תחזית אסטרולוגית שבועית 22-28.12.2023

ראשון עד שלישי: יש לכם רצון עז להצליח ולכן אתם נוטים לסמוך יותר מידי על אחרים ש-‘יקצרועבורכם את הדרך. אתם עלולים להתאכזב כאשר תגלו שאתם לא בראש סולם העדיפויות של אלה שסמכתם עליהם בעיניים עצומות. לעומת זאת, מבחינה חברתית המצב מעודד. יש מי שדואג להציע לכם הצעות לצאת מהבית לבלות. היענות חיובית תוכיח
את עצמה ככדאית.

רביעי עד שבת: נדמה לכם שכל העולם נגדכם. גם אם לא ממש נדמה לכם שאתם פרנואידים, העובדה היא שאין מי שמוכן להקשיב לכם. אתם מנסים ליצור קשר כדי לשפוך את הלב, אבל נשארים מתוסכלים בגלל חוסר היענות. נסו לנתח את המצב ולשקול מה הגורמים לכך. יתכן ובימים אלה אתם משלמים את המחיר של התקופה האחרונה, שבמהלכה יצא לכם להתבודד די הרבה ולשקוע בתוך העניינים האישיים שלכם.


ראשון עד שלישי: נראה כי אתם מרגישים תשושים ולא בא לכם לעשות שום דבר חוץ ממה שבאמת מוכרחים. ההרגשה תשתפר בעקבות בשורה משמחת. חשוב לטפל בנושאים של מודעות עצמית ולא לזלזל בתחושות בטן. תקשורת עם מישהו קרוב אשר בשמו מופיעה האות י‘, עלולה להגיע למבוי סתום. טיפ: לא לדאוג יותר מידי.

רביעי עד שבת: אתם עלולים להסתכסך עם מישהו קרוב שאיתו אתם נמצאים בקשר יומיומי. זה חבל, בעיקר לאור העובדה שאין לכם כרגעתחליף. עצירה זמנית וחשיבה בעניין זה תיתן לכם נקודת השקפה חדשה ופרופורציות נכונות יורת על כל העניין. מאבקי כוח ומשחקי כבוד לא יובילו לשום מקום חיובי.


ראשון עד שלישי: אתם מצליחים לארגן אירוע חשוב וקוצרים מחמאות מאנשים קרובים וגם מאנשים זרים שמתפעלים מכישוריכם. למרות שאינכם פועלים משיקולי כדאיות, יש מי שיזכור ויזקוף לזכותכם הישגים אלה בעתיד. עליכם להקפיד וללמוד מניסיון העבר, אל תהיו צנועים מידי ובמקום שבו מגיעות לכם מחמאות, צאו לאור הזרקורים ואל תתנו לאף אחד לשכוח מי אחראי להצלחה

רביעי עד שבת: צפויה אנרגיה מוטרפת במקצת ונראה שאתם מעדיפים לשמור על ריחוק רגשי, ואפילו על אנונימיות מסוימת בקשרים החיצוניים שלכם. זה נותן לכם מעין הגנה מפני התחייבות רגשית שאינכם בשלים לה כרגע. מי שכבר נמצא בקשר מתמשך, יכול גם הוא לחוש את הצורך להתרחק במקצת מפעילות זוגית חונקת. התמקדו בתחום העבודה.


ראשון עד שלישי: יש מצב לשינויים במישור האישי. אתם בדילמה אבל אף אחד מלבדכם לא יכול לפתור ולענות על השאלות שאתם שואלים. אתם מציבים קריטריונים חדשים שמערערים את הקשרים הקיימים. אין פלא שניצוצות עפים באוויר ויש מי שמשמיע קולות מחאה רמים. תוכלו להתגבר על חוסר היציבות לאחר שתקבלו החלטה עקרונית מה מתאים לכם.

רביעי עד שבת: ענייני כספים עולים לדיון עם אנשים קרובים לכם. ההוצאות הגבוהות גורמות למתח נוסף על הרגיל. נדמה לכם שיש מי שמסתיר מכם מידע בנוגע לתחום זה. ההתמקחות רק מותירה את כל המעורבים מותשים, ללא תוצאות משמעותיות. הגיע הזמן לחפש דרכים לפתור את הבעיה אחת ולתמיד ולא להשתמש בה כעילה לוויכוחים ולמאבקי כוחות.


ראשון עד שלישי: בעיקרון, יש לכם כוחות שמאפשרים לכם להתאושש מכל מצב, אבל גם לכם יש תקופות טובות יותר וטובות פחות. ברגע שאתם מאבדים תחושת שליטה בזוגיות ובכלל, קשה לכם להתמודד עם זה ואתם מתחילים לשלוף ציפורניים ולהיות עצבניים. אם אתם באמת כל כך לא מרוצים, תמיד תוכלו לבחור להמשיך הלאה.

רביעי עד שבת: אתם עסוקים במאמצי הסברה ושיווק עצמי מסיבי. נראה לכם שאתם צריכים להצדיק את קיומכם. האמת היא שהמאמצים שלכם מיותרים וגוזלים זמן ואנרגיה יקרים. נכון לעכשיו, אף אחד לא פנוי להקדיש לכם תשומת לב. אנשים שקועים בענייניהם וגם בעבודה, אתם לא בדיוק במרכז העניינים, אז אתם יכולים להירגע ולנצל את הזמן לפתוח מיומנויות אישיות.


ראשון עד שלישי: אתם טרודים ועמוסים מאוד ואין מקום להסקת מסקנות בעקבות התנהגות של בן/ת הזוג. עליכם לחשוב לא רק על עצמכם אלא גם על הצד השני. המלחמה על תשומת הלב עלולה להיגרר בקלות לעימות חריף ומומלץ שתנסו למנוע זאת. גם אין טעם להזכיר נשכחות, זה פשוט לא רלוונטי לחלוטיןהיו ממוקדים וזה יעזור לכם להשיג את מבוקשכם. הצעה ליציאה לחופשה עשויה להיות פתרון נאות.

רביעי עד שבת: יש לכם את הרבה סיבות אישיות להרגיש מאושרים עד הגג. אל תעצרו את עצמכם. התמכרו לתחושה הנהדרת שמציפה אתכם. חשוב לא לתת לאף אחד להוריד לכם את ההתלהבות. הרגשה של התחדשות מעלה רצון לפרויקטים חדשים שעד עתה לא ממש חשבתם שיהיה לכם הכוח להגשים. צפויות בשורות טובות עבור הצעירים במשפחה.


ראשון עד שלישי: אתם סוגדים לאהבה ולמסתורין ותחת הכותרת הזאת אתם עלולים לעשות לא מעט שטויות. עליכם להתכונן לקשיים שלא ציפיתם להם ולא לחשוב שהכל יתבצע על הצד הטוב ביותר האפשרי. שמרו על אופטימיות זהירה, אך עם זאת הישארו מחוברים למציאות ותנו לעצמכם תמונה כוללת של כל האפשרויות העומדות לפניכם.

רביעי עד שבת: יש לכם הרגשה פנימית שאי אפשר לסמוך אפילו על הקרובים ביותר. זאת, בגלל אכזבה שהותירה בכם שרידים של אי שקט וחשדנות. כל הניסיונות שלכם לצאת מזה מבוססים על בריחה לכיוונים מבולגנים. שום דבר לא ייפתר בלי טיפול והתמודדות של ממש עם הבעיות. משבר בתחום הזוגי מעורר אצלכם מחשבות על פסק זמן.


ראשון עד שלישי: אתם מתמודדים עם קשיים כלכליים ומתקשים להפנים את המחשבה שישנם לא מעט דברים שעליכם לוותר עליהם, למרות הרצון הטוב, מופעלים עליכם לחצים מצד אנשים שלא ממש מבינים את המצב לאשורו. אתם צריכים לקבוע את הגבול ולהראות דוגמא אישית. לא נעים, אך לא נורא. תשרדו את הקטע הזה בקלות.

רביעי עד שבת: צפויות אנרגיות כבדות. התופעה מובילה אל פרק זמן עצבני. ככה סתם, בלי סיבה מוגדרת, אתם זורמים אל פרק זמן מעיק. טוב שאתם חייבים ללכת לעבודה. אחרת, חשבון הנפש והמחשבות החטטניות בנבכי הנשמה היו יכולות לגזול את מרבית הזמן הפנוי שלכם. אולי פשוט אתם מרגישים מותשים וזקוקים להפסקה ? קחו יום חופשי ותבלו אותו בקריאת ספר טוב.


ראשון עד שלישי: לפעמים נדמה שאתם נמצאים עדיין בתהליך ההתבגרות. יש לכם צורך להפגין עקשנות והתמרדות גם כלפי אנשים קרובים לכם ביותר. מאבקי כוח אינם תורמים דבר. בעצם אתם עסוקים בלהוציא קיטור השייך בכלל למקומות אחרים. כדאי לעשות פסק זמן ולקחת את העניינים בידיים. בקיצור: להתחבר למציאות גם מבחינה רגשית.

רביעי עד שבת: תחושת בדידות מתגנבת ללב למרות שאין לכם על מה להתלונן בתחום הרגשי ורומנטי. יתכן שאתם שוקלים כדאיות המשך מערכת יחסים קיימת ושואפים בסתר ליבכם לנסות משהו חדש.  פרטנרים פוטנציאלים ש-‘נכנסו לתמונהלאחרונה גורמים לכם למחשבות. אל תסמכו על הבטחות מילוליות.


ראשון עד שלישי: אתם מחפשים תמיכה בקשרים רומנטיים. הרעיון לא רע אך אינו מציאותי, במיוחד כשמדובר בקשר חדש. יש להניח שהציפיות שאתם מעמיסים על אדם שרק נכנס לכם לחיים שלכםלא יתממשו. להיפך, אתם יכולים רק לקלקל קשר פוטנציאלי. קחו זאת לתשומת ליבכם. שיחות נפש ? בשביל זה יש חברים וותיקים שתמיד יהיו מוכנים לשמוע.

רביעי עד שבת: חדשות טובות שמגיעות אליכם מעודדות אתכם להמשיך ולפעול בכיוון שבו התחלתם. הנושא המשמעותי בו אתם מטפלים, מתחזק. אפשרות של עבודה חדשה עולה על הפרק. אל תדחו את ההצעה לפני שתבדקו אותה לעומק. חשובות גם הנפשות הפועלות בשטחלא רק המשכורת! בשורה טובה צפויה להגיע אליכם מעבר לים.


ראשון עד שלישי: נראה כי עכשיו מגיעה לשיא תחושת הבדידות שאתם חווים. חבל שלא תכננתם קודם לכן את מעשיכם בדיוק כדי למנוע את ההתפתחות הבלתי רצויה הזאת. יש בעיה בתחום האישי שעליכם לפתור. תוכלו לעמוד ברשות עצמכם רק לאחר שתגייסו את הכוחות הפנימיים ותבינו שזהו צעד חשוב לכם במיוחד לאור
ההתפתחויות האחרונות.

רביעי עד שבת: אתם אוהבים את החיבור האינטנסיבי והאולטימטיבי כאשר מדובר בענייני הלב, אולם לא תמיד הדברים קוריםכמו בסרטים‘. האטו את הקצב הבלתי מרוסן שלכם ותנו לאחרים להתבטא. אסור לכם לקבוע דברים רק בגלל ניסיונותדומיםבעבר. מה שהיה כבר חלף ונגמר. השיקולים שלכם צריכים להיות ענייניים. מיותר כמעט לציין שיש לפתח קשר עם המון סבלנות וקבלה הדדית.


ראשון עד שלישי: זהו עיתוי טוב ליחסים שבינו לבינה. תשתחררו מהתחייבויות ותנו ל-‘קופידוןלעשות את עבודתו. כבר עשיתם כברת דרך בכיוון הנכון, וכעת הגיע הזמן ליהנות. אתם מוצאים את עצמכם בתוך רשת סבוכה של מניפולציות ולא בדיוק מבינים איך הגעתם למצב הזה. חפשו דרך פשוטה וקצרה להשיג את מבוקשכם. טיפ: מה שמסובך מידי כעת, עומד להתבהר ולהשתפר.

רביעי עד שבת: נראה כי ייסורי מצפון מלווים אתכם לאורך פרק הזמן הזה. יש לכם על מה לחשוב אך לא על מה להצטער. מכל מקום, חשוב לעבור חוויה של היטהרות לפני שתמשיכו הלאה. אתם יכולים להשתחרר לגמרי מהרגשות השליליים, זה אפשרי אולם יתכן מאוד שתתקשו לעשות את תהליך הסליחה והמחילה (כלפי עצמכם וכלפי הזולת)- בעצמכם ותצטרכו עזרה. בעצם, למה לא?

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?