השבוע, החל מיזם ייחודי בגני קצרין – ילדות וילדי הגנים יצאו למסע של סקרנות, למידה ומחקר, כל זאת בשיתוף פעולה ייחודי עם "מכון שמיר למחקר", שהופך כל ילדה וילד לחוקר סקרן
במהלך הפעילות, נחשפו הילדים לערכי הליבה של "מכון שמיר למחקר", במרכזם שימור ופיתוח הטבע בקצרין ובגולן.
בהמשך המיזם, ייקחו הילדים חלק במחקרים של מדע אזרחי ויהפכו לשגרירי הטבע. דרך התנסות חווייתית וחקירה אמיתית, הם יגלו את סודות הסביבה בה הם גדלים וילמדו כיצד ניתן לשמור עליה לדורות הבאים.









