קצרין בת 45

קצרין, בירת הגולן, חוגגת 45 לייסודה. תלאביבים תמימים שואלים אותנו לפעמים איך אנחנו מסתדרים בלי קניון. מה זתומרת איך? בקצרין יש הכול אפילו כנר על הגג.


קצרין חוגגת 45. אני מכירה אותה כבר 27 שנה. בדייט הראשון הרציני שלנו, הייתי בת 18, קומונרית בשירות לאומי. היא קצת יותר צעירה ממני. טיילנו בגולן, במסע סוכות שלבני עקיבאוישנו בקצרין. הסניף שלנו ישן בנופי גולן“. בערב, התכנסנו כולנו לאירוע גדול ברחבת המתנס. האיש שלי, שיחיה, שהיה אז אחד החברה בסניף, הגיע לבקר אותי. זו הייתה תחילתה של תקופת החיזור. הוא היה משקיען, רצה לראות שאני בסדר ולפנק אותי במשהו לאכול, אחרי יום טיול. דרך אגב, הוא עדיין משקיען ודואג לי ולמרות שזה לא נושא הטור, השבת חגגנו יום נישואים 25, גם לנו מגיע מזל טוב, לא רק לקצרין, שהיא הכוכבת של הטור השבוע ושמור לה אצלי מקום של כבוד.

מאז הטיול ההוא, שאכלנו בערב אצל אסתר, אסתר הייתה השווארמה המיתולוגית במרכז המסחרי. מצד אחד, הייתה אסתר (איפה שהיוםפיצבלה“) מצד שני, המזללה של נפתלי, עד היום יש שם מזללה וליד נפתלי, הייתה קונדטוריית יעל. כבר אז, ראינו את נפתלי ויעל אחד ליד השני וכנראה שם נחתם גורלנו לחיות יחד, האיש שלי שמו נפתלי, למי שעוד לא יודע.

מאז, אנחנו גם יחד וגם אוהבים את הגולן ואת קצרין ועוד לפני שהתחתנו, ביקרנו בה הרבה פעמים. אהבנו לטייל בנחלים, להגיע לאכול בבלו ברי“, פעם היו מגישים שם את האוכל בכלי קרמיקה עבודת יד והייתי מתה על זה. היום, כמסעדנית לשעבר, אני מבינה שקשה לשמר כלי קרמיקה בעסק. עדיין הבעלים של המקום הוא אותם בעלים מפעם, זה נשמר ולא ברור מאליו ואנחנו עדיין אוהבים להעלות זיכרונות  מהגיחות לקצריןשלפעם, כשהיינו צעירים, בעצם אנחנו עדיין צעירים.

אנחנו גרים ביונתן וקצרין בשבילנו היא העיר הגדולה. כשאני צריכה קניות בסופר גדול קצת יותר מהצרכנייה ביישוב, אני נוסעת לקצרין. בקצרין נמצא גם סניף הדואר והבנק ובית מרקחת וגם הפיצה האהובה עלינו

אנחנו גרים ביונתן וקצרין בשבילנו היא העיר הגדולה. כשאני צריכה קניות בסופר גדול קצת יותר מהצרכנייה ביישוב, אני נוסעת לקצרין. בקצרין נמצא גם סניף הדואר והבנק ובית מרקחת וגם הפיצה האהובה עלינו והשניצלייה והשווארמה ויש לנו גם אחלה חומוסיות ומאפיות לרוב

יש הכול ובכיף

לא פעם, חברים מהמרכז חושבים שלגור בגולן זה חלום, אבל הם לא מבינים איך אפשר לגור במקום בלי קַניון. אני מנסה לשכנע אותם שלנו יש הרבה מעבר לקניון וגם לנו יש קניון, נכון, קטן ובלי חנויות של מותגים, אבל יש לנו הכול בקצרין. יש את החנות המיתולוגית של לילי, עם משחקים, מתנות ומכשירי כתיבה, ויש לנו חנויות בגדים, תשמישי קדושה, חנויות ספורט וטלפונים, חנות ספרים, מחשבים, חומרי בניין וכלי עבודה, צעצועים ופרחים, מספרות וקוסמטיקאיות, מכוני שיזוף וציפורניים, רופא שיניים מעולה, יקבים ומפעלים, בית בד ומזקקה לוויסקי, מוסכים טובים, מגרשי מכוניות, רפד ומי עדן“, שיש רק בגולן ומופעים והצגות ומה לאיש עוד המון וסליחה מאלה שלא מניתי אותם, אבל באמת יש לנו פה הכול ובכיף. אם אנחנו ממש רוצים קניון, או מותגים, אז נוסעים לראש פנה, טבריה, או כרמיאל, אבל בתכלס, אין כמו השקט והנחת שיש לנו בקצרין.

היא בת 45 ויפה ומטופחת להפליא ויש בה שקט ואנרגיות טובות ואנשים טובים ומגוונים והיא ממשיכה לצמוח ולהתפתח. אז מזל טוב לקצרין, בירת הגולן שהשבוע ביום חגה נהנו רבים מהצגה כנר על הגג שגרמה לנו להרגיש תל אביב בגולן.  אנחנו אוהבים אותך קצרין וגאים בך. בשבילינו את העיר הגדולה והיפה שלנו ועכשיו, בקיץ, את גם של כולם, כי את מרכז בילוי למטיילים הרבים שיגדשו את הגולן

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?