תחזית אסטרולוגית שבועית 17-23.9.2022

ראשון עד שלישי: אתם בוחרים בחופש לבטא את עצמכם בכל מקום ובכל סיטואציה. אך יש לכך מחיר. אולי הטמפרטורה שלכם עולה כשמנסים לומר לכם מה לעשות אבל יש עוד אנשים שמגיבים ממש כמוכם במצבים דומים. חשבתם על זה? אולי עדיף לשמור את הדעות שלכם להזדמנויות שבהן התבקשתם ישירות לתת עצה. אלה המתחרים בכם אינם נוהגים כך משום שהם שונאים אתכם, אלא כל רצונם הוא להגן על האינטרסים שלהם.

רביעי עד שבת: אתם מתבלבלים משפע ההצעות שמגיעות אליכם. אולי כדאי להתיישב בשקט ולנצל את סוף השבוע כדי לעשות סדר בבלגן. תוך כדי כך, תגיעו, מן הסתם, למסקנות הנוגעות גם בתחומים אחרים של חייכם הדורשים שינוי גם הם. השינוי שיבוא חייב להגיע מבפנים ולא להיות רק משהו חיצוני. מישהו ינסה לתגמל את עמלכם בסכום זעום, כדאי לדחות אותו ולעבור אל ההצעה הבאה בתור.


ראשון עד שלישי: ירידה של אנרגיה מאפיינת את פרק הזמן הזה. לא נורא. למרות שזה אולי נראה לכם סוף העולם להישאר בבית מול הטלוויזיה, עושה רושם שזה בדיוק מה שאתם זקוקים לו. גם אם תנסו לארגן חברים לבילוי משותף תגלו שאין שיתוף פעולה משמעותי. תעשו לבד את השיקול ואולי תחסכו לעצמכם טרחה מיותרת. האושר שבלב טוב עשרת מונים מכל עושר חומרי שהוא: איזהו עשיר ? – השמח בחלקו !

רביעי עד שבת: מצב הרוח עגמומי ? זה מפני שיש לכם לא מעט אפשרויות לבחור מהן אבל אתם מתקשים להביע כלפי חוץ את מה שאתם מבקשים. אלה שסביבכם לא מסוגלים לתת מענה לדרישות מעורפלות. זאת בהחלט נקודה חשובה למחשבה מעמיקה. עליכם להגדיר בצורה מדויקת את השאיפות שלכם בתחום הרומנטי וגם בתחום הקרייריסטי. מבחינה עקרונית- אין הבדל. אם אתם כמהים לאהבה, הפסיקו לתכנן ולהתפלסף עם עצמכם – זה הזמן לקום וליזום דבר מה.

.


ראשון עד שלישי: אתם עסוקים למדי ואין לכם יותר מידי זמן לחקור לעומק, אבל יש לכם הרגשה שמשהו קורה מאחורי הגב שלכם. תחושת האי נוחות תיגמר בימים הקרובים וכדאי לבדוק האם אתם שוקעים בדמיונות או שבאמת יש משהו שמתרחש ואינכם מודעים לו. שימו לב לאנשים שכבר הסתבכתם איתם בעבר. אתם מלאים תוכניות כרימון, אך הגיע הזמן לעבור משלב החלומות אל שלב המעשים.

רביעי עד שבת: אתם צריכים להתחזק ולדאוג קצת יותר לעצמכם. שימו את המאוויים שלכם במרכז ורק אחרי כן התייחסו לכל השאר. גם בעבודה יש מי שמנסה לנצל את מסירותכם וטוב ליבכם על מנת להעביד אתכם כמה שיותר על חשבון פירגון יתר לאחרים. עכשיו, זה תלוי בכם. אם תגלו אסרטיביות- רק תרוויחו. אם אינכם רווים נחת ממצבכם הנוכחי, ייתכן שהגיע הזמן לטרוק את הדלת בפני העבר – תוך כדי פתיחת דלת חדשה כלפי העתיד.


ראשון עד שלישי: יש לא מעט אנשים שמתעניינים בכם למטרות רומנטיות אבל אתם יותר מידי עסוקים ב’קטנות’ ולא מאפשרים לשום דבר להתפתח. הצד הקטנוני והמתחשבן שלכם משתלט על הזירה. כדאי אולי לנסות להירגע קצת ולתת לרוחניות ולנדיבות לצאת החוצה ולבוא לידי ביטוי. יש למצוא דרך מכובדת לנהל משא ומתן גם עם בני משפחה וגם עם חברים. גם אם החלטתם לפסוע בנתיבים רוחניים, קחו בחשבון שהמזל ממתין לכם בערוצים של בעלות וקניין חומריים.

רביעי עד שבת: בתחום האישי צפוי עימות קל על רקע אי הבנות. הציפיות שאתם מפתחים גורמות לאנשים קרובים להילחץ. להדביק את הקצב שלכם, זה עניין לא פשוט. בני משפחה צעירים מעסיקים את תשומת ליבכם. אתם נדרשים לגייס את מרב הכוחות כדי להתעסק עם ביורוקרטיה ונציגים של מוסדות רשמיים. עשו זאת בסטייל ובתבונה. צפויה הצלחה. גם לתקופה הפכפכה יש יופי משלה: יציבות והתמדה אינם בהכרח הנוסחה הגואלת לחיים מאושרים.


ראשון עד שלישי: חסרה לכם מאוד האפשרות לשפוך את הלב בפני ‘הנפש התאומה’ שתבין אתכם בלי יותר מידי התפלספויות. עליכם לחזק את המעמד שלכם קודם כל בעיני עצמכם. הביטחון העצמי שלכם שברירי במיוחד בימים אלה. רצוי מאוד שלמרות מצב הרוח העגמומי ששורה עליכם תצאו לבלות. כמה מחמאות ופידבקים חיוביים יעשו את העבודה. צפויה לכם התלבטות לא קלה בין קולו של ההיגיון, לבין רחשי הלב. ההחלטה בידיכם.

רביעי עד שבת: אתם שואבים השראה מאנשים ומקומות המאופיינים בתכונות אקזוטיות. לא מתאים לכם ללכת בתלם כמו כולם. במקביל, מתעורר בכם צורך להרפתקאות ולנסיעות ברחבי העולם. על פניו זה לא נשמע מלהיב עבור אנשים בעלי חשיבה מסורתית, אבל נראה שיש ביצירתיות ובראיה המרחבית שלכם גם היבטים כלכליים ועסקיים מעניינים. האור האמיתי נמצא ממש כאן, בהישג ידכם: אין צורך שתצאו לחפש אותו במרחקים.


ראשון עד שלישי: טיפוח קשרים משפחתיים חשוב לכם מאוד. אין ספק שחמימות ותמיכה תורמים המון להרגשה הטובה שלכם בימים אלה. משהו באווירה המשפחתית הטעונה דורש הבהרה. אפשר לנקוט בגישה יצירתית של גילוי חיבה בלי מילים, במידה וקשה לכם לבטא את עצמכם ואת רגשותיכם. חיבוק או ליטוף בתזמון הנכון- יחוללו פלאים. אתם מצליחים לבצע משימה שלכאורה אינה אפשרית, כמו לאחוז במקל בשני קצותיו.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן טוב. כדי להעביר את המסרים שלכם לאחרים, אתם לא ממש צריכים להתאמץ. פשוט אמרו את אשר על לבבכם. הדברים יתקבלו בחלקם הגדול וגם אם יש מי שיעקם את הפנים, זה לא בהכרח צריך לעניין אתכם. הגיע הזמן לפתוח את הפה ולהצהיר הצהרות. התנאי היחידי הוא שתהיו בטוחים שתוכלו לעמוד אחריהן. זה הזמן להגשים את הפנטזיות שלכם מבלי לתת את הדעת על “מה יגידו השכנים…”.


ראשון עד שלישי: השאירו את הארנק ובמיוחד את כרטיס האשראי – בבית. אתם בבולמוס של קניות והדבר רק יסבך אתכם בצרות. בן/ת הזוג לא יכולים להתמודד עם מה שעובר עליכם ומצב זה יכול לגרור בקלות יתרה לעימות. בכל מקרה כדאי שתבדקו מה בדיוק מפריע לכם ועל מה אתם מנסים לפצות את עצמכם. חסכים אפשר לפתור גם בצורה אחרת. זהו זמן טוב לשידוכים ולכל סוג של פעילות רומנטית המושתתת על אינטואיציות.

רביעי עד שבת: הכי מתאים לכם לצאת לאוויר הצח ולהתמלא באנרגיות חדשות. אל תתפתו להקשיב לאנשים שמנסים לגרום לכם לפעול לפי הקצב הפנימי שלהם. הבטחות שמבטיח אדם שרלטן הן בחזקת אחיזת עיניים. אל תתפתו להשקיע כסף לפני שבדקתם את הפרטים. הניסיון שלכם לשיפור כיוון בקריירה, הוא לא רעיון רע אבל לא לגמרי מעשי. רגע האמת קרוב. אם מהלך כלשהו עשוי להנחיל לכם כבוד ותהילה, אל תנסו לברר כמה כסף הוא יכניס לכיסכם.


ראשון עד שלישי: אתם מוצאים את עצמכם נסחפים לרומן עם אדם יוצא דופן. אל תנסו לברר את כל הפרטים עד סופם ואל תצהירו הצהרות. תנו לזמן לעשות את שלו והשאירו משהו גם לדמיון. גם אם תגיעו למסקנה שהמערכת הזאת לא בשבילכם, תזרמו עם זה בקצב שהמצב מכתיב. יש לכם הזדמנות ללמוד משהו חשוב על עצמכם. יריביכם מובסים בפניכם, אך אין פירוש הדבר כי עליכם להשפיל אותם.

רביעי עד שבת: חברים מציעים לכם בילוי מדליק ואתם מבלים את מרבית פרק הזמן הזה בציפייה דרוכה. נראה שיש לכם באמת למה לצפות. הפנויים שביניכם עשויים לפגוש אנשים מעניינים במיוחד. בהצטלבות בין עבודה לבין בילוי בשעות הפנאי, כדאי להשאיר גם קצת זמן לבני המשפחה. לא צריך הרבה. מילה טובה וטאץ’ אישי יספיקו. אל תניחו לסובבים אתכם להתייחס אליכם כמובנים מאליהם, עודדו אותם להשקיע במערכת היחסים.


ראשון עד שלישי: אתם באמת יכולים להיות מאוד גאים בעצמכם. אתם מגישים עזרה למישהו שפונה אליכם ומסייעים לאותו אדם במידה רבה. הנתינה והעידוד שהענקתם חוזרים אליכם בגדול מכיוון לא צפוי. אתם מרגישים סיפוק ומצב הרוח עולה לשמיים. אנשים מתייחסים אליכם באהדה רבה. קבלו בכיף את שפע האהבה, מגיע אליכם. ייתכן שאתם חושדים לשווא באדם נקי כפיים, כדאי שתתנו לו סיכוי להוכיח את כוונותיו.

רביעי עד שבת: נמאס לכם להיאבק עם רגשות פנימיים סותרים. אתם מרגישים מותשים לחלוטין ממאבקים אלה. אתם בהחלט יכולים להרשות לעצמכם להניח ל’גלים’ של הפחדים לעבור ולהתמקד בחשיבה חיובית. אין שום סיבה להניח שכל הדברים הרעים בעולם יתרגשו ויגיעו דווקא למפתן דלתכם. כאשר מישהו מנסה לשמח אתכם, אין צורך לפשפש בסיבות שהובילו אותו לעשות זאת: יש להפיק הנאה מכל רגע.


ראשון עד שלישי: נראה כאילו אתם פותחים דף חדש בהתייחסות שלכם לעתיד. אתם לוקחים את העניינים בידיים וזה גורם גם לאחרים להתייחס אליכם ביתר רצינות. בערבים מומלץ לצאת לבלות על מנת להתאוורר קצת. השאירו משהו לחשוב עליו בימים הבאים. לא לנסות לבלוע את כל העולם בבת אחת. המזל והברכה שמורים לכם בחברת אנשים בעלי עוצמה. נראה שקשה לכם לעמוד בפני הפיתוי.

רביעי עד שבת: במקום להיות ישירים ולומר לבן/ת המין השני שזמנכם ומרצכם מוגבלים, אתם משתמשים בכל מיני תירוצים על מנת לדחות את הקץ. מצד שני אתם גם עסוקים מאוד בריצוי ובסיפוק רצונות של חצי מתושבי העולם. כך קורה שיש כמה אנשים קרובים לכם שמסתובבים מאוד עצבניים כלפיכם ובאמת יש להם סיבה. טיפ: תקשורת ישירה וכנות. אמנם יש נחמה בהתרפקות על זיכרונות העבר, אך אין פירוש הדבר כי עליכם להסתגר בתוך דלת אמותיכם.


ראשון עד שלישי: אתם לא ממש עומדים בלוח הזמנים שהקצבתם לעצמכם. זה לא רק בגלל חוסר היכולת שלכם להתארגן כמו שצריך אלא גם כי יש מי שמשבש את התוכניות ולא עומד בהבטחות. מאוד לא נוח לכם להיות תלויים באחרים ואתם עושים זאת רק מתוך חוסר ברירה. כדאי שתלמדו להכין את עצמכם טוב יותר לפני פגישות. אם אתם מתאהבים באדם שאינו פנוי רגשית, יש מקום לשקול את הדברים מחדש.

רביעי עד שבת: קשיים בתחום התקשורת גורמים לעוגמת נפש. מתח ילווה את התפקוד היומיומי ויקשה עליכם לבצע אפילו מטלות פשוטות. השיטות המתוחכמות שאתם מנסים לפעול לפיהן כדי להשיג דברים, אינן עולות בקנה אחד עם אופייכם האמיתי. נסו להשתחרר ולנהוג באופן טבעי וזורם. כדאי לפקוח עין על מי שמנסה לרדת לחייכם, תוך כדי שהוא משליך עליכם את אכזבותיו מאנשים אחרים.


ראשון עד שלישי: פרק זמן עמוס. למרות זאת, אתם די מרוצים. המצב החברתי מעודד אתכם. הקדישו את הערבים לבילויים מחוץ לבית עם חברים טובים. גם אם התוכניות לא יתממשו בדיוק על פי התכנון המקורי, תגלו שהיצירתיות וכושר האלתור הופכים אתכם למושא הערצה. פרק זמן טוב לרומנטיקה. לכו על זה! אתם חייבים לעצמכם בילויים והנאות, גם אם הדברים באים על חשבון אפיקים חומריים.

רביעי עד שבת: פרק זמן לא קל. תקלות טכניות הקשורות למכשירים ביתיים עלולות לשבש תוכניות. אתם מבזבזים זמן יקר על שיחות טלפון עקרות ומצב הרוח נע בין רגזנות לתוקפנות. לקראת יום חמישי המצב משתפר במקצת. סך הכל פרק זמן די הפכפך, אלא אם כן תצאו לכמה שעות מהבית לבילוי שקט כלשהו, כדי לפזר את המועקה הרגשית. עליכם ללמוד להשלים עם הקיים, גם אם לעיתים הוא משעמם ושגרתי.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?