מנהיגות נשית. כמו שצריך

טקס הענקת תארים במכללה האקדמית תלחי נערך בסימן מנהיגות נשית. כל המדינות בהן נוהל משבר הקורונה בצורה מיטבית מנוהלות בידי נשים


טקס הענקת תארים, במכללה האקדמית תלחי, נערך השנה בסימן מנהיגות נשית. בטקס, השתתפו 1098 בוגרי המכללה, 88 מתוכם סיימו בהצטיינות ו-39 בהצטיינות יתרה. באירוע המרגש, לקחו חלק יור חבר הנאמנים של המכללה, חנה פריזן, נשיא המכללה פרופיוסי מקורי, חכ דר יפעת שאשא ביטון והזמרת, מירי מסיקה. את בוגרי המכללה ייצגו שתי נשים מוכשרות: נרקיס גנוט, שסיימה לימודיה בחוג לעבודה סוציאלית וסטפני זכנון, שסיימה לימודיה בתכנית לתואר שני בפסיכולוגיה חינוכית.   

מנהיגות נשית, היא מנהיגות שונה. בימים אלה, לאורך תקופת משבר הקורונה, מתפרסמות עוד ועוד ידיעות על כך שהמדינות, בהן משבר הקורונה מנוהל בצורה טובה מונהגות, ללא יוצא מן הכלל, על ידי נשים. ההסברים לכך רבים, אך מרביתם מתנקזים להבנה הבסיסית שסגנון המנהיגות הנשי נוטה לתעדף רווחה חברתית, על פני קידום אגנדות של אגו ושררה.

נשים המגיעות לעמדות הבכירות ביותר של קביעת מדיניות אינן מונָעות כלל ממניעים של רצון בכוח ושליטה, אלא ממחויבות לעשיית טוב. הן מתאפיינת באינטליגנציה רגשית גבוהה, הכוללת אכפתיות, התחשבות ואמפתיה ברמות גבוהות, לצד רגישות

במחקר שבוצע לפני מספר שנים, על ידי שתי חוקרות מהמכללה האקדמית תלחי, דר אביגיל מור ודר איילה כהן, נמצא שנשים המגיעות לעמדות הבכירות ביותר של קביעת מדיניות אינן מונָעות כלל ממניעים של רצון בכוח ושליטה, אלא ממחויבות לעשיית טוב. עוד מצא המחקר כי מנהיגות נשית מתאפיינת באינטליגנציה רגשית גבוהה, הכוללת אכפתיות, התחשבות ואמפתיה ברמות גבוהות, לצד רגישות רבה לצרכיהם של אלה שעליהם הן מופקדות. סגנונן פחות היררכי ופחות תחרותי ושיקולי אגו כמעט שאינם תופסים בו מקום.

שקיפות מלאה

אז איך ממצאים אלה קשורים לניהול הנשי של משבר הקורונה? ובכן, הדיווחים המגיעים, מאותן מדינות המונהגות על ידי נשים, מתארים באופן עקבי ואחיד את האופן המכבד והמשתף שבו מנהלות מנהיגות אלה את המשבר. במקום להנחית פקודות בלתי מוסברות, הן מקפידות לשמור על שקיפות מלאה, תוך שיתוף הכלל במכלול השיקולים שמובילים אותן לכל אחד מהצעדים שהן נוקטות. הן מרבות להופיע בפני האומה, כשהן מדברות בגובה העיניים, מסבירות את החלטותיהן ומייצרות בכך אמון מלא בהן.

יור חבר הנאמנים, חנה פריזן, ציינה בטקס כי היא גאה בכך שהמכללה בחרה לקיים את הטקס בסימן מנהיגות נשית: “אני מקווה שאם נסתכל קדימה נראה יותר ויותר נשים משתלבות בהנהגת המדינה ובכלכלת המדינה“.

נשיא המכללה, פרופיוסי מקורי, איחל לבוגרות ובוגרי המכללה הצלחה גדולה בהמשך דרכם: “ככל שתשתמשו בידע שצברתם בלימודיכם בתלחי, לקידום טובת ורווחת הכלל, בשקיפות ואכפתיות מקסימלית, כך תגיעו בסופו של דבר להישגים החשובים באמת“.

חכ דר יפעת שאשא ביטון בירכה את הבוגרים והבוגרות וסיפרה על האתגרים הרבים של ניהול משבר הקורונה. את דבריה סיימה דר שאשאביטון במסר חשוב לבוגרים: “היו קשובים לקול הפנימי שלכם ולא לרעשי הרקע המגיעים מבחוץ“.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?