שולחנות עגולים קצרין

צעירי קצרין נפגשו במרכז צעירים“, סביב שולחנות עגולים והוכיחו כי הם אקטיביסטיים, אכפתיים ורוצים לבחור יחד כיצד ייראה עתידם


מאת: מתנס קצרין ומרכז הצעירים

ביום שלישי האחרון, התקיים ערבשולחנות עגוליםלצעירים במרכז הצעירים“, בקצרין. הערב סיפק פלטפורמה והזדמנות אמתית לצעירים לדבר על הנושאים הבוערים והמשמעותיים ביותר המעסיקים אותם, האתגרים הייחודיים איתם הם מתמודדים וההזדמנויות שיש בקהילה צעירה חזקה ומעורבת.

כל שולחן עסק בנושא משמעותי אחר בחיי הצעירים ביישובתרבות ואמנות, חיי לילה, צמיחה דמוגרפית, תעסוקה, יזמות חברתית וחיים משותפים של חילונים ודתיים בקצרין.

מנהלתמרכז הצעירים“, יובל מלכה: “מטרת הערב הייתה בראש ובראשונה להיפגש עם הצעירים שלנו ולשמוע אותם. אנחנו, במרכז צעיריםובמתנס, מאמינים בעבודה משותפת מאלף ועד תו, עם התושביםהחל משלב הרעיון והבנת הצרכים, ועד לביצוע והובלה של הפרויקט בפועל. המשמעות היא שהצעירים שלנו לוקחים חלק פעיל ואקטיבי בעיצוב חייהם בקצרין ואנחנו דוחפים, מלווים ועושים הכול כדי להגשים יחד אתם חלומות“.

השיח לכל אורך הערב היה פורה, יצירתי ומלא בהקשבה הדדית. היה כל כך מרגש לראות סביב שולחן אחד צעירים בגילאים שונים, חילונים, דתיים, גברים ונשים מנהלים שיח כל כך משמעותי.

ניב אבוטבול, בן 24, בן קצרין, היה אחד מהמנחים של השולחנות העגולים. ניב לוקח חלק בקבוצת המנהיגותמקומי“, שנפגשת אחת לשבועיים ומטרתה היא עידוד יוזמות קהילתיות ופיתוח המנהיגות הצעירה של קצרין.

ניב, 24, בן קצרין: אני שמח לראות את המקום שבו גדלתי מייצר שיח חדש בדרכים שונות ומצליח לשמור על הקהילתיות. הצורך בצמיחה וחדשנות, לצד הרצון לשמירה על ערך קהילתיות גבוה, יהוו אתגר בעתידו הקרוברחוק של היישוב וצמיחתו הצפויה

ניב שיתף בתחושותיו: “אני שמח לראות את המקום שבו גדלתי מייצר שיח חדש בדרכים שונות ומצליח לשמור על הקהילתיות. הצורך בצמיחה וחדשנות, לצד הרצון לשמירה על ערך קהילתיות גבוה, יהוו אתגר בעתידו הקרוברחוק של היישוב וצמיחתו הצפויה. יחד עם האנשים המיוחדים שקיימים בקצרין, אני מאמין שנראה את המקום מתפתח למקומות חיוביים“.

הטרוגניות

מנהלת תחום צמיחה דמוגרפית במרכז הצעירים“, קרן ביצו: “השיח בשולחנות העגולים הביא את כלל הקהילה לביטוי. צעירים שהרבה זמן לא היו חלק מהפעילות של המרכז נכחו באירוע. נוכחותם הייתה כל כך נחוצה וחשובה. אני חושבת שעכשיו פנינו לעתיד של צמיחה וחדשנות הטרוגנית. חשוב להדגיש: הטרוגניות היא הקסם של קצרין ואני שמחה שהצעירים לוקחים חלק בכתיבת תכנית עבודה שלנו“.

בסוף הערב, התכנסו כל המשתתפים כדי להעלות את עיקר הדברים שעלו בכל שולחןמרעיונות לאירועים חברתיים, דרך יצירת מיזמים שיסייעו לאוכלוסיות מוחלשות ועד הטמעת מודלים שיסייעו לבעלי עסקים.

התוצרים הסופיים הוכיחו כי צעירי קצרין הם אקטיביסטיים, אכפתיים, ומלאי אהבה והערכה למקום שבו גדלו. כעת, הם היו רוצים לבחור יחד כיצד ייראה עתידם ויותר מזה, כיצד כל אחד מהם יכול לתרום לכך.

אנחנו כאן במרכז צעירים נפעל, יחד עם הקהילה, בכדי להוציא לפועל את החלומות והרעיונות שלה.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי
אירועים שיתקיימו ב 2nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th מאי
אירועים שיתקיימו ב 28th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th מאי
No Events
אירועים שיתקיימו ב 31st מאי
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?