיע בה.

רביעי עד שבת: אתם נמשכים לתחומים ולמקומות קשים במיוחד. העניין הוא שההתעסקות הזאת לא תמיד שווה את המאמץ. תשקלו פעמיים ולא רק עם הלב. צפויה להגיע הפתעה כספית מדהימה לטובה. התחום האישי קצת רדום. אחרי תקופה של עליות ומורדות כדאי לנוח ולא להתרגש יותר מידי מהמצב. אחרי שתתאוששו קצת, תוכלו לצאת מחדש לשדות האהבה. הרקיע צופה תקופה רומנטית, כמו גם אהבה טהורה וזכה.


ראשון עד שלישי: סדר העדיפויות שלכם לא לגמרי ברור. מצד אחד, אתם כמהים לחום ואהבה, לחופשה ולהנאות הקטנות – ומצד שני, לא ממש מפרגנים לעצמכם ולמי שהכי מגיע לו קצת יחס. יש מי שמחכה ל אל תפלו למלכודת. אתם זוכים בסכום כסף שלא עמלתם למענו. עשו עימו משהו למען עצמכם, מבלי להיתקף ברגשי אשמה. עזרו למזל לעזור לכם. קמיע בעל אנרגיות טובות עבורכם הוא תכשיט נחושת משובץ קריסטל ששמו אמטיסט.

רביעי עד שבת: יש לכם ‘מבחן’ שעליכם לעבור בהצלחה, אולי כדי להוכיח לעצמכם שאתם מסוגלים להתמודד עם כל אתגר שתרצו. צפויה נסיעה רחוקה. הימנעו בשלב זה מהוצאות גדולות. למרות שזה נראה לכם הכרחי, סביר להניח שתוכלו להסתדר גם בלי. קחו אחריות. אל תחמיצו את הפוטנציאל שיש לכם לשקם את המצב הכלכלי. הרקיע הקלף צופה נישואין, כמו גם התייצבות והתמסדות.


ראשון עד שלישי: יתכן עיכוב בקיום הבטחות מצד אנשים אליהם אתם קשורים בתחום עסקי ומסחרי. פסיביות לא תקדם אתכם. מצד שני אין טעם להגיב בתוקפנות. תהיו דיפלומטיים. אתם יכולים רק להרוויח. אולי אתם מרגישם קצת מבולבלים מהמסרים הכפולים המגיעים אליכם אבל זה בדיוק הקטע. אף אחד לא עושה לכם שום דבר בכוונה רעה. טיפ: לתרגל סבלנות. הרקיע צופה לכם מזל גדול גם אם מישהו אחר מנהל את מהלך העניינים.

רביעי עד שבת: ‘שיטות הטיפול’ המהפכניות וה-‘מקוריות’ שלכם בקונפליקטים, עלולות לגרום לכם להיקלע למשבר בתחום הזוגיות. נסו לנהוג בצורה הוגנת ולא לסבך עניינים. הקשיבו למה שיש לאחרים לומר. למרות שמשום מה נדמה לכם שלא מתייחסים אליכם מספיק, צריך לראות את כל התמונה. אל תקלקלו לעצמכם את סוף השבוע. צפוי לכם הישג כביר אם תשכילו לראות את התמונה כולה, מבלי להתמקד בפרטים הקטנים.


ראשון עד שלישי: הנחישות לשמור על רמת פעילות גבוהה, מנחה אתכם בתחילת שבוע זה. ברומנטיקה בדקו את כל האופציות. במידה ויש לכם בני זוג, חשוב למצוא את הפשרה המתקבלת על דעת שני הצדדים. למרות שמאוד מתאים לכם להיות מוקפים ב’קהל’, שמרו גם מעט זמן לעצמכם. אל תחמיצו הזדמנות להפוך להיות יחידה כלכלית עצמאית. כל השאר והיתר יכולים לחכות.  יש דברים בעולם הנסתר שאתם מודעים לקיומם, אך אל תצפו מן הסובבים אתכם כי ירדו לסוף דעתכם.

רביעי עד שבת: יציבות בתחום הרומנטי עלולה להתערער בגלל החלטות שגויות. שינויים מהותיים בקשר הזוגי יובילו להקצנה. אתם חולמים ומתכננים רכישה גדולה שכרוכה בהוצאה כספית נכבדה במיוחד. יש לשקול צעדים מסוג זה ברצינות וביסודיות. אל תמהרו. שמרו על איזון ושיקול דעת. במידה ויש לכם בני זוג כדי שתתייעצו ותקבלו החלטה יחדיו. הרקיע מבשר על מזל והצלחות במקומות ובעיתויים הפחות צפויים.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?