מערכת החינוך חוזרת לפעול. והילדים?

בסוף השבוע שעבר, החליטה הממשלה כי כחלק מהחזרה של המשק לפעילות, תחזור מערכת החינוך לפעול בהדרגה. ההורים והרשויות, מצאו את עצמם נדרשים להיערך תוך זמן קצר


הפעלתה מחדש של מערכת החינוך הייתה צעד נדרש וכזה שחיכינו לו כולנו. כמעט חודשיים, עברו מהרגע שהגנים ובתי הספר חדלו לפעול. כולם נשארו בבית. חלק למדו מרחוק וחלק לא. היה מי שהשיטה התאימה לו, היה לו ציוד מתאים וזמין והיה מי שנרתע מהמחשב, מהתחושה שפלשו לו הביתה. היו מורים שהרגישו פתאוםחשופים” – השיעור שלהם התנהל לעיני כלהורים, מורים אחרים, מנהלים ועוד. ללא ספק, התקופה הזו הגדירה הרבה דברים מחדש, את המושגקשר אישי“, תקשורת, חיבור, מרחק ומה לא. בעיקר, שיכללה התקופה את היכולות של כולם בשימוש בתוכנת הזום. כולנו מזמזמים רוב היום

נוסעים צעירים עם מסכות צבעוניות

ההיערכות לחזרה למוסדות החינוך החלה באמצע השבוע שעבר והמשיכה גם ביום ראשון, השבוע. המנהלים, הצוותים החינוכיים, עובדי המנהלה במוסדות החינוך, צוותי המועצה ואנשים נוספים התכוננו, ניקו, סידרו והכינו מערכת לשבוע החדשלראשון בספטמבר שהתרחש בחודש מאי.

האיסורים החלים בנסיעה הם: אסור לשבת במושב שמאחורי הנהג ולצדו, רק תלמיד אחד יושב בכל ספסל זוגי, כל תלמיד עולה כשהוא עוטה מסכה ואין מגע בין הילדים. ההגבלות הללו מאפשרות הסעה של רק כ-50% מנפח הנוסעים בכל אוטובוס

ביום שני בבוקר, החלו להגיע תלמידי כיתות א‘-גמהיישובים השונים, אל בתי הספר, באמצעות ההסעות. זו הזדמנות לספר כמה מורכב היה מערך ההסעות. האיסורים החלים בנסיעה הם: אסור לשבת במושב שמאחורי הנהג ולצדו, רק תלמיד אחד יושב בכל ספסל זוגי, כל תלמיד עולה כשהוא עוטה מסכה, אין מגע בין הילדים ויש להימנע ככל הניתן ממגע בידיות, מעקות, חלונות וכד‘. יחד עם זאת, חובת חגירת חגורת הבטיחות כמובן לא בוטלה. ההגבלות הללו מאפשרות הסעה של כ-50% מנפח הנוסעים בכל אוטובוס. כלומר, היה צורך בהפעלת מספר כפול של אוטובוסים כמעט.

ביום ג‘, הצטרפו גם תלמידי יאיב, שגם הם נסעו תחת אותן מגבלות, לתיכונים בגולן ומחוצה לו. בל נשכח כי היקף התחבורה הציבורית צומצם עד יום בורבים מהנהגים לא עבדו. בנוסף, נוצר צורך לערוך שינוי במערכת הקווים הרגילה על מנת להצליח להסיע את התלמידים והיה חשש שהשירות בתחבורה הציבורית ייפגע. מוקד גולן נכנס לכוננות ותגבר את הצוות על מנת לענות על כל שאלה ולהגיב על כל בעיה. הבנתם כבר את המורכבות, נכון? אבל הצוות המנצח צלח גם את הקושי הזה וההסעות זרמו כסדרן.

מהמועצה האזורית גולן, מוסרים כי ביומיים הראשונים של החזרה ללימודים, הגיעו כ-70% מהתלמידים.

שמחים לחזור גם לשיעור חשבון

נו, והילדים? הם מאושרים? והצוות? אז התמונות יספרו כמה טוב היה לכולם! מהלימודים, מהחברותא, מצבעי המסכות והדוגמאות, מהמשחק בחצר, משיעור הספורט ואפילו משיעור החשבון. תסתכלותראו את החיוכים! הצוותים דאגו שילדים ירחצו ידיים, ישתמשו באלכוגל ובמסכות, המועצה תגברה את בתי הספר בניקיון וחומרי חיטוי לציוד, לילדים ולצוות וכולם למדו להתנהל תחת ההנחיות, הכל כך חשובות.

חוזרים לשגרה, שומרים על ההנחיות: היגיינהרחיצת ידיים תכופה ושימוש באלכוגל, מסכהבכל  זמן שהות במרחב הציבורי ועדיין לא מתחבקים.

בעזרת אחריות אישיתנעבור גם את זה. אנחנו כבר כמעט שם!

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?