הקיץ של קצרין

בעוד כל הסביבה חוגגת את החופש הגדול, במועצה המקומית קצרין שוקדים במרץ על קידום התכנית החדשה לקידום היישוב – “מינוף התנופה”.


לימור שלמור

במדינתנו  הקטנטונת, חודשי הקיץ הם בעיקר חמים, כמעט כולם בחופשה, יש אווירה כללית של חופש ולרוב, אין מענה במרבית המוסדות. כשמדובר בקצרין, בירת הגולן, הקיץ האחרון מסתכם בעומס אירועים, לצד פעילות נמרצת, אותה מוביל ראש המועצה, דימי אפרצב, בעבודה על קידום תכנית חדשה לפיתוח קצרין בשם “מינוף התנופה”. אולי גיל 40 עושה טוב לא רק לנשים וגברים, אלא גם למועצה מתבגרת, דינמית ומשגשגת.

עיקרי תכנית “מינוף התנופה” עוסקים בהטמעת תהליכי צמיחת היישוב בתחומי התרבות, החינוך, הרפואה הציבורית, התחבורה, הבנייה והדיור. התכנית כוללת יצירת מקורות הכנסה יציבים לרשות, יצירת כ-2000 מקומות עבודה איכותיים לתושבי קצרין, הגולן והגליל סביב הקמת קריה לתעשיות ביו-הייטק, הקמת מרכז תעסוקה ומסחר חדש צפונית למרכז “איתן”, הכפלת שטחה הבנוי של מכללת “אוהלו” ו”מכון שמיר למחקר” ובניית מעונות סטודנטים.

אפרצב: “אני שמח וגאה בהצלחתה של קצרין, ממשלת ישראל לא רק יוצאת בהכרזות, אלא בהחלט מיישמת עשייה ומממשת את תכנית ההעצמה. בשנים האחרונות, גדל היישוב ביותר מ-32% ושודרגו מערכות החינוך, התחבורה, הבריאות, התרבות והפנאי”

לטובת קידום התכנית מול גורמי הממשלה, זכתה קצרין בביקורי שרים בכירים ואף ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקר בקצרין מספר פעמים. בנוסף, התקיימו פגישת עבודה עם מנכ”לי חברות מובילות במשק.

עולים לקצרין(ה)

ראש המועצה, דימי אפרצב: “אני שמח שהמנהיגות הלאומית מגלה עניין רב בבירת הגולן. אני מודה לראש הממשלה, לשר האוצר, לשר הפנים, שר השיכון, שר הביטחון, שרת התרבות והספורט, שרת הקליטה, השרה לשוויון חברתי ושרים נוספים על גילוי עניין רב ושותפות אמיצה בפיתוח קצרין וחבל ארץ הגולן כולו.

“אני שמח על כך שבקצרין חיים אנשים רבים וטובים, שמחפשים כל דרך לעזור ביישוב עצמו ומול גורמי הממשלה. אין ספק כי שיתופי הפעולה האחרונים יובילו את היישוב  להצלחה ויאפשרו לשדרג את איכות החיים בקצרין. אנו מצויים בפתחה של פריצת דרך משמעותית נוספת, תוך התמקדות בעשייה חיובית ואפקטיבית.

“אני שמח וגאה בהצלחתה של קצרין, ממשלת ישראל לא רק יוצאת בהכרזות, אלא בהחלט מיישמת עשייה ומממשת את תכנית ההעצמה. בשנים האחרונות, גדל היישוב ביותר מ-32% ושודרגו מערכות החינוך, התחבורה, הבריאות, התרבות והפנאי.

“גם בתחום הדיור, הפכנו להיות אטרקטיביים. תכנון שתי שכונות חדשות המשלבות איכות חיים גבוהה, עלות סבירה ושפע של טבע במרכז אזור חקלאי קסום ומיוחד מושכים תושבים חדשים ויוצרים קהילה איכותית וצעירה. לוותיקים, לעולים ולאוכלוסייה בעלת הצרכים המיוחדים, יש לנו הרבה מה להציע ובעיקר, את היותנו קהילה חמה, אוהבת ומכילה, שמורכבת מכל פלגי העם: דתיים, חילונים ועולים.

“בעת הזו, אני גאה במיוחד להיות קצרינאי. אני גאה להוביל יחד עם תושבי היישוב את חזון הצמיחה והעצמה, מבחינתי, זו הגשמת החזון הציוני ואנו מובילים אותו כאן בגולן, בראש מורם ועם הרבה אמונה”.

תחל שנה וברכותיה

בסיכום שנת פעילות תשע”ז, קצרין בירת הגולן רושמת מניפת הישגים בתחומים רבים, הצלחות רבות ליישוב שזוכה לתשומת לב מגורמים בכירים ביותר בממשלה.

בפרוס השנה החדשה ועם בואם של חגי תשרי, נערכת קצרין לפסטיבל “צלילי בזלת”, שיתקיים בפארק קצרין, כולו ללא תשלום לטובת תושבי היישוב והמטיילים הרבים שיפקדו את האזור. ביום, שלל פעילויות לכל המשפחה ובלילה, פסטיבל בירה בסגנון “אוקטוברפסט” הידוע, לצד הרכבים מוזיקליים מקומיים ומופעים מרכזיים של שי צברי ולהקת “ג’ירפות”. את הפסטיבל יפתח הלל חגיגי עם הזמר היוצר, יונתן רזאל. צעדת קצרין והגולן הראשונה, בשיתוף מועצת קצרין, המועצה האזורית גולן וקק”ל תחתום את הפסטיבל בהפנינג צבעוני שלל פעילויות מדליקות ובסיום – מופע “ביטלס משפחתי”. כל אירועי הפסטיבל ללא תשלום. עשרת אלפים צפויים להגיע. 8-10.10.

אפרצב: “אני מבקש לאחל שנה טובה, שנת שלום, שנת שפע והגשמת חלומות. אני מודה לתושבי קצרין היקרים על ים של תמיכה ואהבה שאני מקבל מהשטח על בסיס יום-יומי. אני מודה לכל שותפיי לעשייה ולמנהיגות המקומית, האזורית והארצית, על העזרה בהגשמת חזון הצמחת רמת הגולן. בעזרת השם ובעזרת אנשים נפלאים נעשה ונצליח, שנה טובה!”.

 

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?