תחזית אסטרולוגית שבועית 25.11-1.12.2022

ראשון עד שלישי: אתם מגלים אדישות כלפי אנשים שמנסים להושיט לכם יד. יש לכם הזדמנויות רומנטיות ואחרות אבל נראה שאתם די מפספסים. אתם מנסים לנהוג אחרת אך מגלים מהר מאוד שקל יותר להצהיר הצהרות מאשר באמת להתחיל דף חדש. המתח עדיין רב וקשה לכם למצוא דרך להקל על עצמכם. אל תחכו לעיתוי נכון ומתאים לשינוי. עכשיו הוא תמיד הזמן הכי מתאים לפעולה. אין טעם לדחות דברים.

רביעי עד שבת: אל תתנגדו להצעות של אדם מבוגר, תזרמו. אם תשנו את התנהגותכם, תצליחו להעביר לאחרים תחושה של אהבה והבנה, מה שיפתח מעגל של הרמוניה. כאילו כול העולם ניפתח לפניכם. הדבר יורגש במיוחד בחיק המשפחה. אתם תשדרו כלפי חוץ את התחושה הפנימית הטובה שלכם ותגרפו מחמאות.


ראשון עד שלישי: החליפו את המחשבות השליליות שיש לכם במחשבות חיוביות. זה קל יותר ממה שאתם חושבים. עליכם להתמודד עם השינויים המתרחשים ולהתאים את עצמכם. זה לא יהיה נורא כול כך למרות שאתם חוששים. בן משפחה שעזר לכם בעבר מוכן להושיט יד בפעם נוספת, בתנאים מסוימים. הכינו תשובות נחרצות לסוגיות שנויות במחלוקת בנושאים כלכליים.

רביעי עד שבת: אין טעם לבלות את השבוע ברחמים עצמיים למרות אתם מרגישים שהכול הולך לכם הפוך. שבוע עמוס מידי לטעמכם. אתם עסוקים יותר מידי ומרגישים מותשים. האצלת וחלוקת סמכויות  תעזור מאוד במצב זה בתנאי שתרגישו שהדבר נעשה בצורה הוגנת. אם תצליחו לשנות את הגישה כלפי מה שקורה, תשתפר הרגשתכם ללא היכר.


ראשון עד שלישי: אתם מגייסים כוחות פנימיים וחיוניות. עליכם להקפיד ולפעול מתוך שיקולי הגיון. אל תתלהבו יותר מידי מחדשות טובות שמגיעות אליכם ממקורות לא מוסכמים. אל תגררו לפעולה הדורשת השקעה כספית. שינוי צפוי בתחום המשפחתי.

רביעי עד שבת: צפוי שיפור באווירה הביתית הודות לשיתוף פעולה של כול הנוגעים בדבר. גם סדר העדיפות שלכם משתנה. אתם עובדים על עצמכם בכיוון של פיתוח מודעות וגמישות מחשבתית. ההשקעה משתלמת. אל תיגררו למחלוקת, גם אם מאוד חשוב לכם להוכיח שאתם צודקים. המשיכו לפעול בכיוון זה. זה נכון עבורכם ומסייע לכם להרגיש טוב עם עצמכם. התגובות מהסביבה לא יאחרו לבוא. זה לא דורש מכם מאמץ עילאי אלא מידה נדיבה של פירגון לסביבה.

מיסטיקה: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם, עלה בגורלכם המסר הבא – רגשות של תסכול עלולים להפוך בקלות למכשול כשמדובר בבני הבית. נסו למצוא איזון בין החובות ובין זכותכם להשתעשע.


ראשון עד שלישי: נפילה במצב הרוח מתרחשת בגלל שאתם מסתכלים על עצמכם בעיניים של אחרים. חבל שאתם עושים השוואות מיותרות. שמרו על הייחודיות שלכם. זה בדיוק סוד הקסם. מה שצריך להגיע אליכם- יגיע. הזמנה לאירוע מעניין מפתיעה אתכם. אל תתלבטו. עליכם לצאת ולבלות בכול מחיר. עליכם לגלות יותר אסרטיביות.

רביעי עד שבת: התחום המשפחתי מעסיק אתכם ואתם מוצאים את עצמכם פגיעים במיוחד מול מישהו שמנצל את מעמדו ואת העובדה שקשה לכם לסרב. תחושת חוסר היציבות תיעלם בקרוב, לאחר שתצהירו מה אתם מוכנים לעשות ומה- לא. לפחות בזוגיות יש לכם נחת. לא לזלזל במה שיש. עם זאת, כדאי לגלות ערנות ולא לתת אמון מלא בכול מי שאתם פוגשים.


ראשון עד שלישי: התחושה הפיסית שלכם טובה. שבוע מצוין לסידור הבית ולפרויקטים גדולים שתכננתם. מצב הרוח שלכם טוב במיוחד ואתם מצליחים להשפיע על אחרים להתגייס ולעזור לכם. במסגרת ‘התקפת ההיפר אקטיביות’ שירדה עליכם יתכן שבני הזוג שלכם לא ממש עומדים בקצב. אל תשתמשו בזה כעילה למריבה. זה יהיה צעד לא חכם לחלוטין.

רביעי עד שבת: יש לכם מחויבות ביתיות שמכבידות עליכם אך באמצעות היצירתיות הבלתי נדלית תמצאו דרך לצאת החוצה למרות העומס, ליהנות ולהתאוורר קצת. אל תתנו לאנרגיה השלילית להשפיע. הפנימו את העובדה שאתם זקוקים להרבה חופש. אז קחו את מה שעושה לכם טוב. סוף השבוע צפוי להיות טוב באופן כללי, למרות שהתוכניות המקוריות שלכם משתבשות.


ראשון עד שלישי: האנרגיה גועשת ומועידה אתכם לקראת שבוע של אילוצים שמעמיד את הסבלנות שלכם במבחן של ממש. אתם ממהרים מידי להתחייב למשימות שבכלל לא בטוח שתוכלו לעמוד בהם. כתוצאה מכך יש מסביב לא מעט מאוכזבים שטוענים ואף במידה מסוימת של צדק שאתם לעיתים חסרי אחריות. אל תיקחו על עצמכם יותר מידי. טיפ: לחשוב פעמיים במיוחד לפני חתימה על הסכמים.

רביעי עד שבת: השפעת הכוכבים מסדרת לכם סוף שבוע מוטרף. אתם גוררים את בן/ת הזוג שלכם לתוך התוהו ובוהו הפנימי שאתם חווים עתה. יתכנו עימותים ומריבות. הצד השני לא בדיוק מבין מה רוצים ממנו. חוסר השקט נובע מרמזים בעלי משמעות כפולה שמגיעים אליכם מכל מיני אנשים, שיש להם השפעה רבה על עתידכם.


ראשון עד שלישי: היקום מרעיף עליכם צירופי מקרים ממוזלים: נושא שאתם חושבים עליו מזה זמן רב קורם לפתע עור וגידים בעזרת אדם חדש שפורץ לחיים לכם בסערה. אדם שבשמו מופיעה האות ד’, מגיע בגלל סיבה מסוימת שמהווה מכנה משותף ראשוני אולם הקשר יתפוס תאוצה לכיוון לא צפוי. מחווה מפתיעה תגרום לכם לשנות נקודת מבט.

רביעי עד שבת: סוף השבוע יגלה לכם כי קשרים רומנטיים וותיקים מקבלים חיזוק ואילו מערכות חדשות מתאפשרות כתוצאה מפתיחות וגמישות מוגברת שאתם חשים. התנסות חשובה בה אתם לוקחים חלק תתרום רבות לחישול ועיצוב החוסן הפנימי. המציאות לא ‘עובדת’ בכיוון המדויק של החלומות שלכם ויש לכם הזדמנות לקבל שיעור בסבלנות.


ראשון עד שלישי: הקרבה שנוצרה ביניכם לבין גורם חדש בחייכם, מובילה אל שבוע מוזר. קל לכם לעשות שינויים בתחומים מסוימים אבל הגמישות המחשבתית נגמרת בפתאומיות במקומות מסוימים בהם אתם מרגישים ‘צודקים’. כמעט בלתי נמנע מלהיכנס לוויכוחים עם אנשים קרובים בנושאים יומיומיים שלמעשה הם חסרי חשיבות.

רביעי עד שבת: מאבקי כוח מתישים את כל המעורבים בדבר ולא ממש תורמים לכם משהו ששווה להתכתש בגינו. בדידות קוסמית מובילה אל מצב רוח שפוף. כמעט הכול נראה לכם די חסר טעם. המשפחה המורחבת, בן/ת הזוג וגם העבודה. בקיצור, מבחינת ההרגשה הסובייקטיבית, שבוע שהייתם שמחים לשנות בו משהו. הפטנט הוא להסתכל מסביב ולהודות על מה שיש במקום להתמקד במה שאין.


ראשון עד שלישי: אנרגיה רומנטית מגיעה אליכם ממקום שלא הייתם מעלים בדעתכם: אתם שוקלים ברצינות מגוון נושאים הקשורים למשפחה ולבית. יש מי שמתחיל לדבר על מיסוד הקשר הזוגי ויש מי ששוקל הרחבת המשפחה. היחסים החמים בין בני הבית מאפשרים שיתוף פעולה מילולי וכללי. חשוב לפרגן ולתת לכול אחד להתבטא ולבטא את דעתו האישית.

רביעי עד שבת: אדם חכם שיודע כיצד לנתח את מצבכם, עוזר לכם בסוף השבוע להתפכח מאשליות: אתם מגלים בפעם המי יודע כמה שקשה לסמוך על אנשים ובמיוחד לצפות שכולם ינהגו על פי הקריטריונים המקובלים עליכם. מישהו מסוים שניסיתם לעזור לו, מאכזב ובעצם נוצר הרושם שאתם מעוניינים להעניק יותר מאשר הצד השני מעוניין לקבל.


ראשון עד שלישי: פרשייה שהייתם מעורבים בה עם ה – ‘אגו’ שלכם ולא ממש עם קולו של הרציו, מובילה אל התכסחויות מיותרות: ברגע שלא נוח לכם אתם לא מהססים לשלוף ציפורניים. הדיבור החותך שלכם עושה שמות גם לאוזניים ידידותיות במיוחד. אנשים קרובים לכם עלולים להיפגע מהלשון החדה שלכם שהשבוע עובדת שעות נוספות.

רביעי עד שבת: נסו לבדוק מה קורה ולמה אתם מרגישים מאוימים וכועסים. מנסים לפצות את עצמכם על משהו ? חשוב מאוד לצאת מהמתח ולסמוך על עצמכם ולא על הבטחות מעורפלות. בוודאי לא להוציא את הלחצים בבית על מי שלא חטא לכם! נסו ותיווכחו לדעת שהמאמץ קטן ממה שחשבתם . סוויטץ’ במחשבה וזה הכול. התוצאה- כדאית מאוד. אין טעם לחקור ולהתעמק בנושאים רגישים.


ראשון עד שלישי: דמות מפתח בחייכם, מסדרת לכם את הראש: שיקול הדעת חוזר אליכם ובגדול ואתם יכולים שוב להשתמש בשכל הישר בלי סערת רגשות שהסיטה אתכם מהדרך. העומק ויכולת הביטוי הטובה שלכם מאפשרים לכם לחדור למקומות שעד עתה היו חסומים. הרשו לעצמכם להביע רגשות אך גם להיות אסרטיביים כשנחוץ.

רביעי עד שבת: צפוי שבוע מלא סיפוק. אתם ממוקדים ומרוכזים ומצליחים להגיע להספקים מרשימים בעבודה ובכל נושא שדורש ריכוז ויכולות אינטלקטואליות. בשבוע הנפלא הזה אין ספק שמה שדרוש לכם זה קצת פעילות גופנית קלילה ומהנה. תבחרו עם מי ואיפה אתם רוצים לעשות את זה: בחדר הכושר או בחדר השינה הפרטי. יש לדחות כל ניסיון לכבס משקעים שצברתם זמן רב.


ראשון עד שלישי: תשומת הלב שלכם עדיין תקועה בעניינים כספיים. אתם חשים ‘טעונים’ מאוד ונראה לכם בלתי אפשרי לגשר על הפער בין הרצוי למצוי. אתם מרגישים בלחץ המתגבר והתחושה היא שאין לכם בעצם עם מי לחלק את רגשות התסכול. כדי לצאת מהמצב הלא נעים הזה, כדאי שתתמקדו בטוב שיש לכם.

רביעי עד שבת: חבל לבזבז זמן ואנרגיות על מה שלא ניתן להשיג. הגיע הזמן לבטא את האמת הפנימית שלכם. יש מי שמסתיר מידע חיוני לכם. אל תלחמו בתחושה הפנימית. כנראה שיש סיבה למה שקורה. הזדמנות לשיחה תעלה בקרוב ורק אז תוכלו לנסות לברר מה באמת קורה. חשוב להוריד ציפיות. יש מי שמחפש את חברתכם ולמרות שעל פניו ‘הכול טוב’- אתם לא מרגישים בנוח. תנו לזה צ’אנס !

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?