משפחה היא העוגן והלב

היא יוצרת מוצרים לבית, בשילוב חומרים ממוחזרים, ב“S studio” שלה. משרה שנייהאימא: “להיות הורה זו קריירה ואני רק התחלתי“. האורחת שלי לשבת היא שיר גור אריה


קצת על עצמך

שיר גור אריה, בת 35, אימא של אופיר בן השנה ובת זוג של יניב, בוקר בדרום הגולן. תמיד הייתי ילדת טבע ואני מאוד אוהבת ומעריכה את השקט וההרמוניה שהטבע יוצר. הטבע  נותן לי השראה ומדרבן אותי ליצור דברים חדשים“.

איפה נולדת וגדלת?

גדלתי באריאל. בשנות ה-90′, היא הייתה עיר קטנה וחמימה, מאוד מזכירה את בני יהודה באופי הקהילה“.

מגורים

היום, אנו גרים בבני יהודה ולפני כן גרנו באליעד. בשנתיים שאנחנו גרים בגולן, גילינו כמה האנשים פה חמים וטובי לב. אפשר בהחלט לומר שהגולן הוא ביתנו ומקווים שבקרוב נמצא כאן את המקום לבית הקבע שלנו“.

עיסוק

יש לי שתי עבודות, שממלאות את יומי: האחת היא הסטודיו שלי לעיצוב ‘S studio’, בו אני יוצרת מוצרים, בשילוב חומרים ממוחזרים. העבודה הנוספת והעיקרית שלי היא להיות אימא לאופיר, הקטן שלי, רק בן שנה וכבר מנהל את הבית

יש לי שתי עבודות, שממלאות את יומי: האחת היא הסטודיו שלי לעיצוב ‘S studio’, בו אני יוצרת מוצרים, בשילוב חומרים ממוחזרים. אני מכינה רהיטים ומוצרים לבית. כרגע, אני עובדת על קולקציית בטון ובה יש פמוטים, מעצורים לדלת, תליונים למפות וכדומה. לאור המצב בארץ, אני מוכרת רק דרך האינטרנט, באתר של הסטודיו. העבודה הנוספת והעיקרית שלי היא להיות אימא לאופיר, הקטן שלי, רק בן שנה וכבר מנהל את הבית. להיות הורה זו קריירה ואני רק התחלתי“.

איך נראה יום השישי שלך?

בשבילי, ימי שישי הם ימי בישולים ואפייה. אני מתחילה את היום בהכנת הבצק לחלות וגונבת ממנו קצת לפיצה לארוחת צהריים. אני נהנית לבשל ומחכה בקוצר רוח שהילד שלי יגיע לגיל שאוכל לשתף אותו במלאכת הבישול“.

מה כוללת ארוחת השבת שלכם?

לערב שישי, אני נוהגת להכין תבנית ענקית של עוף בתנור, ברוטב אדום, עם המון ירקות שורש. העוף והירקות יושבים שעתיים בתנור (מכוסים) וסופחים את כל הטעמים של הרוטב וקשה לנו שלא לנגב אותו עם החלה שנאפתה באותו היום“.

ספרים לשבת

אפשר לומר שאני תולעת ספרים. אין דבר יותר כיפי מלהתכרבל עם ספר טוב ולהיכנס לעולם מופלא ודמיוני. אני חושבת שהדמיון הוא המתנה הכי יקרה שקיבלנו, כי בו הכול אפשרי“.

מה הכי כיפי בשבת שלך?

השבתות הן זמן נהדר להיות ביחד כמשפחה, להתאחד אחרי כל ההתרוצצויות שיש במשך השבוע. בשבתות שלנו, אנחנו יוצאים לשטח, לטייל, להעריך את הטבע מקרוב“.

עם מי היית רוצה לשבת בשולחן השבת?

עם המשפחה שלי. הם האנשים הקרובים והאוהבים, העוגן והלב“.

מאכל אהוב

אני באה ממשפחה מאוד מגוונת, קיבוץ גלויות מהצד של אימא שלי, סבתא רותי ממוצא תימני דור שלישי בארץ וסבא שמשון עלה מפרס כנער וגר בדגניה.

מהצד של אבא, סבתא ציפי נולדה בארץ, אבל המוצא פולני וסבא יהודה נולד בגרמניה והם עלו לארץ כשהיה התינוק, ממש שבועות לפני שפרצה מלחמת העולם השנייה. אז אצלנו בבית תמיד אכלו הכול מהכול ולא פחדנו מטעמים חדשים. למרות הכול, שניצל ופירה זו הארוחה המושלמת בעיניי. אשמח לאכול אותם בכל יום, חם או קר“.

מה עושה בשעות הפנאי?

מאז שהייתי ילדה, אהבתי בשעות הפנאי שלי ליצור. עכשיו, היצירה הפכה להיות העיסוק שלי ואת שעות הפנאי, אני ממלאת באהבות הגדולות שליהחצי השני שלי והילד שלנו“.

מהו החלום שלך?

החלום שלי תמיד היה להיות עצמאית, ליצור ולנהל סטודיו משלי, שממנו אוכל לשתף את הצד האישי שלי כמעצבת. היום אני עובדת על להגשים אותו ולכן הקמתי את ‘S studio'”.

מה את הכי אוהבת בגולן?

לרמת הגולן יש קצב התנהלות אטי יותר, רגוע. השקט הזה נותן לנפש מנוחה והקהילתיות כאן נראית בהתאם. חיי היוםיום נעים בניחותא וזה משמעותי ושומר על שלוות הנפש והמשפחתיות. כשעברנו לפה, החלטנו כי זה המקום בו אנחנו רוצים לגדל את המשפחה שלנו, אלו הערכים שאנחנו רוצים להנחיל לילדנו ושמחנו מאוד כאשר זמן קצר אחרי שעברנו לאזור, גילינו שאנחנו בהיריון עם אופיר, האושר הקטן שלנו“.

מה את מאחלת לעצמך?

שנמצא את הפינה החמה והקבועה שלנו במהרה“.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?