תחזית אסטרולוגית שבועית 23-29.12.2022

ראשון עד שלישי: זה פרק זמן חביב בו אתם אופטימיים מאוד ופרץ של אנרגיה מתחדשת גורם לכם להיות פעילים ויעילים במיוחד. אם אתם עומדים להתחייב לפרויקט הקשור לעבודה, אל תחששו. אתם תעמדו בו בכבוד. אדם אשר בשמו מופיעה האות מ’ יצור קשר. מוטב שתפגשו ותקשיבו היטב למה שישמיע לכם ותהיו ערניים גם למה שיאמר בין השורות.

רביעי עד שבת: התפקוד שלכם בעבודה מצוין למרות שיש עיכובים קלים מסיבות אובייקטיביות וטכניות. האופטימיות שלכם עוזרת לכם בכל מצב. חיי החברה בפריחה של ממש. אדם אשר בשמו מופיעה האות ד’ מספר לכם דברים מרגשים ומגלה לכם סודות הקשורים בכם. בסוף השבוע צפויה לכם חוויה רוחנית מיוחדת במינה. הפסיקו להתבשל בסיבות שגרמו לסיומה של פרשיה כלשהי והביטו אל עבר העתיד הוורוד.

קריסטל להגנה והצלחה בשנה הקרובה – ג’ספר אדום: הג’ספר תעזור לכם לחצות מכשולים מבלי להינזק. היא תלווה אתכם במסעותיכם אל הלא-נודע. מפורסמת בתכונותיה המופלאות בכל הנוגע לאומץ ולתעוזה. צבעה האדום הולם את אופייכם הלוהט. ניתן להשיג את הקריסטל בקניון אלטרנטיבלי.


ראשון עד שלישי: אתם מכניסים את עצמכם למצבים מלחיצים בעליל ואחר כך כועסים על עצמכם שאתם במתח. מצד שני, אינכם מוכנים לשקול ירידה מהתוכניות שלכם. זה מצב אבסורדי למדי ולא פלא שהסובבים אתכם קצת קצרי רוח וחסרי סבלנות. הפחד שלכם מאינטימיות עלול לגרום לכם ליזום ויכוח. מצד שני, יש מי שעושה למענכם יחסי ציבור מבלי שביקשתם ממנו. כל שאתם צריכים הוא להניח לדברים לזרום.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן מתאים לחופשה או לבילוי בחיק הטבע. אתם לא ממש אוהבים לעשות דברים לבד, אך אם זאת הדרך היחידה לתפוס ‘זמן איכות’- עשו כן. הקשבה ללב תגלה פתרונות ודרכים יצירתיות למימוש עצמי. זה עיתוי מתאים ליצירה ולכל מה שקשור לביטוי המאווים הפנימיים. הרקיע קובע כי זה גם הזמן להגות ולהוציא אל הפועל מגוון של רעיונות הקשורים לאדם השוהה במרחקים.

קריסטל להגנה והצלחה בשנה הקרובה – רוז קוורץ: האבן תשרת אתכם כמאזנת בין ארבעת היסודות הפועלים בנפשכם: מצד אחד יסודות האש והאוויר המעניקים לכם אנרגיה ותבונה, ומן העבר השני יסודות המים והאדמה המעניקים לכם רגשות ומעשיות. ניתן להשיג את הקריסטל בקניון אלטרנטיבלי.


ראשון עד שלישי: רומן שהתחיל מלחיץ אתכם אך ייתכן שקיימים יתרונות במצב הנוכחי. עליכם לחשוב מה הכי כדאי לכם לעשות. יש לכם הזדמנות להרחיב אופקים וגם להגדיל את המעגל החברתי. לכו על זה ובגדול. מצב הרוח שלכם ישתפר בקרוב. הפנמתם שעליכם לשנות גישה וסגנון חיים אם אתם רוצים להביא להגשמה בשטח של השינויים שאתם שואפים אליהם.

רביעי עד שבת: קשה לכם עכשיו לחשוב בצורה עקבית ומסודרת. אתם לא ממש מרוכזים וכל מי שנמצא בסביבה מרגיש בזה. גם אתם לא ממש מבינים מה קורה בשטח. מצב הרוח קצת פסימי אבל במהלך ימים אלה תחול התאוששות. היכולת המהירה שלכם להתאושש משפיעה לטובה על חברים ובני משפחה. זו גם הזדמנות לביסוס קשרים פתוחים וכנים. אל תדחו הצעות חברתיות ובלייניות רק משום שאתם כה מסורים לעבודתכם.

קריסטל להגנה והצלחה בשנה הקרובה – סיטרין: זהו קריסטל השפע. ביכולתו לחבר בין יסוד האוויר, אינטליגנציה, ויסוד האדמה. נוהגים להשתמש בה כמושכת אנרגיות ממוזלות. ניתן להשיג את הקריסטל בקניון אלטרנטיבלי.


ראשון עד שלישי: אווירה רגועה סביבכם מאפשרת לכם מיקוד ותפקוד יעיל בעבודה. בד בבד אתם חשים שיש מי שמנסה להצר את צעדיכם ואולי אפילו לשים לכם רגל. טוב שיש לכם את המרחב ואת היכולת להתחבר לרגשות הפנימיים, אבל לפני שאתם פועלים – חשבו בהיגיון. אל תמהרו לפלוט מילים שאתם עלולים להצטער עליהן. גם אם החמצתם מועד כלשהו לפתיחתו של מיזם חדש, עדיין קיימת הזדמנות נוספת שמאפשרת את הגשמת הדברים.

רביעי עד שבת: אתם מתנהגים באצילות, בנדיבות ובעדינות אין קץ כלפי אחרים. חבל שאינכם מפעילים את אותם העקרונות כלפי עצמכם. האם תמשיכו להוכיח לכול העולם שאתם חיים על פי עקרונותיה של פלנטה אחרת? מה זה נותן לכם? האווירה מתוחה ? הגיע הזמן לפתוח את הפה. הרקיע קובע כי צפויה לכם התחדשות גדולה בקרוב ואתם תהיו מעורבים בהרצתו של מיזם חשוב.

קריסטל להגנה והצלחה בשנה הקרובה – אמרלד: אבן ידועה ומפורסמת שהייתה נפוצה אצל העמים שאכלסו את אסיה ואת אפריקה. יש מטפלים בקריסטלים הנוהגים לכנותה: “השוטרת הגדולה של האהבה”, וזאת משום שהיא מגינה על בני הזוג מפני מעידות ובגידות. ניתן להשיג את הקריסטל בקניון אלטרנטיבלי.


ראשון עד שלישי: תחושת אופטימיות מלווה אתכם כל הימים הללו. אתם מנסים לא להתדרדר למצב הקודם בו הייתם זמן רב ואשר גרם לכם עוגמת נפש רבה. הדבר כרוך במאמצים וטוב שיש לכם חברים שמעניקים תמיכה בזמן הנכון. למרות שלא ממש בא לכם ליזום יותר מידי, מומלץ לוודא שלא תישארו גלמודים בשעות הערבים והלילות. צפויה התחלה ברגל ימין בתחום חדש שנחשפתם לו. נראה כי התלהבותכם מעניקה לכם מזל של מתחילים.

רביעי עד שבת: אתם תורמים מזמנכם למען אחרים ולא תמיד מקבלים את אותו היחס חזרה. זה הזמן להצהיר ולהגדיר מהן הציפיות שלכם על מנת לא לפתח אכזבות. אם תתגברו על הביישנות והסגירות שלכם תוכלו לזכות בהזדמנות פז להיפתח לעולמות חדשים. טיפ: שנו את הגישה. הרקיע קובע כי נסתם הגולל על בעיות העבר והדגש עתה הוא על העתיד ועל התכנים שאתם מפיקים ממנו.

קריסטל להגנה והצלחה בשנה הקרובה – אובסידיאן: היא אוצרת בחובה אנרגיות מהסוג הפורץ והלוחמני משהו [בהחלט טוב לבתולות], ועל כן נהוג להיעזר בה בפתרון בעיות של גברים בתחום הרגיש והאינטימי. האבן מסמלת בטוהרה את הטוהר הנהוג לייחסו למזל בתולה. שימו לב, האבן אינה סובלת התחכמויות מכל סוג שהוא.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן לא קל בו מצבכם הרגשי-אישי ממשיך להדאיג אתכם. הנטייה האישית שלכם לראות את כל מה שקורה בצבעים וורודים עוזרת, אולם יש מי שמזכיר לכם ללא הרף את מה שקורה בשטח. גישה נחרצת מצידכם תסלק מדרככם יריב משכבר הימים. טיפול בכפפות משי עלול להתפרש כחולשה. האנרגיות הקוסמיות מעודדות מעשים, לא דיבורים. עיתוי מושלם כדי לחתום בו על עסקה שנגררת זמן רב.

רביעי עד שבת: אחרי שנפתר סכסוך עם אדם כפייתי, אתם חולקים תחושות של שייכות וקירבה לבני המשפחה המורחבת. הגורם המשפיע עליכם ביותר הוא חוש הביקורת הפועל נגדכם. בעוד אתם לא מהססים להשתמש בכלי זה כלפי אחרים, הרי ברגע שכיוון החיצים מתהפך אתם נפגעים. טיפ: הפגינו רכות וחמלה. זה פשוט עובד! הרקיע קובע כי המזל פוקד אתכם לא רק לתענוגותיכם אלא גם לרווחתם של הסובבים אתכם. אל תשכחו לחלוק אותו עימם.

קריסטל להגנה והצלחה בשנה הקרובה – פרידות: אבן נדיבה באופייה המסייעת לעונד אותה לזכות בהישגים שלא תמיד מגיע לו לזכות בהם. נפלאה עבור אנשים הלהוטים להשביע את רצון הסובבים אותם, עד שהם נוטים לשכוח את האינטרסים שלהם עצמם [מזכיר לכם משהו?]. ניתן להשיג את הקריסטל בקניון אלטרנטיבלי.


ראשון עד שלישי: כדאי שתפתחו את כל הקלפים ותודו (לפחות בפני עצמכם) מה אתם רוצים. נראה שממש לא בא לכם להתאמץ ואתם מחפשים ליהנות ולבלות ותו לא. אדם מרתק מנסה להרשים אתכם ומחזר אחריכם בלהט. לכו על זה מכל הלב ותנו לעצמכם זמן כדי לראות לאן נושבת הרוח. אנרגיה מיסטית מכוונת את צעדיכם ומעניקה לכם מזל וברכה. הספונטאניות אמורה להאפיל על שיקולים שכלתניים.

רביעי עד שבת: הודעה משמחת שתגיע מעיר קרובה תגרור בעקבותיה נסיעה למקום מרתק. יש לכם הזדמנות ללמוד דברים חדשים על עצמכם ועל נושא שמעניין אתכם מאוד. מוטב לצאת בערבים מהבית. אם תישארו בין ארבע קירות, שום דבר טוב לא יקרה. מישהו שהיטבתם עימו רוצה להשיב לכם כגמולכם. גם אם לא ממש נעים לכם, אל תהססו להסתייע בו. הרקיע קובע כי הגיע הזמן להפסיק להיסחף – השיגו לעצמכם מטרה חיובית והגשימו אותה.

קריסטל להגנה והצלחה בשנה הקרובה – פלורייט: אבן מטריפה ביופייה הכובשת מייד את עיני המתבונן. האבן מקימה חיץ בין העונד אותה, לבין האנרגיה השלילית הצפונה במשברי העבר אשר הותירו צלקת בנפשו. ניתן להשיג את הקריסטל בקניון אלטרנטיבלי.


ראשון עד שלישי: אתם במצב רוח רומנטי. גישה אופטימית גורמת לכל מה שקורה לכם להתפרש לכיוון הרצוי לכם. אתם נרגשים משפע ההצעות שמגיעות אליכם. הלב רוצה אהבה וכמה שיותר, יותר טוב. אל תחמיצו את ההזדמנויות שעומדות בדרך. בעבודה כדאי לדחות את כל המשימות שאינן דחופות ממש. אתם לא בשיא הריכוז. זה הזמן להצטרף לחוגים מרחיבי אופקים, גם אם אין בהם תועלת מיידית לתחומים בהם אתם עוסקים.

רביעי עד שבת: סביבתכם הקרובה תומכת בכם למרות חילוקי דעות שמתגלים בשטח. עוטפים אתכם באהבה ומעניקים לכם תשומת לב ופינוקים בלי סוף. רגעי חסד אלה נמשכים משך כל הימים הללו. קשה לכם אולי לבטא תודה בקול רם אבל יהיה נחמד אם תמצאו דרך אחרת להביע את ההערכה שאתם רוחשים לקרובים לכם שטורחים כול כך כדי לרצות ולפנק. הרקיע קובע כי יש להשקיע בפעילות גופנית על מנת להיטיב עם המתרחש במישור הנפשי.

אבן חן להגנה והצלחה בשנה הקרובה – ענבר: אבן ענבר מאפשרת חיזוק יכולת קבלת החלטות, הגנה והגברת יכולת התקשור. אמבר מנקה ומסייעת לטיהור ההילה מאנרגיות שליליות. מצוינת למדיטציה, תקשור ושחזור גלגולים


ראשון עד שלישי: הכוכבים מביאים עימם אנרגיות טובות לנתיב הרומנטי. זו הזדמנות להתנער מפרשיות חסרות תכלית. הזמן משחק לטובתכם בעסקה שטרם נסגרה, אך אין להסיק מכך כי לצד השני מותר לגרור רגליים. אתם מצליחים לגבור על מי שהתחרה בכם וזוכים במה שייחלתם לו, אך טרם הגיע הזמן להתרווח על זרי הדפנה. היכרות חדשה עושה לכם טוב. במקביל, כדאי לכם להימנע מהשוואות בינה לבין היכרויות קודמות.

רביעי עד שבת: חוסר אונים משתלט עליכם בגלל עימות ווכחני שבמהלכו אתם נוכחים לדעת שבעצם אין לכם שליטה. אתם יכולים לסמוך רק על עצמכם והגיע הזמן שתפנימו עובדה זאת ולא תצפו ליותר מידי מן הסובבים אתכם. העוצמה הפנימית שלכם תאפשר לכם לכונן מערכת יחסים חדשה המושתתת על שוויוניות וכבוד הדדי. הישג מכובד בפני עצמו. קחו אחריות על חיי הזוגיות שלכם ועשו משהו על-מנת להוציא אותם מתוך השגרה.

קריסטל להגנה והצלחה בשנה הקרובה – טורמלין שחור: אבן מופלאה המגנה עלינו מאנרגיות שליליות ומטהרת את המרחב. אבן טורמלין שחור עשויה לחבר אתכם עם תעצומות נפש שלא ידעתם על קיומם. יש מטפלים בקריסטלים הנוהגים לכנותה “האבן הפסיכולוגית”. ניתן להשיג את הקריסטל בקניון אלטרנטיבלי.


ראשון עד שלישי: סערת נפש פורצת בעקבות צעד לא צפוי מצד אדם אהוב. אתם מבינים שעדיין מצבכם לא ברור ולמרות שאתם מנסים לשכנע את עצמכם שזה בסדר, בסתר ליבכם העניין מאוד מציק לכם. זה הזמן לדון במשקעים שהעדפתם להדחיק. שום דבר טוב לא ייצא לכם אם תמשיכו לשמור דברים בבטן. עליכם להירגע ואחר כך לפתוח בשיחה כנה ואמיתית בנוגע לרגשותיכם. בלי להאשים, לדבר ולומר את מה שהעניין הזה גורם לכם להרגיש.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן קצת מבולבל. מישהו שאתם סומכים עליו מאכזב. אתם אמורים לקבל דבר מה בתמורה למאמץ על שהשקעתם בפרויקט מסוים. במקום תמורה הולמת אתם מקבלים ‘פירורים’. אתם קצת מבולבלים ולא ממש מבינים מה בעצם קרה. במקום להתרגז ולבזבז אנרגיות מיותרות, פשוט תעזבו את הסיטואציה העלובה הזאת ותמשיכו הלאה. הרקיע קובע כי יש סיבה לחגיגה אצלכם ואצל בני משפחתכם: מסירותכם מתחילה להניב פירות.

קריסטל להגנה והצלחה בשנה הקרובה – לאפיס לזולי: הלאפיס היא אבן כחולה עם כתמים קטנים של זהב ולבן. אבן הלאפיס שימשה כוהני דת שענדו אותה על צווארם כיוון שאבן זו מחזקת מאוד את יכולת התקשור, קשר עם המודעות העצמית, משמשת כמטהר מנטלי, מגבירה חלומות, מעניקה כוח וחוכמה.


ראשון עד שלישי: בוער לכם לפרוץ קדימה ואתם מרגישים את זה בעצמות. יש לכם תוכניות מ- ‘כאן ועד להודעה חדשה’ אבל ייתכן כי אין מספיק כסף כדי להגשים את כל התוכניות הגרנדיוזיות. המגבלות יובילו אתכם לצמצום האפשרויות עד שתבחרו בדרך המציאותית והאפשרית. אל תתפסו לאנשים שיש להם פנטזיות גדולות שמנסים להפעיל מניפולציות על חשבון אחרים.

רביעי עד שבת: אם חיפשתם לעצמכם אנרגיות רומנטיות, נפלתם על העיתוי הנכון. כדאי שתעשו את הטלפון ההואההואאתם יודעים. מישהו מביע את חיבתו כלפיכם אך עושה זאת בדרך שמביכה אתכם. מצד שני, אולי זו דרכו להביע רגשות. תחום שהשקעתם בו מתחיל לגלות ניצנים של הצלחה. בסיפור הזה יש סודות שכדאי לכם לשמור לעצמכם. הרקיע קובע כי תקופה של מזל מתעתע עומדת להסתיים ומעתה ואילך הדברים יכולים רק להשתפר.

קריסטל להגנה והצלחה בשנה הקרובה – עין הנמר: אבן עין הנמר / טייגר איי מחזקת גישה חיובית ומספקת הגנה עוצמתית מאנרגיות שליליות. כמו כן, אבן עין הנמר מעניקה אומץ, ויש לה השפעה חיובית על קבלת שינויים ולקיחתם למקום טוב. מטפלים רוחניים משתמשים באבני עין הנמר כמקור אנרגטי לחיזוק ביטחון עצמי וביטחון בדרך. מטיבה במצבים של צורך בחיזוק והגנה אנרגטית.


ראשון עד שלישי: אתם טיפה מתוחים וזה נובע מן הידיעה שמישהו מעמיד אתכם במבחן. זה הזמן המתאים לעבוד על הביטחון העצמי. מה שתשדרו יתקבל חזרה כתגובת ראי ביחס מן הסביבה הקרובה והרחוקה. מצאו זמן להקדיש לפעילות ספורטיבית על מנת להוציא רגשות תוקפנות. במקום להתפרץ נסו להירגע ושמרו את הרעיונות המהפכניים שלכם לעצמכם, לפחות בשלב זה. נראה כי נדיבותכם זקוקה לקווים אדומים שאין לחצותם. יחי ההבדל בין טובלב לבין תמימות שעלולה להזיק לכם.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן יצירתי ומרגש. אנרגיות של שמחה מגיעות אליכם מאי שם. אופטימיות מרחפת באוויר וסוף סוף אתם מתחברים לתחושה פנימית של אושר. אתם פופולאריים מבחינה חברתית, מה שמבטיח סוף שבוע מצוין ומלא פעילויות. אין מה לדבר, מגיע לכם קצת נחת אחרי תקופה לא קלה שעברתם. הרקיע קובע כי לא משנה עד כמה תהיו החלטיים בביצוע משימותיכם – אנא היו זהירים.

קריסטל להגנה והצלחה בשנה הקרובה – טורמלין שחור: אבן מופלאה המגנה עלינו מאנרגיות שליליות ומטהרת את המרחב. אבן טורמלין שחור עשויה לחבר אתכם עם תעצומות נפש שלא ידעתם על קיומם. יש מטפלים בקריסטלים הנוהגים לכנותה “האבן הפסיכולוגית”. ניתן להשיג את הקריסטל בקניון אלטרנטיבלי.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?